WAT EEN SLOERIEquote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Iewhl is die vervelende Myrr er, die wenst me altijd een fijne dag
Volgens mij ken jij het verschil tussen handbal en volleybal nietquote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Nederlands vrouwen handbal team heeft een buitenlandse trainer. Logisch.
Lijkt mij wel leuk. Maar moet geld hebben.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:45 schreef Stimorol- het volgende:
Ik zit te denken aan vrijwilligerswerk met vluchtelingen
Een pot nat.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij ken jij het verschil tussen handbal en volleybal niet
een pot natquote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij ken jij het verschil tussen handbal en volleybal niet
HEB money Zat, ja togquote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lijkt mij wel leuk. Maar moet geld hebben.
Als ik dan niet hoef te werken ben in akkoord.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zal eens tijd jou vrijmaken
Maar echt. Honden uitlaten is echt too much moeite.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:56 schreef xcachet het volgende:
Moet daarvoor ook nog helemaal naar m'n pa fietsen.
Wat een kut leven heb ik.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:45 schreef Stimorol- het volgende:
Ik zit te denken aan vrijwilligerswerk met vluchtelingen
Dat niet. Maar begon vandaag om 5 uur met werken, daarna gehaast naar Amsterdam om van 9 tot half 2 examens te maken en nu heb ik een inkakkerquote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:59 schreef Myrr het volgende:
[..]
Maar echt. Honden uitlaten is echt too much moeite.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |