Ah een persoonlijke sneer naar mij, wat leuk. Nee ik weet zeker dat een Tywin of Tyrion al met een betere oplossing had kunnen komenquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij had een keuze, hij maakte de keuze die hem op dat moment voor het grotere goed leek.
Dat jij dat niet snapt, dat kan.
Gelukkig ben jij hyperintelligent en kun jij betere oplossingen bedenken.
Zelfmoord proberen te plegen op brandstapel, immuun zijn voor vuur en Ramsay's leger op de knieen dwingen bij het aanschouwen van zijn naakte mannelijkheid.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij had een keuze, hij maakte de keuze die hem op dat moment voor het grotere goed leek.
Dat jij dat niet snapt, dat kan.
Gelukkig ben jij hyperintelligent en kun jij betere oplossingen bedenken.
Nou, verzin maar eens een oplossing zonder kennis van de toekomst.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah een persoonlijke sneer naar mij, wat leuk. Nee ik weet zeker dat een Tywin of Tyrion al met een betere oplossing had kunnen komen
jij kijkt ook geen got tochquote:
mooiquote:
Kan alleen als je een vrouw bent want feminisme.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zelfmoord proberen te plegen op brandstapel, immuun zijn voor vuur en Ramsay's leger op de knieen dwingen bij het aanschouwen van zijn naakte mannelijkheid.
Alsof ze dan perse ongeschikt zijn als leider, ze hadden wel grotere problemen om eerst op te lossen. De oorlog met Robb eerst die hun aanviel, of KL voeden. Dat lijkt me belangrijker dan het idee dat er misschien demonen in het noorden achter de Wall zitten die iedereen willen vermoorden.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, verzin maar eens een oplossing zonder kennis van de toekomst.
Pro-tip: you can't.
En Tywin en Tyrion lieten al zien niet geschikt te zijn als leider door het in het geheel te negeren.
Teveel moord en bloed sowieso al.quote:
die poolsequote:
We hoeven dus geen Ramsay en Theon scène te laten zien om haar te overtuigen?quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Teveel moord en bloed sowieso al.
Sof gaat dat echt niet leuk vinden
Dat lijkt me niet neequote:Op donderdag 19 mei 2016 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hoeven dus geen Ramsay en Theon scène te laten zien om haar te overtuigen?
oh niet gezien danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |