Zou echt wat voor Pelucchi geweest zijn morgen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:34 schreef Mani89 het volgende:
Voor morgen maar het meest matige sprintersteam ooit opstellen. Grosu, Rick Zabel en al die dingen.
Man, man, man; had al de grootste moeite om 9 soort van sprinters op te stellen. Nu kom ik uit op de Trentèns en Ligtharts van deze wereld.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:00 schreef Marcoss het volgende:
Mezgec start morgen niet meer, heeft zijn pols gebroken bij zijn val een week geleden..
Er blijft echt geen sprinter meer over
Dat ben ik. Ik heb best een aardig team maar al een paar keer verkeerde keuzes gemaakt. Zo had ik vandaag Nibali ipv Piti als kopman opgesteld. Wellens had ik niet toen hij zijn etappe won. Maar inmiddels wel in de top 10. Gelukkig heb ik Nizzolo nog als kopman, wel maar weinig sprinters over.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
De nummer 1 zit hier ook. En Senkjoe acht ik op zich best onwaarschijnlijk dat die hier niet zit.
Paar jaar geleden nog 5e op de champs. Maar als ze voor Delage gaan is dat geen handige keuze nee.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die weet niet eens meer wat sprinten is. Bovendien schijnen ze bij FDJ voor Delage te gaan.
Liever strijdend ten onder dan blind de eerste negen namen op CQ overnemen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je kan altijd nog Koffieplanter in een hoekje drijven.
Heb je Ligthart?quote:Op woensdag 25 mei 2016 17:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Na een dramatische start met Scorito inmiddels 12e.Met Nibs, Piti en Nizzolo als kopman, moet top 10 er wel inzitten.
Bij CM 2 t/m 7 in de selectie...maar verwacht dat velen Navardauskas en Belletti wel in de ploeg hebben.
Volgens mij heeft bijna iedereen dat gedaan.quote:Op woensdag 25 mei 2016 17:50 schreef theodoor9 het volgende:
Had Belletti bij scorito maar uit de ploeg gehaald omdat ik het bericht las dat hij naar het ziekenhuis was geweest. Helaas!
quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Man, man, man; had al de grootste moeite om 9 soort van sprinters op te stellen. Nu kom ik uit op de Trentèns en Ligtharts van deze wereld.
De ereplaatsen boeien toch niet joh. Alleen de eindoverwinning en etappezeges tellen.quote:
Wahah jij had ARndt niet.quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
De ereplaatsen boeien toch niet joh. Alleen de eindoverwinning en etappezeges tellen.
Of is dit al de Peter Bosz-mentaliteit?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |