Gyanquote:
maak wel extra topicquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:54 schreef supersof het volgende:
Had geen zin om te openen maar niemand deed het
Beter dan Spijkermanquote:
hoezo?quote:
ik lig op bedquote:
vorige keer moest je harder lachenquote:
Let op je rugquote:
De kracht van deze grap zit duidelijk niet in de herhaling.quote:
jij bent de godin van de wijsheidquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
vandaar dat ie stopt
(omdat je zo zwaar bent)
(lol)
😁
mijn naam betekent wijsheid jaquote:
elke ouder maakt wel eens een vergissingquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:00 schreef Nouri het volgende:
[..]
elke ouder maakt wel eens een vergissing
eikelquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:00 schreef Nouri het volgende:
[..]
elke ouder maakt wel eens een vergissing
jouw naam betekend god van de jodenquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Eigenwijsheid bedoelen ze waarschijnlijk
Leekerweide, wie kent het niet.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:02 schreef JanCees het volgende:
Volgens mij zit ik in de trein naar leekerweide
judasquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jouw naam betekend god van de joden
Godverquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:02 schreef Nouri het volgende:
crack ik heb net over je foto die in kpd staat gespoten
ik zit er niet in hoorquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:02 schreef JanCees het volgende:
Volgens mij zit ik in de trein naar leekerweide
ja dat zal het zijnquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Eigenwijsheid bedoelen ze waarschijnlijk
Als je de geschiedenisboeken er op na slaat zou dat best kunnen kloppen. Prima god.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jouw naam betekend god van de joden
duur nogquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:05 schreef Nouri het volgende:
venhuizense hoeren zijn vies
ze stinken naar kots en naar pies
venhuizense hoeren zijn duur
ze kosten een meier per uur
haha lol
heb ik al aangemaaktquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Tjacka en JC hebben hun eigen SC nodig voor deze banter.
nee tuurlijk nietquote:
Wat geef je voor gesigneerd Litmanenshirtquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:08 schreef Nouri het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet
net alsof ik voor een handtekening meer ga betalen voor zo´n paupershirt
wat een josti zeg
zou wel een broer van jc zijn
haha lol
wtf noem je mij broer joodquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:08 schreef Nouri het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet
net alsof ik voor een handtekening meer ga betalen voor zo´n paupershirt
wat een josti zeg
zou wel een broer van jc zijn
haha lol
Een knal voor je ogenquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat geef je voor gesigneerd Litmanenshirt
80quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat geef je voor gesigneerd Litmanenshirt
sorryquote:
Wat doe jij met een Litmanenshirt?quote:
quote:
Bedanktquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:10 schreef Nouri het volgende:
[..]
sorry
ik ga nu een post van je liken op facebook om het goed te maken
gewoon volgende week weer polen en engeland shirt kopenquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:13 schreef Fok-it het volgende:
Gewoon in Spanje voor 5 euro
Ga je toch geen 80 euro aan uitgevengekkenwerk
als hij er goed uit ziet verkoop ik hem aan ajax museum voor 120 hoorquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:13 schreef Fok-it het volgende:
Gewoon in Spanje voor 5 euro
Ga je toch geen 80 euro aan uitgevengekkenwerk
Die nemen alleen Barca-kwaliteit dus als je in Spanje shirtje koopt zit dat wel goed jaquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:13 schreef Nouri het volgende:
[..]
als hij er goed uit ziet verkoop ik hem aan ajax museum voor 120 hoor
haha lol !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die nemen alleen Barca-kwaliteit dus als je in Spanje shirtje koopt zit dat wel goed ja
In die tijd was ik op Corfu (quote:
TOPBANTS.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:15 schreef Elan het volgende:
[..]
In die tijd was ik op Corfu () iedereen hing voetbalvlaggen op balkon van hotels. Want Britten deden dat ook, dus stoer.
Zo'n neus had vroeg in de ochtend onze vlag gestolen en gescheurd. Liep hij in centrum te paraderen met zijn gesigneerde Litmanenshirt, ging hij zwemmen was dat dus shirt weg.
Niveautje wel
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik had haar laatst nog geappt of ze wat wou afspreken
had ze al een vriend
#KUTSometimes you make me cry, but my love for you will never die.
/r/thathappenedquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:15 schreef Elan het volgende:
[..]
In die tijd was ik op Corfu () iedereen hing voetbalvlaggen op balkon van hotels. Want Britten deden dat ook, dus stoer.
Zo'n neus had vroeg in de ochtend onze vlag gestolen en gescheurd. Liep hij in centrum te paraderen met zijn gesigneerde Litmanenshirt, ging hij zwemmen was dat dus shirt weg.
Niveautje wel
quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:17 schreef Nouri het volgende:
[..]Ow die ken ik niet echt eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik had haar laatst nog geappt of ze wat wou afspreken
had ze al een vriend
#KUT
Oog om oogquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Niveautje wel
Mooi stomquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:19 schreef Insomnia_ het volgende:
jancees ik ben mn sjaal kwijt geraakt die ik uit polen had gekocht
ja had voor grap overgenomen van iemand.quote:
vond wel geinig sjaaltjequote:
Wat is er iconisch aan. Proletarisch voor iemand die uni volgt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vond wel geinig sjaaltje
iconisch ook
nog te duur gekocht ook
Ben ook proleet en apaatquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is er iconisch aan. Proletarisch voor iemand die uni volgt.
was ik maar een apaatquote:
wist je nog dat je ooit communisme tegen mij ging verdedigen toen we dronken warenquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:25 schreef Nouri het volgende:
[..]
was ik maar een apaat
ben gevoelige jongen
jaquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wist je nog dat je ooit communisme tegen mij ging verdedigen toen we dronken waren
Mensen met hun 2e hands familiewagen in een vinex wijk.quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:28 schreef Nouri het volgende:
een vriend en user die ik ken (JanCees) heeft zoiets ook wel een keer gehad, dat ging over een ander bedrag maar blijft lullig natuurlijk
Voor dit soort grote bedragen is het handig om je rechtsbijstand in te schakelen. JanCees had voor een bedrag van 20 euro pikante foto´s op het internet gekocht. Dat geld was hij ook kwijt maar daar konden we niks meer mee.
Mees en Maanquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen met hun 2e hands familiewagen in een vinex wijk.
2 kinderen Mees en Maan.
modaal inkomen.
die zich dan verheven voelen intellectueel gezien na hun universitaire zachte studie.
geef mij dan maar simpele proleten hoor.
Jort Kelder heeft zelfspot.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Mees en Maan![]()
Maar ik doel meer op mensen als Jort Kelder.
wij wel gelukkigquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jort Kelder heeft zelfspot.
Dat hebben niet veel mensen.
Ja, verstandige mensen zien de tragikomische kant van hun leven in.quote:
Maar hij is geen echte kakker, ook niet geleerd.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jort Kelder heeft zelfspot.
Dat hebben niet veel mensen.
Klopt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar hij is geen echte kakker, ook niet geleerd.
Dat is funest voor je eigenwaarde. Daarnaast ondermijn je je gezagspositie en zullen mensen eerder met je spotten.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, verstandige mensen zien de tragikomische kant van hun leven in.
fijn is dat héquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, verstandige mensen zien de tragikomische kant van hun leven in.
Je moet het dan ook niet in het openbaar doen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is funest voor je eigenwaarde. Daarnaast ondermijn je je gezagspositie en zullen mensen eerder met je spotten.
ik heb mijzelf tamelijk overschatquote:
Zie je het als satire?quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt.
Hij is niet eens upper middle class hier.
Maar daarom vind ik z'n programma opzich wel grappig.
Ik vind dat programma wel echt grote satire ja. Vooral omdat ie die upper class nog wel eens op de hak neemt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Zie je het als satire?
Vind de mensen die hij bezit vaak wel interessant ja
nu moet jij gaan posten dat je dat inderdaad ook heb gehadquote:
Maakt je minder scherp . Beter jezelf goed promoten en discipline opleggen tot op het streberige aan toe.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moet het dan ook niet in het openbaar doen.
Maar je moet het wel voor jezelf kunnen relativeren.
Uiteindelijk moeten we onszelf toch allemaal daarboven verantwoorden.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Maakt je minder scherp . Beter jezelf goed promoten en discipline opleggen tot op het streberige aan toe.
Al kan ik dat ook totaal niet verder hoor
Jaquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ie de upper upper class weer eens belachelijk maakt omdat die klasse aan het verarmen is, en ze hun huis niet opknappen.
jouw rooms katholieke kerktroll blijft grappigquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uiteindelijk moeten we onszelf toch allemaal daarboven verantwoorden.
Dat wordt niet best voor ons, Elan.
Klopt. Dat oude geld is echt niet meer belangrijk.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Jaof adellijke titels die anno 2016 geen drol meer voorstellen
niet alles is een troll nouriquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:39 schreef Nouri het volgende:
[..]
jouw rooms katholieke kerktroll blijft grappig
Dat is wel moeilijk aspect van geloven ja.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uiteindelijk moeten we onszelf toch allemaal daarboven verantwoorden.
Dat wordt niet best voor ons, Elan.
Hé bahquote:Op donderdag 19 mei 2016 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moest zo hard niezen dat ik bang ben dat er een bruine veeg in mijn broek zit
Dat is gewoon bijzonder onpraktisch in de prostitutie.quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:22 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik ben aan het kijken voor werk![]()
Maar bij alle advertenties die ik open staat: Geen 9-5 mentaliteit
Alsof daar wat mis mee is
Zeg ik nietquote:
Hoezo?quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is gewoon bijzonder onpraktisch in de prostitutie.
Nee eerderquote:
Nee man echt geen geld en geen plek om te parkeren hier in de stadquote:Op donderdag 19 mei 2016 18:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Spannend hoor.
Ga je gelijk auto kopen denk je?
Kun je niet verhuizen dan?quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee man echt geen geld en geen plek om te parkeren hier in de stad
niet om centrum wonenquote:Op donderdag 19 mei 2016 18:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Kun je niet verhuizen dan?
Centrum sowieso niet nodig toch, tenzij je elk weekend graag uit gaat om dronken te worden.
voor de prijs die ik nu betaal kan ik niet iets beters krijgen buiten de stad.quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Kun je niet verhuizen dan?
Centrum sowieso niet nodig toch, tenzij je elk weekend graag uit gaat om dronken te worden.
Ah dat is wel kut ja.quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:57 schreef supersof het volgende:
[..]
voor de prijs die ik nu betaal kan ik niet iets beters krijgen buiten de stad.
Plus moet dichtbij station zitten.
sof gaat graag naar de shotjesbarquote:Op donderdag 19 mei 2016 18:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je er verder geen gebruik van maakt...
Heb volgend jaar 10 maanden stage fulltime dus ga er niet nog bij werkenquote:Op donderdag 19 mei 2016 18:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah dat is wel kut ja.
Misschien straks met bijbaan lukt het wel
Geen vergoeding?!?quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Heb volgend jaar 10 maanden stage fulltime dus ga er niet nog bij werken
Ja dat welquote:
Weekenden avonden toch.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Heb volgend jaar 10 maanden stage fulltime dus ga er niet nog bij werken
nee dan heb ik echt geen leven meer bahhhquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Weekenden avonden toch.
Of weer thuis gaan wonen fck chill
Ik zou dat alleen doen als het niet anders kan. Zou mijn vrijheid echt niet willen inruilenquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:05 schreef Elan het volgende:
Wat is er mis met thuiswonen zolang je nog geen fatsoenlijk inkomen hebt.
Zijn je ouders streng dan.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zou dat alleen doen als het niet anders kan. Zou mijn vrijheid echt niet willen inruilen
Nee, maar is toch anders. Niet meer zelf bepalen wat je gaat eten, toch gebonden zijn aan op tijd op staan en naar bed gaan. Veel langere reistijd naar school/stage, weg van vriendinnen en vrienden.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn je ouders streng dan.
Niet eens lekker op vakantie is toch ook kut.
Denk jij dat ik niet al maximaal leenquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:10 schreef Fok-it het volgende:
Sof je zou toch 1/2maandjes van duo kunnen lenen om eens lekker op vakantie te kunnen gaan?
Oh never mind danquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Denk jij dat ik niet al maximaal leen![]()
Dacht dat je ouders ook beetje bijsprongenquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:11 schreef supersof het volgende:
Oke niet helemaal maximaal
Maar zou niks uitmaken
Ja maar ik heb hier na al twee jaar leven op gebouwd. Dan is het echt kut als je weer terug moet hoor.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:12 schreef Elan het volgende:
Tot 24 thuis gewoond lekker fulltime werken 40k op de bank gespaard, niks mis met hotel mama.
Al had ik verder geen huisregels.
Vanaf je 18de gespaard?quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:12 schreef Elan het volgende:
Tot 24 thuis gewoond lekker fulltime werken 40k op de bank gespaard, niks mis met hotel mama.
Al had ik verder geen huisregels.
Je kan nu toch wat werken dan in augustus weekje zon ofzoquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:12 schreef supersof het volgende:
Ik ben ook gewoon helemaal niet goed in sparen. Dus is mijn eigen schuld ook dat ik niet op vakantie kan hoor.
Ja ik ben ook bezig met werk zoekenquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kan nu toch wat werken dan in augustus weekje zon ofzo
Waarom niet?quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik ben ook bezig met werk zoeken
ben niet aangenomen bij ikea![]()
Ja moest.quote:
Weet niet, moet nog bellen. Ben ik vergetenquote:
Wel netjes hoor. 6/7k per jaar sparen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja moest.
Was dat of kostgeld. Achteraf wel blij mee. Anders had ik destijds m'n huis niet kunnen kopen.
Ahw kutzooiquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik ben ook bezig met werk zoeken
ben niet aangenomen bij ikea![]()
lol hoezoquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Denk jij dat ik niet al maximaal leen![]()
Ja ga ik wel proberenquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Ahw kutzooi
Terug naar sub geen optie? Positieve referenties dit dat
Eerste 2 jaar school. Wel bijbaantjes.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel netjes hoor. 6/7k per jaar sparen.
Gaf je weinig uit ook zeker?
MAXIMAAL LENEN MAXIMAAL LEVENquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:10 schreef Fok-it het volgende:
Sof je zou toch 1/2maandjes van duo kunnen lenen om eens lekker op vakantie te kunnen gaan?
ik ken jongens van 22 die een eigen huis hebben gekochtquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel netjes hoor. 6/7k per jaar sparen.
Gaf je weinig uit ook zeker?
Dan zit je hele dagen op het water toch?quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Eerste 2 jaar school. Wel bijbaantjes.
Daarna met 19 offshore, verdiende bakken met geld daarmee voor mijn leeftijd.
blijkbaar niet maximaal volgens sommige mensen aangezien ik niet op vakantie kanquote:
Ja bij jou weten ze wel wat hard werken isquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ken jongens van 22 die een eigen huis hebben gekocht
Klopt. 3 maanden weg 1 vrij.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan zit je hele dagen op het water toch?
collegegeld krediet erbij tochquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:19 schreef supersof het volgende:
[..]
blijkbaar niet maximaal volgens sommige mensen aangezien ik niet op vakantie kan
maar ik vind het wel maximaal genoeg zo
Nee die krijg ik nietquote:
Vond je dat het geld waard? ...quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt. 3 maanden weg 1 vrij.
Werkte destijds voor Shell die hebben/hadden groot platform in de Noordzee.
Als jij het maximaal genoeg vind is het maximaal tochquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:19 schreef supersof het volgende:
[..]
blijkbaar niet maximaal volgens sommige mensen aangezien ik niet op vakantie kan
maar ik vind het wel maximaal genoeg zo
Dat kloptquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als jij het maximaal genoeg vind is het maximaal toch
Dan heb je alleen geen diplomasquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja bij jou weten ze wel wat hard werken is
Was puur voor geld.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vond je dat het geld waard? ...
Lijkt me echt helemaal niks...
Hoezo?quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat klopt
Deze opmerking had ik niet verwacht van jou fokkie
mag toch nietquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
aanzetten en dan kan je twee weekjes vakantie
Ik denk dat ik wel kan regelen dat ik lang weekendje met mijn ouders mee kan naar duitsland met een vriendinquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo?Had alleen het idee dat je vakantie wel kon gebruiken omdat je het er meer over had,
maar als jij goed zit is het prima toch
Interessante mensenquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik bedoel dat hobby's zo'n achterhaalden concept is
Wie heeft tegenwoordig nou nog hobby's
ja over een uur zegt hij toch dat hij dat nooit heeft gezegdquote:
ligt eraan wat je hobby's vind hequote:Op donderdag 19 mei 2016 19:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mja da's ook weer zoquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Was puur voor geld.
Kan/kon niet zo heel goed leren dus dan moet je wat he
quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:24 schreef supersof het volgende:
[..]
ja over een uur zegt hij toch dat hij dat nooit heeft gezegd
Ikquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je kan hem quoten dan kan hij niet meer terugquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:24 schreef supersof het volgende:
[..]
ja over een uur zegt hij toch dat hij dat nooit heeft gezegd
grapje baequote:
is net zo goed sportquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Iets als 'gezellig drinken met vrienden' valt niet echt onder een hobby wat mij betreft
En als je graag uit eten gaat?quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Iets als 'gezellig drinken met vrienden' valt niet echt onder een hobby wat mij betreft
Hoerenquote:
bij hun naam of bijnaamquote:
Als je als een amateur recencist veel restaurants afgaat en dat deelt met andere mensen, dan wel.quote:
kut hequote:Op donderdag 19 mei 2016 19:30 schreef Mortaxx het volgende:
Zo irritant als je refreshed maar er zijn geen nieuwe POSTS
Geen bitch? Werk nu regelmatig in Naarden, die meisjes groeten elkaar zo hier. Hoi Bitch doei Bitch.quote:
denk je dat je dat kan?quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
laten we vanaf nu altijd op elkaar reageren sof
moet je ook doenquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen bitch? Werk nu regelmatig in Naarden, die meisjes groeten elkaar zo hier. Hoi Bitch doei Bitch.
Moest lachen wel
dat is echt HEEL raarquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen bitch? Werk nu regelmatig in Naarden, die meisjes groeten elkaar zo hier. Hoi Bitch doei Bitch.
Moest lachen wel
ik denk dat het heel saai wordtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Nee vind ik geilquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:32 schreef Lokasenna het volgende:
Van die vrouwen die je neerbuigend aanspreken met schat.
Vinden jullie dat ook zo walgelijk?
ik vind mezelf niet saai eigenlijkquote:
Sarcastisch reageren met 'lieverd' of 'scheetje'quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:32 schreef Lokasenna het volgende:
Van die vrouwen die je neerbuigend aanspreken met schat.
Vinden jullie dat ook zo walgelijk?
quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:32 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik heb nu een cool lied, wel in zwitser duits![]()
![]()
En dit is een stukje van de lyrics![]()
hoe gaat je enqueteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou het niet door mijn strot kunnen krijgen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Sarcastisch reageren met 'lieverd' of 'scheetje'
Echt hequote:Op donderdag 19 mei 2016 19:30 schreef Mortaxx het volgende:
Zo irritant als je refreshed maar er zijn geen nieuwe POSTS
genoeg welquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou het niet door mijn strot kunnen krijgen.
Ow ik wel hoorquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou het niet door mijn strot kunnen krijgen.
zo weinig onafhankelijke variabelen?quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb er 33![]()
Eigenlijk moet ik er nog 7
Die rukken gelijk je shirt van je lijfquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
nee die zeggen dat niet tegen mij
ben te lillek
maar jij tegen hun?quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
nee die zeggen dat niet tegen mij
ben te lillek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |