Paar jaar geleden nog 5e op de champs. Maar als ze voor Delage gaan is dat geen handige keuze nee.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die weet niet eens meer wat sprinten is. Bovendien schijnen ze bij FDJ voor Delage te gaan.
Liever strijdend ten onder dan blind de eerste negen namen op CQ overnemen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je kan altijd nog Koffieplanter in een hoekje drijven.
Heb je Ligthart?quote:Op woensdag 25 mei 2016 17:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Na een dramatische start met Scorito inmiddels 12e.Met Nibs, Piti en Nizzolo als kopman, moet top 10 er wel inzitten.
Bij CM 2 t/m 7 in de selectie...maar verwacht dat velen Navardauskas en Belletti wel in de ploeg hebben.
Volgens mij heeft bijna iedereen dat gedaan.quote:Op woensdag 25 mei 2016 17:50 schreef theodoor9 het volgende:
Had Belletti bij scorito maar uit de ploeg gehaald omdat ik het bericht las dat hij naar het ziekenhuis was geweest. Helaas!
quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Man, man, man; had al de grootste moeite om 9 soort van sprinters op te stellen. Nu kom ik uit op de Trentèns en Ligtharts van deze wereld.
De ereplaatsen boeien toch niet joh. Alleen de eindoverwinning en etappezeges tellen.quote:
Wahah jij had ARndt niet.quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
De ereplaatsen boeien toch niet joh. Alleen de eindoverwinning en etappezeges tellen.
Of is dit al de Peter Bosz-mentaliteit?
Ik zag hem bij een aantal er wel tussen staanquote:Op woensdag 25 mei 2016 17:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft bijna iedereen dat gedaan.
Zal altijd nog meer waard voor zijn geld zijn geweest dan Viviani. Die heb jij dan weer niet.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:22 schreef Slobeend het volgende:
Ik ben van de top 20 in onze subleague van Scorito de enige zonder Jungels. Hele dure keuze geweest. Formolo geen reet aan gehad nog. #geenleukefeitjes
Dat is waar. Maar ik maakte specifiek de keuze tussen Formolo en Jungels vanwege witte trui.quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zal altijd nog meer waard voor zijn geld zijn geweest dan Viviani. Die heb jij dan weer niet.
quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:22 schreef Slobeend het volgende:
Ik ben van de top 20 in onze subleague van Scorito de enige zonder Jungels. Hele dure keuze geweest. Formolo geen reet aan gehad nog. #geenleukefeitjes
Hoezo mad?quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:23 schreef Mani89 het volgende:
Er zijn gewoon mensen uit de top 20 die een heel klassementsteam hebben opgesteld.![]()
Ik ben mad.
Omdat ik buiten de top 100 sta en deze klapmongolen bovenaan staan. Ik voel mij net Johan Derksen bij de Toto.quote:
Wat is dat?quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hé wat toevallig, die werden ook genoemd bij CQ
Ik heb bij elke ontsnappingrit Busato opgesteld en uitgerekend nu niet.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:23 schreef Mani89 het volgende:
Er zijn gewoon mensen uit de top 20 die een heel klassementsteam hebben opgesteld.![]()
Ik ben mad.
De meeste dromen zijn bedrog.quote:Op donderdag 26 mei 2016 15:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik heb bij elke ontsnappingrit Busato opgesteld en uitgerekend nu niet.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |