quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet dat je in spirit nog een 18 jarige god bent, maar zie jij ons al druivenplukken op een heuvel in Frankrijk?
Na één uurtje werken kunnen we gelijk voor 3 weken de ziektewet in
Verhip, ik kan nog klok kijken ookquote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het is al 1:40 minuten geen middag meer hoor,duh.
quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet dat je in spirit nog een 18 jarige god bent, maar zie jij ons al druivenplukken op een heuvel in Frankrijk?
Na één uurtje werken kunnen we gelijk voor 3 weken de ziektewet in
quote:
Ouiquote:
quote:
Ikke nie begrijp nie!quote:
Die slakken lopen niet door.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:50 schreef Karzai het volgende:
wel raar dat er geen franse restaurants bezorgen
OK, ik boek directquote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ehm, die groeien hier in de achtertuin. Leg ik een paar tegels scheef, kunnen we toch een beetje oefenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Iedereen verkoopt stokbrood met brie tegenwoordig.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:50 schreef Karzai het volgende:
wel raar dat er geen franse restaurants bezorgen
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK, ik boek directJe weet dat de Thalys nu een aanbieding heeft, alle bestemmingen 20 euro? Wel een beperkt aantal kaarten, maar soit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Ik ben al ruim 8 maanden Amsterdam niet uitgeweest, een reis naar Drenthe gaat al een wereldreis gevoel gevenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je weet dat de Thalys nu een aanbieding heeft, alle bestemmingen 20 euro? Wel een beperkt aantal kaarten, maar soit.
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:54 schreef ToT het volgende:
En gaat Gup dit nummer afravelen voor Muis begint?
Kan ook wel via Parijsquote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben al ruim 8 maanden Amsterdam niet uitgeweest, een reis naar Drenthe gaat al een wereldreis gevoel geven
Oei, Parijsquote:
ik had het leuker gevonden als ze angel of death had afgrbroken voor iets van julien clerc oidquote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:54 schreef ToT het volgende:
En gaat Gup dit nummer afRavelen voor Muis begint?
Julien Clercquote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik had het leuker gevonden als ze angel of death had afgrbroken voor iets van julien clerc oid
Ik begin met een best bekend frans nummer hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik heb totaal geen verstand van franse muziek, mss dat ik een paar namen kan noemen.
ik laat me wel verrassen, anders val ik in slaap, beide geen probleem.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik begin met een best bekend frans nummer hoor
Maar ik geloof zo even snel kijkend dat ik géén nummers van voor 1990 in de queue heb staan.
Totquote:
Sourisquote:
Frans kent mij ook nietquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Manau ken ik dan weer wel, maar ik ken geen frans.
Alleen Frans Bauer?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Manau ken ik dan weer wel, maar ik ken geen frans.
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:04 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster laat BBQ vol meeluisteren...
Tribute la dana volgensmijquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:04 schreef Fogel het volgende:
Zingt ie nou "bru de Tana"?
Tana bru is een plaats in Noord-Noorwegen
Lol. Eet smakelijk daar.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:04 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster laat BBQ volk meeluisteren...
Voormalig Franse presidentsvrouwquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die heeft wel wat weg van pinokkio na zn 2de leugen.
Tribu de Danaquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:07 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat ik zoiets ga maken voor de bokbierdag
Toeval dat hij zo te zien door een zwarte buurt loopt?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:07 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat ik zoiets ga maken voor de bokbierdag
Dit klinkt lekkerquote:
Uh, spreken ze daar frans?quote:
Wel even wat anders dan je gewend bent van franstalige muziek hèquote:
quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wel even wat anders dan je gewend bent van franstalige muziek hè
Een fles spiritus aan het irritante buurjongetje van 9 geven? Goed zo, ga maar op de vlammetjes mikken.quote:
Dub Inc. is eenquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Een fles spiritus aan het irritante buurjongetje van 9 geven? Goed zo, ga maar op de vlammetjes mikken.
Zie hier wat er gebeurt!quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:17 schreef MaryMouse het volgende:
Singer/song writers hebben ze ook in Frankrijk
[ afbeelding ]
Gipsplaten er tegenaan plakken, scheelt veel moeite en je krijgt het perfect vlak!quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:18 schreef Symphonic het volgende:
Even hoi van het stoffige klusteam
Dankzij het vasthoudendende behang in maar liefst 5 lagen en 6 kleuren is het zwaaien wat lastig...
Met dank aan de kutklussers die ons ooit voor zijn gegaan. ..
Stelletje prutsers
Eej Symph! Succes daar.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:18 schreef Symphonic het volgende:
Dankzij het vasthoudendende behang in maar liefst 5 lagen en 6 kleuren is het zwaaien wat lastig...
Stelletje prutsers
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:18 schreef Symphonic het volgende:
Stelletje prutsers
Succesquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:18 schreef Symphonic het volgende:
Stelletje prutsers
Hangt van het verzoekje afquote:
We kunnen hem wel uitlachen, maar heb je ooit zijn flexibele armwerk gezien?quote:
Epic skills!quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:22 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
We kunnen hem wel uitlachen, maar heb je ooit zijn flexibele armwerk gezien?
[ afbeelding ]
Ik ben jaloers hoor.
Heb ik niet, helaas. Maar ik ga die opzoeken voor een volgende keerquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:20 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Haha, als je hem hebt: Tété - A la faveur de l'Automne.
Prima hoor!quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb ik niet, helaas. Maar ik ga die opzoeken voor een volgende keer
Madame Souris est aan het draaien!quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:25 schreef robdriessen het volgende:
Oh la la, qu'est-ce que y ce passe ici?
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:22 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
We kunnen hem wel uitlachen, maar heb je ooit zijn flexibele armwerk gezien?
[ afbeelding ]
Ik ben jaloers hoor.
Ze heeft wel vaker Franstalige shows gehad hoor!quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:28 schreef robdriessen het volgende:
Muis op de Franstalige toer. Net als je denkt dat je alles gehoord hebt
Alles recent, Muis? Of komt er ook oude Franse meuk voorbij?
Ouwe meuk wordt al zo vaak gedraaid, maar recent is relatief eigenlijk allemaal wel nieuwer dan 1990quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:28 schreef robdriessen het volgende:
Muis op de Franstalige toer. Net als je denkt dat je alles gehoord hebt
Alles recent, Muis? Of komt er ook oude Franse meuk voorbij?
Meer of ie er nog mee bezig is en er nog van geniet ook.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
hij kijkt alsof hij net in zn broek gescheten heeft.
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Meer of ie er nog mee bezig is en er nog van geniet ook.
Lekker rockenquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit was echt het laatste wat ik verwacht had. Al 40 minuten zonder trillend ooglid of overige Vout verschijnselen.
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:47 schreef MaryMouse het volgende:
En de volgende zullen de meesten wel weer herkennen
[ afbeelding ]
quote:
klinkt leuk jaquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:54 schreef MaryMouse het volgende:
Nu een van mijn favoriete franse bands
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:58 schreef MaryMouse het volgende:
Tijdje terug heeft Symphonic een 'nieuwe' franse zangeres ontdekt......
[ afbeelding ]
Mylène Farmer
Ik ken haar pas een jaartje of 15
Haar live optreden tijdens de Millenium Tourquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ken haar al bijna een minuut nu.
Dit nummer is ook pas uit 2010quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ken haar al bijna een minuut nu.
Als het een beetje in deze stijl is kan ik me er wel wat bij voorstellen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Haar live optreden tijdens de Millenium Tour
Zeer herkenbare stem meteen!quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:58 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Mylène Farmer
1 optreden was echt enorm ontroerend.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als het een beetje in deze stijl is kan ik me er wel wat bij voorstellen.
Nieuw?? hahahahaquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:58 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Mylène Farmer
Kan jij het clipje dan even opzoeken? We bedoelen hetzelfde fragment, uit de Millenium Tourquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeer herkenbare stem meteen!
Dat ene live optreden blijf ik echt nog ZOOOOOOOO mooi vinden he!![]()
![]()
Klopt, en aangezien ik Mylène wel vaker gedraaid heb was ik hoogst verbaast dat Symph nog niet eerder van haar gehoord hadquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nieuw?? hahahaha
Die heeft Alizee nog gecoacht.
En ze heeft een lekkere videoclip, als ik me goed herinner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |