Dat komt omdat ze een denkpatroon hebben dat helemaal vastgeroest is.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:23 schreef Villas__Rubin het volgende:
Wat zitten hier toch een paar lamstralen zeg, ongelooflijk. Klagen, zeuren, zeiken. Maar iets doen? Ho maar. Alleen eens in de zoveel tijd weer eens een hersenscheet dumpen en vervolgens weer gaan zitten gamen en je er niet meer mee bezig houden, en na een tijdje weer hetzelfde cirkeltje. Lamstraal, lamstraal, lamstraal! Dat ben je.
Zolang je zelfs op internet passief klaagt over je leven, door een zeker ander persoon te bekritiseren op gebreken die je zelf ook vertoont, zal je altijd achter blijven lopen en je nooit ontwikkelen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:06 schreef syndroom het volgende:
Soms vraag ik me weleens af hoe afwijkend ik ben, met nauwelijks sociale contacten, maagd, en nooit een vriendin gehad ben je wel anders dan de rest. Als ik op internet kijk lees ik allemaal verhalen van jongeren die een heel actief leven leiden, relaties hebben gehad, samenwonen, met vrienden activiteiten ondernemen, uitgaan, reizen en dat soort dingen.
Dan heb ik echt het gevoel dat ik achterloop met mijn ontwikkeling.Ik heb eigenlijk niks te vertellen op dates, slechts enkele keer in het buitenland geweest en mijn algemene kennis is ook minimaal. Wat is eigenlijk normaal en in hoeverre is het van betekenis op een date?
Is het hebben van een passief leven een voor of nadeel? Wat vinden vrouwen van mannen die een passief leven leiden?
Vooral dat gezeur is zo vermoeiend. Kan me voorstellen dat mensen dan afhakenquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Of niet, maar zeur er niet steeds over.
Moeten ze eerst inhaken en dat lukt al niet, want het gaat voornamelijk om (zelf)medelijden. Maar ja, dat is dan wel weer vrijwel het enige waarbij hij wel iets van aansluiting lijkt te voelen, dus catch22..quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:07 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Vooral dat gezeur is zo vermoeiend. Kan me voorstellen dat mensen dan afhaken.
Je geeft hier zelf al antwoord op he... hoe afwijkend je bent.quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:06 schreef syndroom het volgende:
Soms vraag ik me weleens af hoe afwijkend ik ben, met nauwelijks sociale contacten, maagd, en nooit een vriendin gehad ben je wel anders dan de rest. Als ik op internet kijk lees ik allemaal verhalen van jongeren die een heel actief leven leiden, relaties hebben gehad, samenwonen, met vrienden activiteiten ondernemen, uitgaan, reizen en dat soort dingen.
Dan heb ik echt het gevoel dat ik achterloop met mijn ontwikkeling.Ik heb eigenlijk niks te vertellen op dates, slechts enkele keer in het buitenland geweest en mijn algemene kennis is ook minimaal. Wat is eigenlijk normaal en in hoeverre is het van betekenis op een date?
Ik kan alleen voor mezelf spreken. Ik hou niet van mannen die passief zijn. Vooral als algemene kennis ook ontbreekt... Maar er zijn vast vrouwen die zelf geen algemene kennis hebben en er niet zo om geven. Wellicht kom je zo'n meisje ooit tegen en heb je een fantastische klik.quote:Is het hebben van een passief leven een voor of nadeel? Wat vinden vrouwen van mannen die een passief leven leiden?
Dan moet je maar accepteren dat er niks verandert. Schik je in je lot.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 05:12 schreef syndroom het volgende:
De bereidheid om te veranderen is er zeker alleen je moet wel de middelen ervoor hebben en gezien mijn financiële situatie niet al te best is wil je zo weinig mogelijk uitgeven en is het aantrekkelijker om passief thuis te zitten.
En dit is het enige wat je op alle posts te zeggen hebt? (hoe passief idd!!) Er zijn meer mensen met niet al te beste financiële situaties die wel wat actie in hun leven hebben.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 05:12 schreef syndroom het volgende:
De bereidheid om te veranderen is er zeker alleen je moet wel de middelen ervoor hebben en gezien mijn financiële situatie niet al te best is wil je zo weinig mogelijk uitgeven en is het aantrekkelijker om passief thuis te zitten.
Zijn genoeg dingen die je kunt doen ook wanneer je het niet ruim hebt. Je lijkt je eerder achter je financiële situatie te verschuilen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 05:12 schreef syndroom het volgende:
En dat is je laatste woord? Prima. Dan zijn we uitgepraat.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 07:47 schreef syndroom het volgende:
Geen geld, geen meisjes, geen leven
Als ik wat meer geld te besteden zou hebben had ik meer kansen gehad om eropuit te trekken en activiteiten te ondernemen waar de kans groter is om dames van mijn eigen leeftijd te ontmoeten. Van alleen thuiszitten kom je ook niet verder maar zolang er geen budget is heb ik geen andere keus.
Wat doe je allemaal om aan het werk te komen?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 07:47 schreef syndroom het volgende:
Als ik wat meer geld te besteden zou hebben had ik meer kansen gehad om eropuit te trekken en activiteiten te ondernemen waar de kans groter is om dames van mijn eigen leeftijd te ontmoeten. Van alleen thuiszitten kom je ook niet verder maar zolang er geen budget is heb ik geen andere keus.
Ok, zo te zien heb je het uitgevogeld. Veel plezier met alleen thuiszitten en lekker slachtoffer spelen. Het is nu eenmaal de schuld van de wereld dat je zo bent en er niets aan kunt doen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 07:47 schreef syndroom het volgende:
Als je geld zou hebben, wat zou je dan doen?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 08:17 schreef syndroom het volgende:
Ik heb wel werk met een bescheiden salaris maar hetgeen dat ik daadwerkelijk over hou na aftrek van alle vaste lasten inclusief huur is gewoon erg karig. Problemen bespreek ik niet met collega's, hou het liefst werk en privé strikt gescheiden. Ik wil ook gewoon een keer lekker kunnen leven, geliefd zijn bij de vrouwen en seks kunnen hebben. Doordat ik op een houtje moet bijten is het wel zo dat je keuzes moet maken en dat het soms beter is om thuis te zitten om te voorkomen dat je in de financiële problemen terecht komt. Misschien dat ik eens nog beter werk kan krijgen of goedkopere woonruimte maar voorlopig zit dat er nog niet in.
Fixed.quote:Dat lost het probleem ook niet op, ik blijf nog altijd die jongen die niet zo goed met vrouwen mensen op kan schieten. Ondertussen nog altijd gefrustreerd door het gebrek aan intimiteit.
Je kan dan gewoon naar de stad, of op een vereniging en dat soort dingen. Vergeet niet dat ik in een dorp woon, weliswaar met openbaar vervoer in de buurt maar ook dat kost natuurlijk geld.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 08:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je geld zou hebben, wat zou je dan doen?
[..]
Fixed.
Heb je geen fiets?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 08:19 schreef syndroom het volgende:
[..]
Je kan dan gewoon naar de stad, of op een vereniging en dat soort dingen. Vergeet niet dat ik in een dorp woon, weliswaar met openbaar vervoer in de buurt maar ook dat kost natuurlijk geld.
En dit. Anders was het niet al zijn hele leven een probleem geweest.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 08:21 schreef ElDinosaur het volgende:
Smoesjessmoesjes.
Je weet zelf heel goed dat jouw echte probleem los staat van geld.
Hoe ver is het met de fiets?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 08:22 schreef syndroom het volgende:
[..]
Je denkt dat ik dat hele stuk ga fietsen?
Je bent nog net een slag erger dan deezertje. Hoe weinig actie hij ook onderneemt, het is nog tig keer meer dan jij doet.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 08:22 schreef syndroom het volgende:
[..]
Je denkt dat ik dat hele stuk ga fietsen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |