Heb jij er zoveel ingelegd joh?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 09:57 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als ik er een netto jaarsalaris uit krijg heb ik nog net geen verlies
Volgens m'n ICO pagina heb ik ~ 234.000 LISK nu de bonussen verrekend zijn.quote:
Ja ik ben ook wel benieuwd. MaGnEt misschien een fantasie over het tijdpad qua waarde? Hoog -> laag -> hoog? Laag -> lager -> deaud?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:55 schreef MissionPhailed het volgende:
Hah ... ! Mijn Lisk-hoeveelheid is ook iets toegenomen, zo lijkt het. Blijkbaar heb ik nét vroeg genoeg in de ICO geïnvesteerd om nog een bonus van 5% mee te pakken.
Als ik er een halve tot hele maandsalaris uitsleep is dat voor mij al een klapper
Ben benieuwd of er nog gelegenheid zal zijn om wat meer Lisk goedkoop in te slaan, of we meteen de hoogte inschieten.
Zie op Bitcointalk mensen voorbijkomen die serieus geloven in 10 euro per stuk en méér. Lijkt me stug. Lijkt me óók fantastischquote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:56 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Ja ik ben ook wel benieuwd. MaGnEt misschien een fantasie over het tijdpad qua waarde? Hoog -> laag -> hoog? Laag -> lager -> deaud?
Mijn strategie is: zo snel mogelijk uitstappen. En dat kan nog wel eens lastig worden met mijn hoeveelheid Liskquote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:56 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Ja ik ben ook wel benieuwd. MaGnEt misschien een fantasie over het tijdpad qua waarde? Hoog -> laag -> hoog? Laag -> lager -> deaud?
24e launch? Of 23e?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 11:03 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Mijn strategie is: zo snel mogelijk uitstappen. En dat kan nog wel eens lastig worden met mijn hoeveelheid Lisk
Je hebt niet echt vertrouwen in de langere termijn? Of wil je iig je ROI zo snel mogelijk veiligstellen?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 11:03 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Mijn strategie is: zo snel mogelijk uitstappen. En dat kan nog wel eens lastig worden met mijn hoeveelheid Lisk
Ah ja, bij dit soort hoeveelheden kan je niet meer gaan speculeren dat de prijs stijgt en dan nog lekker slapen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 11:05 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Je hebt niet echt vertrouwen in de langere termijn? Of wil je iig je ROI zo snel mogelijk veiligstellen?
Ik heb sowieso een Bittrex en PoloniEx account, dus daar kan ik wel al aardig wat traden.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 11:23 schreef NatteBever het volgende:
Wat wordt de 'beste keus' qua exchange om te verkopen? Waar zal het hoogste volume terecht komen? Wellicht voor MaGnEt een idee om via verschillende exchanges te gaan verkopen
Leer mij.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:23 schreef NatteBever het volgende:
Met de volatiliteit van ETH is het relatief makkelijk geld verdienen door short te gaan merk ik. De voorspelbaarheid van die up- en downtrends valt me echt reuze mee. Met het aantal BTC dat ik daarvoor gebruik hoeft de koers maar 0.005 omhoog te gaan om er 1 BTC uit te halen. Dit had ik eerder moeten doen![]()
Voor iemand als MaGnEt zou dat nog 10x makkelijker moeten zijn![]()
Er valt niet zo heel veel te leren. Kwestie van goed kijken naar de trends en dan proberen in te schatten welk positief verschil (die 0.005 omhoog) het meest waarschijnlijk is. Oh, en een beetje geduld hebben en niet in paniek raken als hij onder je buy order gaatquote:
Ik ga het eens proberen met een kleine hoeveelheid en dan kijken of het lukt. Bedankt.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:52 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Er valt niet zo heel veel te leren. Kwestie van goed kijken naar de trends en dan proberen in te schatten welk positief verschil (die 0.005 omhoog) het meest waarschijnlijk is. Oh, en een beetje geduld hebben en niet in paniek raken als hij onder je buy order gaatHij schiet behoorlijk omhoog en omlaag dus dat 'komt dan wel weer goed', denk ik dan maar.
Ik ga het eens proberen met kleine bedragen, als het lukt doe ik het met grotere.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:52 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Er valt niet zo heel veel te leren. Kwestie van goed kijken naar de trends en dan proberen in te schatten welk positief verschil (die 0.005 omhoog) het meest waarschijnlijk is. Oh, en een beetje geduld hebben en niet in paniek raken als hij onder je buy order gaatHij schiet behoorlijk omhoog en omlaag dus dat 'komt dan wel weer goed', denk ik dan maar.
Tof! Laat maar weten hoe het bevaltquote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ga het eens proberen met kleine bedragen, als het lukt doe ik het met grotere.
Waar short je? Polo heeft die optie niet volgens mij.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 13:51 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Tof! Laat maar weten hoe het bevalt
Poloniex margin trading kun je mee shorten.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:47 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Waar short je? Polo heeft die optie niet volgens mij.
Margin trading is toch geen shortenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Poloniex margin trading kun je mee shorten.
Met de huidige pre Lisk koers ben je virtueel miljonairquote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:23 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Volgens m'n ICO pagina heb ik ~ 234.000 LISK nu de bonussen verrekend zijn
Niet onder 9$ bijkopenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:56 schreef Nattekat het volgende:
Fack... hoogtepunt van ETH gemist
Ach, voor het eerst sinds ik gekocht heb in het groen, al is het maar met 0,02
Ik had daar iig veel bijgekochtquote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Succes met dat. Die prijs gaan we voorlopig niet meer terugzien
Ik een beetje. Die 200¤ op 301 was even iets te veel van het goede om nog eens een geweldige hoeveelheid bij te kopen.quote:
Oh het kan natuurlijk zijn dat ik voor de term 'shorten' een andere betekenis heb verzonnenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:47 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Waar short je? Polo heeft die optie niet volgens mij.
Shorten = speculeren op een daling.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:28 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Oh het kan natuurlijk zijn dat ik voor de term 'shorten' een andere betekenis heb verzonnen![]()
Ik doel dan op het snel kopen en verkopen van ETH.
Ik speculeer op een stijgingquote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:31 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Shorten = speculeren op een daling.
Wat jij doet = Iets anders.
Echt he. Zit al een half uur bij Audi in de car configurator rond te klikken....quote:
Haha! Goed plan.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:57 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Echt he. Zit al een half uur bij Audi in de car configurator rond te klikken....
En? Gelukt? Ik heb net van 0.0309 naar 0.0316 ge- en verkocht.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ga het eens proberen met kleine bedragen, als het lukt doe ik het met grotere.
Denk het ook ja....er is nog geen tijd bekend, die hopen ze maandag wel af te kunnen geven.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:16 schreef Nattekat het volgende:
Jullie weten dat dat echt non-stop F5'en wordt die dag om maar als eerste die sell te kunnen plaatsen?
Hoop voor Yobit dat ze dat niet doenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:18 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Denk het ook ja....er is nog geen tijd bekend, die hopen ze maandag wel af te kunnen geven.
Redditgastenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:45 schreef NatteBever het volgende:
Man man man, als ik die gasten in de LISK Reddit mag geloven pissen we volgende week allemaal in een gouden toiletpot.
quote:Given Lisk platform has been in development by Crypti for past 2 years, Lisk price is expected to rise above Ether price shortly after May 24 launch, before we see a correction under ETH price.
Das wel erg optimistisch jaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:45 schreef NatteBever het volgende:
Man man man, als ik die gasten in de LISK Reddit mag geloven pissen we volgende week allemaal in een gouden toiletpot.
Nee, ik doe het verkeerdquote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:54 schreef NatteBever het volgende:
[..]
En? Gelukt? Ik heb net van 0.0309 naar 0.0316 ge- en verkocht.
Die afzetmarkt is er niet idd.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Redditgasten
Niet beseffen dat er ook mensen moeten zijn om die miljarden erin te pompen
What did you dooooooooo?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ik doe het verkeerd
Ach toch klein bedrag.
Shorten is in principe gewoon verkopen zonder dat je ze hebt. Maar ik heb ook gewoon verkocht en tegelijkertijd geshort op margin trading, maar de koers ging de verkeerde kant op :/quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:53 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Je moet ook mijn uitleg van shorten volgen, niet die van de massa![]()
Ik speculeer gewoon op kleine verhogingen in de koers. Laten we het 'beveren' noemen vanaf nu. Beveren isquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Shorten is in principe gewoon verkopen zonder dat je ze hebt. Maar ik heb ook gewoon verkocht en tegelijkertijd geshort op margin trading, maar de koers ging de verkeerde kant op :/
Nu moet ik gaan shorten dus?
Waarom zou iedereen meteen dumpen. Tuurlijk zijn er mensen die er gelijk van af willen, maar LISK is nu in handen van een kleine groep, een beetje dumpen is goed zodat het beter verspreid wordt, maar er zijn vast zat holders.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Kijk als iedereen Lisk meteen gaat dumpen wordt het natuurlijk niks.
Maar niet op verlagingen?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:59 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Ik speculeer gewoon op kleine verhogingen in de koers. Laten we het 'beveren' noemen vanaf nu. Beveren isWINNING
Ik koop als ik een sterke uptrend zie en omdat ik relatief weinig koersverhoging (is dat een woord?) nodig heb om die winst te boeken, kan ik er snel weer uit.quote:
Snap ik ja. Maar waarom niet bij een sterke downtrend gewoon short zeg maar. Dus je koopt bij een uptrend ETH, dan verkoop je even later iets hoger die ETH. Dan heb je BTC, die BTC zou je in je margin account kunnen transferen om vervolgens ETH te shorten en dubbele winst te maken. Maar hoe weet je wanneer een sterke uptrend door blijft gaan?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:02 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Ik koop als ik een sterke uptrend zie en omdat ik relatief weinig koersverhoging (is dat een woord?) nodig heb om die winst te boeken, kan ik er snel weer uit.
Ik doe dit:quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Snap ik ja. Maar waarom niet bij een sterke downtrend gewoon short zeg maar. Dus je koopt bij een uptrend ETH, dan verkoop je even later iets hoger die ETH. Dan heb je BTC, die BTC zou je in je margin account kunnen transferen om vervolgens ETH te shorten en dubbele winst te maken. Maar hoe weet je wanneer een sterke uptrend door blijft gaan?
Lol ook zo mooi even snel maken haha.quote:
Okay ik leg het even uit. Je zou ook naar https://poloniex.com/support/aboutMarginTrading/ voor uitgebreide uitleg kunnen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:06 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Ik doe dit:
[ afbeelding ]
Wat je zegt over een margin account e.d. is voor mij complete abracadabra. Kun je dat uitleggen? Ik weet niet of een trend door blijft gaan, maar omdat ik zie hoeveel het het op en neer gaat én ik maar een kleine verhoging nodig heb, maak ik die keuze op een bepaald momentPuur speculatief.
Met wedden op sport heb ik net zo veel gelukquote:
https://bitbet.us/quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met wedden op sport heb ik net zo veel geluk
Op het ESF zelfs al mijn weddenschapjes verloren, zelfs eentje waar ik meer dan zeker van was (Nederland in top 10).
Hoe graag ik Hillarly ook wil zien afgaan, ik vrees dat Trump het niet gaat redden. Ongeveer met 40/60, dus niet echt iets waar ik op zou inzetten.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
https://bitbet.us/
Wat zou je hier wedden? Wordt Donald Trump president? Staat rond 50/50, dus veel winst uit te halen.
Trump for president, dus!quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe graag ik Hillarly ook wil zien afgaan, ik vrees dat Trump het niet gaat redden. Ongeveer met 40/60, dus niet echt iets waar ik op zou inzetten.
Ik denk dat Trump het wint van Hillary, maar als Sanders van Hillary wint, dan wint hij van Trump.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe graag ik Hillarly ook wil zien afgaan, ik vrees dat Trump het niet gaat redden. Ongeveer met 40/60, dus niet echt iets waar ik op zou inzetten.
Wat ik al vorig jaar zei, Ethereum gaat hem wel worden hoor. Ik hoop dat iedereen ook wat DOA heeft gekocht?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:23 schreef NatteBever het volgende:
olatiliteit van ETH is het relatief makkelijk geld verdienen door short te gaan merk ik. De voorspelbaarheid van die up- en downtrends valt me echt reuze mee. Met het aantal BTC dat ik daarvoor gebruik hoeft d
Hier niet, ben ik te laat?quote:Op zondag 22 mei 2016 13:01 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Wat ik al vorig jaar zei, Ethereum gaat hem wel worden hoor. Ik hoop dat iedereen ook wat DOA heeft gekocht?
Ik heb geen Ethereum wallet, tenminste, niet lokaal. Nemen jullie het bij een 3e partij af of draaien jullie het lokaal?quote:
Op Polo kun je 't volgens mij direct kopen nu, zonder eigen wallet.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:08 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik heb geen Ethereum wallet, tenminste, niet lokaal. Nemen jullie het bij een 3e partij af of draaien jullie het lokaal?
Wat kan je er kopen? ETH heb ik allemaal staan op Polo. Ik wil juist DAO kopen, maar daar moet je een wallet voor hebben.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:10 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Op Polo kun je 't volgens mij direct kopen nu, zonder eigen wallet.
https://poloniex.com/dao/ knock yourself outquote:Op zondag 22 mei 2016 16:11 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wat kan je er kopen? ETH heb ik allemaal staan op Polo. Ik wil juist DAO kopen, maar daar moet je een wallet voor hebben.
Thanks, even inlezenquote:Op zondag 22 mei 2016 16:14 schreef NatteBever het volgende:
[..]
https://poloniex.com/dao/ knock yourself out
Dan zou ik 100% voor ETH gaan en niet voor DAO. Bij die laatste verwacht ik de komende 3-5 jaar geen échte profit. Dan zou ik dus lekker cashen bij een ETH prijs die je aanstaat (20 á 30 dollar o.i.d.)quote:Op zondag 22 mei 2016 16:24 schreef xaban06 het volgende:
Ik heb zo een 40 ETH en straks 1.100 LISK. Best weinig dus. Volgens mij kan je DAO met enkel ETH kopen. Met ETH wil ik voor de long run gaan, dus pas over 1-2 jaar verkopen.
Wat zouden jullie doen? Een deel van mijn 40 ETH investeren in DAO of DAO laten varen.
Beetje laat. Als je nou een week eerder was had je tenminste waar voor je geld. Als ik jou was zou ik wachten tot je het kan handelen op Poloniex, ipv creëren, is waarschijnlijk goedkoper.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:11 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wat kan je er kopen? ETH heb ik allemaal staan op Polo. Ik wil juist DAO kopen, maar daar moet je een wallet voor hebben.
Waarom vertrouw je je pc of mobiel niet? Myetherwallet vind ik het fijnst, geen blockchain gedownload, gewoon opslaan op een USB/mobiel/computer, misschien dropbox ofzo als backup.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:43 schreef Typisch het volgende:
Waar kan ik ETH het beste opslaan? Ik zie het niet zo zitten om ze op mijn pc of mobiel te storen eigenlijk.
Wat blijft er dan over?
Vorige week nog mijn SSD moeten begraven, vandaar.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom vertrouw je je pc of mobiel niet? Myetherwallet vind ik het fijnst, gewoon opslaan op een USB/mobiel/computer, misschien dropbox ofzo als backup.
Daarom altijd een backup maken in bijvoorbeeld dropbox of Google Drive (niet je wachtwoord op dropbox/drive zetten dan)quote:Op zondag 22 mei 2016 20:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vorige week nog mijn SSD moeten begraven, vandaar.
75 ETH in DAO omgezet. Ben benieuwd.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:14 schreef NatteBever het volgende:
[..]
https://poloniex.com/dao/ knock yourself out
Ik kom net nog een paar ETH tegen op een exchangequote:Op zondag 22 mei 2016 18:47 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Dan zou ik 100% voor ETH gaan en niet voor DAO. Bij die laatste verwacht ik de komende 3-5 jaar geen échte profit. Dan zou ik dus lekker cashen bij een ETH prijs die je aanstaat (20 á 30 dollar o.i.d.)
Jammer dat je niet een week eerder was, dan had je 7500 DAO tokens.quote:Op zondag 22 mei 2016 23:55 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
75 ETH in DAO omgezet. Ben benieuwd.
Die link werd hier gepost.. iemand ff? kan ik verder..quote:Op maandag 23 mei 2016 10:27 schreef Sosa het volgende:
Wie weet ook alweer hoe die site heet met een overzicht van alle ICO's ? Ik ben 'em kwijt
Geen idee maatquote:Op maandag 23 mei 2016 11:07 schreef Sosa het volgende:
[..]
Die link werd hier gepost.. iemand ff? kan ik verder..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |