Hij was juist zo'n beetje die buiten de autocue wat kon daar.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:56 schreef Abrikozentaart het volgende:
Ze vinden wel iemand anders die de autocue kan voorlezen
Herman maakte nauwelijks gebruik van een autocue. Deed bijna alles uit het hoofd en improviseerde veel.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:56 schreef Abrikozentaart het volgende:
Ze vinden wel iemand anders die de autocue kan voorlezen
"De afgelopen jaren heb ik tijdens de Olympische Spelen RadiOlympia gepresenteerd op NPO Radio 1 en dat vond ik ontzettend leuk. Ik hou van de dynamiek en de intensiteit in de sport, maar ook de verhalen van de sporters", vertelt Plag.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:27 schreef Pino112 het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)resentator-nos-sport
Ghislaine Plag nieuwe presentator NOS Sport
Ghislaine Plag (48) wordt de nieuwe presentator van NOS Sport. De presentator gaat vanaf begin april verschillende radio- en televisieprogramma bij de NOS presenteren, waaronder NOS Sportjournaal en NOS Studio Sport en NOS Langs de Lijn.
Eind 2023 nam ze afscheid van het NPO Radio 1-programma Spraakmakers (KRO-NCRV), na zes jaar als vaste presentator van de radiotalkshow. De NOS was na het vertrek van presentator Herman van der Zandt op zoek naar een ervaren presentator.
Autoband, Motorfietsband, Zwemband, Mountainbikeband, Crossfietsband, BMXband of Wielrenfietsband?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:06 schreef Szura het volgende:
Is dit er ook weer een die niet weet of er lucht of zand in een band zit?
Zou ze wel weten hoe ze de FA Cup moet uitsprekenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:42 schreef franklop het volgende:
[..]
"De afgelopen jaren heb ik tijdens de Olympische Spelen RadiOlympia gepresenteerd op NPO Radio 1 en dat vond ik ontzettend leuk. Ik hou van de dynamiek en de intensiteit in de sport, maar ook de verhalen van de sporters", vertelt Plag.
Toen ze dat zei was ze gelijk aangenomen natuurlijk
Laatste tijd wel erg veel Stompie in beeld. Is net zo'n grote hakkelaar.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:44 schreef Szura het volgende:
Godzijdank blijft die prutser ons bespaard in de studio
*Giechel*quote:Op woensdag 5 juni 2024 07:00 schreef Pino112 het volgende:
En we zitten de hele zomer met Dione opgescheept
https://www.ad.nl/show/di(...)anders-ook~a3ce27ec/
Wat zou Mart hiervan vinden?quote:,,Dat is niet wenselijk, twee van die grote evenementen meteen na elkaar", zei Hoekman maandag bij de presentatie van de sportzomer. ,,Het is niet gezond om zo'n hele zomer door te werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |