wowquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:54 schreef Willoow het volgende:
[..]
Puur gebaseerd op je gedrag in de sc, zou je echt wel iemand moeten kunnen vinden.
Wanneer dan?!quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je maakt mij ook wel eens echt sad
Wow dit gaat diep.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nopequote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
nu wil ik natuurlijk wel weten of Remqo met jouw date zit te appen
Dat zijn 5 euroknallers, let's goquote:
Arnhem Gelredome Mcquote:
There is a sacredness in tears. They are not the mark of weakness, but of power. They speak more eloquently than ten thousand tongues. They are the messengers of overwhelming grief, of deep contrition, and of unspeakable love.quote:
Alsof jij weet hoe het voelt om diep te gaanquote:
Wel hoe iets diep in mij gaat.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alsof jij weet hoe het voelt om diep te gaan
Kun jij gewoon je bek houden, dikkequote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kunnen de schijtlollige plaatjes achterwege gehouden worden, bedankt
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kun jij gewoon je bek houden, dikke
Ik zie niksquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kunnen de schijtlollige plaatjes achterwege gehouden worden, bedankt
Das geen voorbeeld, je probeert me rot te laten voelen, en dat terwijl ik je bijna wilde vergevenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
There is a sacredness in tears. They are not the mark of weakness, but of power. They speak more eloquently than ten thousand tongues. They are the messengers of overwhelming grief, of deep contrition, and of unspeakable love.
Sry was even boos, vergeef mequote:
We never taste happiness in perfection, our most fortunate successes are mixed with sadness.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Das geen voorbeeld, je probeert me rot te laten voelen, en dat terwijl ik je bijna wilde vergeven
dat is lang geleden, blijft wel hangen dusquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien wel het SOA verspreider stukje weglaten
hij is behoorlijk boos op onsquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:02 schreef HPLC het volgende:
Nu denkt Mathias ook al dat ik een zure lul ben
WGR / Ik ben opgeluchtquote:
en als je nou alleen maar sadness kentquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
We never taste happiness in perfection, our most fortunate successes are mixed with sadness.
wil er eigenlijk nog op reageren, maar durf nie met al die blauwen daarquote:
Alsof die matthias serieus nemenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
wil er eigenlijk nog op reageren, maar durf nie met al die blauwen daar
Nee, dat lijkt me ook sterk idd.quote:
The words I heardquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
We never taste happiness in perfection, our most fortunate successes are mixed with sadness.
Dying is only one thing to be sad over. Living unhappily is something else.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
en als je nou alleen maar sadness kent
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
The words I heard
from you today
Are said when nothing
is left to say
What I would give
to make you stay,
I would give
it all
away
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
The words I heard
from you today
Are said when nothing
is left to say
What I would give
to make you stay,
I would give
it all
away
jouw eerste post ooit tegen mijquote:
Big tasty bacon hnngquote:
Meestal als vrouwen dat typen/zeggen dan zien ze juist wat in jequote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
jouw eerste post ooit tegen mij
ik vind de patties echt zo droog en vies, net een hockeypuck. Mijn burgers zijn veel lekkerder, met turkeybacon.quote:
Hoe kun je nu zó je trouwste vriend verloochenen? Je vrouw kan je verlaten, je kameraad kan je verraden, maar de dood heeft nog nooit iemand vergeten of verlaten. Denk daarom niet té onaardig over de dood, hijzelf is zo kwaad nog niet. Hij is een gevoelig jongetje dat houdt van dansen en van kunst. Hij is je uiteindelijke minnaar, die het laatste bed met je deelt. Soms is hij in zijn liefkozingen wat onbeholpen en daardoor onbedoeld wreed. Vooral wanneer iemand zó prachtig is dat de dood zich niet meer kan beheersen en te vroeg komt. Maar hij heeft dat niet zo gewild en lijdt zelf ook. Hij lijdt zelf ook. Ga daarom stijlvol met hem om. Als je losjes met hem danst, verandert elke dag in kunst.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dying is only one thing to be sad over. Living unhappily is something else.
ja weenie hij kwam hier aandacht zoeken en kreeg niet de reacties waar ie op hooptequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |