quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
en zijn favoriete pak koekjes delen als ze bij hem thuis
Ik kijk echt geen tv meer nu. Zelfs VI sla ik overquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het topic was weer zéér gezellig vandaag anders
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel als je met meer dan de helft uiteindelijk ruzie krijgt.
Ach, ik vind het niet zo boeiend waar iemand zijn partner ontmoet eigenlijkquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:27 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Trouwens heb trouwens bij fora vooral jongens dat ze vrij weinig te doen hebben in hun leven, en de werkelijkheid tussen FOK en het echt moeilijk uit elkaar kunnen halen. Niet dat jij dat doet ofzo maar zo'n gevoel krijg ik wel is. En dan ook nog in je ''tweede leven'' een vrouw op een forum gaat ontmoeten.sorry hoor
Je bent in de war met LMIquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Ga gewoon naar Oceans41, genoeg vrijgezelligerds. Paxcon heeft er ervaring mee.
Ik hou wel van een meid met vet op de botten.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
LIF gok ik. Al moet je die niet in het afslank topic zoeken dan.
quote:
Ik ben begonnen aan Vikings maar kom er niet meer echt aan toe door scriptie momenteelquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk echt geen tv meer nu. Zelfs VI sla ik over
Helemaal gefocused op series kijken
premium girls genot van syndroomquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ze zouden wat meer solidariteit moeten tonen en gewoon neuken!
En na het weekend meteen weer weg bitte
LMI ging naar de blauwe engel, waar ik eens uit nieuwsgierigheid naar binnenliep samen met vriendin tijdens Koningsnacht.quote:
Passie voor lezen ja?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:28 schreef Nouri het volgende:
Haha jullie negeren mijn tinderprofieltekst losers
Dat was dan waarschijnlijk syndroomquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Op Happn kreeg ik trouwens 2 matches in een halfjaar
wat een kutapp. En één match schold mij binnen 2 minuten uit voor kankermongool
Was dat al op het tijdstip dat iedereen die wil neuken elkaar oppikt?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
LMI ging naar de blauwe engel, waar ik eens uit nieuwsgierigheid naar binnenliep samen met vriendin tijdens Koningsnacht.
Ik zie al voor me dat hij ooit eens geluk heeft met zo'n heel lief en sociaal meisje die het goede in hem ziet. En waar hij dan uiteindelijk totaal geen interesse in toont enzoquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]ja... dat worden nog zware tijden voor hem als hij daadwerkelijk iemand aan de haak slaat ooit
Nee, was iets later na twaalven.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Was dat al op het tijdstip dat iedereen die wil neuken elkaar oppikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |