Godsamme.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:38 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Het zijn schokkende momenten. Je eerste climax, je eerste biertje, je eerste lijntje coke, je eerste glasvezel, je eerste transsexueel, etc. etc.
De Klang hebben ze wel iddquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
Dit doet mij wel wat denken aan Klangkarussel - Sonnentanz?
Dat komt aardig overeen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
Dit doet mij wel wat denken aan Klangkarussel - Sonnentanz?
Muisquote:
Ik droom er soms nog steeds over.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:38 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Het zijn schokkende momenten. Je eerste climax, je eerste biertje, je eerste lijntje coke, je eerste glasvezel, je eerste transsexueel, etc. etc.
Foxiequote:
2 out of 5.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:38 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Laat mij raden, transsexueel en glasvezelquote:
3 lagen bubbels per fles, succes gegarandeerd!quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Foxie
Biertjes komen er aan hoor, maar moet even een goed stevig doosje scoren waar ze in bubblewrap verpakt de ruwe handen van de post kunnen doorstaan
quote:
Dat is voor jullie een vraag en voor mij een weetquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
Laat mij raden, transsexueel en glasvezel
Jah, dat dacht ik ooit ook eens met soep voor Nikkiquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
3 lagen bubbels per fles, succes gegarandeerd!
Niet te verwarren met koolzuur.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
3 lagen bubbels per fles, succes gegarandeerd!
quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
[..]
Dat is voor jullie een vraag en voor mij een weet![]()
Wat ook werkt: luiers. Perfecte demping, en als er iets mis gaan absorbeert het als een malle.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jah, dat dacht ik ooit ook eens met soep voor Nikki
Dat was uiteindelijk een soeppakket geworden
quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat ook werkt: luiers. Perfecte demping, en als er iets mis gaan absorbeert het als een malle.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:47 schreef robdriessen het volgende:
Heerlijk, games die even een update van 2,2 Gb binnen gaan hengelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |