https://nl.wikipedia.org/wiki/Fobiequote:Een fobie (Grieks: φόβος, phóbos = angst, vrees[1]) is een psychische aandoening waarbij iemand, om doorgaans onduidelijke redenen, een overmatige angst ontwikkelt voor specifieke zaken of situaties. Deze angst staat niet in verhouding tot de reële bedreiging die van de situatie of het object uitgaat en de lijder is zich hiervan goed bewust. Niet alle angststoornissen worden fobieën genoemd. Als angst niet voor bepaalde zaken of situaties is, spreken we niet van een fobie, maar van een paniekstoornis of van gegeneraliseerde angst.
Ik was vroeger ook islamofoob maar toen hoorde ik dit lied en was ik genezen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 18:38 schreef berko13 het volgende:
Kan je daar in therapie voor gaan of bestaan daar pilletjes voor?
Bataclan had toch niks met islam te maken? Dus ja, hij moet al langer last gehad hebben van islamofobie. Ik hoop maar dat hij ooit over zijn angst heen komt.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:50 schreef DrDentz het volgende:
Zou een theater vol mensen afgeslacht zien worden door moslimextemisten bijdragen aan islamofobie of zaten deze zieke gedachten al langer in deze man geworteld? Is islamofobie aangeboren of kan het ook getriggerd worden door een bepaalde gebeurtenis?
De schutters riepen wel Allah Akbar dus misschien is hij daardoor op een verkeerd spoor gezet.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 18:53 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Bataclan had toch niks met islam te maken? Dus ja, hij moet al langer last gehad hebben van islamofobie. Ik hoop maar dat hij ooit over zijn angst heen komt.
Typische Amerikaanse pro gun redneck idd. Met nu een heel goede reden voor wat ie zegt.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 18:07 schreef Dagoduck het volgende:
Jesse was voor Bataclan al heel erg conservatief.
Ja terwijl dat echt toeval is, maar daarmee wordt wel iemands fobie versterkt. Hadden die bataclan-daders daar niet even rekening mee kunnen houden, vraag ik mij dan af.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 18:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De schutters riepen wel Allah Akbar dus misschien is hij daardoor op een verkeerd spoor gezet.
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 18:40 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik was vroeger ook islamofoob maar toen hoorde ik dit lied en was ik genezen.
Laten we het er eens over hebben waarom er alleen maar witte mannen in de Beatles zittenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:02 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Ja terwijl dat echt toeval is, maar daarmee wordt wel iemands fobie versterkt. Hadden die bataclan-daders daar niet even rekening mee kunnen houden, vraag ik mij dan af.
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:20 schreef Ryan3 het volgende:
Hier de reactie van Ome Frans..
[ afbeelding ]
Ik weet het niet, ik kan het bijna niet geloven, zal wel een grap zijn, denk ik.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:22 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Die is grappig..
Hoewel? Het is toch wel een grap?
Neem idd aan dat dit een grap is. Anders is ie rijp voor de dwangbuis.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:20 schreef Ryan3 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat kan. Anne Frank scheen ook te lijden aan nazifobie.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:25 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik kan het me wel voorstellen als je voor je neus een hele hoop mensen neergeknald ziet worden.
Het zit een beetje in de provincie hequote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:26 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Neem idd aan dat dit een grap is. Anders is ie rijp voor de dwangbuis.
Ik vrees van niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:22 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Die is grappig..
Hoewel? Het is toch wel een grap?
inb4 wat?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:14 schreef topdeck het volgende:
Hoe durft hij een negatieve connotatie te vormen jegens het geloof dat ervoor zorgde dat honderden vermoord werden voor zijn ogen. Walgelijk
inb4 muh isis != islam xD!!
hahahahaquote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:27 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja dat kan. Anne Frank scheen ook te lijden aan nazifobie.
Geloof je elke trollsite of alleen deze?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:20 schreef Ryan3 het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dat is dan weer wel geaccepteerd, omdat als de meerderheid maar groot genoeg is onder de mensen die er last van hebben, dan wordt het geen fobie meer.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:27 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja dat kan. Anne Frank scheen ook te lijden aan nazifobie.
Aangrijpend relaas.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:50 schreef DrDentz het volgende:
Het festival Rock en Seine heeft een optreden van The Eagles of Death Metal afgelast wegens "Islamofobie".
Eagles Of Death Metal’s concert is cancelled
Being in total disagreement with Jesse Hugues’ recent allegations given in an itw with an american media, both Cabaret Vert & Rock en Seine festivals have decided to cancel the band’s performance. We thank you for your understanding.
FESTIVAL CABARET VERT / FESTIVAL ROCK EN SEINE
Zou een theater vol mensen afgeslacht zien worden door moslimextemisten bijdragen aan islamofobie of zaten deze zieke gedachten al langer in deze man geworteld? Is islamofobie aangeboren of kan het ook getriggerd worden door een bepaalde gebeurtenis?
Ja, nou ja, begrepen dat het grap is idd, maar bij dit soort lieden weet je soms niet meer wat echt is en niet echt is, zo is het ook. Voor even veel geld is dit wel echt namelijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:30 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Geloof je elke trollsite of alleen deze?
Bekijk die pagina eens.
Het zou een tekst van hem kunnen zijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, nou ja, begrepen dat het grap is idd, maar bij dit soort lieden weet je soms niet meer wat echt is en niet echt is, zo is het ook. Voor even veel geld is dit wel echt namelijk.
Dus dan kunnen we in Saoudi-Arabië straks vragen of ze het centraal schriftelijk eindexamen Arabisch kunnen afschaffen. Geen enkele natie op aarde ontkomt aan diversiteit dus?quote:
Ja, ik dacht eerst van wel namelijk. Had het wel meteen gevraagd.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het zou een tekst van hem kunnen zijn.
Naar Nederland halen dus.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 18:56 schreef Ceberut het volgende:
Hij is een soort haatimam geworden. Zo moet hij dan ook behandeld worden.
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:42 schreef tesssssssss het volgende:
YOU ARE FOKKLING WELCOME IN OUR FOKKING COUNTRY....lalalalalalaaaaaaa
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:42 schreef tesssssssss het volgende:
YOU ARE FOKKLING WELCOME IN OUR FOKKING COUNTRY....lalalalalalaaaaaaa
Al die linkse mensen allemaal crowdsurfen, zoquote:
In het midden van een pit flikkeren en beuken maarquote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:47 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Al die linkse mensen allemaal crowdsurfen, zo![]()
( ik liet me even gaan)
Is dit echt? Is dat zijn facebook account of waar komt dit vandaan?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:20 schreef Ryan3 het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |