abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162582410
quote:
1s.gif Op zondag 29 mei 2016 02:12 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Ja maar zou ze dan misschien bedoelen dat ik daar te lelijk voor ben?

Want alleen dat is wat ik mij afvraag. :')
Nee, waarschijnlijk verwacht ze dat jij wel de clitoris kunt vinden ;)
  zondag 29 mei 2016 @ 12:26:34 #252
456432 Kamina
Tenacious!
pi_162587603
Mag het wat minder ajb? Jullie spreken over een 14 jarige...
1 + 1 = blauw
pi_162587728
quote:
1s.gif Op zondag 29 mei 2016 12:26 schreef Kamina het volgende:
Mag het wat minder ajb? Jullie spreken over een 14 jarige...
Zo staat het letterlijk als betekenis op die pagina.
pi_162588130
quote:
1s.gif Op zondag 29 mei 2016 02:05 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Fuckboy wordt vernamelijk gebruikt in memes.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=fuck%20boy

Daar staat het misschien niet duidelijk maar een fuckboy is zo'n instagram mooiboy.

Ik wou gewoon iets naar haar sturen.
Er staat een negatieve omschrijving, dus ik snap niet waarom dit gelijk aan een mooiboy zou moeten zijn? Misschien loop ik kei achter en is mooiboy nu ook weer negatief, maar beter gebruik je zelf ook geen termen waarvan je niet helemaal weet wat ze betekenen.

In dit geval lijkt het me dat geen fuckboy zijn een compliment is en als ze onverwacht naar je huis komt om te zoenen je in ieder geval geen ugly afstotelijke boy bent.
Vraag haar eens hoe zij een boy laat merken dat ze hem leuk vind ofzo. Beetje speels, niet te serieus alsof je een afhankelijke boy bent die zijn eigenwaarde af laat hangen van haar goedkeuring. Succes!
  zondag 29 mei 2016 @ 12:52:52 #255
456432 Kamina
Tenacious!
pi_162588317
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 12:31 schreef Tayu het volgende:

[..]

Zo staat het letterlijk als betekenis op die pagina.
Dat kan wel zijn, maar ik wil niet horen over seksuele handelingen met een tiener. :{w
1 + 1 = blauw
pi_162588393
quote:
1s.gif Op zondag 29 mei 2016 12:52 schreef Kamina het volgende:

[..]

Dat kan wel zijn, maar ik wil niet horen over seksuele handelingen met een tiener. :{w
Het zijn allebei tieners.
  zondag 29 mei 2016 @ 13:11:22 #257
456432 Kamina
Tenacious!
pi_162588736
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 12:56 schreef Tayu het volgende:

[..]

Het zijn allebei tieners.
Precies.
1 + 1 = blauw
pi_162591515
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 12:46 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Er staat een negatieve omschrijving, dus ik snap niet waarom dit gelijk aan een mooiboy zou moeten zijn? Misschien loop ik kei achter en is mooiboy nu ook weer negatief, maar beter gebruik je zelf ook geen termen waarvan je niet helemaal weet wat ze betekenen.

In dit geval lijkt het me dat geen fuckboy zijn een compliment is en als ze onverwacht naar je huis komt om te zoenen je in ieder geval geen ugly afstotelijke boy bent.
Vraag haar eens hoe zij een boy laat merken dat ze hem leuk vind ofzo. Beetje speels, niet te serieus alsof je een afhankelijke boy bent die zijn eigenwaarde af laat hangen van haar goedkeuring. Succes!
Als ik aan fuckboy denk dan denk ik aan knappe jongens die elk meisje kan krijgen en dat dan misbruiken, misschien heb ik het dan zelf verkeerd begrepen.

Ze zei wel een keer dat ze met iemand heel lang mee bleef praten want ze hem leuk wel vond, ze praat nu ook met mij veel. (Hint ?) Maar ben bang dat ze me meer ziet als een vriend omdat ze al die dingen aan mij verteld. Ze had mij 2 maanden geleden ook afgewezen en we hadden toen ruzie gekregen ervoor (ze zei ook dat ze snel mensen vergeeft, hint ofz?).

Ik had afgesproken met een ander meisje, ik had dat aan haar verteld. Toen bleef ze 3 dagen lang steeds vragen of ik iets met haar had of heb gezoend enzo dit is misschien ook wel van belang om te de situatie te schetsen.

Ik weet echt niet hoe ik dit moet aanpakken eigenlijk.

[ Bericht 3% gewijzigd door 6star6lord6 op 29-05-2016 14:48:41 ]
pi_162591694
quote:
1s.gif Op zondag 29 mei 2016 14:43 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Als ik aan fuckboy denk dan denk ik aan knappe jongens die elk meisje kan krijgen en dat dan misbruiken, misschien heb ik het dan zelf verkeerd begrepen.

Ze zei wel een keer dat ze met iemand heel lang mee bleef praten want ze hem leuk wel vond, ze praat nu ook met mij veel. (Hint ?) Maar ben bang dat ze me meer ziet als een vriend omdat ze al die dingen aan mij verteld. Ze had mij 2 maanden geleden ook afgewezen en we hadden toen ruzie gekregen ervoor (ze zei ook dat ze snel mensen vergeeft, hint ofz?).

Ik had afgesproken met een ander meisje, ik had dat aan haar verteld. Toen bleef ze 3 dagen lang steeds vragen of ik iets met haar had of heb gezoend enzo dit is misschien ook wel van belang om te de situatie te schetsen.

Een fuckboy is een player die alleen seks wilt en geen vastigheid. Heeft niets met mooiboy zijn te maken.
  zondag 29 mei 2016 @ 18:51:00 #260
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_162598559
Zusje even voor me laten Tinderen, levert grappige inzichten op ;) zij pikt net andere mannen voor me uit dan ik zelf zou doen, zij zegt bij meer 'ja' waar ik 'nee' zeg. Inmiddels opgeschoond en vier nieuwe matches erbij. :)
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_162598865
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 18:51 schreef Andromache het volgende:
Zusje even voor me laten Tinderen, levert grappige inzichten op ;) zij pikt net andere mannen voor me uit dan ik zelf zou doen, zij zegt bij meer 'ja' waar ik 'nee' zeg. Inmiddels opgeschoond en vier nieuwe matches erbij. :)
1 van die 4 word je man waar jij hele leven bij zult zijn.
pi_162599104
quote:
1s.gif Op zondag 29 mei 2016 14:43 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Denk dat je dat verkeerd begrepen hebt ja. Daarnaast lijk je vooral dit meisje te willen en als zij zich dan negatief uitlaat over de term fuckboy, dan is dat misschien niet zo handig. Of denk je dat ze zich graag wil laten gebruiken? Waarom zou je zo een meisje willen en waarom zou dat een compliment voor jou zijn?

quote:
Nee, mensen snel vergeven kan gewoon een eigenschap zijn en geen hint naar jou. Dat praten misschien wel, maar dan moet je kijken naar waar er over gesproken wordt en hoe. Praten kan inderdaad ook gewoon vriendschappelijk zijn.
Waarom wees ze je toen af, waarom kregen jullie ruzie en hoe hebben jullie het weer goed gemaakt?

quote:

Werk aan je zelfvertrouwen, dat je erop kan vertrouwen dat je leuk genoeg bent en je niet in bochten gaat lopen wringen om haar overstag te krijgen.
Kennelijk wekt het haar interesse dat er mogelijk een kaper op de kust is. Doe daar dan wat mee, beetje plagen ofzo. Want wat maakt dat uit als ze je toch afgewezen heeft? :P Wat zou ze er van vinden als je wel wat met die ander kreeg, al een beetje jaloers? :P Of grap dat als ze je nog eens wil zoenen, ze op moet schieten voor de laatste ronde ofzo.
pi_162599732
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 19:14 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Denk dat je dat verkeerd begrepen hebt ja. Daarnaast lijk je vooral dit meisje te willen en als zij zich dan negatief uitlaat over de term fuckboy, dan is dat misschien niet zo handig. Of denk je dat ze zich graag wil laten gebruiken? Waarom zou je zo een meisje willen en waarom zou dat een compliment voor jou zijn?

[..]

Nee, mensen snel vergeven kan gewoon een eigenschap zijn en geen hint naar jou. Dat praten misschien wel, maar dan moet je kijken naar waar er over gesproken wordt en hoe. Praten kan inderdaad ook gewoon vriendschappelijk zijn.
Waarom wees ze je toen af, waarom kregen jullie ruzie en hoe hebben jullie het weer goed gemaakt?

[..]

Werk aan je zelfvertrouwen, dat je erop kan vertrouwen dat je leuk genoeg bent en je niet in bochten gaat lopen wringen om haar overstag te krijgen.
Kennelijk wekt het haar interesse dat er mogelijk een kaper op de kust is. Doe daar dan wat mee, beetje plagen ofzo. Want wat maakt dat uit als ze je toch afgewezen heeft? :P Wat zou ze er van vinden als je wel wat met die ander kreeg, al een beetje jaloers? :P Of grap dat als ze je nog eens wil zoenen, ze op moet schieten voor de laatste ronde ofzo.
Ze had thuis problemen en deed toen heel raar tegen mij. Ik wist zelf niet dat ze problemen had en zei er wat van. Toen kregen we ruzie en zei ik dat ik haar leuk vind, ze zei toen dat ze mij niet leuk vond. Uit eindelijk heb ik sorry gezegt en dat ik niet meer zo zou reageren.

Ik durf niet zulke grappen te maken. Meestal als ik dubbelzinnige grappen maak vind ze het niet leuk of wordt zelfs boos.
pi_162600330
quote:
1s.gif Op zondag 29 mei 2016 19:38 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Ze had thuis problemen en deed toen heel raar tegen mij. Ik wist zelf niet dat ze problemen had en zei er wat van. Toen kregen we ruzie en zei ik dat ik haar leuk vind, ze zei toen dat ze mij niet leuk vond. Uit eindelijk heb ik sorry gezegt en dat ik niet meer zo zou reageren.
Wilde je de ruzie sussen of haar opbeuren met de mededeling dat je haar leuk vond ofzo?

quote:
Ik durf niet zulke grappen te maken. Meestal als ik dubbelzinnige grappen maak vind ze het niet leuk of wordt zelfs boos.
En je wil alleen maar leuke dingen doen, omdat je dan denkt haar alsnog te kunnen scoren?
pi_162600523
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 19:57 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Wilde je de ruzie sussen of haar opbeuren met de mededeling dat je haar leuk vond ofzo?

[..]

En je wil alleen maar leuke dingen doen, omdat je dan denkt haar alsnog te kunnen scoren?
Nou ik het gewoon duidelijk hebben zodat we niet meer kinderachtig hoeven te doen.

Nee ik hoop haar nog te krijgen, ik weet niet of het lukt en ik wil dan graag weten waar ik aan toe ben.
  maandag 30 mei 2016 @ 15:04:31 #266
149961 DjRex89
Voor al uw feesten en partijen
pi_162620112
-Oeps, verkeerde topic :D-
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
pi_162620311
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 18:51 schreef Andromache het volgende:
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 19:05 schreef Biagio het volgende:

[..]

1 van die 4 word je man waar jij hele leven bij zult zijn.
Wie weet! Leuk dat er matches zijn iig, ben benieuwd hoe het gaat aflopen :D
pi_162624393
Hoe kan je het beste zinspelen op een date zonder het woord te laten vallen? Morgen is mijn en mijn lieftallige vrouwelijke collega laatste werkdag. En ik wil iig bewerkstelligen dat we elkaar nog langer zullen zien, nadat het werk erop zit. Dus ik heb het idee om voor te stellen om een dagje te kanoën in Giethoorn. Met na afloop of tijdens een picknick aan de waterrand ofc.

Zou zoiets voorstellen niet al genoeg duidelijk maken? Of moet je het echt voorstellen als date? De voorgaande ontmoetingen in de bios en hightea heeft ze denk ik opgevat als gewoon gezellig met een collega optrekken. Dus dat moet nu wel anders :s)
mag het weten
  maandag 30 mei 2016 @ 19:12:22 #269
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_162625744
Tja als je t echt heel duidelijk wilt maken, dan zal je t echt moeten aangeven.
Zelf zou ik t niet doen en tijdens de date dan wat meer t fysieke opzoeken en de gesprekken wat sturen ofzo.
pi_162626796
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 19:12 schreef Cue_ het volgende:
Zelf zou ik t niet doen en tijdens de date dan wat meer t fysieke opzoeken en de gesprekken wat sturen ofzo.
Ja, dan weet je wel direct waar je aan toe bent. Maar de kans is groot dat er dan een nee uit komt rollen. Kan je het beter op een zomerse dag plannen en het intieme wat opzoeken. Houd ik het wel bij dat ik haar graag na vandaag blijf zien + voorstel voor een dagje Giethoorn. :)
mag het weten
pi_162627322
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 19:12 schreef Cue_ het volgende:
Zou jij daar als vrouw zijnde op een van jouw kant vriendschappelijke date met een gewone vriend op zitten te wachten?

Hij kan beter meteen duidelijk zijn over zijn intenties om ongemakkelijke situaties te voorkomen.
pi_162628395
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2016 18:25 schreef Joosie200 het volgende:
Hoe kan je het beste zinspelen op een date zonder het woord te laten vallen? Morgen is mijn en mijn lieftallige vrouwelijke collega laatste werkdag. En ik wil iig bewerkstelligen dat we elkaar nog langer zullen zien, nadat het werk erop zit. Dus ik heb het idee om voor te stellen om een dagje te kanoën in Giethoorn. Met na afloop of tijdens een picknick aan de waterrand ofc.

Zou zoiets voorstellen niet al genoeg duidelijk maken? Of moet je het echt voorstellen als date? De voorgaande ontmoetingen in de bios en hightea heeft ze denk ik opgevat als gewoon gezellig met een collega optrekken. Dus dat moet nu wel anders :s)
Ik zou dat zelf heel graag willen weten, niks erger dan denken dat je vrienden bent en dat er dan een move gemaakt wordt.
  maandag 30 mei 2016 @ 21:47:19 #273
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_162630880
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2016 20:03 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Zou jij daar als vrouw zijnde op een van jouw kant vriendschappelijke date met een gewone vriend op zitten te wachten?

Hij kan beter meteen duidelijk zijn over zijn intenties om ongemakkelijke situaties te voorkomen.
Wie zegt dat zij hem niet ook evt stiekem) ziet zitten?

Dat kan je niet uit de opmerkingen en gevoel van de user halen.
En als ze er niet op zit te wachten zal ze t of zelf wel aankaarten of kom je er wel achter.
Want tis zelden dat iemand je meedraagt maar Giethoorn enkel als collega's dan zou je wel meer mensen meevragen
pi_162631034
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2016 21:47 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wie zegt dat zij hem niet ook ziet zitten?
Als ze mij niet had zien zitten zoals een andere collega dan had ze het voorstel voor een bioscoopavond al afgeslagen. Überhaupt voorstellen buiten het werk om af te spreken, wat een andere vrouwelijke collega hoe dan ook al afsloeg.

Maargoed ik heb er geen verstand van als man. Maar het lijkt mij wel dat ze mij genoeg ziet zitten om iig mee de hort op te gaan. Of dat uitmondt in meer doen dan gezellig vriendschappelijk zie ik vanzelf wel. :s)
mag het weten
  maandag 30 mei 2016 @ 22:00:14 #275
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_162631274
Hoezo had ze t sowieso afgeslagen? Met collega's waar ik niets mee wil kan ik heel goed naar de BIOS, maar ook met dgene waar ik evt wel wat mee zou willen.
Alleen t contact tijdens de avond zal anders zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')