Lekker plaatje ja. Wij hebben dezelfde muzieksmaak is me al eerder opgevallenquote:Op zondag 29 mei 2016 22:41 schreef Heufd het volgende:
Big Thief. Album heet Masterpiece. Ze doen me een beetje denken aan Angel Olsen.
zie ook MUZ / Zangeressen met Gitaar(bandjes) #7quote:Op zondag 29 mei 2016 22:41 schreef Heufd het volgende:
Big Thief. Album heet Masterpiece. Ze doen me een beetje denken aan Angel Olsen.
quote:
Ja, het kan nog wel wat bewerking gebruiken. - Haastige spoed is zelden goed.quote:Op donderdag 2 juni 2016 11:43 schreef Gehenna het volgende:
Ja maar.. ja maar.. ja maar...
dat klinkt..
dat klinkt gewoon ruk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klinkt lekker, toch? Doet sterk denken aan zijn Midnite Vultures album. Me like.quote:Op donderdag 2 juni 2016 18:44 schreef Xrenity het volgende:
Wtf is er met Beck gebeurd
http://pitchfork.com/news(...)w-single-wow-listen/
Het waren natuurlijk al meesterwerkjes, maar fijn album inderdaad. Behalve wat Mumford & Sons met Friend of the Devil gedaan hebbenquote:Op donderdag 2 juni 2016 20:18 schreef Beregd het volgende:
Ondertussen helemaal verknocht aan day of the dead. Echt een aaneensluiting van kleine en minder kleine meesterwerkjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |