abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162329175
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 17:23 schreef Villas__Rubin het volgende:
Wat zitten hier toch een paar lamstralen zeg, ongelooflijk. Klagen, zeuren, zeiken. Maar iets doen? Ho maar. Alleen eens in de zoveel tijd weer eens een hersenscheet dumpen en vervolgens weer gaan zitten gamen en je er niet meer mee bezig houden, en na een tijdje weer hetzelfde cirkeltje. Lamstraal, lamstraal, lamstraal! Dat ben je.
Dat komt omdat ze een denkpatroon hebben dat helemaal vastgeroest is.
Bijzonder moeilijk om af te leren.
En ik vrees dat woorden niet helpen. Ze moeten en zelf ervaren, zelf hun hoofd stoten. Besef kun je niet afdwingen.
FOK! is net een groot tijdschrift
  donderdag 19 mei 2016 @ 18:03:47 #27
456432 Kamina
Tenacious!
pi_162329255
quote:
7s.gif Op donderdag 19 mei 2016 16:06 schreef syndroom het volgende:
Soms vraag ik me weleens af hoe afwijkend ik ben, met nauwelijks sociale contacten, maagd, en nooit een vriendin gehad ben je wel anders dan de rest. Als ik op internet kijk lees ik allemaal verhalen van jongeren die een heel actief leven leiden, relaties hebben gehad, samenwonen, met vrienden activiteiten ondernemen, uitgaan, reizen en dat soort dingen.

Dan heb ik echt het gevoel dat ik achterloop met mijn ontwikkeling. :') Ik heb eigenlijk niks te vertellen op dates, slechts enkele keer in het buitenland geweest en mijn algemene kennis is ook minimaal. Wat is eigenlijk normaal en in hoeverre is het van betekenis op een date?

Is het hebben van een passief leven een voor of nadeel? Wat vinden vrouwen van mannen die een passief leven leiden?
Zolang je zelfs op internet passief klaagt over je leven, door een zeker ander persoon te bekritiseren op gebreken die je zelf ook vertoont, zal je altijd achter blijven lopen en je nooit ontwikkelen.

Nooit meer reageren in je eigen topics zal je ook niet helpen.

Richt je eens op je eigen ontwikkeling, in plaats van die van anderen. En ook hoe je je eigen ontwikkeling in de weg staat, in plaats van wijzen naar anderen die dat zouden doen.

Vrouwen vinden niets van mensen met een passief leven, want hoe kom je daar ooit mee in aanraking?
1 + 1 = blauw
  donderdag 19 mei 2016 @ 18:07:16 #28
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_162329333
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 17:33 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Of niet, maar zeur er niet steeds over.
Vooral dat gezeur is zo vermoeiend. Kan me voorstellen dat mensen dan afhaken :).
pi_162329428
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 18:07 schreef Helsinki het volgende:

[..]

Vooral dat gezeur is zo vermoeiend. Kan me voorstellen dat mensen dan afhaken :).
Moeten ze eerst inhaken en dat lukt al niet, want het gaat voornamelijk om (zelf)medelijden. Maar ja, dat is dan wel weer vrijwel het enige waarbij hij wel iets van aansluiting lijkt te voelen, dus catch22..
pi_162329523
Ik heb een lange tijd gehad dat ik niks deed omdat ik niemand had om iets mee te doen.. Maar zo kom je juist in een neerwaartse spiraal terecht.

Ik ben nu 2 keer in mijn eentje op reis geweest ( Londen en Parijs). Ga in mijn eentje naar de dierentuin, ga zelf naar de bioscoop.. En ik
Merk dat mijn omgeving daar het positieve van inziet, dus je zal er meer aan hebben dan dat je gaat zitten klagen.
  donderdag 19 mei 2016 @ 18:22:31 #31
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162329671
Opruimslotje.

En weer open. Ongezouten meningen zijn prima, maar puur op de man-posts niet.
En Syndroom, het zou prettig zijn als dit weer geen hit and run-topic wordt.

[ Bericht 86% gewijzigd door Copycat op 19-05-2016 18:29:05 ]
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 19 mei 2016 @ 19:24:33 #32
324553 Parafoonnotulist
Gegijzeld door notuleerdrang
pi_162331359
quote:
7s.gif Op donderdag 19 mei 2016 16:06 schreef syndroom het volgende:
Soms vraag ik me weleens af hoe afwijkend ik ben, met nauwelijks sociale contacten, maagd, en nooit een vriendin gehad ben je wel anders dan de rest. Als ik op internet kijk lees ik allemaal verhalen van jongeren die een heel actief leven leiden, relaties hebben gehad, samenwonen, met vrienden activiteiten ondernemen, uitgaan, reizen en dat soort dingen.

Dan heb ik echt het gevoel dat ik achterloop met mijn ontwikkeling. :') Ik heb eigenlijk niks te vertellen op dates, slechts enkele keer in het buitenland geweest en mijn algemene kennis is ook minimaal. Wat is eigenlijk normaal en in hoeverre is het van betekenis op een date?

Je geeft hier zelf al antwoord op he... hoe afwijkend je bent.

quote:
Is het hebben van een passief leven een voor of nadeel? Wat vinden vrouwen van mannen die een passief leven leiden?
Ik kan alleen voor mezelf spreken. Ik hou niet van mannen die passief zijn. Vooral als algemene kennis ook ontbreekt... Maar er zijn vast vrouwen die zelf geen algemene kennis hebben en er niet zo om geven. Wellicht kom je zo'n meisje ooit tegen en heb je een fantastische klik.

Als je zelf tevreden bent met hoe je bent en waarmee je je tijd doorkomt dan is het toch prima? Als je wil ''veranderen'' zijn er voor jou genoeg opties. Begin eens met wat boeken te lezen of films te kijken, nieuws te volgen e.d. Wellicht een sport gaan beoefenen...
“Waar taal verdampt, noteer ik het residu.”
pi_162343119
De bereidheid om te veranderen is er zeker alleen je moet wel de middelen ervoor hebben en gezien mijn financiële situatie niet al te best is wil je zo weinig mogelijk uitgeven en is het aantrekkelijker om passief thuis te zitten.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 05:21:54 #34
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162343129
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 05:12 schreef syndroom het volgende:
De bereidheid om te veranderen is er zeker alleen je moet wel de middelen ervoor hebben en gezien mijn financiële situatie niet al te best is wil je zo weinig mogelijk uitgeven en is het aantrekkelijker om passief thuis te zitten.
Dan moet je maar accepteren dat er niks verandert. Schik je in je lot.
The love you take is equal to the love you make.
pi_162343156
quote:
En dit is het enige wat je op alle posts te zeggen hebt? (hoe passief idd!!) Er zijn meer mensen met niet al te beste financiële situaties die wel wat actie in hun leven hebben.
Als je niets te zeggen hebt tijdens een date, dan zorg je dat je wat aan je algemene kennis doet door boeken te lezen, naar buiten te gaan, met mensen te praten. (dat kost allemaal niks. Je kunt tegenwoordig ook gratis op internet lezen). In jouw geval is passief leven een nadeel, want je lijkt er ongelukkig door te worden. Vrouwen vinden dat niet zo aantrekkelijk, als ze je al opmerken.
pi_162343241
quote:
Zijn genoeg dingen die je kunt doen ook wanneer je het niet ruim hebt. Je lijkt je eerder achter je financiële situatie te verschuilen.
pi_162343426
Geen geld, geen meisjes, geen leven

Als ik wat meer geld te besteden zou hebben had ik meer kansen gehad om eropuit te trekken en activiteiten te ondernemen waar de kans groter is om dames van mijn eigen leeftijd te ontmoeten. Van alleen thuiszitten kom je ook niet verder maar zolang er geen budget is heb ik geen andere keus.
pi_162343488
quote:
8s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 07:47 schreef syndroom het volgende:

Als ik wat meer geld te besteden zou hebben had ik meer kansen gehad om eropuit te trekken en activiteiten te ondernemen waar de kans groter is om dames van mijn eigen leeftijd te ontmoeten. Van alleen thuiszitten kom je ook niet verder maar zolang er geen budget is heb ik geen andere keus.
En dat is je laatste woord? Prima. Dan zijn we uitgepraat.
pi_162343495
quote:

Wat doe je allemaal om aan het werk te komen?

En ik geloof er niks van dat je dan ineens wel uit je huis zou komen. Er zijn ook gratis activiteiten waar je mensen zou kunnen ontmoeten. Het mooie weer komt eraan, genoeg te doen.
pi_162343639
quote:

Ok, zo te zien heb je het uitgevogeld. Veel plezier met alleen thuiszitten en lekker slachtoffer spelen. Het is nu eenmaal de schuld van de wereld dat je zo bent en er niets aan kunt doen.
pi_162343677
Ik heb wel werk met een bescheiden salaris maar hetgeen dat ik daadwerkelijk over hou na aftrek van alle vaste lasten inclusief huur is gewoon erg karig. Problemen bespreek ik niet met collega's, hou het liefst werk en privé strikt gescheiden. Ik wil ook gewoon een keer lekker kunnen leven, geliefd zijn bij de vrouwen en seks kunnen hebben. Doordat ik op een houtje moet bijten is het wel zo dat je keuzes moet maken en dat het soms beter is om thuis te zitten om te voorkomen dat je in de financiële problemen terecht komt. Misschien dat ik eens nog beter werk kan krijgen of goedkopere woonruimte maar voorlopig zit dat er nog niet in.

Dat lost het probleem ook niet op, ik blijf nog altijd die jongen die niet zo goed met vrouwen op kan schieten. Ondertussen nog altijd gefrustreerd door het gebrek aan intimiteit.
pi_162343689
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 08:17 schreef syndroom het volgende:
Ik heb wel werk met een bescheiden salaris maar hetgeen dat ik daadwerkelijk over hou na aftrek van alle vaste lasten inclusief huur is gewoon erg karig. Problemen bespreek ik niet met collega's, hou het liefst werk en privé strikt gescheiden. Ik wil ook gewoon een keer lekker kunnen leven, geliefd zijn bij de vrouwen en seks kunnen hebben. Doordat ik op een houtje moet bijten is het wel zo dat je keuzes moet maken en dat het soms beter is om thuis te zitten om te voorkomen dat je in de financiële problemen terecht komt. Misschien dat ik eens nog beter werk kan krijgen of goedkopere woonruimte maar voorlopig zit dat er nog niet in.
Als je geld zou hebben, wat zou je dan doen?

quote:
Dat lost het probleem ook niet op, ik blijf nog altijd die jongen die niet zo goed met vrouwen mensen op kan schieten. Ondertussen nog altijd gefrustreerd door het gebrek aan intimiteit.
Fixed.
pi_162343705
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 08:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als je geld zou hebben, wat zou je dan doen?

[..]

Fixed.
Je kan dan gewoon naar de stad, of op een vereniging en dat soort dingen. Vergeet niet dat ik in een dorp woon, weliswaar met openbaar vervoer in de buurt maar ook dat kost natuurlijk geld.
pi_162343719
Smoesjessmoesjes.

Je weet zelf heel goed dat jouw echte probleem los staat van geld.
pi_162343720
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 08:19 schreef syndroom het volgende:

[..]

Je kan dan gewoon naar de stad, of op een vereniging en dat soort dingen. Vergeet niet dat ik in een dorp woon, weliswaar met openbaar vervoer in de buurt maar ook dat kost natuurlijk geld.
Heb je geen fiets?
pi_162343724
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 08:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Heb je geen fiets?
Je denkt dat ik dat hele stuk ga fietsen? :')
pi_162343728
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 08:21 schreef ElDinosaur het volgende:
Smoesjessmoesjes.

Je weet zelf heel goed dat jouw echte probleem los staat van geld.
En dit. Anders was het niet al zijn hele leven een probleem geweest.

Zo lang je smoesjes blijft verzinnen om niet wat meer te ondernemen hebben dit soort topics geen zin.
pi_162343733
quote:
18s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 08:22 schreef syndroom het volgende:

[..]

Hoe ver is het met de fiets?
pi_162343742
quote:
18s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 08:22 schreef syndroom het volgende:

[..]

Je bent nog net een slag erger dan deezertje. Hoe weinig actie hij ook onderneemt, het is nog tig keer meer dan jij doet.
pi_162343755
Bovendien, hoe moet ik mocht ik een meisje weten te versieren om deze mee naar huis te nemen? Dat is niet te doen als je een half uur moet fietsen naar de stad. Niet dat er daar veel leeftijdsgenoten te vinden zijn, ik kan het beter een stadje noemen, want veel is er niet te doen. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')