als ik me niet vergis krijg je dan hoe dan ook de Nederlandse nationaliteit omdat een kind die krijgt als een van de ouders de nederlandse nationaliteit heeftquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en mijn broertje die niet in nederland is geboren
gaan niet aanvragen verder.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
als ik me niet vergis krijg je dan hoe dan ook de Nederlandse nationaliteit omdat een kind die krijgt als een van de ouders de nederlandse nationaliteit heeft
of je ook andere krijgt is afhankelijk van dat betreffende land, en afhankelijk of ze het ius soli (grondgebied) of ius sanguinis (afstamming)beginsel of beide hanteren
?quote:
ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh wacht even heb je nu twee broertjes?
Wat?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja.
mijn oudste broertje is gewoon in nederland (rotterdam) geboren en heeft alles erop en eraan
maar mn nieuwste broertje in warschau
Obsessedquote:
oh dat had ik even gemist, gefeliciteerd dan nogquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja.
mijn oudste broertje is gewoon in nederland (rotterdam) geboren en heeft alles erop en eraan
maar mn nieuwste broertje in warschau
dankjequote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh dat had even gemist, gefeliciteerd dan nog
maar nee dan heeft het niet zoveel zin denk ik, ook niet qua kinderbijslag enzo als hij daar al vanaf geboorte leeft
echtquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dankje
kinderbijslag in polen is hoger sowieso
en vind ook niet respectvol om te shoppen met nationaliten als je er niet meer woont
Zag het net langs komen op Facebook.quote:
er moeten meer polen bij komen.quote:
dat is lekkerquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
er moeten meer polen bij komen.
Dus de nieuwe regering heeft belachelijk hoge kinderbijslag gemaakt om klassieke gezin te ondersteunen.
e
Heb vandaag Eye in the Sky gezien. Bazenfilmquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zag het net langs komen op Facebook.
Heel lang ontweken omdat ik dacht dat het slecht was, maar viel me alleszins mee.
mijn moeder krijgt nu 250 in de maand.quote:
Snape en Pinkman. Godencombiquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb vandaag Eye in the Sky gezien. BazenfilmLaatste kunsstukje van Alan Rickman
En Jessie Pinkman god
elijahquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wowowow
Opeens hele gezinsuitbreiding nogGefeliciteerd. Hoe heet hij?
wauwquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mijn moeder krijgt nu 250 in de maand.
(dat is dus een paar maandsalarissen erbij per jaar)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |