Dacht dat je ouders ook beetje bijsprongenquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:11 schreef supersof het volgende:
Oke niet helemaal maximaal
Maar zou niks uitmaken
Ja maar ik heb hier na al twee jaar leven op gebouwd. Dan is het echt kut als je weer terug moet hoor.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:12 schreef Elan het volgende:
Tot 24 thuis gewoond lekker fulltime werken 40k op de bank gespaard, niks mis met hotel mama.
Al had ik verder geen huisregels.
Vanaf je 18de gespaard?quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:12 schreef Elan het volgende:
Tot 24 thuis gewoond lekker fulltime werken 40k op de bank gespaard, niks mis met hotel mama.
Al had ik verder geen huisregels.
Je kan nu toch wat werken dan in augustus weekje zon ofzoquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:12 schreef supersof het volgende:
Ik ben ook gewoon helemaal niet goed in sparen. Dus is mijn eigen schuld ook dat ik niet op vakantie kan hoor.
Ja ik ben ook bezig met werk zoekenquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kan nu toch wat werken dan in augustus weekje zon ofzo
Waarom niet?quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik ben ook bezig met werk zoeken
ben niet aangenomen bij ikea![]()
Ja moest.quote:
Weet niet, moet nog bellen. Ben ik vergetenquote:
Wel netjes hoor. 6/7k per jaar sparen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja moest.
Was dat of kostgeld. Achteraf wel blij mee. Anders had ik destijds m'n huis niet kunnen kopen.
Ahw kutzooiquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik ben ook bezig met werk zoeken
ben niet aangenomen bij ikea![]()
lol hoezoquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Denk jij dat ik niet al maximaal leen![]()
Ja ga ik wel proberenquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Ahw kutzooi
Terug naar sub geen optie? Positieve referenties dit dat
Eerste 2 jaar school. Wel bijbaantjes.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel netjes hoor. 6/7k per jaar sparen.
Gaf je weinig uit ook zeker?
MAXIMAAL LENEN MAXIMAAL LEVENquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:10 schreef Fok-it het volgende:
Sof je zou toch 1/2maandjes van duo kunnen lenen om eens lekker op vakantie te kunnen gaan?
ik ken jongens van 22 die een eigen huis hebben gekochtquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel netjes hoor. 6/7k per jaar sparen.
Gaf je weinig uit ook zeker?
Dan zit je hele dagen op het water toch?quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Eerste 2 jaar school. Wel bijbaantjes.
Daarna met 19 offshore, verdiende bakken met geld daarmee voor mijn leeftijd.
blijkbaar niet maximaal volgens sommige mensen aangezien ik niet op vakantie kanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |