Dat is grote onzin. Ik werk bij een sociale dienst en genoeg mensen met een uitkering, die nog minder te besteden hebben dan jij, hebben gewoom een partner.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 07:47 schreef syndroom het volgende:
Geen geld, geen meisjes, geen leven
Als ik wat meer geld te besteden zou hebben had ik meer kansen gehad om eropuit te trekken en activiteiten te ondernemen waar de kans groter is om dames van mijn eigen leeftijd te ontmoeten. Van alleen thuiszitten kom je ook niet verder maar zolang er geen budget is heb ik geen andere keus.
Eerst eens contact zoeken met mannen dus.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 08:36 schreef syndroom het volgende:
Ik ben gewoon niet zo goed met vrouwen, mis ook aansluiting bij leeftijdsgenoten waardoor ik de boot gemist heb. Dat is het probleem.
Want je leek bang dat ze zichzelf wat aan zou doen, of was dat ook iets wat je jezelf had aangepraat om maar veilig thuis te kunnen blijven?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 08:34 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dat is wel meegevallen, maak me meer zorgen om mijn financiën.
Nou, dan blijf je lekker thuis en verspil je nog wat jaren van je leven tot je in een grotere stad kunt wonen.quote:Het is niet zo dat het daar vol zit met de jonge vrouwen, helaas. Dan moet je toch echt meer naar de middelgrote tot grote steden, dat kun je niet even fietsen dus zul je wel met het ov moeten. Dat is bijna niet te doen, ook moet ik binnen een bepaalde tijd alweer thuis zijn omdat er anders hier geen bussen meer rijden. Of ik moet er een meerdaagse trip ervan maken maar dat kost nog veel meer geld.
Misschien zag ik wel teveel leeuwen en beren op de weg, gelukkig is dat wel meegevallen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 08:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Want je leek bang dat ze zichzelf wat aan zou doen, of was dat ook iets wat je jezelf had aangepraat om maar veilig thuis te kunnen blijven?
Als je naar een grote stad wilt verhuizen moet je jaren ingeschreven staan, of veel geld hebben om particulier te kunnen huren of kopen. Dan is het nog te hopen dat je in een redelijke buurt terecht komt. Een hypotheek krijg je ook niet meer zo snel.quote:[..]
Nou, dan blijf je lekker thuis en verspil je nog wat jaren van je leven tot je in een grotere stad kunt wonen.
OF je gaat nu manieren zoeken waarop je normaal kunt leren omgaan met mensen, mannen en vrouwen, zonder er direct een relatie of seks uit te slepen. Slechts een idee.
En met vijf man in een kroeg staan is te min voor je?quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:19 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Bij elke baan heb je van die mensen die graag 'gezellige' dingen willen doen met collega's.
Uiteindelijk sta je dan met 5 man in het café.
Ik woon in een grote stad, met een bijstand uitkering. Huis heb ik via via gevonden.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:00 schreef syndroom het volgende:
[..]
Misschien zag ik wel teveel leeuwen en beren op de weg, gelukkig is dat wel meegevallen.
[..]
Als je naar een grote stad wilt verhuizen moet je jaren ingeschreven staan, of veel geld hebben om particulier te kunnen huren of kopen. Dan is het nog te hopen dat je in een redelijke buurt terecht komt. Een hypotheek krijg je ook niet meer zo snel.
Maar ik denk niet dat het iets uit zal maken aangezien mijn sociale contact gewoon slecht is. Ik heb nooit aansluiting gehad, met zowel jongens als meisjes niet, dus die seksuele frustratie is eigenlijk meer het gevolg van dat. Dus ik zal eerst aansluiting met leeftijdsgenoten moeten vinden voordat ik überhaupt kans maak op een relatie of voordat seks in zicht komt. Maar hoe vind je aansluiting als je die nooit gehad hebt?
Ik wil best wel op een clubje gaan maar ook dat kost geld en ik weet niet of ik daar wel in de groep geaccepteerd wordt.
Er zijn wel betaalbare plekken in de stad met huisgenoten. Dat zou voor hem dan wel goed zijn. Ja, je hebt dan niet veel ruimte en je moet bepaalde faciliteiten delen, maar je krijgt er ook op sociaal gebied veel mogelijkheden voor terug.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:06 schreef OliverNelsonRemix het volgende:
[..]
Ik woon in een grote stad, met een bijstand uitkering. Huis heb ik via via gevonden.
Doe regelmatig gratis dingen met groepen..
Ergens iets eten kost natuurlijk wel geld en dat hoort er vaak wel bij.. maargoed. Dat lukt van die uitkering.
Conclusie: Ook hier Beren op de weg?
Gast echt, zie jij iedereen als boeman ofzo? Misschien heb je ervaring met nare mensen ofzo maar echt niet iedereen is van zichzelf een ontzettende lul.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:00 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik wil best wel op een clubje gaan maar ook dat kost geld en ik weet niet of ik daar wel in de groep geaccepteerd wordt.
Met 5 man in een café of in je eentje thuis, ik zou het wel weten.quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:19 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Bij elke baan heb je van die mensen die graag 'gezellige' dingen willen doen met collega's.
Uiteindelijk sta je dan met 5 man in het café.
Ik woon alleen. Maar ben wel goed met belastingregels.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er zijn wel betaalbare plekken in de stad met huisgenoten. Dat zou voor hem dan wel goed zijn. Ja, je hebt dan niet veel ruimte en je moet bepaalde faciliteiten delen, maar je krijgt er ook op sociaal gebied veel mogelijkheden voor terug.
Op kamers gaan is vaak wel goedkoper, maar zelfs in de grote steden betaal je nog best veel voor een kleine ruimte. Voor mij zou dat niks zijn, je moet ervan houden en je zult dan ook aansluiting moeten hebben met je huisgenoten.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er zijn wel betaalbare plekken in de stad met huisgenoten. Dat zou voor hem dan wel goed zijn. Ja, je hebt dan niet veel ruimte en je moet bepaalde faciliteiten delen, maar je krijgt er ook op sociaal gebied veel mogelijkheden voor terug.
...quote:Op vrijdag 20 mei 2016 08:22 schreef syndroom het volgende:
[..]
Je denkt dat ik dat hele stuk ga fietsen?
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 08:26 schreef syndroom het volgende:
[..]
30 40 minuten fietsen. Dan ga ik liever met de bus.
Nee, dat is het niet probleem.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 08:36 schreef syndroom het volgende:
Ik ben gewoon niet zo goed met vrouwen, mis ook aansluiting bij leeftijdsgenoten waardoor ik de boot gemist heb. Dat is het probleem.
Daar hoef je sowieso niet van uit te gaan, zeker met jouw omstandigheden niet. Zonder contact met de persoon ga je geen (vrijwillig) contact maken met haar broekje. En anders ga je maar sparen voor een hoer.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 08:24 schreef syndroom het volgende:
Bovendien, hoe moet ik mocht ik een meisje weten te versieren om deze mee naar huis te nemen? Dat is niet te doen als je een half uur moet fietsen naar de stad. Niet dat er daar veel leeftijdsgenoten te vinden zijn, ik kan het beter een stadje noemen, want veel is er niet te doen.
Het viel mij op dat mensen in de grote stad veel meer op zoek zijn naar contact dan waar ik vandaan kom. Veel opener en steken er meer moeite in om contact te leggen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:15 schreef syndroom het volgende:
[..]
Op kamers gaan is vaak wel goedkoper, maar zelfs in de grote steden betaal je nog best veel voor een kleine ruimte. Voor mij zou dat niks zijn, je moet ervan houden en je zult dan ook aansluiting moeten hebben met je huisgenoten.
echt, gooi jezelf wegquote:Op vrijdag 20 mei 2016 08:24 schreef syndroom het volgende:
Bovendien, hoe moet ik mocht ik een meisje weten te versieren om deze mee naar huis te nemen? Dat is niet te doen als je een half uur moet fietsen naar de stad. Niet dat er daar veel leeftijdsgenoten te vinden zijn, ik kan het beter een stadje noemen, want veel is er niet te doen.
Nee, je probleem is dat je liever klaagt over wat je allemaal niet hebt, dan dat je zelf poogt iets eraan te doen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 08:36 schreef syndroom het volgende:
Lees daarvan en probeer die beren niet vervolgens ook in allerlei andere situaties te zien. Waarschijnlijk valt de rest ook mee, als je maar probeert.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:00 schreef syndroom het volgende:
[..]
Misschien zag ik wel teveel leeuwen en beren op de weg, gelukkig is dat wel meegevallen.
Door met mensen te praten en interesse te tonen. En vooral: goed in je vel zitten, comfortabel zijn met jezelf. Ik was jaren geleden ook een stuk onzekerder en sociaal ongemakkelijk. Je kunt dat alleen veranderen door jezelf vaker bloot te stellen aan zulke situaties en door jezelf te accepteren zoals je bent. Lukt dat je niet alleen, dan zou je dat via een psycholoog moeten proberen. Die hulp is er niet voor niets.quote:Maar ik denk niet dat het iets uit zal maken aangezien mijn sociale contact gewoon slecht is. Ik heb nooit aansluiting gehad, met zowel jongens als meisjes niet, dus die seksuele frustratie is eigenlijk meer het gevolg van dat. Dus ik zal eerst aansluiting met leeftijdsgenoten moeten vinden voordat ik überhaupt kans maak op een relatie of voordat seks in zicht komt. Maar hoe vind je aansluiting als je die nooit gehad hebt?
Die zorg kan ik best begrijpen. En ik snap zelfs dat je zoveel focust op studentes en meisjes. Dat is een gevoel wat je begrijpt. Maar je moet ook inzien dat je beeld van andere mensen erg beperkt is. Studentes zijn leuk en interessant, maar er is veel meer dan dat. Je sociale vaardigheden zouden je nummer 1 focuspunt moeten zijn, niet seks. Mensen kunnen niet aan je zien dat je nog nooit seks of een relatie hebt gehad, wel dat je sociaal erg onhandig bent. Je hebt er dus meer aan als je daar wat aan doet.quote:Ik wil best wel op een clubje gaan maar ook dat kost geld en ik weet niet of ik daar wel in de groep geaccepteerd wordt.
Hoe verwacht je aansluiting te vinden als je situaties waarbij je bang bent geen aansluiting te krijgen uit de weg gaat?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:15 schreef syndroom het volgende:
[..]
Op kamers gaan is vaak wel goedkoper, maar zelfs in de grote steden betaal je nog best veel voor een kleine ruimte. Voor mij zou dat niks zijn, je moet ervan houden en je zult dan ook aansluiting moeten hebben met je huisgenoten.
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:22 schreef PENISPENISPENIS het volgende:
echt, je mentaliteit is zo enorm verkeerd. je wil ergens komen, ov kost geld, dus valt af, je kunt gratis met de fiets maar je wil niet omdat je 30/40 minuten moet fietsenheb je wat belangrijks te doen of zo? nee
informeer jezelf, lees boeken, lees interessante materie op het internet, leer bij, zo kom je aan meer kennis
ga hardlopen, doe thuis elke dag oefeningen, zet je vrije tijd in om er fit uit te zien, zo word je aantrekkelijker
al die kleine dingen helpen je zelfvertrouwen en zorgen ervoor dat je beter met mensen kunt omgaan; hoe vaker je met mensen in aanraking komt, hoe makkelijker dat de volgende keer gaat, en zodoende kun je beter met vrouwen spreken...
maar nee, jij wil meteen vrouwen naar huis meenemen
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:27 schreef PENISPENISPENIS het volgende:
[..]
echt, gooi jezelf weg
doel: naar de stad gaan
middel: ov - valt af
alternatief middel: fiets
oplossing? fietsen
maar hoe denk jij? jij maakt het weer groter dan het is, ziet beren op de weg en bedenkt problemen erbij. jij die niet eens een gesprekje kan voeren met vrouwen, gaat je bezighouden met 'wat als ik vrouwen heb versierd en ze met mij mee willen'...
Huh?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:05 schreef Twiitch het volgende:
[..]
En met vijf man in een kroeg staan is te min voor je?
Ik ben niet zo heel bekend met je. Heb je een stoornis?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:15 schreef syndroom het volgende:
[..]
ASSquote:Op vrijdag 20 mei 2016 11:33 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik ben niet zo heel bekend met je. Heb je een stoornis?
Investeer eerst eens in jezelf. Niet veel algemene kennis? Ga lezen of online gratis cursussen volgen om je algemene kennis op te vijzelen en jezelf een interessant mens te maken die wat te vertellen heeft. Heb je interesses? Welke? Wat doe je daar nu mee?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:00 schreef syndroom het volgende:
[..]
[..]
Als je naar een grote stad wilt verhuizen moet je jaren ingeschreven staan, of veel geld hebben om particulier te kunnen huren of kopen. Dan is het nog te hopen dat je in een redelijke buurt terecht komt. Een hypotheek krijg je ook niet meer zo snel.
Maar ik denk niet dat het iets uit zal maken aangezien mijn sociale contact gewoon slecht is. Ik heb nooit aansluiting gehad, met zowel jongens als meisjes niet, dus die seksuele frustratie is eigenlijk meer het gevolg van dat. Dus ik zal eerst aansluiting met leeftijdsgenoten moeten vinden voordat ik überhaupt kans maak op een relatie of voordat seks in zicht komt. Maar hoe vind je aansluiting als je die nooit gehad hebt?
Is goed voor je, fietsen. Kom je buiten, ben je in beweging.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 08:26 schreef syndroom het volgende:
[..]
30 40 minuten fietsen. Dan ga ik liever met de bus.
Hoe wil je leren fietsen als je niet van plan bent op een fiets te stappen omdat je bang bent op je bek te gaan?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:00 schreef syndroom het volgende:
[..]
[..]
Dat verklaart alles dan. Een forum gaat niet kunnen helpen. TS heeft iemand nodig die persoonlijk tot hem kan doordringen.quote:
Ik huur particulier, heb me onlangs wel laten inschrijven maar het duurt nog jaren voordat ik een goede positie op de lijst behaal om redelijk kans te maken op een woning.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:31 schreef DoubleDip het volgende:
Ik vraag me overigens wel af hoe TS woont (sociale huur neem ik aan?) en wat voor werk hij doet dat hij dat nauwelijks kan betalen.
Dat is wel wat laat om je in te schrijven en particuliere huur is duurder. Heb je wel huurtoeslag? En wat voor werk doe je? Misschien tijd voor iets anders?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:36 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik huur particulier, heb me onlangs wel laten inschrijven maar het duurt nog jaren voordat ik een goede positie op de lijst behaal om redelijk kans te maken op een woning.
Hoe zou die hulp dan concreet ingevuld gaan worden?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:31 schreef Villas__Rubin het volgende:
Volgens mij doe jij er verstandig aan om eens langs de psycholoog/psychiater te gaan, en te zeggen: 'psychiater, ik ben al tijdenlang vreselijk geobsedeerd door het idee van een relatie krijgen met een meisje, en m'n eerste keer seks. Die gedachten blijven zich maar aan me opdringen, ik word er gek van. Waarschijnlijk zit dat ook de realisatie ervan gruwelijk in de weg!'. En dan zal de psych waarschijnlijk bevestigen dat dat helemaal waar is. Lijkt me een goede hulpvraag voor jou.
Dat weet ik niet precies, maar de psych weet daar vast wel iets voor.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:48 schreef syndroom het volgende:
Hoe zou die hulp dan concreet ingevuld gaan worden?
Treffende quote.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:15 schreef PENISPENISPENIS het volgende:
relevant
zag dit net op reddit
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Het liefst krijgen ze een exact stappenplan met als resultaat seks.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:15 schreef PENISPENISPENIS het volgende:
relevant
zag dit net op reddit
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Werkt het dan niet zoquote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het liefst krijgen ze een exact stappenplan met als resultaat seks.
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 18:16 schreef LeesFoknl het volgende:
-Blijf van mijn lijf vrouwenhuis. Of neen, jij misschien toch maar liever niet hehe.
Tekenend voor je instelling toch wel dit..quote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:00 schreef syndroom het volgende:
[..]
[..]
Hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:02 schreef rustedwheel het volgende:
Ik heb ook al jaren geen sociale contacten meer. Nu woon ik dan wel in een kamer in de stad en heb wel gewoon m'n werk en sport en hou mezelf wel bezig maar kan nergens aansluiting vinden bij mensen. Een oppervlakkig praatje af en toe gaat nog wel maar meer niet. Vooral niet in groepen. Ik heb altijd het gevoel dat ik mensen lastig val om een of andere reden. Heb ook een verleden in de psychiatrie.
Zelfs op internet ben ik zo. Kijk maar naar mijn aantal posts.
NMLK iets voor jou? Hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:02 schreef rustedwheel het volgende:
Ik heb ook al jaren geen sociale contacten meer. Nu woon ik dan wel in een kamer in de stad en heb wel gewoon m'n werk en sport en hou mezelf wel bezig maar kan nergens aansluiting vinden bij mensen. Een oppervlakkig praatje af en toe gaat nog wel maar meer niet. Vooral niet in groepen. Ik heb altijd het gevoel dat ik mensen lastig val om een of andere reden. Heb ook een verleden in de psychiatrie.
Zelfs op internet ben ik zo. Kijk maar naar mijn aantal posts.
25. En misschien. Ik ben sociaal communicatief ook niet echt goed eigenlijk. Heb moeite met mensen aan kijken bijvoorbeeld, gaat niet vanzelf. Heb ook ASS diagnose.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:26 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
NMLK iets voor jou? Hoe oud ben je?
Je kan vanaf 25 jaar bij NMLK. Maar ik heb ook gehoord dat ze iemand met ASS (die daar verder geen hinder van had) hadden geweigerd. Je kan het proberen, alleen ik weet dus niet hoe flexibel ze zijn. Misschien beter om eerst wat sociaal vaardiger te worden, bijvoorbeeld door middel van een training.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:32 schreef rustedwheel het volgende:
[..]
25. En misschien. Ik ben sociaal communicatief ook niet echt goed eigenlijk. Heb moeite met mensen aan kijken bijvoorbeeld, gaat niet vanzelf. Heb ook ASS diagnose.
Sinds mijn 16de zijn al mijn oude contacten verwaterd. De laatste mensen twee jaar terug was min of meer een bewuste keuze van mezelf. Voelde me daar niet helemaal meer op mijn gemak door een bepaalde kant van mezelf die ik had laten zien. In al die jaren zijn er geen nieuwe vrienden bijgekomen. Ik spreek alleen nog weleens iemand die ik ken uit mijn tijd in een kliniek. Mensen van sport bijvoorbeeld zou ik nooit meer zien als ik daar zou stoppen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:39 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Je kan vanaf 25 jaar bij NMLK. Maar ik heb ook gehoord dat ze iemand met ASS (die daar verder geen hinder van had) hadden geweigerd. Je kan het proberen, alleen ik weet dus niet hoe flexibel ze zijn. Misschien beter om eerst wat sociaal vaardiger te worden, bijvoorbeeld door middel van een training.
Hoe lang mis je die sociale contacten al?
Wat voor kant van jezelf had je laten zien dan? Wisten die mensen van je ASS?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:51 schreef rustedwheel het volgende:
[..]
Sinds mijn 16de zijn al mijn oude contacten verwaterd. De laatste mensen twee jaar terug was min of meer een bewuste keuze van mezelf. Voelde me daar niet helemaal meer op mijn gemak door een bepaalde kant van mezelf die ik had laten zien. In al die jaren zijn er geen nieuwe vrienden bijgekomen. Ik spreek alleen nog weleens iemand die ik ken uit mijn tijd in een kliniek. Mensen van sport bijvoorbeeld zou ik nooit meer zien als ik daar zou stoppen.
Ja was eens op een feestje. Ik was een beetje dronken en raakte aan de praat met zo'n jongen die SPH deed. Ik werd een beetje boos en dat heeft te maken met dat ik moeilijk mijn verleden en diagnose kon accepteren. De sfeer was een nogal verpest. Er waren wel mensen die wisten van mijn ASS. Mensen die ik zelfs nog van de basisschool kende. Het was eigenlijk niet eens nodig geweest om het contact te vermijden maar toch voelde dat voor mij toen beter.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 23:12 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Wat voor kant van jezelf had je laten zien dan? Wisten die mensen van je ASS?
Of dat moment komt niet, kan ookquote:Op zaterdag 21 mei 2016 13:45 schreef Henryster het volgende:
Op een gegeven moment gaat die schakelaar in je hoofd vast wel een keertje om. En op dat moment ben je er zo klaar mee, of met jezelf dat je er direct wat aan gaat doen.
Maarja wanneer dat moment komt weet jij alleen zelf, en dat kan lang duren maar het kan ook morgen zijn.
Ik heb dat zelf ook gehad en ben nu heel tevreden met mezelf 😉
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |