quote:Op zondag 22 mei 2016 21:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Normaal wil je als een date niet zo loopt als je hoopt dan niet ook nog eens de drankjes betalen van iets waar geen toekomst in zit toch?
Kunnen we niet gewoon de date woensdag a.s afwachten?Laat maar, verkeerd gelezenquote:Op zondag 22 mei 2016 21:44 schreef Copycat het volgende:
Laten we er geen hypothetische discussie van maken over modelstudenten. Dating.
Nee ik heb dat nooit. Je bent een man, dus wees een beetje gentleman en betaal gewoon zonder te denken haar drankjes.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Normaal wil je als een date niet zo loopt als je hoopt dan niet ook nog eens de drankjes betalen van iets waar geen toekomst in zit toch?
Man, wees blij dat er iemand met je wil daten zonder daar betaald voor te krijgen.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 mei 2016 21:02 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Oh ja, al verwacht ik van haar dat ze haar eigen drankjes wel betaaldmaar ik ben oprecht benieuwd dus ik stel iig voor om alles te betalen.
En was die date geslaagd?quote:Op zondag 22 mei 2016 23:46 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ik heb vanavond nog een date gehad waarbij ik de drankjes betaalde, ik nodigde hem uit dus ik betaalde ook, totaal geen problemen mee
Nodigde je hem uit of stelde je voor om iets te gaan drinken?quote:Op zondag 22 mei 2016 23:46 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ik heb vanavond nog een date gehad waarbij ik de drankjes betaalde, ik nodigde hem uit dus ik betaalde ook, totaal geen problemen mee
Ik nodigde hem uit om iets te gaan drinkenquote:Op maandag 23 mei 2016 00:22 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Nodigde je hem uit of stelde je voor om iets te gaan drinken?
Waarom? Ik dacht dat steeds meer dames hun drankjes zelf willen betalen. Waarom zou je geen opmerkingen mogen maken over haar uiterlijk?quote:Op zondag 22 mei 2016 22:42 schreef Bananenpap het volgende:
- Je betaalt haar drinken
- Maak geen opmerkingen over haar uiterlijk.
Succes Deez
Omdat niet iedereen een krent is en omdat sommige autisten zoals jij en Deez nog niet helemaal begrijpen hoe je met mensen omgaat.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:11 schreef syndroom het volgende:
[..]
Waarom? Ik dacht dat steeds meer dames hun drankjes zelf willen betalen. Waarom zou je geen opmerkingen mogen maken over haar uiterlijk?
Your smile is your logo.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:11 schreef syndroom het volgende:
[..]
Waarom? Ik dacht dat steeds meer dames hun drankjes zelf willen betalen. Waarom zou je geen opmerkingen mogen maken over haar uiterlijk?
We zijn tenminste wel eerlijk, begrijp niet wat daar zo slecht aan is. Natuurlijk zijn er grenzen maar ik denk dat je met liegen ook niet verder komt. Dan is er weinig vertrouwen meer over.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:23 schreef Koral het volgende:
[..]
Your smile is your logo.
Your personality is your businesscard.
How you make others feel is your trademark.
Wat denk je zelf wat voor 'trademark' jullie afgeven als jullie met autistische eerlijkheid en vol behoeftigheid opmerkingen gaan maken over het uiterlijk van jullie date?
De vraag is of die grenzen qua sociaal (gewenst) contact wel bij iedereen goed genoeg aanwezig is...quote:
Nee. En het doel van een date is elkaar te leren kennen, niet elkaar te bekritiseren om hoe je uitziet. Dan ga je toch niet op date?quote:Op maandag 23 mei 2016 10:33 schreef syndroom het volgende:
Speel je dan niet toneel? Wat voor doel heeft die date dan als je niet eerlijk durft te zijn.
Beste Syndroom, probeer dit (ivm je 'trademark') eens te onthouden?quote:Op maandag 23 mei 2016 10:31 schreef syndroom het volgende:
[..]
We zijn tenminste wel eerlijk, begrijp niet wat daar zo slecht aan is. Natuurlijk zijn er grenzen maar ik denk dat je met liegen ook niet verder komt. Dan is er weinig vertrouwen meer over.
Misschien moet je het inderdaad zien als toneel. Soms is sociale wenselijkheid meer waard dan de waarheid.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:33 schreef syndroom het volgende:
Speel je dan niet toneel? Wat voor doel heeft die date dan als je niet eerlijk durft te zijn.
Voor sommige singles is 15 euro toch 3 dagen eten, dus beter niet te veel dates die zo denken dan..quote:Op maandag 23 mei 2016 10:40 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Wat zou je voor samen een paar drankjes doen kwijt zijn? 15 euro ofzo?
Wat voor een krent (man of vrouw) denkt er dan 50/50 gaan. Dan ben je echt erg hoor.
Voor jou niet met je 12kquote:Op maandag 23 mei 2016 10:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Voor sommige singles is 15 euro toch 3 dagen eten, dus beter niet te veel dates die zo denken dan..
De eerste date is aftasten, en dan hoef je niet iemand gelijk (mogelijk) te beledigen.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:33 schreef syndroom het volgende:
Wat denk je dat een relatie kost? Naar elkaar toe reizen, dagjes weg, dingen doen, etentjes. Begin er maar niet aan.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Voor sommige singles is 15 euro toch 3 dagen eten, dus beter niet te veel dates die zo denken dan..
15 euro is echt niks, sorry. Misschien moet je maar niet aan het daten beginnen.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Echt hè. En als we ook nog in het tastbare en ontastbare gaan denken, geef je dus eigenlijk ¤7,50 uit aan iemand anders.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:50 schreef viceversa het volgende:
[..]
15 euro is echt niks, sorry. Misschien moet je maar niet aan het daten beginnen.
Omdat jullie het verschil niet weten tussen een opmerking en een compliment. 'Waarom zitten er scheuren in je broek?' of 'Is het niet te koud voor zo'n rokje' zijn gewoon geen gepaste opmerkingen. Zeker als Deezer al aangeeft niet echt gecharmeerd te zijn van het uiterlijk van zijn date kan hij beter maar gewoon z'n mond houden.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:11 schreef syndroom het volgende:
[..]
Als je op jezelf zou wonen, maar dat doe je niet.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |