waar ga je heenquote:
nee kijk die smerige ding nietquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent ook niet verder gekomen dan het 1e seizoen zeker?
quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Tenerife
Ben je 8 dagen van mn gezeik af
jmrquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Tenerife
Ben je 8 dagen van mn gezeik af
quote:
Oh nou wel leuk tochquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:04 schreef Elan het volgende:
[..]
2 vrienden en zakencompagnon van een van hun. Al ken ik die verder niet
quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Tuurlijk, vlieg gelukkig Transavia geen Egyptair pffff
Ik heb niet de indruk dat Inso het alsnog gaat kijken hoorquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]Zeg dat nou niet
Dan bevestig je zn beeld alleen maar meer
Misschienquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb niet de indruk dat Inso het alsnog gaat kijken hoor
Oke gelukkigquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Tuurlijk, vlieg gelukkig Transavia geen Egyptair pffff
Oh, maar daar stond me alleen de lengte tegen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien
Ik heb hem ook aan Sherlock gekregen
De Stannis hype is een van de dingen in de wereld die ik absoluut niet begrijp.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
War of the 5 kings.
Helaas zijn de beste koningen dood.
RIP Mance Raider, RIP Stannis the Mannis.
Totaal andere serie.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien
Ik heb hem ook aan Sherlock gekregen
beter fappen op al het etenquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Stannis hype is een van de dingen in de wereld die ik absoluut niet begrijp.
Naast de logica van vrouwen en mensen die wielrennen leuk vinden om naar te kijken. Ohja en mensen die fappen op Italiaans eten.
No shitquote:
Nou, we lachen wat af hier.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
No shit
hahaha wat een leuk woordgrapje is dit
stannis leeft nog gewoon hoor?quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
War of the 5 kings.
Helaas zijn de beste koningen dood.
RIP Mance Raider, RIP Stannis the Mannis.
Heb de boeken niet gelezen, heb het over de serie.quote:
Stannis was een van de weinige die inzag wat een koning moest doen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Stannis hype is een van de dingen in de wereld die ik absoluut niet begrijp.
Naast de logica van vrouwen en mensen die wielrennen leuk vinden om naar te kijken. Ohja en mensen die fappen op Italiaans eten.
En toch moest je lachenquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:10 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Orginaliteit is ver te zoeken, Fok-it
Zoals het verbranden van je enige erfgenaam. Nou wat een koningquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stannis was een van de weinige die inzag wat een koning moest doen.
Hij ging bijvoorbeeld naar de muur om zijn volk te beschermen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoals het verbranden van je enige erfgenaam. Nou wat een koning
Nee niemand want Westeros bestaat niet.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:12 schreef Typisch het volgende:
Stannis is de enige met een goede claim op de troon in Westeros.
hoe kan er dan gefilmd worden?quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee niemand want Westeros bestaat niet.
(LOL)
Te redden? Volgens mij gingen ze er daarna allemaal aan, toen een deel van zijn leger vertrok en de andere helft in de val liep van de Boltons.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij ging bijvoorbeeld naar de muur om zijn volk te beschermen.
Als jij een iemand kan opofferen om 2000 mensen te redden. Zou je dat dan doen?
Dat zijn beslissingen van een koning. Die kan zich niet laten leiden door emoties.
Het maakt geen reet uit wie de claim heeft, als je die troon kan veroveren door het beste leger en de meeste Houses achter je heb jij de beste claim.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:12 schreef Typisch het volgende:
Stannis is de enige met een goede claim op de troon in Westeros.
Hij had een keuze, hij maakte de keuze die hem op dat moment voor het grotere goed leek.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Te redden? Volgens mij gingen ze er daarna allemaal aan, toen een deel van zijn leger vertrok en de andere helft in de val liep van de Boltons.
Dus nee, ik zou dat niet doen neeDan moet je maar creatief een andere oplossing zoeken.
Ah een persoonlijke sneer naar mij, wat leuk. Nee ik weet zeker dat een Tywin of Tyrion al met een betere oplossing had kunnen komenquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij had een keuze, hij maakte de keuze die hem op dat moment voor het grotere goed leek.
Dat jij dat niet snapt, dat kan.
Gelukkig ben jij hyperintelligent en kun jij betere oplossingen bedenken.
Zelfmoord proberen te plegen op brandstapel, immuun zijn voor vuur en Ramsay's leger op de knieen dwingen bij het aanschouwen van zijn naakte mannelijkheid.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij had een keuze, hij maakte de keuze die hem op dat moment voor het grotere goed leek.
Dat jij dat niet snapt, dat kan.
Gelukkig ben jij hyperintelligent en kun jij betere oplossingen bedenken.
Nou, verzin maar eens een oplossing zonder kennis van de toekomst.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah een persoonlijke sneer naar mij, wat leuk. Nee ik weet zeker dat een Tywin of Tyrion al met een betere oplossing had kunnen komen
jij kijkt ook geen got tochquote:
mooiquote:
Kan alleen als je een vrouw bent want feminisme.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zelfmoord proberen te plegen op brandstapel, immuun zijn voor vuur en Ramsay's leger op de knieen dwingen bij het aanschouwen van zijn naakte mannelijkheid.
Alsof ze dan perse ongeschikt zijn als leider, ze hadden wel grotere problemen om eerst op te lossen. De oorlog met Robb eerst die hun aanviel, of KL voeden. Dat lijkt me belangrijker dan het idee dat er misschien demonen in het noorden achter de Wall zitten die iedereen willen vermoorden.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, verzin maar eens een oplossing zonder kennis van de toekomst.
Pro-tip: you can't.
En Tywin en Tyrion lieten al zien niet geschikt te zijn als leider door het in het geheel te negeren.
Teveel moord en bloed sowieso al.quote:
die poolsequote:
We hoeven dus geen Ramsay en Theon scčne te laten zien om haar te overtuigen?quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Teveel moord en bloed sowieso al.
Sof gaat dat echt niet leuk vinden
Dat lijkt me niet neequote:Op donderdag 19 mei 2016 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hoeven dus geen Ramsay en Theon scčne te laten zien om haar te overtuigen?
oh niet gezien danquote:
Tywin en Tyrion namen het niet eens serieus. Wuifden het weg.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof ze dan perse ongeschikt zijn als leider, ze hadden wel grotere problemen om eerst op te lossen. De oorlog met Robb eerst die hun aanviel, of KL voeden. Dat lijkt me belangrijker dan het idee dat er misschien demonen in het noorden achter de Wall zitten die iedereen willen vermoorden.
gngnquote:
Sof die kaartjes van de Thalys gelden alleen op een zaterdag hequote:
slaap lekkerquote:
Serieusquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sof die kaartjes van de Thalys gelden alleen op een zaterdag he
Dus je kan niet voor een weekendje zo goedkoop
Alleen voor zuid-frankrijkquote:
pffquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen voor zuid-frankrijk
Als je naar Parijs enzo gaat mag het wel. Marseille denk ik dan ook
Dat is zon-thalys, en die gelden alleen op zaterdagen
Als je om 7 uur sochtends weggaat kom je 2 uur aan daar. Kan je middagje zonnen op het strand en savonds terugquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:30 schreef supersof het volgende:
[..]
pff
laat maar zitten
ga sowieso al niet meer
helaas
quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je om 7 uur sochtends weggaat kom je 2 uur aan daar. Kan je middagje zonnen op het strand en savonds terug
Stannis doet net alsof het zijn plicht is, terwijl hij het ook kon laten gaan als hij niet perse koning wilde worden. Hij liegt zichzelf en anderen dus voor dat hij het doet uit pure nobelheid.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tywin en Tyrion namen het niet eens serieus. Wuifden het weg.
Dan heb je niet het beste met je volk voor. Simpel.
Ze waren veel te veel bezig met persoonlijke, kleine dingen. Zoals Jaime uit de Kingsguard krijgen, of Cersei een hak zetten.
Nee, waardeloze leiders.
Maar Stannis zit in een situatie (veroorzaakt door zijn plichtsgevoel) waarin zijn leger dood gaat of weg loopt. Het weer is kut, de voorraden zijn op. Hij kan niet terug. Hij kan niet blijven.
Als hij verder gaat zullen er slechts meer doden vallen en meer soldaten vertrekken.
Hij heeft een vrouw bij zich die heeft bewezen magie te bezitten die hem een optie geeft.
Soms is een slechte optie de beste optie.
nee, star warsquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:31 schreef supersof het volgende:
is dit Stannis en Tyrion verhaal van got?
nietquote:
Het was zijn plicht als koning.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stannis doet net alsof het zijn plicht is, terwijl hij het ook kon laten gaan als hij niet perse koning wilde worden. Hij liegt zichzelf en anderen dus voor dat hij het doet uit pure nobelheid.
Stannis is een warlord die zijn eigen dochter in brand steekt. Lieve man hequote:
nou zegquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stannis is een warlord die zijn eigen dochter in brand steekt. Lieve man he
Niks een plicht. Je kan dat gewoon afstaan hoor, dat deed maester Aemon ookquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was zijn plicht als koning.
Simpel.
Het was niet een kwestie van willen, het was een kwestie van de plicht.
Snap ik.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:34 schreef Lokasenna het volgende:
Stannis kon na het shadow incident nog maar op weinig respect en/of sympathie van mij rekenen.
Vond het zeer weinig eervol.
Je snapt niet wat een plicht is, merk ik.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks een plicht. Je kan dat gewoon afstaan hoor, dat deed maester Aemon ook
Het is geen plicht.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je snapt niet wat een plicht is, merk ik.
Je bent nog vermoeiender dan een Marokkaanse VMBO-basis leerling met AHDH tijdens lessen over WO2.quote:
Opzich zou ik dat ook wel badass vinden.quote:
Dit is interessanter dan de politiek van Polen besprekenquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind dit dus nog een saaier onderwerp dan seks.
Ja voor een stel doorgewinterde FOK!kers wel.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is interessanter dan de politiek van Polen bespreken
Ik snap niet zo goed waarom je ineens zo mad bentquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent nog vermoeiender dan een Marokkaanse VMBO-basis leerling met AHDH tijdens lessen over WO2.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Wanneer is deze ongein weer afgelopen.
Gewoon een leuk onderwerpquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja voor een stel doorgewinterde FOK!kers wel.
GRTD staat hier boven had ik gehoopt.
kapigodquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik luister nog liever naarde verhalen van Kapi.
Wederom, je snapt niet eens wat mad is.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom je ineens zo mad bent
Als hij over voetbal praat heb ik altijd het idee dat ik naar een bejaarde man luister.quote:
Kaneel is ietwat autistisch.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:39 schreef Fok-it het volgende:
Nee JR en Kaneel die afspreken lijkt me inderaad geen geweldig idee.
Misschien stuurt Kaneel ook wel een shadow van Loka op hem af
moeilijk schema morgen? of elke dag zelfdequote:
Heb weinig geduld voor butjes.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:39 schreef Fok-it het volgende:
Nee JR en Kaneel die afspreken lijkt me inderaad geen geweldig idee.
Misschien stuurt Kaneel ook wel een shadow van Loka op hem af
Zelfde.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:41 schreef supersof het volgende:
[..]
moeilijk schema morgen? of elke dag zelfde
Dit is hetzelfde als Tjacka died iemand een apaat noemtquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kaneel is ietwat autistisch.
Maakt niet uit verder.
Ik snap het prima, ik ben het er alleen niet mee eens.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wederom, je snapt niet eens wat mad is.
Jij snapt iets niet, ik leg uit waarom het zo is, en jij doet je vingers in je oren en gaat lopen zingen.
Voor de duidelijkheid, dat was een beeldspraak.
tjacka is niet echt een apaatquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is hetzelfde als Tjacka died iemand een apaat noemt
Want?quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is hetzelfde als Tjacka died iemand een apaat noemt
Nee gelukkig nietquote:
bek houwequote:Op donderdag 19 mei 2016 23:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij praat ook alleen maar na wat je op reddit leest he?
quote:
daarom vind ie het zo kut dat hij geen kusjes meer mag geven aan cachetquote:Iemand die onverschillig en gevoelloos is.
Het is wel zoquote:
Je mag meningen hebben tot je een ons weegt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap het prima, ik ben het er alleen niet mee eens.
Dat jij niet om kan gaan met een andere mening is jouw probleem
Klopt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Stannis was wel een beetje een butje.
Lekker onder de plak bij Mel.
Opzich kan ik Fok-it zijn uitspraak dan wel begrijpenquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
daarom vind ie het zo kut dat hij geen kusjes meer mag geven aan cachet
echt een apaat idd
Tjacka is wel een emotionele jongen inderdaadquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Opzich kan ik Fok-it zijn uitspraak dan wel begrijpen
Oh dat mag prima ja.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je mag meningen hebben tot je een ons weegt.
Ik mag die meningen echter ook dom vinden.
Oei, nu raak je me wel zeg.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dat mag prima ja.
Zoals ik jou onsympathiek mag vinden
Ieder mens is emotioneel, Hans.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tjacka is wel een emotionele jongen inderdaad
ik heb net een wrap met falafel en wat andere dingetjes opquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit is het moment dat ik eten ga maken
Nee, maar wel Candy Crush. Telt dat ook?quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:46 schreef Typisch het volgende:
heeft een van jullie mass effect gespeeld?
Oke, gevoelig danquote:
Op het moment dat jij je gaat ergeren aan iemand op het internet is het misschien handig om even niet te reageren op die persoon.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik erger me aan je domheid, dat wel.
Ik erger me aan je arrogantiequote:Op donderdag 19 mei 2016 23:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik erger me aan je domheid, dat wel.
Mwah weet ik niet hoor. Denk dat er echt wel mensen zijn die weinig tot niet gevoelig zijn voor zakenquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook dat is iedereen, alleen de één uit het wat makkelijker dan de ander.
Niet aan de persoon, maar aan de domheid.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Op het moment dat jij je gaat ergeren aan iemand op het internet is het misschien handig om even niet te reageren op die persoon.
Blijft een Leidenaar hequote:
rtquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is wel zo
Zelfde met je artikels
Volgens mij heb jij niet eens een eigen mening
Gewoon een opstapeling van oneliners van andere mensen
Ik ben meestal wel snel klaar met dat soort mensen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Na een tijdje wen je er wel aan hoor.
Ja oké iedereen heeft andere interesses waar diegene gevoelig voor is. Wij als voetballiefhebbers zullen emotioneel kunnen worden om een balletje binnenkant/buitenkant paal, terwijl een pubermeisje emotioneel kan worden omdat Justin Bieber een nieuwe scharrel heeft.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah weet ik niet hoor. Denk dat er echt wel mensen zijn die weinig tot niet gevoelig zijn voor zaken
Jij noemde mij ook regelmatig arrogant.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben meestal wel snel klaar met dat soort mensen.
Als je dat op dat moment was, zal ik het wel benoemd hebben jaquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij noemde mij ook regelmatig arrogant.
Of je gooit iets te makkelijk met die term.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je dat op dat moment was, zal ik het wel benoemd hebben ja
quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je dat op dat moment was, zal ik het wel benoemd hebben ja
quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja oké iedereen heeft andere interesses waar diegene gevoelig voor is. Wij als voetballiefhebbers zullen emotioneel kunnen worden om een balletje binnenkant/buitenkant paal, terwijl een pubermeisje emotioneel kan worden omdat Justin Bieber een nieuwe scharrel heeft.
Valt wel mee, dat uit zich voornamelijk in dit soort situaties wel.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Of je gooit iets te makkelijk met die term.
Nooit dus.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik word behalve van succes van Feyenoord echt niet emotioneel door een goal hoor
quote:
Als dat balletje binnenkant/buitenkant paal kan betekenen of Feyenoord kampioen wordt ben je wel emotioneel daardoor natuurlijk (nu is dat wel heel erg hypothetisch, maar goed)quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik word behalve van succes van Feyenoord echt niet emotioneel door een goal hoor
Daar is het net te simpel voor
Word vooral emotioneel van dieren, mooie films, andere mensen die hun emotie uiten kan ik ook slecht hebben
Nee mijn pieler wordt hard van meisjesquote:
Jaquote:
Opvallend hoeveel bedreigingen er afkomen van accounts wanneer iemand gehackt is. Zou Twitter toch eens wat aan moeten doenquote:
Had je de laatste Trump tweets gezien?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Opvallend hoeveel bedreigingen er afkomen van accounts wanneer iemand gehackt is. Zou Twitter toch eens wat aan moeten doen
https://en.wikipedia.org/(...)sconduct_allegationsquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had je de laatste Trump tweets gezien?
Hij beschuldigde Bill Clinton van seksuele intimidatie en verkrachting.
disgonbegud.gif
Zo leuk als dat weer langs komtquote:
Nee ik heb verkiezingsstrijd laatste paar weken sowieso weinig gevolgdquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had je de laatste Trump tweets gezien?
Hij beschuldigde Bill Clinton van seksuele intimidatie en verkrachting.
disgonbegud.gif
SA Kok heeft humor.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zo leuk als dat weer langs komt
Hillary weigerde commentaar.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/(...)sconduct_allegations
Heerlijk paginatje.
Barney begrijpt het. Satekroketjequote:
Dat is het mengen van twee godendingen ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Barney begrijpt het. Satekroketje
Goed man
Gerookte zalmquote:
kip, kalkoen of salamiquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik vroeger tosti maakte met vlees, sowieso salami.
Klinkt best lekker dit.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gerookte zalm
Jonge kaas
mayo
beetje sambal voor pittigheid.
onculinaire tosti dit.
Ik vind sambal altijd een beetje extra bite geven.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klinkt best lekker dit.
Sowieso sambal op de tosti doen, anders vind ik het te flauw
je hebt ook andere kruidenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klinkt best lekker dit.
Sowieso sambal op de tosti doen, anders vind ik het te flauw
Ik doe er ook peper, zout en Provençaalse kruiden bij ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
je hebt ook andere kruiden
tomaat, kip, komkommer en dan italiaanse kruidengod
Eet bijna geen bacon meerquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er moet wel vlees op naar mijn mening ja.
Bacongod
Maakt het geheel net wat spannender.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind sambal altijd een beetje extra bite geven.
Oant Moarnquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:14 schreef Typisch het volgende:
lezen en slapen
doei
of zoals ze dat hier zeggen
houdoe
Tot ziens, stuk intellect dat je bentquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:14 schreef Typisch het volgende:
lezen en slapen
doei
houdoe
Kipfilet als broodbeleg is echt heel kut.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:14 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb wel weer kipfilet gekocht. Maar vind het toch maar matig broodbeleg.
Hier gaat de bacon er snel door dankzij mijn tostiverslaving.quote:
Dat moet je ook combineren met andere dingen, want als je alleen kipfilet op je brood doet sterf je van de saaiheid daarvan.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:14 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb wel weer kipfilet gekocht. Maar vind het toch maar matig broodbeleg.
Sowieso stuk minder bewerkt vlees dus de eitjes gaan tegeenwoordig zonder baconquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier gaat de bacon er snel door dankzij mijn tostiverslaving.
En soms op ei of door de pannenkoeken (al eet ik dat niet heel vaak)
Bijna al het broodbeleg is kut, op kaas, ei, eiersalade en groente na.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kipfilet als broodbeleg is echt heel kut.
Ik at die pakjes in de bulk vaak zo op met een beetje bbq saus.
Gebakken ei zonder bacon vind ik een heel stuk minder.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso stuk minder bewerkt vlees dus de eitjes gaan tegeenwoordig zonder bacon
Pindakaasssssquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bijna al het broodbeleg is kut, op kaas, ei, eiersalade en groente na.
Ik eet echt alleen kaas op die enkele boterham die ik eet.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eiwitjes tjappen hequote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gebakken ei zonder bacon vind ik een heel stuk minder.
Ik eet zelden een gewone boterham meer eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met een lepel de pindakaas eten deed ik heel vroeger nog wel eensquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat vind ik niet lekker op brood. Alleen los.
Met je vinger door de potj a?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat vind ik niet lekker op brood. Alleen los.
Oh, ik leef daarop.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik eet zelden een gewone boterham meer eigenlijk.
Ik nu nog.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met een lepel de pindakaas eten deed ik heel vroeger nog wel eens
Maar bolletjes zijn geen boterham.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, ik leef daarop.
Maar meestal van die bolletjes die je niet echt hoeft te beleggen omdat ze toch al lekker zijn.
Dat is onomstotelijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar bolletjes zijn geen boterham.
Ik wel. Zit er ook aan te denken om eenvoedingsschema voor mezelf te maken maar is wel lastigquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hou me eigenlijk nooit bezig met de voedingswaarden van wat ik eet
Boterhammen doe ik van dat donkere meergranen of mais of rozijnenbrood.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar bolletjes zijn geen boterham.
Dat ga ik pas doen als ik ooit ga trainen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wel. Zit er ook aan te denken om eenvoedingsschema voor mezelf te maken maar is wel lastig
Ja maar ik train al hequote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ga ik pas doen als ik ooit ga trainen.
En dat is echt een hele grote als, vies lui als ik ben
Sowieso dan wel bruin brood of maisbrood eten voor een gewone boterham. Dat op wit brood doen is niet veel aan.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Boterhammen doe ik van dat donkere meergranen of mais of rozijnenbrood.
Ik at vanochtend wentelteefjes.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso dan wel bruin brood of maisbrood eten voor een gewone boterham. Dat op wit brood doen is niet veel aan.
Dat moet je vooral gebruiken voor tosti's en wentelteefjes.
in Tilburg zeggen ze hallee geen houdoequote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:14 schreef Typisch het volgende:
lezen en slapen
doei
houdoe
Echt? Dan is het wel verstandig om erop te letten ja. Ben je al gespierd dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar ik train al he
Ik ben alleen bang dat ik dat echt niet elke dagstrikt ga aanhouden
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn vader had dat voordat ie naar werk ging gemaakt om 7 uur sochtends.
Wist niet wat ik meemaakte.
Ik heb mijn vader nog NOOIT in een keuken gezien.
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn vader had dat voordat ie naar werk ging gemaakt om 7 uur sochtends.
Wist niet wat ik meemaakte.
Ik heb mijn vader nog NOOIT in een keuken gezien.
Wit brood is echt niet geschikt voor iets anders dan verdrinken in kaas enzo ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso dan wel bruin brood of maisbrood eten voor een gewone boterham. Dat op wit brood doen is niet veel aan.
Dat moet je vooral gebruiken voor tosti's en wentelteefjes.
Heel af en toe verwen ik mezelf daar eens mee als ontbijt.quote:
Ja maar gewoon dat je hem dan opeens in de keuken ziet staand, beetje nietszeggend voor zich uti starend. Zie het gewoon voor mequote:
Mijn vader kreeg vanavond twee minuten geen aandacht aan tafel, omdat mijn moeder en ik in gesprek waren, en toen liep hij kwaad weg en ging hij tegen mijn kat praten.quote:
Niet heel erg, maar moet eerst BF verliezen hequote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt? Dan is het wel verstandig om erop te letten ja. Ben je al gespierd dan?
Ik zou dan vooral er tegen op zien om zoveel te eten. Want ik eet natuurlijk veel en veel te weinig voor iemand van mijn leeftijd, maar krijg dat gewoon echt niet op dan
Ja zo ging hetquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar gewoon dat je hem dan opeens in de keuken ziet staand, beetje nietszeggend voor zich uti starend. Zie het gewoon voor me
Vaak als ik heel vroeg op moet staan hou ik het bij beschuit als ontbijt.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wit brood is echt niet geschikt voor iets anders dan verdrinken in kaas enzo ja.
Mijn vader heeft gister 120 minuten met oprechte aandacht naar league 2 playoffs zitten kijken.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn vader kreeg vanavond twee minuten geen aandacht aan tafel, omdat mijn moeder en ik in gesprek waren, en toen liep hij kwaad weg en ging hij tegen mijn kat praten.
Hard gelachen.
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn vader kreeg vanavond twee minuten geen aandacht aan tafel, omdat mijn moeder en ik in gesprek waren, en toen liep hij kwaad weg en ging hij tegen mijn kat praten.
Hard gelachen.
Dat zou ik dus echt niet aankunnen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vaak als ik heel vroeg op moet staan hou ik het bij beschuit als ontbijt.
Ohja, dat heb ik dan weer niet zoveel.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet heel erg, maar moet eerst BF verliezen he
Jij moet bulken ja. Weet je wel hoeveel kcal je ong eet?
Nou ik heb nooit problemen om me vol te stoppen met eten, of het nu 5 uur in de ochtend of avond is.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vaak als ik heel vroeg op moet staan hou ik het bij beschuit als ontbijt.
welke potquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn vader heeft gister 120 minuten met oprechte aandacht naar league 2 playoffs zitten kijken.
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohja, dat heb ik dan weer niet zoveel.
Sowieso veel te weinig, verschilt ook wel per dag. Soms heb ik niet eens avondeten op, omdat mijn ouders dan om 18:00 gaan avondeten en ik dan nog echt totaal geen trek heb. Dus wat dat betreft komen je voorspellingen van mij en anorexia wel uit
Het erge is dat ik daar een hele dag op kan terenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zou ik dus echt niet aankunnen.
Maar dat kan ook best spannend zijn als je gevoelens bij een club hebtquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn vader heeft gister 120 minuten met oprechte aandacht naar league 2 playoffs zitten kijken.
Ik kan mijn hongergevoel erg goed negeren. Dan voel ik dat opkomen maar ben ik te lui om eten te pakken, en dan wil ik een paar uur later alsnog eten maar dan voel ik geen honger meer dus eet ik alsnog niksquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ik heb nooit problemen om me vol te stoppen met eten, of het nu 5 uur in de ochtend of avond is.
Vandaar ook het vet.
Is dat waar een zo`n mager iemand en een dik iemand van leefwijze wisselen qua eten?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:29 schreef Lokasenna het volgende:
JR zou wel passen in dat Britse programma Supersize vs superskinny, de dunne daar doen ook niet veel meer dan crackers en junkfood eten.
jaquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is dat waar een zo`n mager iemand en een dik iemand van leefwijze wisselen qua eten?
Ja dat.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is dat waar een zo`n mager iemand en een dik iemand van leefwijze wisselen qua eten?
Ik heb altijd meer last van zin om te eten dan van honger.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan mijn hongergevoel erg goed negeren. Dan voel ik dat opkomen maar ben ik te lui om eten te pakken, en dan wil ik een paar uur later alsnog eten maar dan voel ik geen honger meer dus eet ik alsnog niks
Ik moet er niet aan denken om 6 schnitzels als ontbijt weg te werkenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
eb dat weleens gezien jaquote:
Het diepste gesprek wat ik met hem heb gevoerd deze week is de degradatie van Twente.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond NAC-Willem II ook vreselijk kut. Dan ga ik ook gewoon zappen.
Het leukste is dan nog dat ze al dat eten in een pijp gooien en dan vergelijken.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
eb dat weleens gezien ja
Je ziet vooral de magere vaak bijna kokhalsen als ze het eten ziet wat de ander eet
Sinds ik schnitzels bij de AH op heb eet ik dat sowieso nooit meer behalve misschien in een restaurantquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om 6 schnitzels als ontbijt weg te werken
Ja, en de dikke kijken zo beteuterd wanneer ze als ontbijt zo'n schamel hapje krijgen wat hun holle kies nog niet eens vult.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
eb dat weleens gezien ja
Je ziet vooral de magere vaak bijna kokhalsen als ze het eten ziet wat de ander eet
De odd van NAC was erg gedropt na het nieuws over Twentequote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond NAC-Willem II ook vreselijk kut. Dan ga ik ook gewoon zappen.
Ja, bizar altijdquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het leukste is dan nog dat ze al dat eten in een pijp gooien en dan vergelijken.
Go Ahead - De Graafschap was wel leuk.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het diepste gesprek wat ik met hem heb gevoerd deze week is de degradatie van Twente.
Daar heb ik Nederlandse artikelen voor hem meoten vertalen
Bij Liverpool - Sevilla kon je pas cashen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
De odd van NAC was erg gedropt na het nieuws over Twente
Eigenlijk niet geheel begrijpelijk, want de toekomst van Willem II is nog steeds onzeker
Het haalt het allemaal toch niet bij de échte Wiener schnitzels uit Oostenrijkquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sinds ik schnitzels bij de AH op heb eet ik dat sowieso nooit meer behalve misschien in een restaurant
Ja ik vond de odd van Sevilla al zo hoogquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Liverpool - Sevilla kon je pas cashen.
Wil je die wel?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:33 schreef Insomnia_ het volgende:
En waarom ik geen Feyenoord tat had nog.
Precies. En dan fotos maken met die schnitzels langs je orenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het haalt het allemaal toch niet bij de échte Wiener schnitzels uit Oostenrijk
Ik werd altijd kotsmisselijk van die programma's over die vies dikke, die een tafel hadden staan met wat ze in een week opeten, wat ik nog niet in mijn hele leven opeet.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, en de dikke kijken zo beteuterd wanneer ze als ontbijt zo'n schamel hapje krijgen wat hun holle kies nog niet eens vult.
Huh?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:34 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind die supermarkschnitzels met van dat spul erin zo ranzig
hoe heet dat, dat witte glazige spul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |