Godsamme.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:38 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Het zijn schokkende momenten. Je eerste climax, je eerste biertje, je eerste lijntje coke, je eerste glasvezel, je eerste transsexueel, etc. etc.
De Klang hebben ze wel iddquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
Dit doet mij wel wat denken aan Klangkarussel - Sonnentanz?
Dat komt aardig overeen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
Dit doet mij wel wat denken aan Klangkarussel - Sonnentanz?
Muisquote:
Ik droom er soms nog steeds over.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:38 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Het zijn schokkende momenten. Je eerste climax, je eerste biertje, je eerste lijntje coke, je eerste glasvezel, je eerste transsexueel, etc. etc.
Foxiequote:
2 out of 5.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:38 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Laat mij raden, transsexueel en glasvezelquote:
3 lagen bubbels per fles, succes gegarandeerd!quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Foxie
Biertjes komen er aan hoor, maar moet even een goed stevig doosje scoren waar ze in bubblewrap verpakt de ruwe handen van de post kunnen doorstaan
quote:
Dat is voor jullie een vraag en voor mij een weetquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
Laat mij raden, transsexueel en glasvezel
Jah, dat dacht ik ooit ook eens met soep voor Nikkiquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
3 lagen bubbels per fles, succes gegarandeerd!
Niet te verwarren met koolzuur.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
3 lagen bubbels per fles, succes gegarandeerd!
quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
[..]
Dat is voor jullie een vraag en voor mij een weet![]()
Wat ook werkt: luiers. Perfecte demping, en als er iets mis gaan absorbeert het als een malle.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jah, dat dacht ik ooit ook eens met soep voor Nikki
Dat was uiteindelijk een soeppakket geworden
quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat ook werkt: luiers. Perfecte demping, en als er iets mis gaan absorbeert het als een malle.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:47 schreef robdriessen het volgende:
Heerlijk, games die even een update van 2,2 Gb binnen gaan hengelen
Goedenavondquote:
ik was het al helemaal vergetenquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Foxie
Biertjes komen er aan hoor, maar moet even een goed stevig doosje scoren waar ze in bubblewrap verpakt de ruwe handen van de post kunnen doorstaan
quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
De transsexueel kan ik me niets meer van herinneren, weet alleen nog dat ik volgende dag dikke TV en stereo tegen kwam die er nog niet waren daarvoor.
Ik nietquote:
Welterusten dan maar.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:49 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik denk dat ik op dit deuntje best zou kunnen slapen.
Zo schokkend is het anders niet, hoor. Payday 2 en Dirty Bomb zijn deze dagen de grote boosdoeners qua absurde updates. Vroeger was het Team Fortress 2.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik wil denk ik niet weten wat voor games jij speelt
jazekerr alleen chillout heb ik afgezegtquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga je nog steeds draaien morgen?
Ow ken ik niequote:Op donderdag 19 mei 2016 22:51 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Zo schokkend is het anders niet, hoor. Payday 2 en Dirty Bomb zijn deze dagen de grote boosdoeners qua absurde updates. Vroeger was het Team Fortress 2.
Waarom? Dat is het tofste man.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:52 schreef tailfox het volgende:
[..]
jazekerr alleen chillout heb ik afgezegt
omdat ik op zondag ochtend ineens werd ingeroosterd. en ik zaterdag thuis moet zijn.(en zondag naar iets moet voor henkelientje)quote:
lekker juistquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
Ech hè, af en toe vraag ik mij af waar Lucky met zijn gedachten zit
Lekkere muziek draaien en dan weer zo'n Gup-streek met the Prodigy
Ik vermoed in A'dam.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
Wanneer je lang draait wordt het steeds lastiger om origineel te blijven.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:55 schreef tailfox het volgende:
[..]
omdat ik op zondag ochtend ineens werd ingeroosterd. en ik zaterdag thuis moet zijn.(en zondag naar iets moet voor henkelientje)
Of bij vele kilo's rabarber waar hij eindelijk een afneemster voor gevonden heeftquote:
morgen mag ik zelf draaien. in grunn. en dit weekend 0,0 tijd.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Wanneer ga je weer een show draaien samen met Henkelientje? Ze heeft een plezierige radiostem
Weet ik alles vanquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer je lang draait wordt het steeds lastiger om origineel te blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |