Oeh een dominante vrouw. Daten?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij moet je mond houden, Stijn II
chromegodquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Internet Explorer
Alweer een probleem opgelost
iedereen kan een vriendin krijgen, ook jijquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja daarom ben jij degene met een vriendin en ik niet.
Ik kop hem zelf even in.
Mobiel fokken mehquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
chromegod
alles synchroniseren met mobiele browser god
oh ik ging er vanuit dat je in een of ander studentenhuis woondequote:
met mijn ochtendhumeur zijn mijn weinig subtiele hints dat ze moet optyfen wel vrij snel duidelijkquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
gaan die chicks ook direct weg of denken ze na 1 nacht neuken dat je een relatie met ze wil
oh ik bedoelde niet eens per se fok maar ook al je geschiedenis en accounts van alle websitesquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mobiel fokken meh
Komt ook omdat ik een kuttelefoon heb
Het gaat er ook vooral om dat je een vriendin kan krijgen die je zelf ook ziet zittenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
iedereen kan een vriendin krijgen, ook jij
er eentje vinden die het langer met je uit gaat houden, daar zit de uitdaging
nee.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof jij niet op oudere mannen valt
ook nee.quote:
Hier wil ik wel ja op zeggen, ben je blond?quote:
Deezertje kan daar wel eens moeite mee krijgen jaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:37 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk niet dat iedereen een vriendin kan krijgen eigenlijk.
Iedereen behalve jrquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:37 schreef Lokasenna het volgende:
Dat is wel vrij tof op zich jaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh ik bedoelde niet eens per se fok maar ook al je geschiedenis en accounts van alle websites
Ja. Tevens heb ik ook blauwe ogen en ben ik langquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
nee.
[..]
ook nee.
[..]
Hier wil ik wel ja op zeggen, ben je blond?
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:37 schreef Lokasenna het volgende:
stijn ookquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja. Tevens heb ik ook blauwe ogen en ben ik lang
Trouwen?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja. Tevens heb ik ook blauwe ogen en ben ik lang
Deezertje gaat het nog wel lukken.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Deezertje kan daar wel eens moeite mee krijgen ja
Jawelquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
nee.
[..]
ook nee.
[..]
Hier wil ik wel ja op zeggen, ben je blond?
Aangezien er in Nederland meer mannen dan vrouwen zijn in de meeste categorien, is dat mathematisch juist.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:37 schreef Lokasenna het volgende:
Jij hoeft alleen mijn naam te weten.quote:
Helaasquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat Stijn nooit FOK! meets zal willen houden.
Jij hebt een opening, maar ik heb geen zin.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:39 schreef Nouri het volgende:
[..]
Jij hoeft alleen mijn naam te weten.Dan weet je wat je moet schreeuwen tijdens de seks
Roepen om een pityfuck op een forumpjequote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deezertje gaat het nog wel lukken.
Syndroom daarentegen.
Ik zal aan zijn lippen hangen als Stijn begint aan zijn monoloog hoe we het Nederlandse voetbal gaan redden.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Helaas
Zou wel lekker serieus gepraat over voetbal worden dan
Als jij een hamburger was noemde ik je macbeautyquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij hebt een opening, maar ik heb geen zin.
damn cold as icequote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij hebt een opening, maar ik heb geen zin.
Als jij een vrouw was noemde ik je susan boyle schoonheidquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:41 schreef Nouri het volgende:
[..]
Als jij een hamburger was noemde ik je macbeauty
Iedereen moet solidair zijn met syndroom hè.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Roepen om een pityfuck op een forumpje
Misschien sluit hij dan af met een monoloog over dat darten een sport isquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zal aan zijn lippen hangen als Stijn begint aan zijn monoloog hoe we het Nederlandse voetbal gaan redden.
Ik geloof dat ik dan wel vrij benquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vind 22 juli een prachtige datum
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als jij een vrouw was noemde ik je susan boyle schoonheid
Deezertje zocht ook alleen een date omdat hij dit weekend niks te doen had maar werd mad omdat hij dacht dat die meid hem misschien zag als voor even en tijdelijkquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iedereen moet solidair zijn met syndroom hè.
Maar andersom hoeft dat nietAlleen premium girls goed genoeg voor hem
Ik zou dan bijna hopen dat GGMM ook naar die meet komt, maar die haat sociaal contact al helemaal volgens mij.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien sluit hij dan af met een monoloog over dat darten een sport is
Waz jouw probleem danquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
uiterlijk is bij mij het probleem niet vind ik
mijn hardeschijf is overledenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die site van zijn korfbalclub is nu beveiligd
Ik mis zijn foto
Een mix van ons zou bazenhosselaar zijnquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
uiterlijk is bij mij het probleem niet vind ik
Mani kan er ook wel bij als we naar Leiden gaanquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou dan bijna hopen dat GGMM ook naar die meet komt, maar die haat sociaal contact al helemaal volgens mij.
Ik heb het topic open staan en ga het nu eventjes lezen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Deezertje zocht ook alleen een date omdat hij dit weekend niks te doen had maar werd mad omdat hij dacht dat die meid hem misschien zag als voor even en tijdelijk
ik ben wel benieuwd hoe die is ja, met z'n grote mond altijdquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou dan bijna hopen dat GGMM ook naar die meet komt, maar die haat sociaal contact al helemaal volgens mij.
Te laf om vrouwen aan te spreken, niet kunnen smalltalken, snel de interesse verliezen bij vrouwenquote:
Lichtjes in mijn mond gekotst hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:43 schreef Faxie het volgende:
Nouja ik ga maar eens. Toedels![]()
Extra kusjes voor Opso![]()
![]()
![]()
![]()
Hou gewoon je mond eensquote:
Man man man faxiequote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:43 schreef Faxie het volgende:
![]()
![]()
![]()
Klinkt niet onherkenbaarquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Te laf om vrouwen aan te spreken, niet kunnen smalltalken, snel de interesse verliezen bij vrouwen
Jammerquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
mijn hardeschijf is overleden
ik had zo een mooie fotosjoep daar van
Jij bent toch al een bazenhosselaar?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:43 schreef Nouri het volgende:
[..]
Een mix van ons zou bazenhosselaar zijn
Niet zo doenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Lichtjes in mijn mond gekotst hoor
Adieeuuu
Vrijheid van meningsuiting, we zijn in Nederlandquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:44 schreef Nouri het volgende:
[..]
Hou gewoon je mond eens
Dat moeten jullie in Turkije ook gewoon
dit boeit echt niemadnquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:43 schreef Faxie het volgende:
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |