Whut, onze WeatherPro app voorspelt ook in totaal 46 mm regen over zondag en maandagquote:
Hmm en dan word er ook nog gesproken over mogelijk Ostgewitter. Lopende band van onweer in de 'voortuin'.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:08 schreef aloa het volgende:
Volop kans op onweer dit weekend![]()
[ afbeelding ]
En het is al naar beneden bijgesteld, nu wordt nog maar de helft aan neerslag verwachtquote:Op woensdag 25 mei 2016 16:35 schreef MaLo het volgende:
[..]
Whut, onze WeatherPro app voorspelt ook in totaal 46 mm regen over zondag en maandag.
(17,7 op zondag, 28,3 op maandag)
Wordt vast nog wel naar beneden bijgesteld. Zo niet, dan pak ik mijn snorkel.
Hmm dat gaat een interessant dagje worden om te volgen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Ah een rustig kabbelend beekje geworden dus.quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:25 schreef Dven het volgende:
Video van de yantra wat verder stroomopwaarts
Wel mooi gezicht en zo ook de foto's! Jammer dat het zoveel schade kan aanrichtenquote:Op donderdag 26 mei 2016 12:25 schreef Dven het volgende:
Video van de yantra wat verder stroomopwaarts
Ik kan je wel vertellen dat een filmpje echt totaal geen goeie indruk geeft van de kracht van water die je voelt als je direct naast zoiets staat.quote:Op donderdag 26 mei 2016 16:49 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Wel mooi gezicht en zo ook de foto's! Jammer dat het zoveel schade kan aanrichten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |