Dat is het mengen van twee godendingen ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Barney begrijpt het. Satekroketje
Goed man
Gerookte zalmquote:
kip, kalkoen of salamiquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik vroeger tosti maakte met vlees, sowieso salami.
Klinkt best lekker dit.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gerookte zalm
Jonge kaas
mayo
beetje sambal voor pittigheid.
onculinaire tosti dit.
Ik vind sambal altijd een beetje extra bite geven.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klinkt best lekker dit.
Sowieso sambal op de tosti doen, anders vind ik het te flauw
je hebt ook andere kruidenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klinkt best lekker dit.
Sowieso sambal op de tosti doen, anders vind ik het te flauw
Ik doe er ook peper, zout en Provençaalse kruiden bij ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
je hebt ook andere kruiden
tomaat, kip, komkommer en dan italiaanse kruidengod
Eet bijna geen bacon meerquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er moet wel vlees op naar mijn mening ja.
Bacongod
Maakt het geheel net wat spannender.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind sambal altijd een beetje extra bite geven.
Oant Moarnquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:14 schreef Typisch het volgende:
lezen en slapen
doei
of zoals ze dat hier zeggen
houdoe
Tot ziens, stuk intellect dat je bentquote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:14 schreef Typisch het volgende:
lezen en slapen
doei
of zoals ze dat hier zeggen
houdoe
Kipfilet als broodbeleg is echt heel kut.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:14 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb wel weer kipfilet gekocht. Maar vind het toch maar matig broodbeleg.
Hier gaat de bacon er snel door dankzij mijn tostiverslaving.quote:
Dat moet je ook combineren met andere dingen, want als je alleen kipfilet op je brood doet sterf je van de saaiheid daarvan.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:14 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb wel weer kipfilet gekocht. Maar vind het toch maar matig broodbeleg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |