Ja hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kunnen we best een keer doen if you want
leg je het uit als ik nee zeg?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Schattig is leuk als hij naast mij op de bank zit en mij lief op mijn wang kust.
Snap je.
Alleen maar positieve ervaringen joh🍆💦quote:
Zou ik niet doen. Ik wil mijzelf niet op dumpert zien staan.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:51 schreef Montelly het volgende:
[..]
Alleen maar positieve ervaringen joh🍆💦
Afwachten op wat?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ayyyyy I like you. Ik heb echt n hekel aan afwachtende wijven, jij gaat er gewoon op af.
pizza halen, fuck itquote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:56 schreef Montelly het volgende:
Ik heb trek in iets maar weet niet wat. Heb ook geen zin om te koken.
Retweet. Heb een zak chips weggewerkt.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:56 schreef Montelly het volgende:
Ik ga aan de soep. Heavy maaltijdsoep maken voor 2 dagen. brood erbij. lukt wel.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:56 schreef Montelly het volgende:
Je kan het hebben, had jou meer chubster verwacht.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Retweet. Heb een zak chips weggewerkt.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Op Noel zijn moves. Jij gaat er grwoon op af.
Zou je er eens op willen, Montelly?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je kan het hebben, had jou meer chubster verwacht.
Ow yeah, dat zei ik ook altijdquote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:00 schreef xcachet het volgende:
[..]![]()
maar is gewoon voor de gezelligheid hoor
🤔Lastig heb je achterkant niet gezien, stuur is DM.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zou je er eens op willen, Montelly?
[..]
Ow yeah, dat zei ik ook altijd![]()
nee voor de hontenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:00 schreef xcachet het volgende:
[..]![]()
maar is gewoon voor de gezelligheid hoor
hehehe neequote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
🤔Lastig heb je achterkant niet gezien, stuur is DM.
bos is ook altijd leuk met de honten. vooral als het geregend heeft en dan regenlaarzen aan en stampen door dat bosquote:
bom chica wow wowquote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
hehehe nee
Heb geen mooie ronde volle kont. Hij is wel groot maar tja.
voorkant is beter
En daarna lekker in de auto met zijn allen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
bos is ook altijd leuk met de honten. vooral als het geregend heeft en dan regenlaarzen aan en stampen door dat bos
Wat een rotding die van m'n moeder. Keizerinnetje. Luisteren ho maar.quote:
Nee. Die van mij is heel bang om mij kwijt te raken. Ik verstop mij wel eens expres en dan gaat ie mij helemaal zoekenquote:
keertje gehad, springt ze de auto in terwijl ze hartstikke vies wasquote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
En daarna lekker in de auto met zijn allen.
Hoe dat zo? Vroeger iets meegemaakt ofzo?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Die van mij is heel bang om mij kwijt te raken. Ik verstop mij wel eens expres en dan gaat ie mij helemaal zoekenMaar soms zie ik 'm niet meer en hij mij wel. Dan zijn de rollen omgedraaid.
Stimo doe normaal, je laat mij weer haram dingen over jou denken🍆💦quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
hehehe nee
Heb geen mooie ronde volle kont. Hij is wel groot maar tja.
voorkant is beter
Ja dat heb ik ook weleens meegemaakt, als je er 'maar' eentje hebt dan is dat nog enigszins te overzien maar als je er wat meer hebt is het echt niet leuk meer.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
keertje gehad, springt ze de auto in terwijl ze hartstikke vies wasmehhh
Nee hoor. We hebben hem al sinds pup en hij is nu pas 8 maanden. Grote familie en iedereen komt en gaat. Dat kan hij maar moeilijk hebben.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Vroeger iets meegemaakt ofzo?
Wat zijn haram dingen dan?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:09 schreef Montelly het volgende:
[..]
Stimo doe normaal, je laat mij weer haram dingen over jou denken🍆💦
Wentelteefjesquote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
volkorenmeel
kokosmeel
boekweitmeel
bosbessen
frambozen
sojamelk
banaan
eieren
noten
rozijnen
trekt ie het meeste naar jou toe?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee hoor. We hebben hem al sinds pup en hij is nu pas 8 maanden. Grote familie en iedereen komt en gaat. Dat kan hij maar moeilijk hebben.
Jij voorover gebukt met schuin hoofdje op het matras.quote:
Weet ik zo niet. Denk het wel. Maar dat kan ook zijn omdat ik eerst 2 maanden weg was, daarna 3 maanden en daarna 2 weken. Dus die hond doet altijd helemaal waus als ik weer eens langs komquote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
trekt ie het meeste naar jou toe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |