Succes morgen in Grunnquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:58 schreef tailfox het volgende:
[..]
morgen mag ik zelf draaien. in grunn. en dit weekend 0,0 tijd.
Kom maar op, Piet.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb nog wel wat maffe hiphop wanneer L2B het bijltje neergooit.
Gooi jezelf maar op het roosterquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb nog wel wat maffe hiphop wanneer L2B het bijltje neergooit.
Graag ged... oh wachtquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
Ow, en dank je lieverd, voor de muziekjes van de afgelopen 3 uur![]()
quote:
Ik moet nog steeds aardappelcroquetten draaien van de puree die in de koelkast staatquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Geen dank, zeer graag gedaan. Jullie bedankt voor het uitzitten.
Flikker die piepers op de 1e de beste voorbijganger vanaf het balkon.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Ik moet nog steeds aardappelcroquetten draaien van de puree die in de koelkast staat
quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Flikker die piepers op de 1e de beste voorbijganger vanaf het balkon.
Hoewel het koud op de tribune was, graag gedaan...quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Geen dank, zeer graag gedaan. Jullie bedankt voor het uitzitten.
wtf...quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Flikker die piepers op de 1e de beste voorbijganger vanaf het balkon.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoewel het koud op de tribune was, graag gedaan...
Waar hing je deze keer uit?quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoewel het koud op de tribune was, graag gedaan...
Honkbal...quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Waar heb jij vanavond dan zitten koukleumen?
Oeh!quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]'t zijn geen piepers meer, mooie puree met parmezaan etc
Die flikker ik niet weg
Lucky is ook maar een import Drent hoorquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
wtf...
For the record: ik wil even meedelen dat niet álle drenten boeren als lucky zijn.
Ah, dat had jij gemeen met Cobra4quote:
Van oorsprong uit H'sum hè.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
wtf...
For the record: ik wil even meedelen dat niet álle drenten boeren als lucky zijn.
Wacht ff.. hij is vrijwillig in Drenthe gaan wonen in de prime van zijn leven?quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lucky is ook maar een import Drent hoor
Boer wel, soms, meestal niet
Dank je schat.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lucky is ook maar een import Drent hoor
Boer wel, soms, meestal niet
quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wacht ff.. hij is vrijwillig in Drenthe gaan wonen in de prime van zijn leven?
Twee jaar geleden met Cobra zitten wegbranden tijdens de Haarlemse honkbalweek.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, dat had jij gemeen met Cobra4
Nu herinner ik mij dat
Was dat die keer dat een van de wedstrijden stil gelegd moest worden vanwege het noodweer? Heb toen wat filmpjes gezien. Klappertandend gewoon de lol erin houdenquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Twee jaar geleden met Cobra zitten wegbranden tijdens de Haarlemse honkbalweek.
Weinig aan...
ik dacht dat je in die hoek woondequote:Op donderdag 19 mei 2016 23:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tsja zonder Chill out is het langer rijden dan je optreden.
Nee, het was toen meestal 30 graden en warmer, geen regen gehad toen...quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was dat die keer dat een van de wedstrijden stil gelegd moest worden vanwege het noodweer? Heb toen wat filmpjes gezien. Klappertandend gewoon de lol erin houden
Dan waren de filmpjes van het noodweer van een eerdere Haarlemse honkbalweekquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het was toen meestal 30 graden en warmer, geen regen gehad toen...
Dat kan, ben eerder af en toe een wedstrijd geweest.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan waren de filmpjes van het noodweer van een eerdere Haarlemse honkbalweek
Ik heb niet zoveel met honkbal, meer met American Football. Wel toen ik in de USA woonde een wedstrijd Atlanta Braves - NY Mets @ Turner Stadium gezien. Is wel een happening om zoiets mee te makenquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat kan, ben eerder af en toe een wedstrijd geweest.
Vriendschappelijke wedstrijden/toernooien vind ik niet boeiend, zeker niet van het NL team.
Geprobeerd en ik pas voortaan voor de honkbalweek...
Hier is ook iets vanuit de achtertuin 'volgen'.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ga altijd naar concours hippique wanneer gratis VIP kaarten, is elke keer weer mooi.
Als we in de USA zijn, is het meestal eind oktober/begin november, tijdens de World Series baseball.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met honkbal, meer met American Football. Wel toen ik in de USA woonde een wedstrijd Atlanta Braves - NY Mets @ Turner Stadium gezien. Is wel een happening om zoiets mee te maken
Da's niet alleen met rugby zo, met voetbal is het net zo, als het niet al erger is.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik was in UK toen Engeland wereldkampioen Rugby werd. Het hele land een week lang dronken![]()
Alleen worden Engelsen (anders dan Schotten of Ieren) nogal eens irritant en gewelddadig als ze dronken zijn. Dat was dan wel weer een nadeel.
Als je nooit in de USA geweest bent en niet beter weet dan gewoon een stadium op TV zien, dan kan je ook niet makkelijk begrijpen dat je dingen als college baseball of football volgtquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als we in de USA zijn, is het meestal eind oktober/begin november, tijdens de World Series baseball.
Die volg ik dan op TV of in een bar.
We proberen altijd een paar honkbal en/of American Football wedstrijden bij te wonen, ongeacht welk niveau.
Profs, college, school of desnoods in een park...
Mijn schoonzus woont in Cincinnatti, dus dan bezoeken we de Reds en Bengals.
Maar mijn team daar is de Texas Rangers, die we 2 jaar geleden bezocht hebben.
Allejezus groot stadion, vlak naast dat van de Dallas Cowboys...
Ben met 2 peerden in de trailer dwars door half Europa gereden.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's niet alleen met rugby zo, met voetbal is het net zo, als het niet al erger is.
Ben ruim 30 jaar met Ajax in alle uithoeken van Europa geweest, vaak ook in de UK...
Yep, werelden op zichzelf.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je nooit in de USA geweest bent en niet beter weet dan gewoon een stadium op TV zien, dan kan je ook niet makkelijk begrijpen dat je dingen als college baseball of football volgt
Gemiddelde USA University Campus is meer stadium, runtrack etc, dan college building
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |