quote:Op donderdag 26 mei 2016 21:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Leuk, heb er zin in
inb4 tegenvaller
Sinds wanneer woont er iemand op een steenworp afstand van mijquote:Op donderdag 26 mei 2016 14:57 schreef Resistor het volgende:
Het is gewoon benauwd buiten hier in Oude Wetering. In ieder geval wel beter dan gisteren, het zwaarste gedeelte van de regen kwam hier over, maar nog steeds niet prettig.
Hopelijk kan ik morgen de barbecue nog aan doen, ik heb geen verse groente meer in huis, maar nog genoeg vlees in de vriezer
(ik kook altijd voor 2 dagen, vandaag opgewarmde sperziebonen)
Klopt, maar meestal is het gebied wel redelijk nauwkeurig. Heb al vaker meegemaakt dat ik net buiten zo'n level 1 of 2 gebied zat en ik de onweer letterlijk langs me heen zag trekken.quote:Op donderdag 26 mei 2016 22:46 schreef aloa het volgende:
Het is nog niet te voorspellen waar de de buien wel en niet ontstaan.
Kan overal in Nederland zijn.
Vorige week viel ik net buiten een level 2 gebied, nul onweer gezien.quote:Op donderdag 26 mei 2016 22:31 schreef Infection het volgende:
Natuurlijk val ik weer net buiten het level 1 gebied.
Wonen? Ik was er in het bejaardenhuis aan het werk (inspectieronde hulpmiddelen, volgende week ook nog de hele week, vandaag niet, ik ga onder andere mensen in Leiderdorp pestenquote:Op donderdag 26 mei 2016 22:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sinds wanneer woont er iemand op een steenworp afstand van mij
Spannendquote:Op vrijdag 27 mei 2016 07:05 schreef Resistor het volgende:
[..]
Wonen? Ik was er in het bejaardenhuis aan het werk (inspectieronde hulpmiddelen, volgende week ook nog de hele week, vandaag niet, ik ga onder andere mensen in Leiderdorp pesten)
Ik heb vanochtend mijn zwager gewaarschuwd over eventuele buien zaterdag (Utrecht). Hij wil per se bbq-en. Ik ben benieuwd of het wat wordt...quote:
De noordoostpolder wil weer een eiland wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:16 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Mesoscale Discussion
Valid: Fri 27 May 2016 12:00 to Fri 27 May 2016 16:00 UTC
Issued: Fri 27 May 2016 09:02
Forecaster: TUSCHY
This mesoscale discussion was issued to reflect a level-1 upgrade over Belgium/NE France.Ik verwacht er niet zoveel van eigenlijk. Het zou wel leuk zijn natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:EUStormMap twitterde op vrijdag 27-05-2016 om 13:17:14#eustorm 27/30 #Tornado reported this morning!! 11:15 local time in Aachen, Germany - @Weerplaza @SevereWeather_N https://t.co/T17myihyFX reageer retweet
https://www.facebook.com/(...)os/1343169522363433/quote:
Is het al.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:14 schreef Dven het volgende:
[..]
De noordoostpolder wil weer een eiland worden
26 en 24 graden? Volgensmij is je thermometer stuk.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:27 schreef d.k. het volgende:
Regio 040 had vanochtend grijs nat weer, graadje of 26. Uurtje geleden brak de zon door en nu zit de thermometer in de achtertuin op ruim 24. En nog steeds vochtig dus je kan je lol op.
Sinds ik ook al heul lang in Oude Wetering woon :-Pquote:Op donderdag 26 mei 2016 22:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sinds wanneer woont er iemand op een steenworp afstand van mij
Die 24 klopt hoor, het is nog warmer geworden in de achtertuin. Ding hangt compleet uit de wind in een woonwijk. Het is hier echt lekker weer inmiddels.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:27 schreef Infection het volgende:
[..]
26 en 24 graden? Volgensmij is je thermometer stuk.
Zat estofex er niet ver naastquote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:21 schreef marcel-o het volgende:
Begint toch aardig te ploffen in 't zuiden
[ link | afbeelding ]
Gvd weer niks in Groningenquote:
Ze blijven wel lekker hangen, is dat morgen ook zo?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:21 schreef marcel-o het volgende:
Begint toch aardig te ploffen in 't zuiden
[ link | afbeelding ]
Ik hoop op dit morgen, beetje zoals op 28 juni 2011quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:18 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Ze blijven wel lekker hangen, is dat morgen ook zo?
Don't jinx it.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:59 schreef whosvegas het volgende:
Morgen onweer, hopen dat Arnhem er ook mee te maken krijgt
ik ookquote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik hoop op dit morgen, beetje zoals op 28 juni 2011![]()
[ afbeelding ]
Haha dat weet ik nog goed.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik hoop op dit morgen, beetje zoals op 28 juni 2011![]()
[ afbeelding ]
Dat is best een ervaring als je de subwoofer wat ver open hebt.quote:
Gaat lekker laag ja. Nog niet eens zo lang geleden (vorig jaar meen ik) ook zo'n soort boem meegemaakt, stroom viel toen ook paar seconden wegquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:46 schreef Cassius het volgende:
[..]
Dat is best een ervaring als je de subwoofer wat ver open hebt.
Oops. Misschien dat ik een warning moet zetten..quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:46 schreef Cassius het volgende:
[..]
Dat is best een ervaring als je de subwoofer wat ver open hebt.
En dan zeggen ze dat Holland moet overstromen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:15 schreef Fred0w het volgende:
Rampenplan afgekondigd in Riemst:
[ afbeelding ]
Nah, titel van het filmpje is duidelijk genoegquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:50 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Oops. Misschien dat ik een warning moet zetten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |