quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vooral toen jullie naar de Mac wilde en ik al kotsmisselijk werd van die lucht daar.
Je durft toch niet helaasquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vind na de tentamens een prima plan
Gewoon bij Saffraan etenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]![]()
Volgende keer beter niet meer doen, knapte er zelf ook niet direct van op moet ik zeggen
Opso lust alleen kipnuggetsquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
JR lust niet eens pasta
Moet je niet willen
Wiens probleem is dat?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Kuttagliano ik was nog bezig met het openen van nieuw deel
nu negeer jij mij klootzakquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]![]()
Volgende keer beter niet meer doen, knapte er zelf ook niet direct van op moet ik zeggen
Dat vraag je nu al voor de duizendste keer die gast is 40 ofzo en nee wij dragen natuurlijk Stone Islandquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik vraag me nog altijd af of jij diegene op z-side bent met oranje wegwerkersjas
Fokker is een labiele jongenquote:
Jouwequote:
Ik vind inmiddels rundvlees van de bbq lekkerquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Opso lust alleen kipnuggets
Past prima samen
Direct zijn genotquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
haha nouja...
ik vind het wel genot dat jij zoveel schijt hebt aan dingen tactisch benaderen
Dat is wel waar natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach boeiend, daarna zie je haar 9/10 keer niet meer
ben jij ditquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:55 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Dat vraag je nu al voor de duizendste keer die gast is 40 ofzo en nee wij dragen natuurlijk Stone Island
Je komt er welquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jouwe
[..]
Ik vind inmiddels rundvlees van de bbq lekker
Dit begint ergens op te lijkenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jouwe
[..]
Ik vind inmiddels rundvlees van de bbq lekker
De meets zijn me niet tegen gevallen nee.quote:
ja vooral omdat die andere post voor die van hem was dus hij wist nog helemaal niet of ik wel of niet zou reagerenquote:
Godverdomme JRquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Direct zijn genot
[..]
Dat is wel waar natuurlijk.
Maar zelfs met drank en drugs op ga ik nog geen praatje aan. Dan is het kontjes knijp tijd
Maak je me nu belachelijkquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja vooral omdat die andere post voor die van hem was dus hij wist nog helemaal niet of ik wel of niet zou reageren
Dat is ook niet te lusten.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
JR lust niet eens pasta
Moet je niet willen
En ik ga volgende week of zo voor het eerst sushi eten. Hoe vond jij dat fokkie, ik ben er nog best huiverig overquote:
Gewoon goed restaurantquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]![]()
hipster, sushiquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En ik ga volgende week of zo voor het eerst sushi eten. Hoe vond jij dat fokkie, ik ben er nog best huiverig over
De eerste 3 keer ging ik serieus over m`n nekquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En ik ga volgende week of zo voor het eerst sushi eten. Hoe vond jij dat fokkie, ik ben er nog best huiverig over
die ken ik nietquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De meets zijn me niet tegen gevallen nee.
Ik wil ook ooit nog meeten met syndroom en Deezertje
slaap lekkerquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:58 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ik ga slapen doei en kusjes op jullie sterretjes
De goden van R&P. Janken hele topics vol over niet succesvol zijn qua liefde, krijgen tips van iedereen, doen er niets mee en openen een nieuw topicquote:
Ik zou mijn kliko er nog niet mee vervuilenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je maakt jezelf weer eens belachelijk
Pastagod
Oh jeetje, dit gaat leuk worden. Heb niks met zalm en tonijnquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De eerste 3 keer ging ik serieus over m`n nek
Je moet wel weten waarmee jeb egintIk zou de zalm en tonijn eerst even over slaan als je al een moeilijke eter bent
Maar kan ook zijn dat je dat wel lekker vind
Dat ik niet kom?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat jij mij gaat nakken
Gewoon een vriendengroep hebben die je een klein beetje in toom houdtquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom is het maar beter als ik niet te vaak uitga
misschien kun je ook gewoon een tosti gaan eten ergensquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh jeetje, dit gaat leuk worden. Heb niks met zalm en tonijn![]()
Yesquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ik niet kom?
Gewoon groepsmeet kan toch ook.
Geef het dan maar gewoon aan mijquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou mijn kliko er nog niet mee vervuilen
Ik moet mijn "voedselwereld" vergroten.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
misschien kun je ook gewoon een tosti gaan eten ergens
Je kan ook met avocado. Die is wel lekker. Of komkommer, of kip of rundvlees.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh jeetje, dit gaat leuk worden. Heb niks met zalm en tonijn![]()
Je klikte laatst een topic van een van die twee aan en werd je al moe van na één post gelezen te hebben.quote:
Mijn eetlust is echt vies weinig.quote:
Heb je er veel verstand van?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan ook met avocado. Die is wel lekker. Of komkommer, of kip of rundvlees.
En garnaal is ook lekker.
Je moet er erg aan wennen
Ghehe oke, ik laat het wss volgende week weten hoe het wasquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan ook met avocado. Die is wel lekker. Of komkommer, of kip of rundvlees.
En garnaal is ook lekker.
Je moet er erg aan wennen
Die gaan echt niet de hele tijd op mij letten hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gewoon een vriendengroep hebben die je een klein beetje in toom houdt
Dat valt wel meequote:
ik vind jou lastig te peilenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:02 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
denk je dat ik ook een bescheiden jongen ben
Ga je naar restaurant of zelf maken?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ghehe oke, ik laat het wss volgende week weten hoe het was
Hebben Feyenoorders wel vaker last van geloof ikquote:
Oh ja wowquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
We hadden 1 juni afgesproken, idiot
Slechte vrienden. Goede vrienden zoals ik hebben je rugquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gaan echt niet de hele tijd op mij letten hoor
Leuk, leukquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je kunt het bij Tagliano proberen
Wij moeten snel een biertje gaan drinkenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook iets oudere users
Ja maar jij gooit nogal roet in het eten helaasquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je kunt het bij Tagliano proberen
Bitchesquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd welk smoesje je dan gaat gebruiken
Dat lijkt mij een meer dan uitstekend planquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wij moeten snel een biertje gaan drinken
Mijn vrienden zijn ook niet bepaald bezig met hosselen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Slechte vrienden. Goede vrienden zoals ik hebben je rug
Je drinkt toch wijnquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wij moeten snel een biertje gaan drinken
Leukquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een meer dan uitstekend plan
Vertel mij meerquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn vrienden zijn ook niet bepaald bezig met hosselen.
Ik ben dan meestal nog degene met het meeste succesen dat is dan nog niks.
Alhoewel de hiktruc wel zeer leuk was.
Oh kan toch nooitquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:05 schreef Kauai het volgende:
[..]
Nee heb voorlopig een trauma aan m'n vorige meets
nee gelukkig woon ik daar nietquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:05 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
nee hoor kan altijd bij je intrekken toch in Beijum
Dit soort opmerkingen maken Pax nog ordinairder dan hij al isquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:03 schreef Nouri het volgende:
[..]
Hebben Feyenoorders wel vaker last van geloof ik
Dat is mijn expertisequote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja maar jij gooit nogal roet in het eten helaas
Ja maar dan zeur je wel dat de treinreis te duur is ofzoquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bitches![]()
Na 5 juli kan ik echt geen smoes bedenken want dan zijn m'n tentamens en alles voorbij
Is die ordinair dan?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen maken Pax nog ordinairder dan hij al is
ja maar dat is niet van kor hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:07 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Groningse metworst wat Kor altijd in z'n zakje heeft zitten?
Free ovquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dan zeur je wel dat de treinreis te duur is ofzo
Of dat je bang bent dat ik in jouw kont ga knijpen (waar die angst vandaan komt is mij een raadsel)
een zo'n meisje ging ik mee zoenen en toen ze de hik had zei ik "ik weet wel wat helpt"quote:
Hoo genot deze ga ik ook proberenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
een zo'n meisje ging ik mee zoenen en toen ze de hik had zei ik "ik weet wel wat helpt"
![]()
![]()
mijn hoogtepunt op romantisch gebied
Wel goeiequote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
een zo'n meisje ging ik mee zoenen en toen ze de hik had zei ik "ik weet wel wat helpt"
![]()
![]()
Je vergeet iemand?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:07 schreef Nouri het volgende:
Ik wil eigenlijk helemaal niemand meer meeten. Alleen elan.
Hoiquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Free ov
Ik had geen kontenknijp angst dacht ik, maar nu je het ter sprake brengt zal ik wel even mijn kuisheidsgordel dragen tijdens de meet.
Inb4 tjacka: bomgordel hhaahha.
Zullen we PSVCL ook uitnodigen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
wel voortvarend te werk gegaanquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee, jou gaan we vervangen door Taglianoquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:08 schreef Nouri het volgende:
[..]
Hoi
al jullie echt gaan mag ik dan ook komen
Komt wel goedquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Free ov
Ik had geen kontenknijp angst dacht ik, maar nu je het ter sprake brengt zal ik wel even mijn kuisheidsgordel dragen tijdens de meet.
Inb4 tjacka: bomgordel hhaahha.
okquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee, jou gaan we vervangen door Tagliano
Wat gaat er met mij gebeurenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee, jou gaan we vervangen door Tagliano
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zullen we PSVCL ook uitnodigen?Oh bedoelde je dat, ik dacht mijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-gebruik. Dat doet GGMM altijd als hij iets hatelijk bedoelt.
Maar een leuke groepsmeet zoals vorig jaar met nog meer liefhebbers lijkt me een uitstekend plan
de hik was wel overquote:
ik spreek je nooit debielquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:09 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ga je nu zo doen vuile pedo beetje mij appen he
Kansloos Pax,quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh bedoelde je dat, ik dacht mijn-gebruik. Dat doet GGMM altijd als hij iets hatelijk bedoelt.
Maar een leuke groepsmeet zoals vorig jaar met nog meer liefhebbers lijkt me een uitstekend plan
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:10 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Kansloos Pax,
Start je eigen leven nu is. Laat fok is los.....
Nee ik bedoelde dat ik dan meegingquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh bedoelde je dat, ik dacht mijn-gebruik. Dat doet GGMM altijd als hij iets hatelijk bedoelt.
Ja snap ik nu, vind ik erg leuk zoals je weetquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde dat ik dan meeging
Ik heb een meisje gefixt die bij Groningen Fanatics zat flex flex flex he. Een meisje hebben die voor Groningen is.quote:
Mac > KFCquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
de hik was wel over
Helaas wilde ze daarna naar de mac waar iemand achter de kassa het waagde om te denken dat ik daar iets wilde bestellen
Hoe ging dat ookalweer, ze had de hik en jij zei iets pervs toch waardoor haar hik weggingquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ga ik bij jou uitproberen op de meet
Kunnen we weer de hele tijd roddelenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja snap ik nu, vind ik erg leuk zoals je weet
Ik wil niet hatelijk doen maar vrouwen in de harde kern kan niet veel soeps zijnquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:11 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ik heb een meisje gefixt die bij Groningen Fanatics zat flex flex flex he. Een meisje hebben die voor Groningen is.
Jij bent een man naar mijn hartquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mac > KFC
Maar op niets uitgelopen die avond?
jaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kunnen we weer de hele tijd roddelen
Nee zij had de hik en toen zei ik "weet je wat helpt" en toen zoende ik haar.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe ging dat ookalweer, ze had de hik en jij zei iets pervs toch waardoor haar hik wegging
Ja wel hoor, pics? Mag jij hebben omdat je gay bent.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik wil niet hatelijk doen maar vrouwen in de harde kern kan niet veel soeps zijn
pics?
Arme meid, tijdens de daad lijkt het alsof jij je worstje in een lege gang gooit.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:12 schreef Nouri het volgende:
heb binnenkort date met een negeri
dit wouden jullie weten
oke spannendquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:12 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja wel hoor, pics? Mag jij hebben omdat je gay bent.
Je kan toch moeilijk klagen dat jij awkward bent als je iemand spontaan zoent, dronken of nietquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee zij had de hik en toen zei ik "weet je wat helpt" en toen zoende ik haar.
Dronkengod
Laten we de hik truc dan maar niet toepassen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee zij had de hik en toen zei ik "weet je wat helpt" en toen zoende ik haar.
Dronkengod
KFC >>>>>>>>>>>>>>>>>>>> macquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mac > KFC
Maar op niets uitgelopen die avond?
Sow, een hardere afwijzing krijg je niet hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Laten we de hik truc dan maar niet toepassen.
Niet al mijn dates slaan over in seksquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Arme meid, tijdens de daad lijkt het alsof jij je worstje in een lege gang gooit.
En kan jij weer verschrikt kijken als johannes bier omgooitquote:
Ach, mooi een meisje op de mond gepakt toch. Kan in ieder geval bij een daadwerkelijk leuke minder snel fout gaanquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
KFC >>>>>>>>>>>>>>>>>>>> mac
Nee haha. Ik probeerde het nog wel maar het bleek een ongelooflijke teringslet te zijn achteraf (enige reden waarom ik zover kon komen![]()
)
Niet spontaan hoor, we hadden daarvoor al iets van 3 uur gezoendquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan toch moeilijk klagen dat jij awkward bent als je iemand spontaan zoent, dronken of niet
Oké dan probeer ik de kutscheet truc welquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Laten we de hik truc dan maar niet toepassen.
Oh okequote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet spontaan hoor, we hadden daarvoor al iets van 3 uur gezoend
leuke meet dus met jhaliquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
KFC >>>>>>>>>>>>>>>>>>>> mac
Nee haha. Ik probeerde het nog wel maar het bleek een ongelooflijke teringslet te zijn achteraf (enige reden waarom ik zover kon komen![]()
)
Brâh.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oké dan probeer ik de kutscheet truc wel
Brengt mijn aantal zoenpartners wel op 2!!!quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach, mooi een meisje op de mond gepakt toch. Kan in ieder geval bij een daadwerkelijk leuke minder snel fout gaan
Zij nam het initiatief wel redelijk ja. Ze wierp zich dorstig in mijn armenquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En kan jij weer verschrikt kijken als johannes bier omgooit
Godverdomme die blik was echt mooi van jou
Okéquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
pas op dat ze jouw zaad niet gaat stelen om single black teenage mum te worden.
Je kan zeggen over Deezertje wat hij wil, maar hij rijgt de Tindermatches wel mooi aaneenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Brengt mijn aantal zoenpartners wel op 2!!!
Zelfs Deezertje heeft meer volgens mij
[..]
Zij nam het initiatief wel redelijk ja. Ze wierp zich dorstig in mijn armen
komt ifim gewoon mee tochquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
al zal johannes niet meer mee willen waarschijnlijk nu hij onder de plak zit
Ik heb ook weer Tinder sinds een paar dagen en een paar matches maar nu al geen zin meer om tegen te praten. Om weer die antwoorden eruit te moeten trekken, is toch helemaal niks.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je kan zeggen over Deezertje wat hij wil, maar hij rijgt de Tindermatches wel mooi aaneen
Matches hebben is al iets tochquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ook weer Tinder sinds een paar dagen en een paar matches maar nu al geen zin meer om tegen te praten. Om weer die antwoorden eruit te moeten trekken, is toch helemaal niks.
ah komt wel goed dnek ikquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
al zal johannes niet meer mee willen waarschijnlijk nu hij onder de plak zit
Lol hebben die wat samen?quote:
Lukt jou ook wel toch?quote:
Ik hou dat niet allemaal bijhelaasquote:
jawel johquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
al mag johannes mij niet meer zo gok ik
Doe er weinig meer mee. Leukste match die ik ooit gehad heb wat dat ik een beetje blind zat te swipen en opeens een match had. Ik kijken, was het een travestietquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lukt jou ook wel toch?
En zijn meestal matches dat je denkt "huh ik kan me niet herinneren dat ik die geliked hebt"
Er zullen best meisjes zijn die daar op vallen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Deezer is echt niet knap hoor
sorry als je sherlockt deez
Kwai niet drinkenquote:
Oh dat bedoelde ik niet eensquote:
Ik swipe alle Asians weg, want ik ga er bij voorbaat vanuit dat het shemales zijn.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Doe er weinig meer mee. Leukste match die ik ooit gehad heb wat dat ik een beetje blind zat te swipen en opeens een match had. Ik kijken, was het een travestiet
Tinder is minder kansloos?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:20 schreef Fokker101 het volgende:
Best wel sneu dat zo veel oudere gastjes hier nog steeds dames op FOK proberen te fixen. No offence maar als nog.......![]()
hou je bek, ga slapenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:20 schreef Nouri het volgende:
[..]
Kwai niet drinken
Hahahahaja hahaha hahahaha hhaahha hahahahajaik ga stuk
Gelukkig maarquote:
Drinken? Nee die zuipt!quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:20 schreef Nouri het volgende:
[..]
Kwai niet drinken
Ik hoop zo hard dat Sylvana Simons dit leestquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik swipe alle Asians weg, want ik ga er bij voorbaat vanuit dat het shemales zijn.
Hmmquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zullen best meisjes zijn die daar op vallen.
HAHAHAHA oh ik dacht dat je iets anders bedoelde, maar je dirty grap is ook OMG-waardigquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh dat bedoelde ik niet eens
Ik had een meer dirty grapje voor ogen
Sylvana Simons heeft al zelfmoordneigingen na het artikel van Fylax op de FPquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik hoop zo hard dat Sylvana Simons dit leest
Mwah vind ik niet. FOK is toch geen plek om voor dames te kijken en is er geen eens een foto van de des betreffende dame bij.quote:
Nou ik heb het hem niet gevraagd ofzo maar kan het me haast niet voorstellenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig maar
[..]
Drinken? Nee die zuipt!
Stil eens jijquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:20 schreef Nouri het volgende:
[..]
Kwai niet drinken
Maar goed ookquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hmm
Ja maar ik kan me niet voorstellen dat het een stormloop is op zijn tinder
wij kijken allemaal naar het innerlijk hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:22 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mwah vind ik niet. FOK is toch geen plek om voor dames te kijken en is er geen eens een foto van de des betreffende dame bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder Fylax ook welquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sylvana Simons heeft al zelfmoordneigingen na het artikel van Fylax op de FP
Lol fora zijn van jongs af aan al een plek geweest om te daten en te neuken hoor. Daar is fok geen uitzondering inquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:22 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mwah vind ik niet. FOK is toch geen plek om voor dames te kijken en is er geen eens een foto van de des betreffende dame bij.
Sorryquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
HAHAHAHA oh ik dacht dat je iets anders bedoelde, maar je dirty grap is ook OMG-waardig
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wij kijken allemaal naar het innerlijk hoorIk moest godverdomme hard lachen om de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wij kijken allemaal naar het innerlijk hoorJa gelukkig wel anders had je niemand gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee maar is het bij een jongen alleen als je een 9/10 bent denk ik.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hmm
Ja maar ik kan me niet voorstellen dat het een stormloop is op zijn tinder
Je maakt een grapje hopelijkquote:
Anders moet hij ook te vaak 10 euro besteden als hij veel dates heeftquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar goed ook
Die jongen zou het nog druk krijgen om achter ieder meisje een spook te zien
Hahaha nou jij weet wel wat er zich allemaal heeft afgespeeld natuurlijkquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou ik heb het hem niet gevraagd ofzo maar kan het me haast niet voorstellen
Mwah idk zelf geen ervaringen mee miss een generatie kloofjequote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lol fora zijn van jongs af aan al een plek geweest om te daten en te neuken hoor. Daar is fok geen uitzondering in
ik ookquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee maar is het bij een jongen alleen als je een 9/10 bent denk ik.
Ik met mijn gemiddelde uiterlijk krijg maar 5-10 matches per week
Eigenlijk moet je dat soort personen geen aandacht geven.quote:
En dan is de rekening nog niet eens gesplitquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Anders moet hij ook te vaak 10 euro besteden als hij veel dates heeft
Oh dat is niet zo weinig toch?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee maar is het bij een jongen alleen als je een 9/10 bent denk ik.
Ik met mijn gemiddelde uiterlijk krijg maar 5-10 matches per week
In welk subforum zijn er nog wat leuke jonge, vrijgezelle dames te vinden eigenlijk?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lol fora zijn van jongs af aan al een plek geweest om te daten en te neuken hoor. Daar is fok geen uitzondering in
Het topic was weer zéér gezellig vandaag andersquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je dat soort personen geen aandacht geven.
Te beginnen met niet meer naar dat enge kliekje van Matthijs van Nieuwkerk te kijken
Ja dan moet je niet zeiken verderquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hou ik niet van, altijd zo depressief
en zijn favoriete pak koekjes delen als ze bij hem thuisquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Anders moet hij ook te vaak 10 euro besteden als hij veel dates heeft
Eerder wat niet in jouw gevalquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hahaha nou jij weet wel wat er zich allemaal heeft afgespeeld natuurlijk
LIF gok ik. Al moet je die niet in het afslank topic zoeken dan.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In welk subforum zijn er nog wat leuke jonge, vrijgezelle dames te vinden eigenlijk?
en dan heb ik ook nog mijn neefje erbij op die foto, zodat de eierstokken gaan rammelen van die damesquote:
Praat niet meer tegen mijquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het topic was weer zéér gezellig vandaag anders
[..]
Ja dan moet je niet zeiken verder
komt door die chick die hem toen omstootte tijdens college zekerquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Jongens mijn laptop springt de laatste paar dagen spontaan uitzichzelf aan, ga ik dood?
haha arme deezer, ze maken hem allemaal geld afhandigquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En dan is de rekening nog niet eens gesplit
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel als je met meer dan de helft uiteindelijk ruzie krijgt.
Trouwens heb trouwens bij fora vooral jongens dat ze vrij weinig te doen hebben in hun leven, en de werkelijkheid tussen FOK en het echt moeilijk uit elkaar kunnen halen. Niet dat jij dat doet ofzo maar zo'n gevoel krijg ik wel is. En dan ook nog in je ''tweede leven'' een vrouw op een forum gaat ontmoeten.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze zouden wat meer solidariteit moeten tonen en gewoon neuken!quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
haha arme deezer, ze maken hem allemaal geld afhandig
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
komt door die chick die hem toen omstootte tijdens college zeker
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
en zijn favoriete pak koekjes delen als ze bij hem thuis
Ik kijk echt geen tv meer nu. Zelfs VI sla ik overquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het topic was weer zéér gezellig vandaag anders
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel als je met meer dan de helft uiteindelijk ruzie krijgt.
Ach, ik vind het niet zo boeiend waar iemand zijn partner ontmoet eigenlijkquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:27 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Trouwens heb trouwens bij fora vooral jongens dat ze vrij weinig te doen hebben in hun leven, en de werkelijkheid tussen FOK en het echt moeilijk uit elkaar kunnen halen. Niet dat jij dat doet ofzo maar zo'n gevoel krijg ik wel is. En dan ook nog in je ''tweede leven'' een vrouw op een forum gaat ontmoeten.sorry hoor
Je bent in de war met LMIquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Ga gewoon naar Oceans41, genoeg vrijgezelligerds. Paxcon heeft er ervaring mee.
Ik hou wel van een meid met vet op de botten.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
LIF gok ik. Al moet je die niet in het afslank topic zoeken dan.
quote:
Ik ben begonnen aan Vikings maar kom er niet meer echt aan toe door scriptie momenteelquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk echt geen tv meer nu. Zelfs VI sla ik over
Helemaal gefocused op series kijken
premium girls genot van syndroomquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ze zouden wat meer solidariteit moeten tonen en gewoon neuken!
En na het weekend meteen weer weg bitte
LMI ging naar de blauwe engel, waar ik eens uit nieuwsgierigheid naar binnenliep samen met vriendin tijdens Koningsnacht.quote:
Passie voor lezen ja?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:28 schreef Nouri het volgende:
Haha jullie negeren mijn tinderprofieltekst losers
Dat was dan waarschijnlijk syndroomquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Op Happn kreeg ik trouwens 2 matches in een halfjaar
wat een kutapp. En één match schold mij binnen 2 minuten uit voor kankermongool
Was dat al op het tijdstip dat iedereen die wil neuken elkaar oppikt?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
LMI ging naar de blauwe engel, waar ik eens uit nieuwsgierigheid naar binnenliep samen met vriendin tijdens Koningsnacht.
Ik zie al voor me dat hij ooit eens geluk heeft met zo'n heel lief en sociaal meisje die het goede in hem ziet. En waar hij dan uiteindelijk totaal geen interesse in toont enzoquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]ja... dat worden nog zware tijden voor hem als hij daadwerkelijk iemand aan de haak slaat ooit
Nee, was iets later na twaalven.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Was dat al op het tijdstip dat iedereen die wil neuken elkaar oppikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |