Standard of Toddler?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:40 schreef Cassandra87 het volgende:
Crosspost.
Heeft er iemand een tula rockets die verkocht mag worden maar niet op stel en sprong weg hoeft?
Ik heb een Rockets standaard. Ik twijfel wel eens of ik hem weg zal doen, omdat Koen niet graag meer op mijn buik zit en ik de Tula op de rug niet prettig vind. Ik pak dan de doek. Dus eigenlijk hangt Tula nu werkeloos te zijn.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:54 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
maakt eigenlijk niet uit, liefst standaard denk ik maar anders is ie voor de toekomst.
Ooh nou mocht je m weg willen doen hou ik me aanbevolen! Ik moet nog wel een doek verkopen of even wachten, volgende maand ben ik jarig. Wat zou je er voor willen hebben als je m verkoopt?quote:Op zondag 12 juni 2016 21:01 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik heb een Rockets standaard. Ik twijfel wel eens of ik hem weg zal doen, omdat Koen niet graag meer op mijn buik zit en ik de Tula op de rug niet prettig vind. Ik pak dan de doek. Dus eigenlijk hangt Tula nu werkeloos te zijn.
Ik denk wat ik ervoor betaald heb:¤130,-.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ooh nou mocht je m weg willen doen hou ik me aanbevolen! Ik moet nog wel een doek verkopen of even wachten, volgende maand ben ik jarig. Wat zou je er voor willen hebben als je m verkoopt?
quote:Op zondag 12 juni 2016 21:09 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik denk wat ik ervoor betaald heb:¤130,-.
Uh, bij deze dan dusquote:Op zondag 12 juni 2016 21:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]laat maar weten als je m definitief weg wil doen
Ik hou je even in gedachtenquote:Op zondag 12 juni 2016 20:54 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
maakt eigenlijk niet uit, liefst standaard denk ik maar anders is ie voor de toekomst.
tnx maar die van McLaura is onderwegquote:Op maandag 13 juni 2016 17:07 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik hou je even in gedachtenheb een standard. Maar weet niet hoe het dragen straks gaat en of ik Lucas nog wel draag of wellicht over ga naar de toddler
voor mijn dame wil ik natuurlijk wel iets vrouwelijkers.
quote:Op maandag 13 juni 2016 17:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
tnx maar die van McLaura is onderweg
Wat voor een doek heb je evt in de aanbieding? :-)quote:Op zondag 12 juni 2016 21:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ooh nou mocht je m weg willen doen hou ik me aanbevolen! Ik moet nog wel een doek verkopen of even wachten, volgende maand ben ik jarig. Wat zou je er voor willen hebben als je m verkoopt?
verschillende haha. Wat voor iets zoek je?quote:Op maandag 13 juni 2016 18:40 schreef kniftyhooker het volgende:
[..]
Wat voor een doek heb je evt in de aanbieding? :-)
Ik ben opzoek
Ik zoek iets voor in de zomer.quote:Op maandag 13 juni 2016 18:42 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
verschillende haha. Wat voor iets zoek je?
Cool! Welke kleur?quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:39 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb net een hoppediz Hop-Tye gekocht voor mn verjaardag. Ga het deze ronde gewoon weer proberen.
deze;quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:46 schreef Quoi het volgende:
[..]
Cool! Welke kleur?
Ik ga 'm vrijdag kopen bij de consulente
Ik denk ook dat die het wordtquote:Op woensdag 15 juni 2016 11:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Die onderste vind ik ook mooi![]()
Betaal je minder als je m bij de consulente koopt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |