Met welke vrouw ga jij danquote:Op zaterdag 21 mei 2016 23:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, jc als westfries is natuurlijk van elke fissas paraat, maar hij moet wel de club binnenkomen, dus kan niet als man alleen
Ben je naar biosc geweest?quote:
mag ik meequote:Op zaterdag 21 mei 2016 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik heb hem gedownload
Ik ga misschien maandag naar Jungle Book.
Ben 0:30 ongeveer aanwezig maat.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 23:36 schreef JanCees het volgende:
Inso we komen niet binnen
Kan geen Pools ook hé
Translate helpt nog niet zo erg
quote:
Genotquote:Op zaterdag 21 mei 2016 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik heb hem gedownload
Ik ga misschien maandag naar Jungle Book.
Ja.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:07 schreef Onnoman het volgende:
heeft iemand wel eens sex gehad met een dier?
welk dier?quote:
Een tijgerquote:
Ja wat verwacht hij nou?quote:
ik een nijlpaard..quote:
Dat je geen seks hebt, weten we nou wel.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wat verwacht hij nou?
Dat ik een gedetailleerd sekserhaal ga posten
Is dit weer zo'n Jhali-grap?quote:Op zondag 22 mei 2016 00:11 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik een nijlpaard..
uiteindelijk kwam ik erachter dat ik het nooit daadwerkelijk gepenetreerd heb
Dat jij in Pax broekje wil ook welquote:Op zondag 22 mei 2016 00:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat je geen seks hebt, weten we nou wel.
geen streektermen aubquote:
ik ook.. ga eens topless.. het is 12 uur geweestquote:
Ik denk dat ik deze grap niet begrijpquote:Op zondag 22 mei 2016 00:11 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik een nijlpaard..
uiteindelijk kwam ik erachter dat ik het nooit daadwerkelijk gepenetreerd heb
ik verwacht ook niet dat je het begrijptquote:
Uhquote:Op zondag 22 mei 2016 00:13 schreef Paxcon het volgende:
Hebben jullie braddies seks in auto en handjob onderweg-verhaal gelezen?
JAA OMG OMGquote:Op zondag 22 mei 2016 00:13 schreef Paxcon het volgende:
Hebben jullie braddies seks in auto en handjob onderweg-verhaal gelezen?
Ik heb geen tietenquote:Op zondag 22 mei 2016 00:12 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik ook.. ga eens topless.. het is 12 uur geweest
Homos plagen poppers vragenquote:Op zondag 22 mei 2016 00:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
50% van die opmerkingen zijn om hem te plagen.
je hoeft niet te liegen.. nergens voor nodigquote:
Kquote:Op zondag 22 mei 2016 00:15 schreef Onnoman het volgende:
[..]
je hoeft niet te liegen.. nergens voor nodig
Michael M. Chemers, author of "'With Your Shield, or on It': Disability Representation in 300" in the Disability Studies Quarterly, said that the film's portrayal of the hunchback and his story "is not mere ableism: this is anti-disability."[105]quote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 00:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Hij had 2 x geneukt en 3e was op komst maar hij was aan het autorijden en dat chick gaf hem handjob maar hij kon zich niet concentreren op autorijden dus ging hij maar een auto ongelukje faken en chick bangmaken. Daarna vertelde hij nog dat hij klaar met haar was en ging haar thuis afzetten
nee 19quote:Op zondag 22 mei 2016 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die chick was 14 toch
Dat zei Mortaxx geloof ik
Braddie op een date meer seks dan ik in een jaar.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Hij had 2 x geneukt en 3e was op komst maar hij was aan het autorijden en dat chick gaf hem handjob maar hij kon zich niet concentreren op autorijden dus ging hij maar een auto ongelukje faken en chick bangmaken. Daarna vertelde hij nog dat hij klaar met haar was en ging haar thuis afzetten
Hoeveel tequila's?quote:Op zondag 22 mei 2016 00:17 schreef Crack_ het volgende:
Ben aangeschoten, komt even hard binnen joh wowowow.![]()
Waar gaat dit over?quote:Op zondag 22 mei 2016 00:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Michael M. Chemers, author of "'With Your Shield, or on It': Disability Representation in 300" in the Disability Studies Quarterly, said that the film's portrayal of the hunchback and his story "is not mere ableism: this is anti-disability."[105]
Top kek.
Een gehandicapte weren uit het leger is kennelijk al beledigend tegenwoordig.
lijkt me niet heel chill in zon twingootjequote:Op zondag 22 mei 2016 00:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Jaja braddie had 2 x seks in een kwartier + handjob.
Ik geloof er echt geen kut vanquote:Op zondag 22 mei 2016 00:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het is meer dat jij een standaard hebt denk ik
De film 300, en de kritiek daarop.quote:
In auto lijkt het mij sowieso niks tbhquote:Op zondag 22 mei 2016 00:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
lijkt me niet heel chill in zon twingootje
Geen gekke dingen doen he crackje.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:17 schreef Crack_ het volgende:
Ben aangeschoten, komt even hard binnen joh wowowow.![]()
quote:Op zondag 22 mei 2016 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik geloof er echt geen kut van
Al zijn zijn sekspartners 300 kg
same, verdomme. Maar dacht dat het aan mij lagquote:
ja, 44kg met beetje lege maag gaat snel hé.quote:
Had je niet gegeten?quote:Op zondag 22 mei 2016 00:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
same, verdomme. Maar dacht dat het aan mij lag
[..]
ja, 44kg met beetje lege maag gaat snel hé.![]()
44kg wowquote:Op zondag 22 mei 2016 00:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
same, verdomme. Maar dacht dat het aan mij lag
[..]
ja, 44kg met beetje lege maag gaat snel hé.![]()
Nee.quote:
Ben dan wel benieuwd hoe zijn chick eruit ziet.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het is meer dat jij een standaard hebt denk ik
Echt heel erg mee eens.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
In auto lijkt het mij sowieso niks tbh
Ik las dat er pics rondgingenquote:Op zondag 22 mei 2016 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee.
Net weer een Tinder openingszin gestuurd waar ik de naam van dat meisje weer beledigd heb. Denk ik.
[..]
Ben dan wel benieuwd hoe zijn chick eruit ziet.
Een standaard heb ik zeker.
Jawel, maar te weinig. Moest werken en eten van werk lustte ik niet dus had gewoon broodje, maar was te weinigquote:
ben klein hequote:
haha, 158quote:Op zondag 22 mei 2016 00:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Krek hoe klein ben jij dan, ik schatte jou in als een lange dame
*dan ikquote:Op zondag 22 mei 2016 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Voor het eerst dat ik hoor dat een ander volwassen persoon lichter is dan mij
lekker onhandig en oncomfortabel, ideale combiquote:Op zondag 22 mei 2016 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt heel erg mee eens.
Zit toch totaal niet comfortabel
Ik ookquote:Op zondag 22 mei 2016 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ontvang ze graag in mijn DM als ze bij de juiste mensen terecht komen.
Ik had een gesprek met leuke chick, foto gestuurd, ze gaf me complimentje, ik wilde ook foto van haar zien, maar ze had een drukke week qua studie dus die foto kwam later wel zei ze. Nu week later, geen reactie meerquote:Op zondag 22 mei 2016 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee.
Net weer een Tinder openingszin gestuurd waar ik de naam van dat meisje weer beledigd heb. Denk ik.
[..]
Ben dan wel benieuwd hoe zijn chick eruit ziet.
Een standaard heb ik zeker.
Oh je bent daarna nog weggeweest of iets.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel, maar te weinig. Moest werken en eten van werk lustte ik niet dus had gewoon broodje, maar was te weinigja dat merk je dan achteraf he
wat een kutsmoesquote:Op zondag 22 mei 2016 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had een gesprek met leuke chick, foto gestuurd, ze gaf me complimentje, ik wilde ook foto van haar zien, maar ze had een drukke week qua studie dus die foto kwam later wel zei ze. Nu week later, geen reactie meerKutleef
Leek me echt toffe chick wel, mja mja
Ik zou echt saai zijn met dat soort rare plekken om seks te hebbenquote:Op zondag 22 mei 2016 00:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
lekker onhandig en oncomfortabel, ideale combi
Ja, beetje wel hequote:
ja, die wilde dus niks met je te maken hebben.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had een gesprek met leuke chick, foto gestuurd, ze gaf me complimentje, ik wilde ook foto van haar zien, maar ze had een drukke week qua studie dus die foto kwam later wel zei ze. Nu week later, geen reactie meerKutleef
Leek me echt toffe chick wel, mja mja
quote:
Uhu, moest 10 - 19quote:Op zondag 22 mei 2016 00:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh je bent daarna nog weggeweest of iets.
Snapte het niet.
heb jij tequilas op dan?quote:Op zondag 22 mei 2016 00:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Wil echt kotsen joh, ik kan niet meer zoals vroeger het varkentje uithangen en veel eten of m'n maag wordt boos :s
Mile high clubquote:Op zondag 22 mei 2016 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou echt saai zijn met dat soort rare plekken om seks te hebben
zijn duimquote:Op zondag 22 mei 2016 00:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien een keer informeren waar Braddie al die dames vandaan plukt?
Dat kan ook inderdaadquote:Op zondag 22 mei 2016 00:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja, die wilde dus niks met je te maken hebben.
dat is knapquote:Op zondag 22 mei 2016 00:26 schreef Typisch het volgende:
ik heb die user zelf nog nooit zien posten
lees er alleen posts over
Oh, nou post hier ookquote:Op zondag 22 mei 2016 00:26 schreef Typisch het volgende:
ik heb die user zelf nog nooit zien posten
lees er alleen posts over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |