abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162486091
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 12:13 schreef nanuk het volgende:
In ieder geval maakt dat nieuwe verzoek om geld het duidelijk dat je hoe dan ook aangifte moet doen. En nog geen euro die kant op sturen natuurlijk.

OMG wat een lef heeft die meid. Die heeft inderdaad heel veel hulp nodig.
Gewoon een doorgewinterde oplichtster die waarschijnlijk genoeg mensen vindt die geld overmaken.

Bij het programma Opgelicht schrik ik er altijd van hoeveel verschillende soorten oplichters er rond lopen en dat ze er vaak ook nog gewoon jaren mee weg komen.
  woensdag 25 mei 2016 @ 12:19:22 #177
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_162486184
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 12:15 schreef ITrade het volgende:

[..]

[..]

Volgens mij heeft ze hem geen ¤200 gestort, en zit ze volgens mij ook niet in het buitenland?
Iemand anders had het hier over "zijn" oplichtingstopic, wat ik toen ook heb gelezen, misschien haal ik daardoor idd wat dingen door elkaar :@
pi_162486267
Deze man, wow. Te Veel Pogingen, en toch door blijven praten met haar. Ik vind het interessant. Hoe laat is je afspraak bij de popo?
Snelle reisplanner voor Desktop & Mobiel: RPLN.nl
WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk
pi_162486366
Ze bleef maar vragen voor 50 euro, toen ze doorhad dat ik dat niet zou geven bleek het geld ineens niet goedgekeurd te zijn door de bank. Omdat het teveel zou zijn in 1x. Volgens mij heeft ze gewoon de hele tijd gelogen. En daarna nog gewoon om geld vragen want ze gaat het wel even regelen. Haha, er zit een flinke steek los bij haar. Morgen ga ik alles in alle geuren en kleuren tegen de politie vertellen. Ik heb tegen mijn vriendin gezegd dat ik 'iemand help en wat geld heb overgemaakt wat ik niet terug krijg'. Het is tenminste iets.
pi_162486379
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 12:22 schreef WebHawk het volgende:
Deze man, wow. Te Veel Pogingen, en toch door blijven praten met haar. Ik vind het interessant. Hoe laat is je afspraak bij de popo?
Morgen om 1 uur :)
pi_162486430
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 12:26 schreef thrushhonk het volgende:
Ze bleef maar vragen voor 50 euro, toen ze doorhad dat ik dat niet zou geven bleek het geld ineens niet goedgekeurd te zijn door de bank. Omdat het teveel zou zijn in 1x. Volgens mij heeft ze gewoon de hele tijd gelogen. En daarna nog gewoon om geld vragen want ze gaat het wel even regelen. Haha, er zit een flinke steek los bij haar. Morgen ga ik alles in alle geuren en kleuren tegen de politie vertellen. Ik heb tegen mijn vriendin gezegd dat ik 'iemand help en wat geld heb overgemaakt wat ik niet terug krijg'. Het is tenminste iets.
NIet volgens mij... Ze heeft gelogen. Het is een oplichter.

je moet dit echt gaan beseffen.
  woensdag 25 mei 2016 @ 12:28:33 #182
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_162486431
quote:
Haha, er zit een flinke steek los bij haar.
Als je op deze manier makkelijk aan geld kunt komen valt dat misschien best wel mee.
pi_162486438
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2016 12:26 schreef thrushhonk het volgende:

[..]

Morgen om 1 uur :)
Ok. Zoals de anderen hier adviseer ik je ook om wel degelijk te gaan. Ook te vermelden dat ze beloofd heeft het over te maken, en of je het al dan niet ontvangen hebt.

Ook al heeft ze het daadwerkelijk overgemaakt, wat ze gedaan heeft is nog steeds strafbaar, en een gepaste straf voor haar zou zijn dat ze hier hulp bij krijgt. Het ontvangen van het bedrag is dus geen reden om niet te gaan.

Succes!
  woensdag 25 mei 2016 @ 12:30:20 #184
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_162486474
quote:
Natuurlijk heeft ze de hele tijd gelogen. Wat een verstand heeft dat meisje, sneu. :N
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_162486479
Even meegelezen..
Maar weet je waar zij met haar ouders woont?
Zo ja, waarom ga je daar dan je geld niet halen?

Ik hoop iig dat je je geld uiteindelijk toch gaat terugkrijgen..
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
pi_162486492
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 12:30 schreef Voszje het volgende:

[..]

Natuurlijk heeft ze de hele tijd gelogen. Wat een verstand heeft dat meisje, sneu. :N
Dit 'meisje' weet dondersgoed wat ze doet. TS moet wat meer nadenken.
pi_162486539
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 12:30 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Even meegelezen..
Maar weet je waar zij met haar ouders woont?
Zo ja, waarom ga je daar dan je geld niet halen?

Ik hoop iig dat je je geld uiteindelijk toch gaat terugkrijgen..
Ik krijg het dan niet handje contantje mee hoor, ze heeft gedreigd dan de politie te bellen als ik ook maar bij de voordeur sta.
pi_162486560
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 12:28 schreef WebHawk het volgende:

[..]

Ok. Zoals de anderen hier adviseer ik je ook om wel degelijk te gaan. Ook te vermelden dat ze beloofd heeft het over te maken, en of je het al dan niet ontvangen hebt.

Ook al heeft ze het daadwerkelijk overgemaakt, wat ze gedaan heeft is nog steeds strafbaar, en een gepaste straf voor haar zou zijn dat ze hier hulp bij krijgt. Het ontvangen van het bedrag is dus geen reden om niet te gaan.

Succes!
Ik ga ook zeker aangifte doen :)
pi_162486588
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2016 12:32 schreef thrushhonk het volgende:

[..]

Ik krijg het dan niet handje contantje mee hoor, ze heeft gedreigd dan de politie te bellen als ik ook maar bij de voordeur sta.
Dat zou ik ook niet verwachten, maar als ze nog bij haar ouders woont is het misschien een goede zaak om hun de feiten te tonen (met screenshots etc etc) dat ze je nog flink wat geld schuldig is.
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
pi_162486591
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 12:28 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

NIet volgens mij... Ze heeft gelogen. Het is een oplichter.

je moet dit echt gaan beseffen.
Nogmaals, ze is wie ze zegt dat ze is. Anders geef ik je haar huistelefoonnummer, kun je zelf bellen.
pi_162486621
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2016 12:34 schreef thrushhonk het volgende:

[..]

Nogmaals, ze is wie ze zegt dat ze is. Anders geef ik je haar huistelefoonnummer, kun je zelf bellen.
Ik hoef haar niet te bellen, heb geen geld overgemaakt.

Maar het lijkt er op alsof je er nog een keer in zou trappen.
  woensdag 25 mei 2016 @ 12:36:32 #192
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_162486635
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 12:30 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dit 'meisje' weet dondersgoed wat ze doet. TS moet wat meer nadenken.
Dit ja, de ene keer is ze een geroutineerde oplichtster die ook al (minimaal) een ander slachtoffer heeft gemaakt en met vervalste documenten werkt, en na een paar berichtjes is ze opeens een meisje dat de bankrekening van haar vader heeft geplunderd.
Meegaan in al deze verzinsels is een stuk dommer dan al die verhalen verzinnen.
pi_162486642
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 12:35 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik hoef haar niet te bellen, heb geen geld overgemaakt.

Maar het lijkt er op alsof je er nog een keer in zou trappen.
Ik maak haar geen geld meer over hoor.
pi_162486666
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2016 12:36 schreef thrushhonk het volgende:

[..]

Nou als je hierboven zegt; Volgens mij heeft ze gelogen.

Ik twijfel toch een beetje :P
  woensdag 25 mei 2016 @ 12:42:24 #195
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_162486785
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2016 12:36 schreef thrushhonk het volgende:

[..]

Neem contact op met een Alberto of een Peter R de Vries.
Die kunnen hier wel wat mee.

Ze maakt gewoon meer slachtoffers (je was niet de enige), Nederland moet gewaarschuwd worden hiervoor.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_162486835
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 12:42 schreef nils7 het volgende:

[..]

Neem contact op met een Alberto of een Peter R de Vries.
Die kunnen hier wel wat mee.

Ze maakt gewoon meer slachtoffers (je was niet de enige), Nederland moet gewaarschuwd worden hiervoor.
Ik ga eerst maar eens aangifte doen. Als dat niet werkt kan dat altijd nog.
pi_162486865
Volgens mij heb je ook niet het echte adres van haar. Tenminste als je dat wel hebt is ze een slechte oplichter. Misschien een beginner?
  woensdag 25 mei 2016 @ 12:45:36 #198
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_162486870
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2016 12:44 schreef thrushhonk het volgende:

[..]

Ik ga eerst maar eens aangifte doen. Als dat niet werkt kan dat altijd nog.
Bijna in alle gevallen die er voorbij komen, hebben ze al aangifte gedaan.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_162486887
quote:
Echt. Serieus. Neem een advocaat in de arm. Met deze aangifte gaat helemaal niets gebeuren. Bel desnoods een incasso bureau en spreek iets af over de te maken kosten. Dan ga je nog iets terugkrijgen. De koers die je nu bewandeld is kansloos.
pi_162486926
Ik zou persoonlijk overwegen de politie niet in te lichten over het eventueel contacteren van TV-programma's hierover. De kans bestaat dat ze je het proberen te 'verbieden'. Ik zou de optie gewoon in je achterhoofd houden voor als het missende geld achterwege blijft.

Als het nou blijkt dat ze in de toekomst daadwerkelijk de hulp krijgt die ze nodig heeft, is het overigens niet erg netjes om er alsnog mee naar TV-programma's te gaan. Then again, mocht je dat wel doen, hoop/verwacht ik er een beetje op dat de redactie van het programma diezelfde afweging maakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')