quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vooral toen jullie naar de Mac wilde en ik al kotsmisselijk werd van die lucht daar.
Je durft toch niet helaasquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vind na de tentamens een prima plan
Gewoon bij Saffraan etenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]![]()
Volgende keer beter niet meer doen, knapte er zelf ook niet direct van op moet ik zeggen
Opso lust alleen kipnuggetsquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
JR lust niet eens pasta
Moet je niet willen
Wiens probleem is dat?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Kuttagliano ik was nog bezig met het openen van nieuw deel
nu negeer jij mij klootzakquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]![]()
Volgende keer beter niet meer doen, knapte er zelf ook niet direct van op moet ik zeggen
Dat vraag je nu al voor de duizendste keer die gast is 40 ofzo en nee wij dragen natuurlijk Stone Islandquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik vraag me nog altijd af of jij diegene op z-side bent met oranje wegwerkersjas
Fokker is een labiele jongenquote:
Jouwequote:
Ik vind inmiddels rundvlees van de bbq lekkerquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Opso lust alleen kipnuggets
Past prima samen
Direct zijn genotquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
haha nouja...
ik vind het wel genot dat jij zoveel schijt hebt aan dingen tactisch benaderen
Dat is wel waar natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach boeiend, daarna zie je haar 9/10 keer niet meer
ben jij ditquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:55 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Dat vraag je nu al voor de duizendste keer die gast is 40 ofzo en nee wij dragen natuurlijk Stone Island
Je komt er welquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jouwe
[..]
Ik vind inmiddels rundvlees van de bbq lekker
Dit begint ergens op te lijkenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jouwe
[..]
Ik vind inmiddels rundvlees van de bbq lekker
De meets zijn me niet tegen gevallen nee.quote:
ja vooral omdat die andere post voor die van hem was dus hij wist nog helemaal niet of ik wel of niet zou reagerenquote:
Godverdomme JRquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Direct zijn genot
[..]
Dat is wel waar natuurlijk.
Maar zelfs met drank en drugs op ga ik nog geen praatje aan. Dan is het kontjes knijp tijd
Maak je me nu belachelijkquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja vooral omdat die andere post voor die van hem was dus hij wist nog helemaal niet of ik wel of niet zou reageren
Dat is ook niet te lusten.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
JR lust niet eens pasta
Moet je niet willen
En ik ga volgende week of zo voor het eerst sushi eten. Hoe vond jij dat fokkie, ik ben er nog best huiverig overquote:
Gewoon goed restaurantquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]![]()
hipster, sushiquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En ik ga volgende week of zo voor het eerst sushi eten. Hoe vond jij dat fokkie, ik ben er nog best huiverig over
De eerste 3 keer ging ik serieus over m`n nekquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En ik ga volgende week of zo voor het eerst sushi eten. Hoe vond jij dat fokkie, ik ben er nog best huiverig over
die ken ik nietquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De meets zijn me niet tegen gevallen nee.
Ik wil ook ooit nog meeten met syndroom en Deezertje
slaap lekkerquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:58 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ik ga slapen doei en kusjes op jullie sterretjes
De goden van R&P. Janken hele topics vol over niet succesvol zijn qua liefde, krijgen tips van iedereen, doen er niets mee en openen een nieuw topicquote:
Ik zou mijn kliko er nog niet mee vervuilenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je maakt jezelf weer eens belachelijk
Pastagod
Oh jeetje, dit gaat leuk worden. Heb niks met zalm en tonijnquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De eerste 3 keer ging ik serieus over m`n nek
Je moet wel weten waarmee jeb egintIk zou de zalm en tonijn eerst even over slaan als je al een moeilijke eter bent
Maar kan ook zijn dat je dat wel lekker vind
Dat ik niet kom?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat jij mij gaat nakken
Gewoon een vriendengroep hebben die je een klein beetje in toom houdtquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom is het maar beter als ik niet te vaak uitga
misschien kun je ook gewoon een tosti gaan eten ergensquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh jeetje, dit gaat leuk worden. Heb niks met zalm en tonijn![]()
Yesquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ik niet kom?
Gewoon groepsmeet kan toch ook.
Geef het dan maar gewoon aan mijquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou mijn kliko er nog niet mee vervuilen
Ik moet mijn "voedselwereld" vergroten.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
misschien kun je ook gewoon een tosti gaan eten ergens
Je kan ook met avocado. Die is wel lekker. Of komkommer, of kip of rundvlees.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh jeetje, dit gaat leuk worden. Heb niks met zalm en tonijn![]()
Je klikte laatst een topic van een van die twee aan en werd je al moe van na één post gelezen te hebben.quote:
Mijn eetlust is echt vies weinig.quote:
Heb je er veel verstand van?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan ook met avocado. Die is wel lekker. Of komkommer, of kip of rundvlees.
En garnaal is ook lekker.
Je moet er erg aan wennen
Ghehe oke, ik laat het wss volgende week weten hoe het wasquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan ook met avocado. Die is wel lekker. Of komkommer, of kip of rundvlees.
En garnaal is ook lekker.
Je moet er erg aan wennen
Die gaan echt niet de hele tijd op mij letten hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gewoon een vriendengroep hebben die je een klein beetje in toom houdt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |