ja dit is wel een stel wat echt zich wat ingelezen heeft voor ze de deur van NL achter zich dicht trokken.quote:
Fishermans friend.quote:
volgens mij al 3 jaar geledenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:26 schreef Cynix ® het volgende:
Deze aflevering(en) zijn amper 9 maanden geleden uitgezonden. Mij nog te vers om alles weer te gaan bekijken. Ik heb 'm wel aan, maar ik kijk maar half.
deze 10jaar later met Marga is een jaartje geleden.quote:
toen dat meisje huilde omdat Mama in het ziekenhuis moest blijven brak ik.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:28 schreef Nizno het volgende:
Heb ook erg veel respect voor de kinderen hoe die overal mee om gaan.
Dat merkte ikquote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:29 schreef xzaz het volgende:
[..]
toem dat meisje huilde omdat Mama in het ziekenhuis moest blijven brak ik.
ah ok.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
deze 10jaar later met Marga is een jaartje geleden.
schiet je alweer vol?quote:
vooral voor Tim die het saai vindt op schoolquote:
ik denk dat die juist ook alle begrip er voor hebben omdat hij juist echt met de kinderen wat gaat doen. Voor zo'n reden zou ik ook wel een paar stappen harder willen lopen als personeel.quote:
Dit verslagjequote:Oud-deelnemers van het populaire AVROTROS-programma Ik Vertrek maken er een puinhoop van in Zuid-Afrika. Ze zouden vakantiegangers voor tienduizenden euro’s hebben opgelicht en ook lokale ondernemers krijgen nog geld van het stel.
Tv-programma Groeten van MAX bezocht Peter en Heike in Zuid-Afrika nadat duidelijk werd dat verschillende families - die dachten het stel wel te kunnen vertrouwen - naar alle waarschijnlijkheid waren opgelicht.
Zo had een familie een vakantie bij het stel geboekt en 16.000 euro overgemaakt. Twaalf dagen voor vertrek werd de vakantie echter geannuleerd door het tv-koppel. Het geld zag de familie Boerlage nooit meer terug.
’Stropers’
Het programma weet Peter uiteindelijk op te sporen. Hij beweert dat hij failliet is, ook zijn huwelijk zou gestrand zijn. En de geboekte vakanties zijn volgens hem geannuleerd wegens ’aanhoudende droogte en stropers’. Intussen biedt hij nog steeds vakanties aan. Gedupeerden wordt geadviseerd aangifte te doen in Nederland.
Peter en Heike waren vorig jaar maart te zien in het programma. Kijkers konden volgen hoe het stel een vakantiepark overnam, de Cheetah Inn Safari Lodge. Het emigratieverhaal van het koppel leek een succesverhaal te zijn, maar een jaar later blijkt de vork toch anders in de steel te zitten...
De afleveringen van Ik Vertrek met Peter en Heike zijn per direct offline gehaald.
Welke ep is dat?quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:12 schreef tralalala het volgende:
Wat een volk joh van die racistenaflevering![]()
Per ongeluk messen en handboeien aan boord van het vliegtuig mee willen nemen, waardoor het vliegtuig langer aan de grond moet blijven. Ook nog eens 90 kg teveel aan ruimbagage..
quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:12 schreef tralalala het volgende:
Wat een volk joh van die racistenaflevering![]()
Per ongeluk messen en handboeien aan boord van het vliegtuig mee willen nemen, waardoor het vliegtuig langer aan de grond moet blijven. Ook nog eens 90 kg teveel aan ruimbagage..
neem aan dat jullie deze bedoelen?quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen idee, dit is in elk geval het KLB topic er over.
KLB / Asociale familie in-- Ik vertrek--
edit; gevonden in het topic
http://www.ikvertrek.nl/uitzendingen/familie-van-brunschot
Van brunschot
quote:
http://www.avrotros.nl/site/gemist/item/TROS_1212658/ik-vertrek/quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:17 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Terugkijken kan niet meer, de aflevering is weggehaald volgens het artikel.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
[..]
http://www.avrotros.nl/site/gemist/item/TROS_1212658/ik-vertrek/
Topshow
oeps ook nog met de barman...quote:
kan niet fouterquote:
hij wiens naam niet genoemd mag wordenquote:
Shitquote:
Wat een volk.quote:
¿que?quote:
Forum Opties | |