HAHAHAHA oh ik dacht dat je iets anders bedoelde, maar je dirty grap is ook OMG-waardigquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh dat bedoelde ik niet eens
Ik had een meer dirty grapje voor ogen
Sylvana Simons heeft al zelfmoordneigingen na het artikel van Fylax op de FPquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik hoop zo hard dat Sylvana Simons dit leest
Mwah vind ik niet. FOK is toch geen plek om voor dames te kijken en is er geen eens een foto van de des betreffende dame bij.quote:
Nou ik heb het hem niet gevraagd ofzo maar kan het me haast niet voorstellenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig maar
[..]
Drinken? Nee die zuipt!
Stil eens jijquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:20 schreef Nouri het volgende:
[..]
Kwai niet drinken
Hahahahaja hahaha hahahaha hhaahha hahahahajaik ga stuk
Maar goed ookquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hmm
Ja maar ik kan me niet voorstellen dat het een stormloop is op zijn tinder
wij kijken allemaal naar het innerlijk hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:22 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mwah vind ik niet. FOK is toch geen plek om voor dames te kijken en is er geen eens een foto van de des betreffende dame bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder Fylax ook welquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sylvana Simons heeft al zelfmoordneigingen na het artikel van Fylax op de FP
Lol fora zijn van jongs af aan al een plek geweest om te daten en te neuken hoor. Daar is fok geen uitzondering inquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:22 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mwah vind ik niet. FOK is toch geen plek om voor dames te kijken en is er geen eens een foto van de des betreffende dame bij.
Sorryquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
HAHAHAHA oh ik dacht dat je iets anders bedoelde, maar je dirty grap is ook OMG-waardig
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wij kijken allemaal naar het innerlijk hoorIk moest godverdomme hard lachen om de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wij kijken allemaal naar het innerlijk hoorJa gelukkig wel anders had je niemand gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee maar is het bij een jongen alleen als je een 9/10 bent denk ik.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hmm
Ja maar ik kan me niet voorstellen dat het een stormloop is op zijn tinder
Je maakt een grapje hopelijkquote:
Anders moet hij ook te vaak 10 euro besteden als hij veel dates heeftquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar goed ook
Die jongen zou het nog druk krijgen om achter ieder meisje een spook te zien
Hahaha nou jij weet wel wat er zich allemaal heeft afgespeeld natuurlijkquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou ik heb het hem niet gevraagd ofzo maar kan het me haast niet voorstellen
Mwah idk zelf geen ervaringen mee miss een generatie kloofjequote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lol fora zijn van jongs af aan al een plek geweest om te daten en te neuken hoor. Daar is fok geen uitzondering in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |