in welk habbiebabbie land ben jij nou weerquote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:20 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Ook stom dat dit vliegveld geen smoking area heeft
Noorwegenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
in welk habbiebabbie land ben jij nou weer
ik zit ook op vliegveldquote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:20 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Ook stom dat dit vliegveld geen smoking area heeft
jouw probleemquote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben zeer gezonde arla naturals bosfruit yoghurt aan het eten en mis ongezonde voedsel
welkequote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geen idee maar denk dat dit kleiner is dan daar
Dat betwijfel ik.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geen idee maar denk dat dit kleiner is dan daar
Steeds meer berichten dat Trump populairder wordt tov Shillary.quote:
Zeer goede zaak.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Steeds meer berichten dat Trump populairder wordt tov Shillary.
Goede zaak.
hmm ok wel iets groter maar ook kleinquote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:26 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik.
[ afbeelding ]
Ik zit vooraan, dit is achter, rechts douane en ingang. Dat is het.
Ik vind vliegvelden zo leuk he, behalve lange wachttijden danquote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:26 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik.
[ afbeelding ]
Ik zit vooraan, dit is achter, rechts douane en ingang. Dat is het.
Heb je al afkickverschijnselen?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben zeer gezonde arla naturals bosfruit yoghurt aan het eten en mis ongezonde voedsel
Ga er wonen danquote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vind vliegvelden zo leuk he, behalve lange wachttijden dan
Ataturk is pas een aidsvliegveld.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Lekker klein wel, Istanboel Sabiha Gokcen is FUCKING groot waardoor het enorm onoverzichtelijk is.
Nooit geweest, maar ik hoorde dat je van terminal A naar terminal B moet door 194728 verschillende bordjes te volgen?quote:
checken voor drugs zekerquote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:28 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Weet iemand wat t is als douane met klein wit papiertje langs handen heen gaat?
Zag t net, weet niet wat t is
Drugstest? Idkquote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:28 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nooit geweest, maar ik hoorde dat je van terminal A naar terminal B moet door 194728 verschillende bordjes te volgen?
had ik in polenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:28 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Lijkt me tofquote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja.
En Dubai airport moet je met de metro.
Ja klopt. Ik hoefde niet maar vrouw en man voor en achter mij welquote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ze zeiden niet waar t voor was, maar ze keken daarna in een computer of zo. Vaag
lolquote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:31 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik hoefde niet maar vrouw en man voor en achter mij wel
Ja vind ik welquote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lekker hoor als je al 30 uur wakker bent
Minder dan 1k passagiers per dag.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:28 schreef JanCees het volgende:
Pula Airport denk ik de kleinste waar ik ben geweest
Weet niet of die kleiner is dan Cluj
lol, was iemand jarig door de douanequote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Minder dan 1k passagiers per dag.
Genot.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
lol, was iemand jarig door de douane
gingen ze happy birthday draaien door de intercom
bedanktquote:
hoe zag het eruitquote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:57 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Ik zag net een vrouw in wording staand plassen in de herentoiletten.
Dat was een beetje vreemd om te zien.
AB?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:57 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
geen ideequote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:22 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]![]()
Nee die heeft geen piem0l meer toch
Nee Lelystadquote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
geen idee
Ben jij net ook langs amersfoort gekomen
Ah. Ik ben over 25 min in Apeldoorn, over een uur pas in Almeloquote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:23 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Nee Lelystad
Nu naar Zwolle
Ik over n uur en 10 min in grunnquote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah. Ik ben over 25 min in Apeldoorn, over een uur pas in Almelo
Nog afgetrokken?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:57 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
ohquote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:41 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik vind je 'grapje' een beetje mislukt.
Ik ben er dan 3 minuten later.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:02 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Dan sta je om 20:45 op CS om mij te verwelkomen
Obsessief de andere kant op he.quote:
Ik draag ook risico`s met me mee, om haar kwijt te raken zegthij ookquote:Op zaterdag 21 mei 2016 23:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Obsessief de andere kant op he.
En dan zelf niet de gevolgen dragen.
Ja, en gelijk 10 kg afvallen als hij tijdje weg isquote:
Ik ook niet als real grtderquote:
Ja, jc als westfries is natuurlijk van elke fissas paraat, maar hij moet wel de club binnenkomen, dus kan niet als man alleenquote:
Met welke vrouw ga jij danquote:Op zaterdag 21 mei 2016 23:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, jc als westfries is natuurlijk van elke fissas paraat, maar hij moet wel de club binnenkomen, dus kan niet als man alleen
Ben je naar biosc geweest?quote:
mag ik meequote:Op zaterdag 21 mei 2016 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik heb hem gedownload
Ik ga misschien maandag naar Jungle Book.
Ben 0:30 ongeveer aanwezig maat.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 23:36 schreef JanCees het volgende:
Inso we komen niet binnen
Kan geen Pools ook hé
Translate helpt nog niet zo erg
quote:
Genotquote:Op zaterdag 21 mei 2016 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik heb hem gedownload
Ik ga misschien maandag naar Jungle Book.
Ja.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:07 schreef Onnoman het volgende:
heeft iemand wel eens sex gehad met een dier?
welk dier?quote:
Een tijgerquote:
Ja wat verwacht hij nou?quote:
ik een nijlpaard..quote:
Dat je geen seks hebt, weten we nou wel.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wat verwacht hij nou?
Dat ik een gedetailleerd sekserhaal ga posten
Is dit weer zo'n Jhali-grap?quote:Op zondag 22 mei 2016 00:11 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik een nijlpaard..
uiteindelijk kwam ik erachter dat ik het nooit daadwerkelijk gepenetreerd heb
Dat jij in Pax broekje wil ook welquote:Op zondag 22 mei 2016 00:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat je geen seks hebt, weten we nou wel.
geen streektermen aubquote:
ik ook.. ga eens topless.. het is 12 uur geweestquote:
Ik denk dat ik deze grap niet begrijpquote:Op zondag 22 mei 2016 00:11 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik een nijlpaard..
uiteindelijk kwam ik erachter dat ik het nooit daadwerkelijk gepenetreerd heb
ik verwacht ook niet dat je het begrijptquote:
Uhquote:Op zondag 22 mei 2016 00:13 schreef Paxcon het volgende:
Hebben jullie braddies seks in auto en handjob onderweg-verhaal gelezen?
JAA OMG OMGquote:Op zondag 22 mei 2016 00:13 schreef Paxcon het volgende:
Hebben jullie braddies seks in auto en handjob onderweg-verhaal gelezen?
Ik heb geen tietenquote:Op zondag 22 mei 2016 00:12 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik ook.. ga eens topless.. het is 12 uur geweest
Homos plagen poppers vragenquote:Op zondag 22 mei 2016 00:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
50% van die opmerkingen zijn om hem te plagen.
je hoeft niet te liegen.. nergens voor nodigquote:
Kquote:Op zondag 22 mei 2016 00:15 schreef Onnoman het volgende:
[..]
je hoeft niet te liegen.. nergens voor nodig
Michael M. Chemers, author of "'With Your Shield, or on It': Disability Representation in 300" in the Disability Studies Quarterly, said that the film's portrayal of the hunchback and his story "is not mere ableism: this is anti-disability."[105]quote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 00:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Hij had 2 x geneukt en 3e was op komst maar hij was aan het autorijden en dat chick gaf hem handjob maar hij kon zich niet concentreren op autorijden dus ging hij maar een auto ongelukje faken en chick bangmaken. Daarna vertelde hij nog dat hij klaar met haar was en ging haar thuis afzetten
nee 19quote:Op zondag 22 mei 2016 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die chick was 14 toch
Dat zei Mortaxx geloof ik
Braddie op een date meer seks dan ik in een jaar.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Hij had 2 x geneukt en 3e was op komst maar hij was aan het autorijden en dat chick gaf hem handjob maar hij kon zich niet concentreren op autorijden dus ging hij maar een auto ongelukje faken en chick bangmaken. Daarna vertelde hij nog dat hij klaar met haar was en ging haar thuis afzetten
Hoeveel tequila's?quote:Op zondag 22 mei 2016 00:17 schreef Crack_ het volgende:
Ben aangeschoten, komt even hard binnen joh wowowow.![]()
Waar gaat dit over?quote:Op zondag 22 mei 2016 00:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Michael M. Chemers, author of "'With Your Shield, or on It': Disability Representation in 300" in the Disability Studies Quarterly, said that the film's portrayal of the hunchback and his story "is not mere ableism: this is anti-disability."[105]
Top kek.
Een gehandicapte weren uit het leger is kennelijk al beledigend tegenwoordig.
lijkt me niet heel chill in zon twingootjequote:Op zondag 22 mei 2016 00:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Jaja braddie had 2 x seks in een kwartier + handjob.
Ik geloof er echt geen kut vanquote:Op zondag 22 mei 2016 00:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het is meer dat jij een standaard hebt denk ik
De film 300, en de kritiek daarop.quote:
In auto lijkt het mij sowieso niks tbhquote:Op zondag 22 mei 2016 00:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
lijkt me niet heel chill in zon twingootje
Geen gekke dingen doen he crackje.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:17 schreef Crack_ het volgende:
Ben aangeschoten, komt even hard binnen joh wowowow.![]()
quote:Op zondag 22 mei 2016 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik geloof er echt geen kut van
Al zijn zijn sekspartners 300 kg
same, verdomme. Maar dacht dat het aan mij lagquote:
ja, 44kg met beetje lege maag gaat snel hé.quote:
Had je niet gegeten?quote:Op zondag 22 mei 2016 00:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
same, verdomme. Maar dacht dat het aan mij lag
[..]
ja, 44kg met beetje lege maag gaat snel hé.![]()
44kg wowquote:Op zondag 22 mei 2016 00:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
same, verdomme. Maar dacht dat het aan mij lag
[..]
ja, 44kg met beetje lege maag gaat snel hé.![]()
Nee.quote:
Ben dan wel benieuwd hoe zijn chick eruit ziet.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het is meer dat jij een standaard hebt denk ik
Echt heel erg mee eens.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
In auto lijkt het mij sowieso niks tbh
Ik las dat er pics rondgingenquote:Op zondag 22 mei 2016 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee.
Net weer een Tinder openingszin gestuurd waar ik de naam van dat meisje weer beledigd heb. Denk ik.
[..]
Ben dan wel benieuwd hoe zijn chick eruit ziet.
Een standaard heb ik zeker.
Jawel, maar te weinig. Moest werken en eten van werk lustte ik niet dus had gewoon broodje, maar was te weinigquote:
ben klein hequote:
haha, 158quote:Op zondag 22 mei 2016 00:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Krek hoe klein ben jij dan, ik schatte jou in als een lange dame
*dan ikquote:Op zondag 22 mei 2016 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Voor het eerst dat ik hoor dat een ander volwassen persoon lichter is dan mij
lekker onhandig en oncomfortabel, ideale combiquote:Op zondag 22 mei 2016 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt heel erg mee eens.
Zit toch totaal niet comfortabel
Ik ookquote:Op zondag 22 mei 2016 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ontvang ze graag in mijn DM als ze bij de juiste mensen terecht komen.
Ik had een gesprek met leuke chick, foto gestuurd, ze gaf me complimentje, ik wilde ook foto van haar zien, maar ze had een drukke week qua studie dus die foto kwam later wel zei ze. Nu week later, geen reactie meerquote:Op zondag 22 mei 2016 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee.
Net weer een Tinder openingszin gestuurd waar ik de naam van dat meisje weer beledigd heb. Denk ik.
[..]
Ben dan wel benieuwd hoe zijn chick eruit ziet.
Een standaard heb ik zeker.
Oh je bent daarna nog weggeweest of iets.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel, maar te weinig. Moest werken en eten van werk lustte ik niet dus had gewoon broodje, maar was te weinigja dat merk je dan achteraf he
wat een kutsmoesquote:Op zondag 22 mei 2016 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had een gesprek met leuke chick, foto gestuurd, ze gaf me complimentje, ik wilde ook foto van haar zien, maar ze had een drukke week qua studie dus die foto kwam later wel zei ze. Nu week later, geen reactie meerKutleef
Leek me echt toffe chick wel, mja mja
Ik zou echt saai zijn met dat soort rare plekken om seks te hebbenquote:Op zondag 22 mei 2016 00:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
lekker onhandig en oncomfortabel, ideale combi
Ja, beetje wel hequote:
ja, die wilde dus niks met je te maken hebben.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had een gesprek met leuke chick, foto gestuurd, ze gaf me complimentje, ik wilde ook foto van haar zien, maar ze had een drukke week qua studie dus die foto kwam later wel zei ze. Nu week later, geen reactie meerKutleef
quote:
Uhu, moest 10 - 19quote:Op zondag 22 mei 2016 00:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh je bent daarna nog weggeweest of iets.
Snapte het niet.
heb jij tequilas op dan?quote:Op zondag 22 mei 2016 00:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Wil echt kotsen joh, ik kan niet meer zoals vroeger het varkentje uithangen en veel eten of m'n maag wordt boos :s
Mile high clubquote:Op zondag 22 mei 2016 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou echt saai zijn met dat soort rare plekken om seks te hebben
zijn duimquote:Op zondag 22 mei 2016 00:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien een keer informeren waar Braddie al die dames vandaan plukt?
Dat kan ook inderdaadquote:Op zondag 22 mei 2016 00:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja, die wilde dus niks met je te maken hebben.
dat is knapquote:Op zondag 22 mei 2016 00:26 schreef Typisch het volgende:
ik heb die user zelf nog nooit zien posten
lees er alleen posts over
Oh, nou post hier ookquote:Op zondag 22 mei 2016 00:26 schreef Typisch het volgende:
ik heb die user zelf nog nooit zien posten
lees er alleen posts over
Zo vaak al gehad met Tinder. Dat het een heel leuk gesprek was en dat het opeens ophield.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
165quote:Op zondag 22 mei 2016 00:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]jij dan?
[..]
Uhu,
[..]
heb jij tequilas op dan?
Hehehe.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo vaak al gehad met Tinder. Dat het een heel leuk gesprek was en dat het opeens ophield.
Maar ik ben ook wel iemand die dan niet wanhopig de dag erna weer hoi gaat sturen. Want als ze echt interesse heeft praat ze zelf wel. Ook een keer zo'n meid die een grote poster van Justin Bieber op haar kamer had hangen, en toen zei ik dat ze beter een poster van mij kon ophangen. Genegeerd. Ok doei.
Ohh, dat is wel iets betere lengtequote:Op zondag 22 mei 2016 00:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
165. laatste keer dat ik van tequila's snoepte was op Koningsnacht
quote:Op zondag 22 mei 2016 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo vaak al gehad met Tinder. Dat het een heel leuk gesprek was en dat het opeens ophield.
Maar ik ben ook wel iemand die dan niet wanhopig de dag erna weer hoi gaat sturen. Want als ze echt interesse heeft praat ze zelf wel. Ook een keer zo'n meid die een grote poster van Justin Bieber op haar kamer had hangen, en toen zei ik dat ze beter een poster van mij kon ophangen. Genegeerd. Ok doei.
Ik had ook al een tijdje een leuk gesprek, en van het ene op het andere moment was ze pleitequote:Op zondag 22 mei 2016 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hoezo beterquote:Op zondag 22 mei 2016 00:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh, dat is wel iets betere lengte. Schattig nog wel
En nu dan?! Of waarom ben je misselijk
Is ook zo. Heb ik ook niet meer gedaan hoor. Kan je altijd prima aan zien of iemand interesse heeft. AL je zelf altijd initiatief moet nemen weet je wel genoegquote:Op zondag 22 mei 2016 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ghehequote:Op zondag 22 mei 2016 00:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh, dat is wel iets betere lengte. Schattig nog wel
En nu dan?! Of waarom ben je misselijk
quote:Op zondag 22 mei 2016 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dit snap ik dus nietquote:Op zondag 22 mei 2016 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is ook zo. Heb ik ook niet meer gedaan hoor. Kan je altijd prima aan zien of iemand interesse heeft. AL je zelf altijd initiatief moet nemen weet je wel genoeg
Nee ik ook nietquote:Op zondag 22 mei 2016 00:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zou daar de humor wel van inzien
Ik heb zelf geen zin meer in die standaard tindergesprekken over studie, wat doe je dit weekend, weet ik veel
Al die moeizame gesprekken die niet vanzelf gaan
Omdat ik net niet overal bij kan in de supermarkt en sommige auto's net kut, en broeken op kinderafdeling halen is ook niet echt alles, bij concerten net iets meer kunnen zien etc etc.quote:
ik zou echt stress krijgen danquote:Op zondag 22 mei 2016 00:28 schreef Crack_ het volgende:
Kaneeltje, ik had voor dat tentamen met auto kapot toch nog 7.
die stroopwafels zijn echt lekkerquote:Op zondag 22 mei 2016 00:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ghehe![]()
ik heb zojuist een rare witte versie van kanjers stroopwafels gecombineerd met lindt chocolade, beetje te machtig. Misselijkmakend.
Lijkt me echt helemaal niks.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Mile_high_club
Had ook echt mega stress, maar heb je het hele verhaal meegerkegen?quote:Op zondag 22 mei 2016 00:29 schreef Paxcon het volgende:
ik
[..]
ik zou echt stress krijgen dan
gelukkig nog maar 1x een kort moment van stress gekend gedurende de studie
Knap hoor.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:28 schreef Crack_ het volgende:
Kaneeltje, ik had voor dat tentamen met auto kapot toch nog 7.
Dus jij zou het niet erg vinden dat als je met iemand appt in begin stadium dat zij nooit begint met een geprek?quote:Op zondag 22 mei 2016 00:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
dit snap ik dus niet
waarom zou je geen initiatief tonen als de persoon aan de andere kant je leuk lijkt?
Gewoon aan iemand vragen of je op de schouders mag zittenquote:Op zondag 22 mei 2016 00:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat ik net niet overal bij kan in de supermarkt en sommige auto's net kut, en broeken op kinderafdeling halen is ook niet echt alles, bij concerten net iets meer kunnen zien etc etc.
En zou niet snel nadelen weten van 165 zijn ten opzichte van 158
mijn chick is nog iets kleinerquote:Op zondag 22 mei 2016 00:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat ik net niet overal bij kan in de supermarkt en sommige auto's net kut, en broeken op kinderafdeling halen is ook niet echt alles, bij concerten net iets meer kunnen zien etc etc.
En zou niet snel nadelen weten van 165 zijn ten opzichte van 158
Ja volgens mij had ik dat toen gelezen, dat mannetje van het sleepbedrijf had jou toen bij de uni afgezet ofzo?quote:Op zondag 22 mei 2016 00:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Had ook echt mega stress, maar heb je het hele verhaal meegerkegen?
zie niet in waarom je dan niet nog een paar keer een gesprek kunt beginnenquote:Op zondag 22 mei 2016 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus jij zou het niet erg vinden dat als je met iemand appt in begin stadium dat zij nooit begint met een geprek?
Daar bedoel ik ook wederzijds interesse tonen mee he
Ja en de interesse bij mij daalt ook vaak als ik erachter kom hoe ze in het leven staan.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is ook zo. Heb ik ook niet meer gedaan hoor. Kan je altijd prima aan zien of iemand interesse heeft. AL je zelf altijd initiatief moet nemen weet je wel genoeg
Krijg je toch beetje het idee dat diegene niet op je zit te wachtenquote:Op zondag 22 mei 2016 00:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
zie niet in waarom je dan niet nog een paar keer een gesprek kunt beginnen
quote:Op zondag 22 mei 2016 00:31 schreef Opsonisatie het volgende:
Maarja slapen en zo, doei trusten allemaal.
Ik swipe behoorlijk kritisch tegenwoordig...quote:Op zondag 22 mei 2016 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en de interesse bij mij daalt ook vaak als ik erachter kom hoe ze in het leven staan.
Veel meisjes die met mij matchen zijn dan gewoon toch mijn type niet
dat zie je dan wel weerquote:Op zondag 22 mei 2016 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Krijg je toch beetje het idee dat diegene niet op je zit te wachten
quote:Op zondag 22 mei 2016 00:31 schreef Opsonisatie het volgende:
Maarja slapen en zo, doei trusten allemaal.
Ach, heb het geregeld andersom gehad.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Krijg je toch beetje het idee dat diegene niet op je zit te wachten
Daar heb ik al last van, en lijkt me ook totaal geen romantische plek waar ik zin van zou krijgen.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Me neither, dan krijg je toch fucking last van claustrofobie
Oh meisje, waarom zo veelquote:Op zondag 22 mei 2016 00:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ghehe![]()
ik heb zojuist een rare witte versie van kanjers stroopwafels gecombineerd met lindt chocolade, beetje te machtig. Misselijkmakend.
ja, maar verslag wel 5,4quote:
Haha, ja dat doe ik ook wel soms maar zijn heeel veel plekken waar dat niet magquote:Op zondag 22 mei 2016 00:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon aan iemand vragen of je op de schouders mag zitten
wat dan?quote:
ja, precies. Voordat ik wist dat die man er zo snel zou zijn (want dat is echt tegen verwachting in en ook nog dat ie zo lief was) had ik mama gebeld en toen meteen janken hoorquote:Op zondag 22 mei 2016 00:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja volgens mij had ik dat toen gelezen, dat mannetje van het sleepbedrijf had jou toen bij de uni afgezet ofzo?
Ook een leuke jaquote:Op zondag 22 mei 2016 00:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, heb het geregeld andersom gehad.
Dat vrouwen maar contact op bleven nemen maar uiteindelijk niks wilden
Krijg je ook wel valsehoop van jaquote:Op zondag 22 mei 2016 00:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, of gewoon vriendschap of gaat dat in deze niet op?quote:Op zondag 22 mei 2016 00:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
een gesprek beginnen is niet het zelfde als geen interesse hebbenquote:Op zondag 22 mei 2016 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als iemand niet eens iets van interesse in je toont heeft het totaal geen zin.
Ik ben nog best coulant daarmee, like best wel veel. Want zoveel match ik toch niet en anders komt daarna wel een schifting met de gesprekkenquote:Op zondag 22 mei 2016 00:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik swipe behoorlijk kritisch tegenwoordig...
En dan ook echt 4 keer achter elkaar, zeggen wat ze willen maar als je afspraak wilt maken, haken ze ineens af.quote:
Jezus, wat kut.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, maar verslag wel 5,4![]()
![]()
dus dat moet opnieuw, maar opzich beter dan 5,5 anders stond ik 6 gemiddeld. Nu kunnen we er nog iets moois van maken
Dat is waar inderdaad. En sommige mensen vinden het ook lastiger dan de ander om een gesprek te beginnenquote:Op zondag 22 mei 2016 00:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
een gesprek beginnen is niet het zelfde als geen interesse hebben
misschien denkt zij wel het zelfde
Mwa,.....je krijgt dan wel berichten die meer suggereren dan een vriendschappelijke interesse....quote:Op zondag 22 mei 2016 00:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, of gewoon vriendschap of gaat dat in deze niet op?
Maar het punt is meer dat ik het aflees uit de reacties, als dat heel erg kortaf is en er zit veel tijd tussen weet je dat ook al genoeg.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
een gesprek beginnen is niet het zelfde als geen interesse hebben
misschien denkt zij wel het zelfde
Zou rare vriendschap zijn.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, of gewoon vriendschap of gaat dat in deze niet op?
Ik moet m'n eerste Tinderafspraak nog hebben....quote:Op zondag 22 mei 2016 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben nog best coulant daarmee, like best wel veel. Want zoveel match ik toch niet en anders komt daarna wel een schifting met de gesprekken
Afspreken komt er toch niet van. Ook heel vaak gehad dat een meid wilde afspreken en ik er niet op in ging omdat ik haar al te dom of te saai vond
jajaquote:Op zondag 22 mei 2016 00:35 schreef Crack_ het volgende:
Gewoon weer zin om tinder te downloaden hierom, niet om er serieus iets mee te doen want tinder is kut, maar voor de lolletje
jupquote:Op zondag 22 mei 2016 00:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan ook echt 4 keer achter elkaar, zeggen wat ze willen maar als je afspraak wilt maken, haken ze ineens af.
Oftewel, ze willen aandacht en bevestiging.
Apart om te zien hoe beledigd ze waren nadat ze dat niet meer kregen.
[..]
Jezus, wat kut.
Was dat waarvoor je aan het stressen was met die slechte communicatie?
ohquote:Op zondag 22 mei 2016 00:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mwa,.....je krijgt dan wel berichten die meer suggereren dan een vriendschappelijke interesse....
sommige mensen hebben aparte vrienden? Nee, geloof je meteenquote:Op zondag 22 mei 2016 00:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou rare vriendschap zijn.
Ga hier niet posten wat ze wilden doen, zeg dat wel eens prive.
Maar dat zijn geen dingen die ik met vrienden doe.
Nee, zie dat niet zo zitten met onbekenden.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
jaja
lekker simpel sexdaten
mag je ook gewoon zeggen hier
Ik ben morgen in Den Haag. Zal je wel even likenquote:Op zondag 22 mei 2016 00:35 schreef Crack_ het volgende:
Gewoon weer zin om tinder te downloaden hierom, niet om er serieus iets mee te doen want tinder is kut, maar voor de lolletje
Ik doe het ook heel vaak niet omdat ik vind dat ik mezelf opdring.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is waar inderdaad. En sommige mensen vinden het ook lastiger dan de ander om een gesprek te beginnen
haha, alles swipen tot je mij tegenkomt jaquote:Op zondag 22 mei 2016 00:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben morgen in Den Haag. Zal je wel even liken
quote:Op zondag 22 mei 2016 00:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou rare vriendschap zijn.
Ga hier niet posten wat ze wilden doen, zeg dat wel eens prive.
Maar dat zijn geen dingen die ik met vrienden doe.
ah ja, dat snap ik wel jaquote:Op zondag 22 mei 2016 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar het punt is meer dat ik het aflees uit de reacties, als dat heel erg kortaf is en er zit veel tijd tussen weet je dat ook al genoeg.
En als ze dan nooit een gesprek begint heeft ze dus duidelijk niet zoveel interesse om met je te praten.
oquote:Op zondag 22 mei 2016 00:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, zie dat niet zo zitten met onbekenden.
Same. Al denk ik niet dat Tinder voor mij de manier is om te hosselen.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik moet m'n eerste Tinderafspraak nog hebben....
quote:Op zondag 22 mei 2016 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ook heel vaak gehad dat een meid wilde afspreken en ik er niet op in ging omdat ik haar al te dom of te saai vond
Zo gek zou ik nog wel zijn jaquote:Op zondag 22 mei 2016 00:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha, alles swipen tot je mij tegenkomt ja
Tuurlijk, dat is geen probleem.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:36 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb vaak genoeg contact met mannen waar ik niets van hoef. Je kunt toch ook
gewoon praten.
Nou, vooruit dan.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
sommige mensen hebben aparte vrienden? Nee, geloof je meteenmaar wel benieuwd nu natuurlijk he ja
Mjaquote:Op zondag 22 mei 2016 00:37 schreef Crack_ het volgende:
en dan maar hopen dat ik de goede kant op terug swipe!
Ja hier ook denk ikquote:Op zondag 22 mei 2016 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Same. Al denk ik niet dat Tinder voor mij de manier is om te hosselen.
Moet gewoon irl gebeuren
Haha, doe maar niet.. ik heb geen tinderquote:
hahaha okquote:Op zondag 22 mei 2016 00:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat is geen probleem.
[..]
Nou, vooruit dan.
Maar wel in dm. Zal me niet verbazen als er wordt meegelezen.
hahaquote:Op zondag 22 mei 2016 00:39 schreef Typisch het volgende:
ik was vergeten een deksel op de knoflooksoep te doen
nu stinkt heel de koelkast er naar
einde bericht
Klopt, gevoelens moeten ook groeien. Het is nu wel vaak dat mensen al snel het contact verbreken omdat er geen gevoelens zijn terwijl dat wel kan komen met de tijd.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
ah ja, dat snap ik wel ja
bedoel meer dat het soms niet gelijk van allebei de kanten helemaal geweldig is
als mijn vriendin zo had gedacht en geen doordrammer was hadden we nu waarschijnlijk ook geen relatie gehad
Ow het was een Fokster?quote:Op zondag 22 mei 2016 00:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat is geen probleem.
[..]
Nou, vooruit dan.
Maar wel in dm. Zal me niet verbazen als er wordt meegelezen.
Ach dan kan ik ook niet naar links geswiped wordenquote:Op zondag 22 mei 2016 00:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, doe maar niet.. ik heb geen tinder
[..]
hahaha ok
[..]
hahais het wel lekker?
Eerste vraag is altijd wat voor serie ze kijken.quote:
Mwa... ligt eraan wat je onder succes verstaat...quote:Op zondag 22 mei 2016 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar jij hebt nog wel eens succes gehad met hossels in het verleden toch?
flauw zegquote:Op zondag 22 mei 2016 00:41 schreef Lokasenna het volgende:
Maar goed, die mannen ga ik dan ook geen uitzicht geven om ze de rimjob van hun leven te geven, om maar eens wat te noemen.
lolquote:Op zondag 22 mei 2016 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerste vraag is altijd wat voor serie ze kijken.
Als ze dan zeggen dat ze liever PLL of dat soort onzin kijken ipv series als GOT haak ik af. Dat is niks voor mij.
Rimmenquote:Op zondag 22 mei 2016 00:41 schreef Lokasenna het volgende:
Maar goed, die mannen ga ik dan ook geen uitzicht geven om ze de rimjob van hun leven te geven, om maar eens wat te noemen.
Toch mooi, je bent tot niets verplicht en er zij nu talloos meer mogelijkheden.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, gevoelens moeten ook groeien. Het is nu wel vaak dat mensen al snel het contact verbreken omdat er geen gevoelens zijn terwijl dat wel kan komen met de tijd.
Maar dat is deze tijd hè, met internet heb je een nog ruimere vijver om uit te vissen en kan je mensen snel aan de kant schuiven.
Geen romantische momenten?quote:Op zondag 22 mei 2016 00:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mwa... ligt eraan wat je onder succes verstaat...
Ja ik heb seks gehad... maar verder...
Zo ben ikquote:
Ja om te ontvangen mag het wel hequote:
Om te ontvangen ook.quote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerste vraag is altijd wat voor serie ze kijken.
Als ze dan zeggen dat ze liever PLL of dat soort onzin kijken ipv series als GOT haak ik af. Dat is niks voor mij.
quote:Op zondag 22 mei 2016 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Om te ontvangen ook.
Het idee dat je een persoon al ziet als levend toiletpapier is toch walgelijk.
Ik twijfel nog steeds of teveel keuze wel goed isquote:Op zondag 22 mei 2016 00:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Toch mooi, je bent tot niets verplicht en er zij nu talloos meer mogelijkheden.
Ja maar hij heeft geen zelfkennis, dat is cruciaal verschilquote:Op zondag 22 mei 2016 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen romantische momenten?
[..]
Zo ben ikdan kan ik mijn interesse er niet bijhouden.
Ik zei toch dat ik op Deezertje lijk
Jouw vriendinnetje begon over rimmen :squote:Op zondag 22 mei 2016 00:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pax is aanwezig en het gaat weer over seks.
Opvallend.
quote:Op zondag 22 mei 2016 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja om te ontvangen mag het wel he
Ouwe viespeuk
Dat is wel een hele theoretische benaderingquote:Op zondag 22 mei 2016 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Om te ontvangen ook.
Het idee dat je een persoon al ziet als levend toiletpapier is toch walgelijk.
De beste gesprekken op Tinder kwamen toen we het over Harry Potter hadden ja. Echt hele lappen tekst waarom we bepaalde personages geniaal vondenquote:Op zondag 22 mei 2016 00:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat was bij ons in eerste instantie de enige link, we houden allebei van fantasy shizzle
ze heeft een harry potter tattoo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |