Waar gaat dit over?quote:Op zondag 22 mei 2016 00:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Michael M. Chemers, author of "'With Your Shield, or on It': Disability Representation in 300" in the Disability Studies Quarterly, said that the film's portrayal of the hunchback and his story "is not mere ableism: this is anti-disability."[105]
Top kek.
Een gehandicapte weren uit het leger is kennelijk al beledigend tegenwoordig.
lijkt me niet heel chill in zon twingootjequote:Op zondag 22 mei 2016 00:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Jaja braddie had 2 x seks in een kwartier + handjob.
Ik geloof er echt geen kut vanquote:Op zondag 22 mei 2016 00:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het is meer dat jij een standaard hebt denk ik
De film 300, en de kritiek daarop.quote:
In auto lijkt het mij sowieso niks tbhquote:Op zondag 22 mei 2016 00:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
lijkt me niet heel chill in zon twingootje
Geen gekke dingen doen he crackje.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:17 schreef Crack_ het volgende:
Ben aangeschoten, komt even hard binnen joh wowowow.![]()
quote:Op zondag 22 mei 2016 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik geloof er echt geen kut van
Al zijn zijn sekspartners 300 kg
same, verdomme. Maar dacht dat het aan mij lagquote:
ja, 44kg met beetje lege maag gaat snel hé.quote:
Had je niet gegeten?quote:Op zondag 22 mei 2016 00:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
same, verdomme. Maar dacht dat het aan mij lag
[..]
ja, 44kg met beetje lege maag gaat snel hé.![]()
44kg wowquote:Op zondag 22 mei 2016 00:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
same, verdomme. Maar dacht dat het aan mij lag
[..]
ja, 44kg met beetje lege maag gaat snel hé.![]()
Nee.quote:
Ben dan wel benieuwd hoe zijn chick eruit ziet.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het is meer dat jij een standaard hebt denk ik
Echt heel erg mee eens.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
In auto lijkt het mij sowieso niks tbh
Ik las dat er pics rondgingenquote:Op zondag 22 mei 2016 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee.
Net weer een Tinder openingszin gestuurd waar ik de naam van dat meisje weer beledigd heb. Denk ik.
[..]
Ben dan wel benieuwd hoe zijn chick eruit ziet.
Een standaard heb ik zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |