quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
Dit klinkt als een Sensation White achtige Tiesto remix
Praat over jezelfquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:20 schreef Geralt het volgende:
Tong is ook wel een beetje een rare.
Maargoed, zijn we dat niet allemaal stiekem een klein beetje?
Precies.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
Een beetje?quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja, dat loopt over van de humor.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een beetje?
Maar zijn culinaire recenties van de horeca gelegenheden rond Zaltbommel was wél briljant
Soms als er witte terrasstoel voor WC pot aangezien wordtquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat is wel een goede, die ga ik onthouden.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Tong moet niemand en mag alles, dat is de reden.
Laatste dubbelzinnigheid van de avond.
Hij valt wat in herhaling alleen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat loopt over van de humor.
Dit is idd best een leuk deuntje, spuit 11.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:25 schreef Fogel het volgende:
Dit is er weer een die ik beter kan waarderen dan andere nummers van vanavond
Een stuk of wat van die recensies lezen is erg leuk. Nu lees ik het ook niet meer.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij valt wat in herhaling alleen.
Ik wist niet dat de reeks nog liepquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij valt wat in herhaling alleen.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
Ow, Gup is trouwens weer terug aan het koper. Hij luste het glas niet
quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Nieuwe poging binnenkort, neem ik aan?
Denk niet dat Gup op zich er iets aan kan doen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Gup moet even afkicken. Ik denk dat morgenavond een nieuwe poging gewaagd gaat worden.
Dit dusquote:
Dat was een kloon.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit dus
En in ONZ wilde ik nooit (dood) gevonden worden
Kan gup ook niets aan doen, is adreswijziging en zo die niet helemaal soepel liep (ander ip-adres)quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk niet dat Gup op zich er iets aan kan doen.
Het zijn schokkende momenten. Je eerste climax, je eerste biertje, je eerste lijntje coke, je eerste glasvezel, je eerste transsexueel, etc. etc.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Gup moet even afkicken. Ik denk dat morgenavond een nieuwe poging gewaagd gaat worden.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:38 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Het zijn schokkende momenten. Je eerste climax, je eerste biertje, je eerste lijntje coke, je eerste glasvezel, je eerste transsexueel, etc. etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |