Gewoon een doorgewinterde oplichtster die waarschijnlijk genoeg mensen vindt die geld overmaken.quote:Op woensdag 25 mei 2016 12:13 schreef nanuk het volgende:
In ieder geval maakt dat nieuwe verzoek om geld het duidelijk dat je hoe dan ook aangifte moet doen. En nog geen euro die kant op sturen natuurlijk.
OMG wat een lef heeft die meid. Die heeft inderdaad heel veel hulp nodig.
Iemand anders had het hier over "zijn" oplichtingstopic, wat ik toen ook heb gelezen, misschien haal ik daardoor idd wat dingen door elkaarquote:Op woensdag 25 mei 2016 12:15 schreef ITrade het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij heeft ze hem geen ¤200 gestort, en zit ze volgens mij ook niet in het buitenland?
Morgen om 1 uurquote:Op woensdag 25 mei 2016 12:22 schreef WebHawk het volgende:
Deze man, wow. Te Veel Pogingen, en toch door blijven praten met haar. Ik vind het interessant. Hoe laat is je afspraak bij de popo?
NIet volgens mij... Ze heeft gelogen. Het is een oplichter.quote:Op woensdag 25 mei 2016 12:26 schreef thrushhonk het volgende:
Ze bleef maar vragen voor 50 euro, toen ze doorhad dat ik dat niet zou geven bleek het geld ineens niet goedgekeurd te zijn door de bank. Omdat het teveel zou zijn in 1x. Volgens mij heeft ze gewoon de hele tijd gelogen. En daarna nog gewoon om geld vragen want ze gaat het wel even regelen. Haha, er zit een flinke steek los bij haar. Morgen ga ik alles in alle geuren en kleuren tegen de politie vertellen. Ik heb tegen mijn vriendin gezegd dat ik 'iemand help en wat geld heb overgemaakt wat ik niet terug krijg'. Het is tenminste iets.
Als je op deze manier makkelijk aan geld kunt komen valt dat misschien best wel mee.quote:Op woensdag 25 mei 2016 12:26 schreef thrushhonk het volgende:
Haha, er zit een flinke steek los bij haar.
Ok. Zoals de anderen hier adviseer ik je ook om wel degelijk te gaan. Ook te vermelden dat ze beloofd heeft het over te maken, en of je het al dan niet ontvangen hebt.quote:
Natuurlijk heeft ze de hele tijd gelogen. Wat een verstand heeft dat meisje, sneu.quote:Op woensdag 25 mei 2016 12:26 schreef thrushhonk het volgende:
Ze bleef maar vragen voor 50 euro, toen ze doorhad dat ik dat niet zou geven bleek het geld ineens niet goedgekeurd te zijn door de bank. Omdat het teveel zou zijn in 1x. Volgens mij heeft ze gewoon de hele tijd gelogen. En daarna nog gewoon om geld vragen want ze gaat het wel even regelen. Haha, er zit een flinke steek los bij haar. Morgen ga ik alles in alle geuren en kleuren tegen de politie vertellen. Ik heb tegen mijn vriendin gezegd dat ik 'iemand help en wat geld heb overgemaakt wat ik niet terug krijg'. Het is tenminste iets.
Dit 'meisje' weet dondersgoed wat ze doet. TS moet wat meer nadenken.quote:Op woensdag 25 mei 2016 12:30 schreef Voszje het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft ze de hele tijd gelogen. Wat een verstand heeft dat meisje, sneu.
Ik krijg het dan niet handje contantje mee hoor, ze heeft gedreigd dan de politie te bellen als ik ook maar bij de voordeur sta.quote:Op woensdag 25 mei 2016 12:30 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Even meegelezen..
Maar weet je waar zij met haar ouders woont?
Zo ja, waarom ga je daar dan je geld niet halen?
Ik hoop iig dat je je geld uiteindelijk toch gaat terugkrijgen..
Ik ga ook zeker aangifte doenquote:Op woensdag 25 mei 2016 12:28 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Ok. Zoals de anderen hier adviseer ik je ook om wel degelijk te gaan. Ook te vermelden dat ze beloofd heeft het over te maken, en of je het al dan niet ontvangen hebt.
Ook al heeft ze het daadwerkelijk overgemaakt, wat ze gedaan heeft is nog steeds strafbaar, en een gepaste straf voor haar zou zijn dat ze hier hulp bij krijgt. Het ontvangen van het bedrag is dus geen reden om niet te gaan.
Succes!
Dat zou ik ook niet verwachten, maar als ze nog bij haar ouders woont is het misschien een goede zaak om hun de feiten te tonen (met screenshots etc etc) dat ze je nog flink wat geld schuldig is.quote:Op woensdag 25 mei 2016 12:32 schreef thrushhonk het volgende:
[..]
Ik krijg het dan niet handje contantje mee hoor, ze heeft gedreigd dan de politie te bellen als ik ook maar bij de voordeur sta.
Nogmaals, ze is wie ze zegt dat ze is. Anders geef ik je haar huistelefoonnummer, kun je zelf bellen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 12:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
NIet volgens mij... Ze heeft gelogen. Het is een oplichter.
je moet dit echt gaan beseffen.
Ik hoef haar niet te bellen, heb geen geld overgemaakt.quote:Op woensdag 25 mei 2016 12:34 schreef thrushhonk het volgende:
[..]
Nogmaals, ze is wie ze zegt dat ze is. Anders geef ik je haar huistelefoonnummer, kun je zelf bellen.
Dit ja, de ene keer is ze een geroutineerde oplichtster die ook al (minimaal) een ander slachtoffer heeft gemaakt en met vervalste documenten werkt, en na een paar berichtjes is ze opeens een meisje dat de bankrekening van haar vader heeft geplunderd.quote:Op woensdag 25 mei 2016 12:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit 'meisje' weet dondersgoed wat ze doet. TS moet wat meer nadenken.
Ik maak haar geen geld meer over hoor.quote:Op woensdag 25 mei 2016 12:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik hoef haar niet te bellen, heb geen geld overgemaakt.
Maar het lijkt er op alsof je er nog een keer in zou trappen.
Nou als je hierboven zegt; Volgens mij heeft ze gelogen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 12:36 schreef thrushhonk het volgende:
[..]
Ik maak haar geen geld meer over hoor.
Neem contact op met een Alberto of een Peter R de Vries.quote:Op woensdag 25 mei 2016 12:36 schreef thrushhonk het volgende:
[..]
Ik maak haar geen geld meer over hoor.
Ik ga eerst maar eens aangifte doen. Als dat niet werkt kan dat altijd nog.quote:Op woensdag 25 mei 2016 12:42 schreef nils7 het volgende:
[..]
Neem contact op met een Alberto of een Peter R de Vries.
Die kunnen hier wel wat mee.
Ze maakt gewoon meer slachtoffers (je was niet de enige), Nederland moet gewaarschuwd worden hiervoor.
Bijna in alle gevallen die er voorbij komen, hebben ze al aangifte gedaan.quote:Op woensdag 25 mei 2016 12:44 schreef thrushhonk het volgende:
[..]
Ik ga eerst maar eens aangifte doen. Als dat niet werkt kan dat altijd nog.
Echt. Serieus. Neem een advocaat in de arm. Met deze aangifte gaat helemaal niets gebeuren. Bel desnoods een incasso bureau en spreek iets af over de te maken kosten. Dan ga je nog iets terugkrijgen. De koers die je nu bewandeld is kansloos.quote:Op woensdag 25 mei 2016 12:26 schreef thrushhonk het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |