Sowieso stuk minder bewerkt vlees dus de eitjes gaan tegeenwoordig zonder baconquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier gaat de bacon er snel door dankzij mijn tostiverslaving.
En soms op ei of door de pannenkoeken (al eet ik dat niet heel vaak)
Bijna al het broodbeleg is kut, op kaas, ei, eiersalade en groente na.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kipfilet als broodbeleg is echt heel kut.
Ik at die pakjes in de bulk vaak zo op met een beetje bbq saus.
Gebakken ei zonder bacon vind ik een heel stuk minder.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso stuk minder bewerkt vlees dus de eitjes gaan tegeenwoordig zonder bacon
Pindakaasssssquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bijna al het broodbeleg is kut, op kaas, ei, eiersalade en groente na.
Ik eet echt alleen kaas op die enkele boterham die ik eet.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eiwitjes tjappen hequote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gebakken ei zonder bacon vind ik een heel stuk minder.
Ik eet zelden een gewone boterham meer eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met een lepel de pindakaas eten deed ik heel vroeger nog wel eensquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat vind ik niet lekker op brood. Alleen los.
Met je vinger door de potj a?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat vind ik niet lekker op brood. Alleen los.
Oh, ik leef daarop.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik eet zelden een gewone boterham meer eigenlijk.
Ik nu nog.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met een lepel de pindakaas eten deed ik heel vroeger nog wel eens
Maar bolletjes zijn geen boterham.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, ik leef daarop.
Maar meestal van die bolletjes die je niet echt hoeft te beleggen omdat ze toch al lekker zijn.
Dat is onomstotelijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar bolletjes zijn geen boterham.
Ik wel. Zit er ook aan te denken om eenvoedingsschema voor mezelf te maken maar is wel lastigquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hou me eigenlijk nooit bezig met de voedingswaarden van wat ik eet
Boterhammen doe ik van dat donkere meergranen of mais of rozijnenbrood.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar bolletjes zijn geen boterham.
Dat ga ik pas doen als ik ooit ga trainen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wel. Zit er ook aan te denken om eenvoedingsschema voor mezelf te maken maar is wel lastig
Ja maar ik train al hequote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ga ik pas doen als ik ooit ga trainen.
En dat is echt een hele grote als, vies lui als ik ben
Sowieso dan wel bruin brood of maisbrood eten voor een gewone boterham. Dat op wit brood doen is niet veel aan.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Boterhammen doe ik van dat donkere meergranen of mais of rozijnenbrood.
Ik at vanochtend wentelteefjes.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso dan wel bruin brood of maisbrood eten voor een gewone boterham. Dat op wit brood doen is niet veel aan.
Dat moet je vooral gebruiken voor tosti's en wentelteefjes.
in Tilburg zeggen ze hallee geen houdoequote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:14 schreef Typisch het volgende:
lezen en slapen
doei
of zoals ze dat hier zeggen
houdoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |