Komt vaker voor, vraag me wel af hoe dat kan.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:14 schreef Le_Professeur het volgende:
tompijn aan de billetjes, wat een slap excuus
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:14 schreef Le_Professeur het volgende:
tompijn aan de billetjes, wat een slap excuus
HPLC, wij luisteren ook naar jouw gePMS de hele dag, dan mag een ander ook z'n hobbies hebben.quote:
Heeft te maken met aftrekrecht. Als een prestatie is vrijgesteld van btw, is er ook geen aftrekrecht meer. En er moet natuurlijk btw over betaald worden omdat het anders concurrentieverstorend werkt.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:20 schreef Kurovski het volgende:
Ik schaam me opnieuw voor m'n land.
Welke idioot bedenkt dat er BTW moet worden geheven over gratis reizen voor ouderen?
21% van 0 euro is nog steeds 0 euro.
Sowieso. Een overheidsorgaan dat een ander overheidsorgaan belasting gaat opleggen. Wat een mongolen.
Hmm Ik heb er niet zo veel verstand van, maar RET (Rotterdamse Elektrische Tram) is voor 100% in handen van de gemeente Rotterdam. Die MRTs rijden toch wel. Haal je de ouderen er uit, gaat geen trein minder om rijden. Ze kunnen me zo veel vertellen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:47 schreef MAHL het volgende:
[..]
Heeft te maken met aftrekrecht. Als een prestatie is vrijgesteld van btw, is er ook geen aftrekrecht meer. En er moet natuurlijk btw over betaald worden omdat het anders concurrentieverstorend werkt.
Lange uitleg: btw-technische dingen. Korte uitleg: dat moet van Europa.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hmm Ik heb er niet zo veel verstand van, maar RET (Rotterdamse Elektrische Tram) is voor 100% in handen van de gemeente Rotterdam. Die MRTs rijden toch wel. Haal je de ouderen er uit, gaat geen trein minder om rijden. Ze kunnen me zo veel vertellen.
If you say so.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:52 schreef MAHL het volgende:
[..]
Lange uitleg: btw-technische dingen. Korte uitleg: dat moet van Europa.
Je legt wel gelijk de discussie dood met je Europa.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:52 schreef MAHL het volgende:
[..]
Lange uitleg: btw-technische dingen. Korte uitleg: dat moet van Europa.
Bedankt maatquote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
HPLC, wij luisteren ook naar jouw gePMS de hele dag, dan mag een ander ook z'n hobbies hebben.
Dat zei je vannacht ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:51 schreef Amarantha het volgende:
Jeej ik heb mijn potloden binnenEn dat kostte ¤85SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:51 schreef Amarantha het volgende:
Jeej ik heb mijn potloden binnenWat gaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben zelf op zoek naar een goede aquarelset.
Dure hobbyquote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar kleuren met goede spullen
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb ook stiften van dit merk, die zijn 2 euro per stuk![]()
Maar stiften heb ik niet zoveel van. Ook even geld meer voor om nieuwe bij te kopenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:57 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Nouja als je t maar leuk vindt
Weekend he. Zelfs ik ben buiten.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:24 schreef xcachet het volgende:
Waar is iedereen eigenlijk?
Kan toch niet zo zijn dat ze allemaal ineens een leven hebben?
Hoink en TARDIS. hebben een permquote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:24 schreef xcachet het volgende:
Ober, klikspaanquote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:32 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oh sorry dacht dat ze jouw kloon ook al hadden ontdekt
Krijg toch zaad in je oog.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:32 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oh sorry dacht dat ze jouw kloon ook al hadden ontdekt
ola broesquote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat is mijn geheim.
Ik ben altijd mad.
Dat laatste sowieso niet inderdaad.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:24 schreef xcachet het volgende:
Ik begin me langzamerhand te beseffen dat ik geen leven heb.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:24 schreef xcachet het volgende:
Gelukkig maar. FOK! kan niet zonder Myrr.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik begin me langzamerhand te beseffen dat ik geen leven heb.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gelukkig maar. FOK! kan niet zonder Myrr.
Mijn leven houdt in met anderen omgaan die al kids hebben.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:18 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik wil een leven, maar hier houdt een leven in dat je almaar op een terrasje moet gaan zitten met z'n allen want verder is er weinig te doen. Vind twee keer per week op een terras zitten echt meer dan zat.
Hier is het niet veel anders hoor.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:18 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik wil een leven, maar hier houdt een leven in dat je almaar op een terrasje moet gaan zitten met z'n allen want verder is er weinig te doen. Vind twee keer per week op een terras zitten echt meer dan zat.
Ja, mijn vrienden zijn daar nog lang niet aan toe dus zijn inderdaad nog vol aan het stappen. Neem ze ook niet kwalijk dat ze niet meer veel langs komen, zij mij ook niet dat ik niet even random langs kan komen in Amsterdam om een beetje ergens te gaan zitten voordrinken. Met andere kindermensen heb ik ook weer niet veel zin want dan gaat het de hele tijd allee maar over de kinderen. Dat merk ik nu als we op een terrasje zitten 'met de kids', het gaat bijna alleen maar over de kleintjes. Ja daar ben ik ook snel weer klaar mee. Vind het wel prima eigenlijk om thuis te zitten en af en toe wat te gaan eten ergens. Heb nog nooit zoveel geld bespaard.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn leven houdt in met anderen omgaan die al kids hebben.
Merk dat ik afstand neem van die mensen. Hebben bijna niets meer gemeen
ewaa cachiequote:
goed ehquote:
Oh ik kan iedere dag op een terras zitten als ik wilquote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hier is het niet veel anders hoor.
Waar woon jij dan dat je twee keer per week op een terrasje kunt zitten?
JAJAHJHAHHAHA K WEET T WELquote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oh ik kan iedere dag op een terras zitten als ik wilmaar daar heb ik geen zin in. Kan toch niet meer dan drie wijntjes nemen want ik heb die kleine bij me. Ga mijn woonplaats niet vermelden
is te klein dus mensen zouden meteen weten wie ik ben. Stel je voor
vind Fok nog steeds super voor lul.
Oh, maar nergens in Nederland is het weer mooi genoeg om zo vaak op een terrasje te zitten.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oh ik kan iedere dag op een terras zitten als ik wilmaar daar heb ik geen zin in. Kan toch niet meer dan drie wijntjes nemen want ik heb die kleine bij me. Ga mijn woonplaats niet vermelden
is te klein dus mensen zouden meteen weten wie ik ben. Stel je voor
vind Fok nog steeds super voor lul.
Ah, ik vatte hem niet. Hier zit er een serre overheen (die bloedheet is).quote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh, maar nergens in Nederland is het weer mooi genoeg om zo vaak op een terrasje te zitten.
Ja ook goed.quote:
oeh nicequote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja ook goed.
Dinsdag de eerste selectie fase van piloot 'erg goed' gedaan. Dus 6 juni de volgende fase.
prosciuttoquote:
fielaks, leven is overratedquote:
the horrorquote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Iewhl is die vervelende Myrr er, die wenst me altijd een fijne dag
nou enquote:
tuurlijk wel, bietje vertrouwen hebben in je medemensquote:
Dank u welquote:
Snap ik. Lekker mensen voor hun harses slaan als ze lastig zijn.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dank u wel
Ik kijk er in ieder geval erg naar uit, om daarna heerlijk 6 weken lang krukken te gebruiken
Gecondoleerd :squote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:40 schreef xcachet het volgende:
Een van mijn collega's is vandaag overleden.
gecondoleerdquote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:40 schreef xcachet het volgende:
haha grapje zekerquote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
tuurlijk wel, bietje vertrouwen hebben in je medemens
rtquote:
Nou ik prefereer toch liever geen krukkenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Snap ik. Lekker mensen voor hun harses slaan als ze lastig zijn.
Had ik maar krukken
Sterktequote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:40 schreef xcachet het volgende:
WAT EEN SLOERIEquote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Iewhl is die vervelende Myrr er, die wenst me altijd een fijne dag
Volgens mij ken jij het verschil tussen handbal en volleybal nietquote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Nederlands vrouwen handbal team heeft een buitenlandse trainer. Logisch.
Lijkt mij wel leuk. Maar moet geld hebben.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:45 schreef Stimorol- het volgende:
Ik zit te denken aan vrijwilligerswerk met vluchtelingen
Een pot nat.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij ken jij het verschil tussen handbal en volleybal niet
een pot natquote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij ken jij het verschil tussen handbal en volleybal niet
HEB money Zat, ja togquote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lijkt mij wel leuk. Maar moet geld hebben.
Als ik dan niet hoef te werken ben in akkoord.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zal eens tijd jou vrijmaken
Maar echt. Honden uitlaten is echt too much moeite.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:56 schreef xcachet het volgende:
Moet daarvoor ook nog helemaal naar m'n pa fietsen.
Wat een kut leven heb ik.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:45 schreef Stimorol- het volgende:
Ik zit te denken aan vrijwilligerswerk met vluchtelingen
Dat niet. Maar begon vandaag om 5 uur met werken, daarna gehaast naar Amsterdam om van 9 tot half 2 examens te maken en nu heb ik een inkakkerquote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:59 schreef Myrr het volgende:
[..]
Maar echt. Honden uitlaten is echt too much moeite.
Terechte inkakker. Ben jij ook iemand die reclamefolders in NEE NEE brievenbussen stopt?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat niet. Maar begon vandaag om 5 uur met werken, daarna gehaast naar Amsterdam om van 9 tot half 2 examens te maken en nu heb ik een inkakker
Geen zin er heen te fietsen.
Nee, ik doe de ochtendkrant. Dus alleen mensen met abonnementquote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Terechte inkakker. Ben jij ook iemand die reclamefolders in NEE NEE brievenbussen stopt?
Echt zin om die persoon z'n folders door z'n strot te duwen.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, ik doe de ochtendkrant. Dus alleen mensen met abonnement
hipster?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:00 schreef Montelly het volgende:
TOFFLER![]()
http://m.metronieuws.nl/n(...)tip-toffler-festival
[ [url=http://imgserv9.tcdn.nl/v1/kEwXWHgswirIgn0gnfqNQzlzBKk=/500x380/smart/http://metronieuws.tcdn.n(...)6139.jpeg]afbeelding[/url] ]
Deed dat toen ik 17 was. Beetje enge mannen in de ochtend.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou he. Alleen in de regen is het een hell
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Mag pas vanaf 18 de ochtendkrant ;squote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Deed dat toen ik 17 was. Beetje enge mannen in de ochtend.
Al die ballonnen zijn wel een afknapper.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:00 schreef Montelly het volgende:
TOFFLER![]()
[ [url=http://imgserv9.tcdn.nl/v1/kEwXWHgswirIgn0gnfqNQzlzBKk=/500x380/smart/http://metronieuws.tcdn.n(...)6139.jpeg]afbeelding[/url] ]
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:00 schreef Montelly het volgende:
TOFFLER![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Er kwamen mensen van de cliniclown hier om clowntjes te werven, gaat m'n ma turkse pizza's aan ze geven gvd
Zou woest worden. NIEMAND komt aan mijn pizzaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Er kwamen mensen van de cliniclown hier om clowntjes te werven, gaat m'n ma turkse pizza's aan ze geven gvd
Sharing is caringquote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou woest worden. NIEMAND komt aan mijn pizza
Zus van een maat van mij...quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Terechte inkakker. Ben jij ook iemand die reclamefolders in NEE NEE brievenbussen stopt?
Echt zin om die persoon z'n folders door z'n strot te duwen.
Dat heet gewoon ouder worden, denk ik? Ik ga deze zomer weer een festival pakken ben benieuwd of ik dan ook zo doequote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:16 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zus van een maat van mij...
Altijd heel sociaal, vaak uitgaan, terrasje etc dus. Nu een kind gekregen, 28 jaar.
Kwam ik haar met d'r vriendinnen weer tegen in een tent, zat ze zo te vertellen dat ze na 7 à 8 maanden echt even tussen uit wou maar nooit iets kon inplannen en vooral ook omdat haar vriendinnen vaak niet konden, dus een hele onderneming zeg maar.
Nu stond ze te vertellen dat ze eigenlijk helemaal geen zin had, en naar huis wou. Ze zat ook hele tijd met thuisfront te appen terwijl twee andere vriendinnen van haar een beetje bij stonden zo van "méh"... Ze zat ook hele tijd te klagen dat haar poten pijn deden en dat ze moe was..
Ik wist niet wat ik zagiets wat vroegen een diehard get-along gang was, is nu een aandoenlijk bij elkaar geraapt zooitje wijven die niet meer weten wat ze met elkaar aan moeten. Was echt heel awkward.
hahaha, mooi om mensen zo te observerenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:16 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zus van een maat van mij...
Altijd heel sociaal, vaak uitgaan, terrasje etc dus. Nu een kind gekregen, 28 jaar.
Kwam ik haar met d'r vriendinnen weer tegen in een tent, zat ze zo te vertellen dat ze na 7 à 8 maanden echt even tussen uit wou maar nooit iets kon inplannen en vooral ook omdat haar vriendinnen vaak niet konden, dus een hele onderneming zeg maar.
Nu stond ze te vertellen dat ze eigenlijk helemaal geen zin had, en naar huis wou. Ze zat ook hele tijd met thuisfront te appen terwijl twee andere vriendinnen van haar een beetje bij stonden zo van "méh"... Ze zat ook hele tijd te klagen dat haar poten pijn deden en dat ze moe was..
Ik wist niet wat ik zagiets wat vroegen een diehard get-along gang was, is nu een aandoenlijk bij elkaar geraapt zooitje wijven die niet meer weten wat ze met elkaar aan moeten. Was echt heel awkward.
Gingen politie bellen toen ik een keer muziek wat luid op had staanquote:
that's lifequote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:19 schreef Montelly het volgende:
Wat ik vooral merk is als je binnen vriendengroep geen zelfde interessen meer hebt is dat vrienden dan beginnende weg te vallen, sommige heb ik al paar jaar niet gezien (vrouw, kids, burgerlijk)
zielig hequote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:20 schreef Drug het volgende:
[..]
Gingen politie bellen toen ik een keer muziek wat luid op had staanNiet ze bellen ff aan om te vragen of 't zachter kan
Wat deed de politie? Want die komt alleen als het geluid buiten jouw appartement te horen is. Oftewel: wat luid is tyfes luidquote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:20 schreef Drug het volgende:
[..]
Gingen politie bellen toen ik een keer muziek wat luid op had staanNiet ze bellen ff aan om te vragen of 't zachter kan
O dat is fucked op, daar dreigden die agentjes ook al mee als het nog een keer zou gebeurenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zielig he
bij ons hebben ze een keer de geluidsinstallatie in beslag genomen
Heb je dan wel echte vrienden? Ik kan ze op 1 hand tellen en het is onvoorwaardelijk.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:19 schreef Montelly het volgende:
Wat ik vooral merk is als je binnen vriendengroep geen zelfde interessen meer hebt is dat vrienden dan beginnende weg te vallen, sommige heb ik al paar jaar niet gezien (vrouw, kids, burgerlijk)
Neinquote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nog een lekkere boerin gescoord gisteravond?
Ja mattie, dan moet je niet zo fucking aso doen met je muziek.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:22 schreef Drug het volgende:
[..]
O dat is fucked op, daar dreigden die agentjes ook al mee als het nog een keer zou gebeuren
Als je dat gaat doen, dan moet je vooral omringen met mensen die het nog leuk vinden om naar festival te gaan. Ik vraag bijv paar oude vrienden niet meer omdat ze eigenlijk geen zin meer in hebben. Altijd met een of andere smoes afhaken..quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat heet gewoon ouder worden, denk ik? Ik ga deze zomer weer een festival pakken ben benieuwd of ik dan ook zo doe
Moeders hebben dit wel ja. Herken het om mij heen. Boring
Haha laat mequote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat deed de politie? Want die komt alleen als het geluid buiten jouw appartement te horen is. Oftewel: wat luid is tyfes luid
kijk maar uit want ze doen het echtquote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:22 schreef Drug het volgende:
[..]
O dat is fucked op, daar dreigden die agentjes ook al mee als het nog een keer zou gebeuren
Nee serieus, het was gangster rap, dus ik denk dat mijn Nederlandse buren bang waren ofzoquote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja mattie, dan moet je niet zo fucking aso doen met je muziek.
Zet 'm nu niet meer zo hard of met ramen dicht.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kijk maar uit want ze doen het echt
fuck tha policeeeequote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:23 schreef Drug het volgende:
[..]
Nee serieus, het was gangster rap, dus ik denk dat mijn Nederlandse buren bang waren ofzoRacisten. Plus was luid omdat raampje open stond, watwatwat.
Als dat alles is valt het wel mee. Wanneer ik 's nachts te luid ben belt de buuv' aan en we weten hier allemaal wat daar van komt.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:20 schreef Drug het volgende:
[..]
Ja net op twee handen te tellen, met die blijf je altijd wel vrienden. De rest is allemaal een "gelegenheids"kennis geworden.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:22 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Heb je dan wel echte vrienden? Ik kan ze op 1 hand tellen en het is onvoorwaardelijk.
dan is buuv te luid?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:25 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Als dat alles is valt het wel mee. Wanneer ik 's nachts te luid ben belt de buuv' aan en we weten hier allemaal wat daar van komt.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:25 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Als dat alles is valt het wel mee. Wanneer ik 's nachts te luid ben belt de buuv' aan en we weten hier allemaal wat daar van komt.
vind ik nog best veel, echt goede vriendenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja net op twee handen te tellen, met die blijf je altijd wel vrienden. De rest is allemaal een "gelegenheids"kennis geworden.
Voor mij is het sws lastig.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:23 schreef Montelly het volgende:
[..]
Als je dat gaat doen, dan moet je vooral omringen met mensen die het nog leuk vinden om naar festival te gaan. Ik vraag bijv paar oude vrienden niet meer omdat ze eigenlijk geen zin meer in hebben. Altijd met een of andere smoes afhaken..
Ouder worden is een bitch, vooral als je vrienden begint "kwijt" te raken.
Ja, helemaal niets. Iets met je hoofd.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:25 schreef Kurovski het volgende:
[..]
O ja het is een nette buurt, dus het nettemanshaat, geen tokkiehaat praise Allah.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:25 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Mijn buurman is ook soms aso, zet zijn muziek keihard aan.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:27 schreef Drug het volgende:
[..]
O ja het is een nette buurt, dus het nettemanshaat, geen tokkiehaat praise Allah.
Prima toch. Ik ben 43 en heb 4 echte vrienden door dik en dun.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja net op twee handen te tellen, met die blijf je altijd wel vrienden. De rest is allemaal een "gelegenheids"kennis geworden.
zou politie bellenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn buurman is ook soms aso, zet zijn muziek keihard aan.
Hatelijk.
das raycistquote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Neuh. Deed ik alleen bij kut Polen.
Ik heb tijdje gelden ook voorgenomen, om nieuwe mensen te ontmoeten. Maar ook dat is maar een tijdelijke oplossing. Ik moet gewoon "settelen" maar voel mij daar nog niet klaar voor..quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Voor mij is het sws lastig.
Turkse mensen zijn vnml politiek geïnteresseerd en heel Turks. Ik heb geen band met Turkije zoals zij, ik kijk geen Turkse tv en heb geen idee wat er aan de hand is in Turkije. Daar ben ik erg uniek in. Ik pas niet tussen die mensen. Nederlanders ook niet mijn ding.
Op mijn leeftijd heeft iedereen kinderen en ik niet.
Daarnaast ben ik lastig. Ik word gek van mensen die elke 3 dagen contact willen. Ik moet een klik met iemand voelen en dat heb ik ook niet snel. Met de persoon met wie ik dat wel had spreek ik niet meer, die werd jaloers en ging claimen toen ik een vriend kreeg. De personen die ik nu spreek zullen mij ook raar vinden, want ik hou afstand.
Ja, dan is het wel lastig.
Wat haat ik dat zeg, als ik in bed lig en muziek/bass/gesprekken hoor van buren. Ook al is het weekend, ik wil gvd slapen en wil dat kkherrie niet horen.😡quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn buurman is ook soms aso, zet zijn muziek keihard aan.
Hatelijk.
Ik snap je wel.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:32 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik heb tijdje gelden ook voorgenomen, om nieuwe mensen te ontmoeten. Maar ook dat is maar een tijdelijke oplossing. Ik moet gewoon "settelen" maar voel mij daar nog niet klaar voor..
Ik weet niet lastig uit te leggen.
Je moet wraak nemen tijdens de seks.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:35 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wat haat ik dat zeg, als ik in bed lig en muziek/bass/gesprekken hoor van buren. Ook al is het weekend, ik wil gvd slapen en wil dat kkherrie niet horen.😡
Bedoel je gewoon achterlangs jezelf laten nemen op de hei?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:36 schreef xcachet het volgende:
Noel wanneer gaan we met onze honten over de hei wandelen?
Kunnen we best een keer doen if you wantquote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:36 schreef xcachet het volgende:
ik lees toch echt wat anders dan datquote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bedoel je gewoon achterlangs jezelf laten nemen op de hei?
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:36 schreef xcachet het volgende:
Daarom ben jij single bbyquote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik lees toch echt wat anders dan dat
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kunnen we best een keer doen if you want
NL'se meidjes en buitensexquote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bedoel je gewoon achterlangs jezelf laten nemen op de hei?
Jij bent zeker degene die gedomineerd wordt ipv dat zelf te doen?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wow waarom doe je zo, was laatste tijd heel aardig tegen je. wtf mes in m'n rug dit dat alles
waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij bent zeker degene die gedomineerd wordt ipv dat zelf te doen?
Je lijkt mij niet de persoon die tegen zijn chick zegt dat ze haar mond moet houden omdat hij nu even de baas is.quote:
oh jawel hoor, op z'n tijdquote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je lijkt mij niet de persoon die tegen zijn chick zegt dat ze haar mond moet houden omdat hij nu even de baas is.
Vind jij het fijn als hij je bij je keel keel/haar pakt?😏quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je lijkt mij niet de persoon die tegen zijn chick zegt dat ze haar mond moet houden omdat hij nu even de baas is.
dus je vind me geen full 100% alpha as fuck male?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:45 schreef Stimorol- het volgende:
Dat is btw geen misbruik maken van de vrouw. Dat is nice snap je.
Mwah zijn ook wel chicks die er minder behoefte hebben aan gedomineerd te worden. Maar de sexy tijgerinnen wel, dat is waar.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:45 schreef Stimorol- het volgende:
Dat is btw geen misbruik maken van de vrouw. Dat is nice snap je.
Je kent het antwoord al.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
Vind jij het fijn als hij je bij je keel keel/haar pakt?😏
sorry bby maar jaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dus je vind me geen full 100% alpha as fuck male?
Ik wel hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dus je vind me geen full 100% alpha as fuck male?
wajoo zegquote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Na het winnen van voetbal?
Nooit dus
Dat zijn droge slotenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:48 schreef Drug het volgende:
[..]
Mwah zijn ook wel chicks die er minder behoefte hebben aan gedomineerd te worden. Maar de sexy tijgerinnen wel, dat is waar.
wel schattig tochquote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je kent het antwoord al.
[..]
sorry bby maar ja
Ja hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kunnen we best een keer doen if you want
leg je het uit als ik nee zeg?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Schattig is leuk als hij naast mij op de bank zit en mij lief op mijn wang kust.
Snap je.
Alleen maar positieve ervaringen joh🍆💦quote:
Zou ik niet doen. Ik wil mijzelf niet op dumpert zien staan.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:51 schreef Montelly het volgende:
[..]
Alleen maar positieve ervaringen joh🍆💦
Afwachten op wat?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ayyyyy I like you. Ik heb echt n hekel aan afwachtende wijven, jij gaat er gewoon op af.
pizza halen, fuck itquote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:56 schreef Montelly het volgende:
Ik heb trek in iets maar weet niet wat. Heb ook geen zin om te koken.
Retweet. Heb een zak chips weggewerkt.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:56 schreef Montelly het volgende:
Ik ga aan de soep. Heavy maaltijdsoep maken voor 2 dagen. brood erbij. lukt wel.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:56 schreef Montelly het volgende:
Je kan het hebben, had jou meer chubster verwacht.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Retweet. Heb een zak chips weggewerkt.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Op Noel zijn moves. Jij gaat er grwoon op af.
Zou je er eens op willen, Montelly?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je kan het hebben, had jou meer chubster verwacht.
Ow yeah, dat zei ik ook altijdquote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:00 schreef xcachet het volgende:
[..]![]()
maar is gewoon voor de gezelligheid hoor
🤔Lastig heb je achterkant niet gezien, stuur is DM.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zou je er eens op willen, Montelly?
[..]
Ow yeah, dat zei ik ook altijd![]()
nee voor de hontenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:00 schreef xcachet het volgende:
[..]![]()
maar is gewoon voor de gezelligheid hoor
hehehe neequote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
🤔Lastig heb je achterkant niet gezien, stuur is DM.
bos is ook altijd leuk met de honten. vooral als het geregend heeft en dan regenlaarzen aan en stampen door dat bosquote:
bom chica wow wowquote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
hehehe nee
Heb geen mooie ronde volle kont. Hij is wel groot maar tja.
voorkant is beter
En daarna lekker in de auto met zijn allen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
bos is ook altijd leuk met de honten. vooral als het geregend heeft en dan regenlaarzen aan en stampen door dat bos
Wat een rotding die van m'n moeder. Keizerinnetje. Luisteren ho maar.quote:
Nee. Die van mij is heel bang om mij kwijt te raken. Ik verstop mij wel eens expres en dan gaat ie mij helemaal zoekenquote:
keertje gehad, springt ze de auto in terwijl ze hartstikke vies wasquote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
En daarna lekker in de auto met zijn allen.
Hoe dat zo? Vroeger iets meegemaakt ofzo?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Die van mij is heel bang om mij kwijt te raken. Ik verstop mij wel eens expres en dan gaat ie mij helemaal zoekenMaar soms zie ik 'm niet meer en hij mij wel. Dan zijn de rollen omgedraaid.
Stimo doe normaal, je laat mij weer haram dingen over jou denken🍆💦quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
hehehe nee
Heb geen mooie ronde volle kont. Hij is wel groot maar tja.
voorkant is beter
Ja dat heb ik ook weleens meegemaakt, als je er 'maar' eentje hebt dan is dat nog enigszins te overzien maar als je er wat meer hebt is het echt niet leuk meer.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
keertje gehad, springt ze de auto in terwijl ze hartstikke vies wasmehhh
Nee hoor. We hebben hem al sinds pup en hij is nu pas 8 maanden. Grote familie en iedereen komt en gaat. Dat kan hij maar moeilijk hebben.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Vroeger iets meegemaakt ofzo?
Wat zijn haram dingen dan?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:09 schreef Montelly het volgende:
[..]
Stimo doe normaal, je laat mij weer haram dingen over jou denken🍆💦
Wentelteefjesquote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
volkorenmeel
kokosmeel
boekweitmeel
bosbessen
frambozen
sojamelk
banaan
eieren
noten
rozijnen
trekt ie het meeste naar jou toe?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee hoor. We hebben hem al sinds pup en hij is nu pas 8 maanden. Grote familie en iedereen komt en gaat. Dat kan hij maar moeilijk hebben.
Jij voorover gebukt met schuin hoofdje op het matras.quote:
Weet ik zo niet. Denk het wel. Maar dat kan ook zijn omdat ik eerst 2 maanden weg was, daarna 3 maanden en daarna 2 weken. Dus die hond doet altijd helemaal waus als ik weer eens langs komquote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
trekt ie het meeste naar jou toe?
Crip belde, niet opgenomen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
volkorenmeel
kokosmeel
boekweitmeel
bosbessen
frambozen
sojamelk
banaan
eieren
noten
rozijnen
Forum Opties | |