abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162343771
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 08:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoe ver is het met de fiets?
30 40 minuten fietsen. Dan ga ik liever met de bus. :P
pi_162343776
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 08:24 schreef syndroom het volgende:
Bovendien, hoe moet ik mocht ik een meisje weten te versieren om deze mee naar huis te nemen? Dat is niet te doen als je een half uur moet fietsen naar de stad. Niet dat er daar veel leeftijdsgenoten te vinden zijn, ik kan het beter een stadje noemen, want veel is er niet te doen. :')
Een heel half uur _O-

Ik kende mensen die dagelijks meer dan een uur moesten fietsen voor school. Dan kan je echt wel een paar dagen per week uit dat dorp van je komen. Als je het zou willen. Daar zit de crux denk ik.

En misschien moet je inzien dat jouw leven op heel veel vlakken beter kan en dat het niet afhangt van een meisje mee naar huis kunnen nemen. Daarbij woont zij misschien wel in de stad. Smoesjes, smoesjes, smoesjes.
pi_162343786
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 08:26 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ja, maar dat kost geld. Dat heb je niet. Dus dan ga je met de fiets.
pi_162343799
Wel heel goed dat je op jezelf bent gegaan. Heeft je moeder het daar nog moeilijk mee gehad?
  vrijdag 20 mei 2016 @ 08:33:23 #55
455509 OliverNelsonRemix
Niemand is gelijkwaardig.
pi_162343861
quote:

[..]

Wat nou als je vanaf nu alleen nog maar berichten post over wat je wél ondernomen hebt?

Welke informatie hou je overigens achter waardoor wij niet kunnen begrijpen dat jij het zo lastig vindt om iets te ondernemen? Ik heb geen zin om al je posts ooit door te lezen.
pi_162343872
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 08:33 schreef OliverNelsonRemix het volgende:

[..]

Wat nou als je vanaf nu alleen nog maar berichten post over wat je wél ondernomen hebt?

Welke informatie hou je overigens achter waardoor wij niet kunnen begrijpen dat jij het zo lastig vindt om iets te ondernemen? Ik heb geen zin om al je posts ooit door te lezen.
Autisme en een overbezorgde/controlerende moeder.

Graag gedaan.
pi_162343875
Ts is een lui varken en verwacht dat zijn problemen spontaan oplossen :')
pi_162343882
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 08:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Wel heel goed dat je op jezelf bent gegaan. Heeft je moeder het daar nog moeilijk mee gehad?
Dat is wel meegevallen, maak me meer zorgen om mijn financiën.

Het is niet zo dat het daar vol zit met de jonge vrouwen, helaas. Dan moet je toch echt meer naar de middelgrote tot grote steden, dat kun je niet even fietsen dus zul je wel met het ov moeten. Dat is bijna niet te doen, ook moet ik binnen een bepaalde tijd alweer thuis zijn omdat er anders hier geen bussen meer rijden. Of ik moet er een meerdaagse trip ervan maken maar dat kost nog veel meer geld.
pi_162343907
Ik ben gewoon niet zo goed met vrouwen, mis ook aansluiting bij leeftijdsgenoten waardoor ik de boot gemist heb. Dat is het probleem.
pi_162343977
Ja, we weten dat je alleen op zoek bent naar een gat om je zaad in te lozen.

Je bent niet geïnteresseerd in iets anders behalve dat.
pi_162343991
quote:
8s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 07:47 schreef syndroom het volgende:
Geen geld, geen meisjes, geen leven

Als ik wat meer geld te besteden zou hebben had ik meer kansen gehad om eropuit te trekken en activiteiten te ondernemen waar de kans groter is om dames van mijn eigen leeftijd te ontmoeten. Van alleen thuiszitten kom je ook niet verder maar zolang er geen budget is heb ik geen andere keus.
Dat is grote onzin. Ik werk bij een sociale dienst en genoeg mensen met een uitkering, die nog minder te besteden hebben dan jij, hebben gewoom een partner.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 08:47:46 #62
455509 OliverNelsonRemix
pi_162344034
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 08:36 schreef syndroom het volgende:
Ik ben gewoon niet zo goed met vrouwen, mis ook aansluiting bij leeftijdsgenoten waardoor ik de boot gemist heb. Dat is het probleem.
Eerst eens contact zoeken met mannen dus.
pi_162344050
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 08:34 schreef syndroom het volgende:

[..]

Dat is wel meegevallen, maak me meer zorgen om mijn financiën.
Want je leek bang dat ze zichzelf wat aan zou doen, of was dat ook iets wat je jezelf had aangepraat om maar veilig thuis te kunnen blijven?

quote:
Het is niet zo dat het daar vol zit met de jonge vrouwen, helaas. Dan moet je toch echt meer naar de middelgrote tot grote steden, dat kun je niet even fietsen dus zul je wel met het ov moeten. Dat is bijna niet te doen, ook moet ik binnen een bepaalde tijd alweer thuis zijn omdat er anders hier geen bussen meer rijden. Of ik moet er een meerdaagse trip ervan maken maar dat kost nog veel meer geld.
Nou, dan blijf je lekker thuis en verspil je nog wat jaren van je leven tot je in een grotere stad kunt wonen.

OF je gaat nu manieren zoeken waarop je normaal kunt leren omgaan met mensen, mannen en vrouwen, zonder er direct een relatie of seks uit te slepen. Slechts een idee.
pi_162344180
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 08:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Want je leek bang dat ze zichzelf wat aan zou doen, of was dat ook iets wat je jezelf had aangepraat om maar veilig thuis te kunnen blijven?
Misschien zag ik wel teveel leeuwen en beren op de weg, gelukkig is dat wel meegevallen.

quote:
[..]

Nou, dan blijf je lekker thuis en verspil je nog wat jaren van je leven tot je in een grotere stad kunt wonen.

OF je gaat nu manieren zoeken waarop je normaal kunt leren omgaan met mensen, mannen en vrouwen, zonder er direct een relatie of seks uit te slepen. Slechts een idee.
Als je naar een grote stad wilt verhuizen moet je jaren ingeschreven staan, of veel geld hebben om particulier te kunnen huren of kopen. Dan is het nog te hopen dat je in een redelijke buurt terecht komt. Een hypotheek krijg je ook niet meer zo snel.

Maar ik denk niet dat het iets uit zal maken aangezien mijn sociale contact gewoon slecht is. Ik heb nooit aansluiting gehad, met zowel jongens als meisjes niet, dus die seksuele frustratie is eigenlijk meer het gevolg van dat. Dus ik zal eerst aansluiting met leeftijdsgenoten moeten vinden voordat ik überhaupt kans maak op een relatie of voordat seks in zicht komt. Maar hoe vind je aansluiting als je die nooit gehad hebt?

Ik wil best wel op een clubje gaan maar ook dat kost geld en ik weet niet of ik daar wel in de groep geaccepteerd wordt.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 09:05:19 #65
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_162344253
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 16:19 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Bij elke baan heb je van die mensen die graag 'gezellige' dingen willen doen met collega's.
Uiteindelijk sta je dan met 5 man in het café.
En met vijf man in een kroeg staan is te min voor je?
Graag op anoniem
  vrijdag 20 mei 2016 @ 09:06:54 #66
455509 OliverNelsonRemix
pi_162344272
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 09:00 schreef syndroom het volgende:

[..]

Misschien zag ik wel teveel leeuwen en beren op de weg, gelukkig is dat wel meegevallen.

[..]

Als je naar een grote stad wilt verhuizen moet je jaren ingeschreven staan, of veel geld hebben om particulier te kunnen huren of kopen. Dan is het nog te hopen dat je in een redelijke buurt terecht komt. Een hypotheek krijg je ook niet meer zo snel.

Maar ik denk niet dat het iets uit zal maken aangezien mijn sociale contact gewoon slecht is. Ik heb nooit aansluiting gehad, met zowel jongens als meisjes niet, dus die seksuele frustratie is eigenlijk meer het gevolg van dat. Dus ik zal eerst aansluiting met leeftijdsgenoten moeten vinden voordat ik überhaupt kans maak op een relatie of voordat seks in zicht komt. Maar hoe vind je aansluiting als je die nooit gehad hebt?

Ik wil best wel op een clubje gaan maar ook dat kost geld en ik weet niet of ik daar wel in de groep geaccepteerd wordt.
Ik woon in een grote stad, met een bijstand uitkering. Huis heb ik via via gevonden.
Doe regelmatig gratis dingen met groepen..

Ergens iets eten kost natuurlijk wel geld en dat hoort er vaak wel bij.. maargoed. Dat lukt van die uitkering.

Conclusie: Ook hier Beren op de weg?
pi_162344302
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 09:06 schreef OliverNelsonRemix het volgende:

[..]

Ik woon in een grote stad, met een bijstand uitkering. Huis heb ik via via gevonden.
Doe regelmatig gratis dingen met groepen..

Ergens iets eten kost natuurlijk wel geld en dat hoort er vaak wel bij.. maargoed. Dat lukt van die uitkering.

Conclusie: Ook hier Beren op de weg?
Er zijn wel betaalbare plekken in de stad met huisgenoten. Dat zou voor hem dan wel goed zijn. Ja, je hebt dan niet veel ruimte en je moet bepaalde faciliteiten delen, maar je krijgt er ook op sociaal gebied veel mogelijkheden voor terug.
pi_162344315
quote:

[..]

Gast echt, zie jij iedereen als boeman ofzo? Misschien heb je ervaring met nare mensen ofzo maar echt niet iedereen is van zichzelf een ontzettende lul.

Ookal kan ik de frustratie van mensen snappen als ze met je praten want dit gezeik hierboven moet je natuurlijk wel achterwege laten in zo'n clubje. Praat over leuke dingen i.p.v. je tekortkomingen.
pi_162344331
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 16:19 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Bij elke baan heb je van die mensen die graag 'gezellige' dingen willen doen met collega's.
Uiteindelijk sta je dan met 5 man in het café.
Met 5 man in een café of in je eentje thuis, ik zou het wel weten.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 09:11:39 #70
455509 OliverNelsonRemix
pi_162344355
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 09:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Er zijn wel betaalbare plekken in de stad met huisgenoten. Dat zou voor hem dan wel goed zijn. Ja, je hebt dan niet veel ruimte en je moet bepaalde faciliteiten delen, maar je krijgt er ook op sociaal gebied veel mogelijkheden voor terug.
Ik woon alleen. Maar ben wel goed met belastingregels.

Ik kan me voorstellen dat het lastig kan zijn om bij huisgenoten geaccepteerd te worden als je lichtelijk socialy akward bent. Laten we zeggen dat dat de reden is dat ik ook alleen woon:p.

Als je wel met anderen kunt samen wonen is het natuurlijk fantastisch.
pi_162344417
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 09:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Op kamers gaan is vaak wel goedkoper, maar zelfs in de grote steden betaal je nog best veel voor een kleine ruimte. Voor mij zou dat niks zijn, je moet ervan houden en je zult dan ook aansluiting moeten hebben met je huisgenoten.
pi_162344566
quote:
18s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 08:22 schreef syndroom het volgende:

[..]

Je denkt dat ik dat hele stuk ga fietsen? :')
...
quote:

[..]

:') :') :') :') :')

zoveel vrije tijd en dan nog droevig doen over algemene kennis, in dit digitale tijdperk...

het echte probleem is dat je onrealistische wensen hebt. je legt de lat meteen zo hoog, dat het onhaalbaar is (waardoor je weer in je vicieuze cirkel komt).

in alles wat je doet, betrek je meteen de vrouwen erbij; in plaats van dingen te doen voor jezelf, doe jij dingen om aan vrouwen te komen.

maar goed, volgens mij hebben veel mensen al met jou gesproken hier, keer op keer komt hetzelfde eruit, dus ik ga verder ook geen moeite doen

echt, je mentaliteit is zo enorm verkeerd. je wil ergens komen, ov kost geld, dus valt af, je kunt gratis met de fiets maar je wil niet omdat je 30/40 minuten moet fietsen :') heb je wat belangrijks te doen of zo? nee :')

informeer jezelf, lees boeken, lees interessante materie op het internet, leer bij, zo kom je aan meer kennis
ga hardlopen, doe thuis elke dag oefeningen, zet je vrije tijd in om er fit uit te zien, zo word je aantrekkelijker

al die kleine dingen helpen je zelfvertrouwen en zorgen ervoor dat je beter met mensen kunt omgaan; hoe vaker je met mensen in aanraking komt, hoe makkelijker dat de volgende keer gaat, en zodoende kun je beter met vrouwen spreken...

maar nee, jij wil meteen vrouwen naar huis meenemen :')
pi_162344592
quote:
Nee, dat is het niet probleem.

Je motivatie (vrouwen, seks, vrouwen, seks, vrouwen) is het probleem.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 09:24:15 #74
456432 Kamina
Tenacious!
pi_162344598
quote:
Bovendien, hoe moet ik mocht ik een meisje weten te versieren om deze mee naar huis te nemen? Dat is niet te doen als je een half uur moet fietsen naar de stad. Niet dat er daar veel leeftijdsgenoten te vinden zijn, ik kan het beter een stadje noemen, want veel is er niet te doen. :')
Daar hoef je sowieso niet van uit te gaan, zeker met jouw omstandigheden niet. Zonder contact met de persoon ga je geen (vrijwillig) contact maken met haar broekje. En anders ga je maar sparen voor een hoer.

Ga je richten op die omstandigheden. Zoek professionele hulp. Jouw problemen zijn te groot en complex om zelf, of via een forum, op te lossen.

En ga fietsen. Waar een wil is, is een weg. Of fietspad.
1 + 1 = blauw
  vrijdag 20 mei 2016 @ 09:24:21 #75
455509 OliverNelsonRemix
pi_162344601
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 09:15 schreef syndroom het volgende:

[..]

Op kamers gaan is vaak wel goedkoper, maar zelfs in de grote steden betaal je nog best veel voor een kleine ruimte. Voor mij zou dat niks zijn, je moet ervan houden en je zult dan ook aansluiting moeten hebben met je huisgenoten.
Het viel mij op dat mensen in de grote stad veel meer op zoek zijn naar contact dan waar ik vandaan kom. Veel opener en steken er meer moeite in om contact te leggen.

Waarom kies je het bericht uit wat het best aansluit bij jouw doembeeld om op te reageren?
pi_162344664
quote:
echt, gooi jezelf weg

doel: naar de stad gaan
middel: ov - valt af
alternatief middel: fiets
oplossing? fietsen

maar hoe denk jij? jij maakt het weer groter dan het is, ziet beren op de weg en bedenkt problemen erbij. jij die niet eens een gesprekje kan voeren met vrouwen, gaat je bezighouden met 'wat als ik vrouwen heb versierd en ze met mij mee willen'...

ja, als je alles wat je doet zo benadert kom je geen fuck verder fuckface
  vrijdag 20 mei 2016 @ 09:39:16 #77
33189 RM-rf
1/998001
pi_162344915
quote:
Nee, je probleem is dat je liever klaagt over wat je allemaal niet hebt, dan dat je zelf poogt iets eraan te doen.

Er is een mooi engelse spreekwoord hierover uit vroeger tijden : "Shit or get off the pot"

https://en.wikipedia.org/wiki/Shit_or_get_off_the_pot

het beschrijft mensen die lang op de toilet blijven zitten die zich luidkeels lopen te beklagen ver hun verstopping
(en het stamt uit een tijd dat de toiletpot vaak nog gebruikt werd in bijzijn van anderen, in kleine ruimtes)...

Als je werkelijk verder zoveel redenen vind waarom je geen moeite kunt of wilt doen anderen te leren kennen,

... doe het dan ook verder niet, maar houd dan ook op je te beklagen dat je geen sociale contacten hebt..
In dat geval is je eenzaamheid gewoon jouw eigen bewuste keuze, en wil je niets anders

[ Bericht 6% gewijzigd door RM-rf op 20-05-2016 11:07:42 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_162344924
quote:

[..]

Lees daarvan en probeer die beren niet vervolgens ook in allerlei andere situaties te zien. Waarschijnlijk valt de rest ook mee, als je maar probeert. :)

quote:
Door met mensen te praten en interesse te tonen. En vooral: goed in je vel zitten, comfortabel zijn met jezelf. Ik was jaren geleden ook een stuk onzekerder en sociaal ongemakkelijk. Je kunt dat alleen veranderen door jezelf vaker bloot te stellen aan zulke situaties en door jezelf te accepteren zoals je bent. Lukt dat je niet alleen, dan zou je dat via een psycholoog moeten proberen. Die hulp is er niet voor niets.

quote:
Die zorg kan ik best begrijpen. En ik snap zelfs dat je zoveel focust op studentes en meisjes. Dat is een gevoel wat je begrijpt. Maar je moet ook inzien dat je beeld van andere mensen erg beperkt is. Studentes zijn leuk en interessant, maar er is veel meer dan dat. Je sociale vaardigheden zouden je nummer 1 focuspunt moeten zijn, niet seks. Mensen kunnen niet aan je zien dat je nog nooit seks of een relatie hebt gehad, wel dat je sociaal erg onhandig bent. Je hebt er dus meer aan als je daar wat aan doet.
pi_162344953
quote:

[..]

Hoe verwacht je aansluiting te vinden als je situaties waarbij je bang bent geen aansluiting te krijgen uit de weg gaat?
pi_162344978
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 09:22 schreef PENISPENISPENIS het volgende:
echt, je mentaliteit is zo enorm verkeerd. je wil ergens komen, ov kost geld, dus valt af, je kunt gratis met de fiets maar je wil niet omdat je 30/40 minuten moet fietsen :') heb je wat belangrijks te doen of zo? nee :')

informeer jezelf, lees boeken, lees interessante materie op het internet, leer bij, zo kom je aan meer kennis
ga hardlopen, doe thuis elke dag oefeningen, zet je vrije tijd in om er fit uit te zien, zo word je aantrekkelijker

al die kleine dingen helpen je zelfvertrouwen en zorgen ervoor dat je beter met mensen kunt omgaan; hoe vaker je met mensen in aanraking komt, hoe makkelijker dat de volgende keer gaat, en zodoende kun je beter met vrouwen spreken...

maar nee, jij wil meteen vrouwen naar huis meenemen :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 09:27 schreef PENISPENISPENIS het volgende:

[..]

echt, gooi jezelf weg

doel: naar de stad gaan
middel: ov - valt af
alternatief middel: fiets
oplossing? fietsen

maar hoe denk jij? jij maakt het weer groter dan het is, ziet beren op de weg en bedenkt problemen erbij. jij die niet eens een gesprekje kan voeren met vrouwen, gaat je bezighouden met 'wat als ik vrouwen heb versierd en ze met mij mee willen'...
Wat hij zegt.
pi_162346164
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 09:05 schreef Twiitch het volgende:

[..]

En met vijf man in een kroeg staan is te min voor je?
Huh?
Is dat jouw interpretatie?
5 Ferrari's op videoband!
  vrijdag 20 mei 2016 @ 11:33:24 #82
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_162347811
quote:

[..]

Ik ben niet zo heel bekend met je. Heb je een stoornis?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_162347984
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 11:33 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik ben niet zo heel bekend met je. Heb je een stoornis?
ASS

[ Bericht 1% gewijzigd door Copycat op 20-05-2016 13:50:06 ]
  Moderator vrijdag 20 mei 2016 @ 11:40:56 #84
5428 crew  miss_sly
pi_162348040
quote:

[..]

[..]

Investeer eerst eens in jezelf. Niet veel algemene kennis? Ga lezen of online gratis cursussen volgen om je algemene kennis op te vijzelen en jezelf een interessant mens te maken die wat te vertellen heeft. Heb je interesses? Welke? Wat doe je daar nu mee?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_162348104
Ga naar de hoeren en zoek hulp.

Probleem opgelost.
  Moderator vrijdag 20 mei 2016 @ 11:46:32 #86
5428 crew  miss_sly
pi_162348192
quote:

[..]

Is goed voor je, fietsen. Kom je buiten, ben je in beweging.
Ik fiets het 3-4 dagen per week alleen al om naar mijn werk te gaan, enkele reis. In het begin is het even wennen, maar het is ook erg fijn. Luisterboek op je telefoon, kun je onderweg ook nog boeken luisteren.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_162349513
quote:

[..]

[..]

Hoe wil je leren fietsen als je niet van plan bent op een fiets te stappen omdat je bang bent op je bek te gaan?
pi_162349575
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 11:39 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

ASS
Dat verklaart alles dan. Een forum gaat niet kunnen helpen. TS heeft iemand nodig die persoonlijk tot hem kan doordringen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Copycat op 20-05-2016 13:50:25 ]
pi_162351083
Als bepaalde stappen te groot zijn, dan zou 'stoppen' niet het gevolg moeten zijn. Dan sta je immers stil. Als je een angst hebt of een beer op de weg ziet kun je beter proberen een kleiner stapje te maken (en voorkom je stilstand)?

Dus wat zou voor jou een reeel klein stapje zijn om toch niet de hele dag vanwege geldzorgen thuis te hoeven zitten?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_162353216
Ik vraag me overigens wel af hoe TS woont (sociale huur neem ik aan?) en wat voor werk hij doet dat hij dat nauwelijks kan betalen.
pi_162353650
De vraag is.. ben jij tevreden met hoe jouw leven er nu uit ziet?

Als dat zo is en je hebt daarnaast nog passies wat maakt het dan uit?.

Er zijn altijd wel meiden die een interesse delen, al zal het natuurlijk wel minder makkelijk zijn als je niet echt van die mainstream hobbies/passies hebt.

Ik heb bijvoorbeeld echt niks met de hele party scene, dus ik heb vaak niet echt iets te melden bij die party girls waar hun hele leven en dingen draait om feesten.. wel heb ik dus weer iets met sport meiden en gamers..

Even een voorbeeld uit mijn leven, ik ben zelf een redelijk sociaal persoon, heb redelijk wat vrienden en kenissen, heb momenteel een vriendin en af en toe ook niet meer echt veel te vertellen.

Waarom?, ik sport nu alleen maar, werk en game... en ik zat ook een tijdje na te denken om meer dingen te ondernemen zodat ik meer kan vertellen maar goed.. je moet doen waar jij je blij mee voelt.
Waz met jou!
pi_162354629
Nou doe er wat aan in plaats van janktopics erover openen.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_162354973
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 14:31 schreef DoubleDip het volgende:
Ik vraag me overigens wel af hoe TS woont (sociale huur neem ik aan?) en wat voor werk hij doet dat hij dat nauwelijks kan betalen.
Ik huur particulier, heb me onlangs wel laten inschrijven maar het duurt nog jaren voordat ik een goede positie op de lijst behaal om redelijk kans te maken op een woning.
pi_162355624
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 15:36 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ik huur particulier, heb me onlangs wel laten inschrijven maar het duurt nog jaren voordat ik een goede positie op de lijst behaal om redelijk kans te maken op een woning.
Dat is wel wat laat om je in te schrijven en particuliere huur is duurder. Heb je wel huurtoeslag? En wat voor werk doe je? Misschien tijd voor iets anders?
  vrijdag 20 mei 2016 @ 16:31:53 #95
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_162356303
Volgens mij doe jij er verstandig aan om eens langs de psycholoog/psychiater te gaan, en te zeggen: 'psychiater, ik ben al tijdenlang vreselijk geobsedeerd door het idee van een relatie krijgen met een meisje, en m'n eerste keer seks. Die gedachten blijven zich maar aan me opdringen, ik word er gek van. Waarschijnlijk zit dat ook de realisatie ervan gruwelijk in de weg!'. En dan zal de psych waarschijnlijk bevestigen dat dat helemaal waar is. Lijkt me een goede hulpvraag voor jou.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_162356724
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 16:31 schreef Villas__Rubin het volgende:
Volgens mij doe jij er verstandig aan om eens langs de psycholoog/psychiater te gaan, en te zeggen: 'psychiater, ik ben al tijdenlang vreselijk geobsedeerd door het idee van een relatie krijgen met een meisje, en m'n eerste keer seks. Die gedachten blijven zich maar aan me opdringen, ik word er gek van. Waarschijnlijk zit dat ook de realisatie ervan gruwelijk in de weg!'. En dan zal de psych waarschijnlijk bevestigen dat dat helemaal waar is. Lijkt me een goede hulpvraag voor jou.
Hoe zou die hulp dan concreet ingevuld gaan worden?
  vrijdag 20 mei 2016 @ 16:52:58 #97
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_162356834
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 16:48 schreef syndroom het volgende:
Hoe zou die hulp dan concreet ingevuld gaan worden?
Dat weet ik niet precies, maar de psych weet daar vast wel iets voor.
Ik vermoed persoonlijk dat ie dan naar manieren gaat zoeken om die gedachtepatronen te doorbreken op de momenten dat het zich voordoet. Bijvoorbeeld door als je weer in zo'n obsessieve gedachtenstroom zit, iets te ondernemen waardoor die stroom onderbroken wordt en wordt vervangen door iets anders.

Met als doel weer andere hersenverbindingen tot stand te brengen en deze 'los te weken'. Je zit nu volgens mij vreselijk vast in een patroon van steeds herhalende obsessies, en daar simpelweg niet uit komen. Heel goed iets om dus wat aan te gaan doen. Want dit is een cirkeltje die je zelf niet zomaar doorbreekt. En het stapelt alleen maar op...
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  vrijdag 20 mei 2016 @ 16:53:58 #98
444765 GOLDFIN9ER
geen SILVERFIN9ER
pi_162356860
Geld heeft er natuurlijk niets mee te maken. Of hoe dan al die naar school gaande jongeren dat dan, en mensen met een uitkering ?

Heb die allemaal geen meisje en geen seks, of heb alleen jij geen meisje en geen seks?
pi_162357432
relevant

zag dit net op reddit
quote:
I don't think guys like him see women as people. More like some puzzle they have to solve to get the sex out.
14.gif14.gif14.gif
pi_162357449
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 17:15 schreef PENISPENISPENIS het volgende:
relevant

zag dit net op reddit

[..]

[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Treffende quote.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: