Heb jij er zoveel ingelegd joh?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 09:57 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als ik er een netto jaarsalaris uit krijg heb ik nog net geen verlies
Volgens m'n ICO pagina heb ik ~ 234.000 LISK nu de bonussen verrekend zijn.quote:
Ja ik ben ook wel benieuwd. MaGnEt misschien een fantasie over het tijdpad qua waarde? Hoog -> laag -> hoog? Laag -> lager -> deaud?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:55 schreef MissionPhailed het volgende:
Hah ... ! Mijn Lisk-hoeveelheid is ook iets toegenomen, zo lijkt het. Blijkbaar heb ik nét vroeg genoeg in de ICO geïnvesteerd om nog een bonus van 5% mee te pakken.
Als ik er een halve tot hele maandsalaris uitsleep is dat voor mij al een klapper
Ben benieuwd of er nog gelegenheid zal zijn om wat meer Lisk goedkoop in te slaan, of we meteen de hoogte inschieten.
Zie op Bitcointalk mensen voorbijkomen die serieus geloven in 10 euro per stuk en méér. Lijkt me stug. Lijkt me óók fantastischquote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:56 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Ja ik ben ook wel benieuwd. MaGnEt misschien een fantasie over het tijdpad qua waarde? Hoog -> laag -> hoog? Laag -> lager -> deaud?
Mijn strategie is: zo snel mogelijk uitstappen. En dat kan nog wel eens lastig worden met mijn hoeveelheid Liskquote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:56 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Ja ik ben ook wel benieuwd. MaGnEt misschien een fantasie over het tijdpad qua waarde? Hoog -> laag -> hoog? Laag -> lager -> deaud?
24e launch? Of 23e?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 11:03 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Mijn strategie is: zo snel mogelijk uitstappen. En dat kan nog wel eens lastig worden met mijn hoeveelheid Lisk
Je hebt niet echt vertrouwen in de langere termijn? Of wil je iig je ROI zo snel mogelijk veiligstellen?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 11:03 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Mijn strategie is: zo snel mogelijk uitstappen. En dat kan nog wel eens lastig worden met mijn hoeveelheid Lisk
Ah ja, bij dit soort hoeveelheden kan je niet meer gaan speculeren dat de prijs stijgt en dan nog lekker slapen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 11:05 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Je hebt niet echt vertrouwen in de langere termijn? Of wil je iig je ROI zo snel mogelijk veiligstellen?
Ik heb sowieso een Bittrex en PoloniEx account, dus daar kan ik wel al aardig wat traden.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 11:23 schreef NatteBever het volgende:
Wat wordt de 'beste keus' qua exchange om te verkopen? Waar zal het hoogste volume terecht komen? Wellicht voor MaGnEt een idee om via verschillende exchanges te gaan verkopen
Leer mij.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:23 schreef NatteBever het volgende:
Met de volatiliteit van ETH is het relatief makkelijk geld verdienen door short te gaan merk ik. De voorspelbaarheid van die up- en downtrends valt me echt reuze mee. Met het aantal BTC dat ik daarvoor gebruik hoeft de koers maar 0.005 omhoog te gaan om er 1 BTC uit te halen. Dit had ik eerder moeten doen![]()
Voor iemand als MaGnEt zou dat nog 10x makkelijker moeten zijn![]()
Er valt niet zo heel veel te leren. Kwestie van goed kijken naar de trends en dan proberen in te schatten welk positief verschil (die 0.005 omhoog) het meest waarschijnlijk is. Oh, en een beetje geduld hebben en niet in paniek raken als hij onder je buy order gaatquote:
Ik ga het eens proberen met een kleine hoeveelheid en dan kijken of het lukt. Bedankt.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:52 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Er valt niet zo heel veel te leren. Kwestie van goed kijken naar de trends en dan proberen in te schatten welk positief verschil (die 0.005 omhoog) het meest waarschijnlijk is. Oh, en een beetje geduld hebben en niet in paniek raken als hij onder je buy order gaatHij schiet behoorlijk omhoog en omlaag dus dat 'komt dan wel weer goed', denk ik dan maar.
Ik ga het eens proberen met kleine bedragen, als het lukt doe ik het met grotere.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:52 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Er valt niet zo heel veel te leren. Kwestie van goed kijken naar de trends en dan proberen in te schatten welk positief verschil (die 0.005 omhoog) het meest waarschijnlijk is. Oh, en een beetje geduld hebben en niet in paniek raken als hij onder je buy order gaatHij schiet behoorlijk omhoog en omlaag dus dat 'komt dan wel weer goed', denk ik dan maar.
Tof! Laat maar weten hoe het bevaltquote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ga het eens proberen met kleine bedragen, als het lukt doe ik het met grotere.
Waar short je? Polo heeft die optie niet volgens mij.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 13:51 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Tof! Laat maar weten hoe het bevalt
Poloniex margin trading kun je mee shorten.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:47 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Waar short je? Polo heeft die optie niet volgens mij.
Margin trading is toch geen shortenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Poloniex margin trading kun je mee shorten.
Met de huidige pre Lisk koers ben je virtueel miljonairquote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:23 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Volgens m'n ICO pagina heb ik ~ 234.000 LISK nu de bonussen verrekend zijn
Niet onder 9$ bijkopenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:56 schreef Nattekat het volgende:
Fack... hoogtepunt van ETH gemist
Ach, voor het eerst sinds ik gekocht heb in het groen, al is het maar met 0,02
Ik had daar iig veel bijgekochtquote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Succes met dat. Die prijs gaan we voorlopig niet meer terugzien
Ik een beetje. Die 200¤ op 301 was even iets te veel van het goede om nog eens een geweldige hoeveelheid bij te kopen.quote:
Oh het kan natuurlijk zijn dat ik voor de term 'shorten' een andere betekenis heb verzonnenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:47 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Waar short je? Polo heeft die optie niet volgens mij.
Shorten = speculeren op een daling.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:28 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Oh het kan natuurlijk zijn dat ik voor de term 'shorten' een andere betekenis heb verzonnen![]()
Ik doel dan op het snel kopen en verkopen van ETH.
Ik speculeer op een stijgingquote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:31 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Shorten = speculeren op een daling.
Wat jij doet = Iets anders.
Echt he. Zit al een half uur bij Audi in de car configurator rond te klikken....quote:
Haha! Goed plan.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:57 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Echt he. Zit al een half uur bij Audi in de car configurator rond te klikken....
En? Gelukt? Ik heb net van 0.0309 naar 0.0316 ge- en verkocht.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ga het eens proberen met kleine bedragen, als het lukt doe ik het met grotere.
Denk het ook ja....er is nog geen tijd bekend, die hopen ze maandag wel af te kunnen geven.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:16 schreef Nattekat het volgende:
Jullie weten dat dat echt non-stop F5'en wordt die dag om maar als eerste die sell te kunnen plaatsen?
Hoop voor Yobit dat ze dat niet doenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:18 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Denk het ook ja....er is nog geen tijd bekend, die hopen ze maandag wel af te kunnen geven.
Redditgastenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:45 schreef NatteBever het volgende:
Man man man, als ik die gasten in de LISK Reddit mag geloven pissen we volgende week allemaal in een gouden toiletpot.
quote:Given Lisk platform has been in development by Crypti for past 2 years, Lisk price is expected to rise above Ether price shortly after May 24 launch, before we see a correction under ETH price.
Das wel erg optimistisch jaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:45 schreef NatteBever het volgende:
Man man man, als ik die gasten in de LISK Reddit mag geloven pissen we volgende week allemaal in een gouden toiletpot.
Nee, ik doe het verkeerdquote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:54 schreef NatteBever het volgende:
[..]
En? Gelukt? Ik heb net van 0.0309 naar 0.0316 ge- en verkocht.
Die afzetmarkt is er niet idd.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Redditgasten
Niet beseffen dat er ook mensen moeten zijn om die miljarden erin te pompen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |