Er zijn ook mensen die anorexia mooi vinden, maakt het nog niet gezond.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:02 schreef Alieda-R het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die dikke mensen mooi vinden:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_is_een_feeder.html
Als je eetverslaafd bent kan je tellen wat je wil, maar dan eet je alsnog te veel.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:49 schreef Grems het volgende:
[..]
Manmanmanman wat een mierenneuker. Als fatties nu eens zoveel moeite zouden steken in calorieën tellen.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 09:04 schreef Sjeen het volgende:
Fabiënne (om toch even OT te reageren), zou eens mee moeten doen aan Secret Eaters.
quote:,,Ik eet gezond, beweeg goed en ik heb elk dieet met 110 procent overtuiging gevolgd, maar het heeft niet geholpen. Ik heb al sinds mijn vijfde overgewicht. Ik heb meer familieleden die 100 tot 150 kilo wegen. Ik zie hun lijden en hoeveel last ze ervan hebben."
Het maakt het niet gezond nee maar vind het niet nodig dat mensen soms reageren met kotssmileys als het om dikke mensen gaat want een mens is gewoon een mens, dik of dun.quote:Op zondag 22 mei 2016 08:07 schreef viceversa het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die anorexia mooi vinden, maakt het nog niet gezond.
Dat is waar. Het zijn gewoon mensen met een eetstoornis, geen reden om daar super respectloos over te gaan doen. Deze vrouw wil er in ieder geval nog wat aan doen. Dus ze heeft niet de wilskracht gehad om haar diëten vol te houden, so what? Zo'n operatie is ook niet makkelijk. Ze zal het nog steeds zelf moeten doen.quote:Op zondag 22 mei 2016 08:37 schreef Alieda-R het volgende:
[..]
Het maakt het niet gezond nee maar vind het niet nodig dat mensen soms reageren met kotssmileys als het om dikke mensen gaat want een mens is gewoon een mens, dik of dun.
Precies en dik is niet altijd vies, al denken velen dat. Ik heb zelf bijna 140kg gewogen, maar vies was ik niet, ging gewoon elke dag onder de douchequote:Op zondag 22 mei 2016 09:35 schreef viceversa het volgende:
[..]
Dat is waar. Het zijn gewoon mensen met een eetstoornis, geen reden om daar super respectloos over te gaan doen. Deze vrouw wil er in ieder geval nog wat aan doen. Dus ze heeft niet de wilskracht gehad om haar diëten vol te houden, so what? Zo'n operatie is ook niet makkelijk. Ze zal het nog steeds zelf moeten doen.
Met vies wordt natuurlijk niet alleen persoonlijke hygiëne bedoeld. Zeker bij fors overgewicht geldt dat veel mensen dat geen smakelijk gezicht vinden.quote:Op zondag 22 mei 2016 10:20 schreef Alieda-R het volgende:
[..]
Precies en dik is niet altijd vies, al denken velen dat. Ik heb zelf bijna 140kg gewogen, maar vies was ik niet, ging gewoon elke dag onder de douche![]()
Iemand die dik is zal pas vies worden als hij/zij zichzelf niet meer kan verzorgen zoals je bijvoorbeeld in het TLC programma My 600LB life ziet, een tijd geleden was er een vrouw in die zelf niks meer kon en anderen konden haar ook niet makkelijk wassen door haar gewicht, zij woog meer dan 300kg. Maar hier in Nederland hoor je gelukkig niet veel over zulke extreme gevallen.
Dat is waar maar ik lees ook vaak dat mensen beweren dat dikke mensen stinken, wat dus lang niet altijd het geval is, ik douchte in mijn dikke periode soms zelfs 2/3 keer per dag, vooral in de zomer omdat ik toen sneller zweette dus zorgde er wel voor dat ik niet stonk.quote:Op zondag 22 mei 2016 10:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Met vies wordt natuurlijk niet alleen persoonlijke hygiëne bedoeld. Zeker bij fors overgewicht geldt dat veel mensen dat geen smakelijk gezicht vinden.
Ik denk dat mensen het meer vies vinden om te zien, niet per definitie onhygiënisch oid.quote:Op zondag 22 mei 2016 10:20 schreef Alieda-R het volgende:
[..]
Precies en dik is niet altijd vies, al denken velen dat. Ik heb zelf bijna 140kg gewogen, maar vies was ik niet, ging gewoon elke dag onder de douche![]()
Iemand die dik is zal pas vies worden als hij/zij zichzelf niet meer kan verzorgen zoals je bijvoorbeeld in het TLC programma My 600LB life ziet, een tijd geleden was er een vrouw in die zelf niks meer kon en anderen konden haar ook niet makkelijk wassen door haar gewicht, zij woog meer dan 300kg. Maar hier in Nederland hoor je gelukkig niet veel over zulke extreme gevallen.
op de een of andere manier hebben dikke mensen een andere vieze geur bij zich.quote:Op zondag 22 mei 2016 10:20 schreef Alieda-R het volgende:
[..]
Dan wassen ze zich niet goed genoeg. Ik heb jarenlang extreem overgewicht gehad en toen nooit meegemaakt dat mensen mij vonden stinken.quote:Op zondag 22 mei 2016 10:42 schreef flibber het volgende:
[..]
op de een of andere manier hebben dikke mensen een andere vieze geur bij zich.
Is niet te harden iig en werkt douchen ook maar heel kort tegen.
en ik vind het er onsmakelijk uit zien.
Als ik in een restaurant kom en er zit zo'n dikkerd naast mij te vreten dan is mijn eetlust weg.
en dat zeggen ze eerlijk?quote:Op zondag 22 mei 2016 10:45 schreef Alieda-R het volgende:
[..]
Dan wassen ze zich niet goed genoeg. Ik heb jarenlang extreem overgewicht gehad en toen nooit meegemaakt dat mensen mij vonden stinken.
Dunne mensen kunnen ook stinken door bepaald voedsel. Dat merk je ook bij mensen die bijvoorbeeld veel pepers, uien, knoflook eten. Heeft niets met dik of dun te maken.quote:Op zondag 22 mei 2016 10:49 schreef flibber het volgende:
[..]
en dat zeggen ze eerlijk?
zelfs bij een beetje overgewicht is het al anders.
alsof de klieren veranderen.
dikke vrouwen stinken ook van onderen, das echt zo ranzig.
Zal denk ik ook komen door wat ze eten...
tja, heb het zelf mee gemaakt en ook anderen zeggen dat.quote:Op zondag 22 mei 2016 10:50 schreef Alieda-R het volgende:
[..]
Dunne mensen kunnen ook stinken door bepaald voedsel. Dat merk je ook bij mensen die bijvoorbeeld veel pepers, uien, knoflook eten. Heeft niets met dik of dun te maken.
Ieder mens ruikt sterker als hij/zij knoflook en uien heeft gegeten of je nou dik of dun bent.quote:Op zondag 22 mei 2016 10:52 schreef flibber het volgende:
[..]
tja, heb het zelf mee gemaakt en ook anderen zeggen dat.
en nee het is niet de geur van een gerecht met knoflook.
tis een lichaamseigen geur en het is echt ranzig.
slanke vrouwen ruiken beter en "smaken" ook beter
béétje wel...quote:
Als je eetverslaafd bent heeft een dergelijke ingreep geen meerwaarde. Een maagband/verkleining maakt het niet onmogelijk om veel calorieën binnen te krijgen, ze zullen dus alsnog zelf moeten leren minder te eten.quote:Op zondag 22 mei 2016 08:07 schreef viceversa het volgende:
[..]
Als je eetverslaafd bent kan je tellen wat je wil, maar dan eet je alsnog te veel.
Dat is zeker wel nodig, fatties moeten zeker niet het idee krijgen dat hun corpulente vorm acceptabel is.quote:Op zondag 22 mei 2016 08:37 schreef Alieda-R het volgende:
[..]
Het maakt het niet gezond nee maar vind het niet nodig dat mensen soms reageren met kotssmileys als het om dikke mensen gaat want een mens is gewoon een mens, dik of dun.
Dikke mensen die menen niet te stinken is net zoiets als een aftandse alcoholist die meent zijn probleem te kunnen verbergen door naast twee trays Schultenbrau ook 6 witte bolletjes te kopen. "Kijk, ik kom niet alleen voor het bierquote:Op zondag 22 mei 2016 10:20 schreef Alieda-R het volgende:
[..]
Dikke mensen die proberen aan te tonen dat slanke mensen ook kunnen stinken door een geesteszieke autist te benoemenquote:Op zondag 22 mei 2016 10:37 schreef Alieda-R het volgende:
[..]
Dat is waar maar ik lees ook vaak dat mensen beweren dat dikke mensen stinken, wat dus lang niet altijd het geval is, ik douchte in mijn dikke periode soms zelfs 2/3 keer per dag, vooral in de zomer omdat ik toen sneller zweette dus zorgde er wel voor dat ik niet stonk.
Maar ook dunne mensen kunnen stinken, heb een collega gehad (die vent was broodmager) waar niemand mee samen wilde werken vanwege de stank![]()
![]()
Die kerel had altijd als excuus dat hij "vergat" om te douchen, had ook al in jaren geen tanden gepoetst want hij kon niet tegen een tandenborstel in zijn mond.
Komt door de diabetes en de vouwschimmelquote:Op zondag 22 mei 2016 10:42 schreef flibber het volgende:
[..]
op de een of andere manier hebben dikke mensen een andere vieze geur bij zich.
Is niet te harden iig en werkt douchen ook maar heel kort tegen.
en ik vind het er onsmakelijk uit zien.
Als ik in een restaurant kom en er zit zo'n dikkerd naast mij te vreten dan is mijn eetlust weg.
Wel een heel stuk moeilijker als je enkel kleine porties kunt eten.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:29 schreef Grems het volgende:
[..]
Als je eetverslaafd bent heeft een dergelijke ingreep geen meerwaarde. Een maagband/verkleining maakt het niet onmogelijk om veel calorieën binnen te krijgen, ze zullen dus alsnog zelf moeten leren minder te eten.
Je kan vloeibaar ook heel wat caloriën binnenkrijgen hoor ..... https://www.gezondheidsne(...)ver-alcohol-dan-etenquote:Op zondag 22 mei 2016 15:06 schreef viceversa het volgende:
[..]
Wel een heel stuk moeilijker als je enkel kleine porties kunt eten.
Dat is waar, maar laten we er maar niet van uit gaan dat ze de calorieën gaat compenseren met drank.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:10 schreef maily het volgende:
[..]
Je kan vloeibaar ook heel wat caloriën binnenkrijgen hoor ..... https://www.gezondheidsne(...)ver-alcohol-dan-eten
Nee hoor. Het overgrote merendeel van de fatties is niet dik omdat ze kilo's gekookte aardappelen met broccoli naar binnen stouwen.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:06 schreef viceversa het volgende:
[..]
Wel een heel stuk moeilijker als je enkel kleine porties kunt eten.
Of met gewoon veel eten.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:16 schreef Grems het volgende:
[..]
Nee hoor. Het overgrote merendeel van de fatties is niet dik omdat ze kilo's gekookte aardappelen met broccoli naar binnen stouwen.
Met olie, sausjes, drankjes, zoetigheid kun je heel erg makkelijk gigantische hoeveelheden calorieën naar binnen werken en daarna nog steeds honger hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |