Ik had een 6 nodig ervoorquote:Op donderdag 19 mei 2016 15:58 schreef pinquit het volgende:
Die fcc bij ela op de foto is ook een korte doek toch? Ziet er makkelijker uit ofzo, met een korteal hou ik wel van staarten hoor <3 her lijkt me gewoon handzamer en makkelijker knopen soms
Hmm, dan zit hij misschien te hoog? Ik kan hem achter mijn schouders dicht doen. Maar ik vind hem wel oke zitten.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:22 schreef Moppert het volgende:
Ik verstel dat bandje ook niet, maar hoe doe je hem dicht zonder aan andere bandjes te komen?
of draag je hem dan niet op de juiste plaats in het midden van je rug?
Ik heb de Galaxia glow voor mijn jongetje. Kan primaquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:02 schreef Mariposas het volgende:
Oh, ik wil ook graag een roze Vesper. Maar het maakt me dan echt geen reet uit dat er een jongetje in zit, ik draag de doek toch? Maar ik pak de draagdoek bijna nooit meer, omdat het rugdragen me niet lukt en ik het buikdragen te zwaar vindt, dus ik kan het mezelf niet echt verantwoorden. Ik zou het liefste er gewoon een nieuwe baby in stoppen maar dat zit er ook niet echt in.
Edit: ja die wil ik ook ela! of de Haizea Rebel!
dit!quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:48 schreef Unihipili het volgende:
Wilden je hormonen niet eens een versebabydoek?
Ik vind de Okinami's ook mooi. Maar ik vind zo veel mooi dat het irritant is.
Fijne doek is dat! Zo een hebben wij getest een poosje terug. Zat als een huis steeds. (de katoenen versie)quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:01 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Ik wil heel graag deze: https://www.facebook.com/(...)7480/?type=3&theater
https://www.facebook.com/(...)2174/?type=3&theater
En in geval van jongensbaby misschien dan toch deze ipv de roze: https://www.facebook.com/(...)1790/?type=3&theater
quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:32 schreef Dot. het volgende:
M'n Emeibaby is er![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Het afstellen was wel even lastig, maar ze slaapt nu dus denk dat ze het wel prima vindtEn hij is echt zo zacht! Veel zachter dan het oude model dat ik leen had.
Vespers zijn echt tofIk vind die groene zo mooi waar gotc en T model voor stonden, maar ik pak echt eerder een drager merk ik. Toch maar m'n ogen open houden voor een Tula WC van een Vesper
Ik vond hem onder eigenlijk mooierquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:15 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Die onderste lap stof.... Nu je zo een ukkie hebt, houd je mega veel over.... dan kan je die ook boven langs geleiden (naar onder het slaapkapje)...
Als je dan groter gaat afstellen is daarna onderlangs op een gegeven moment weer fijner![]()
Emeibaby, kokadi flip (babymaat), marsupi, dat zijn degenen die ik zo even weet die vanaf de geboorte kunnen. Heb zelf alleen ervaring met emeibaby, vind ik een superdrager voor een newborn. Ik wil m nu verkopen, maar da's meer omdat ik met keus uit 4 dragers deze toch niet zo veel meer gebruik.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:28 schreef Ggirl het volgende:
Ik heb het hier gelezen geloof ik een tijdje terug maar ik kan het nergens meer terugvinden..
Ik zoek voor mijn meneer een draagzak voor een newborn. Te gebruiken vanaf echt mini, hij wil het echt gaan proberen zonder duo-wagen aka slagschip. Knopen is een brug te ver at the moment, maar ik ben hier al zeer tevreden mee 😇
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |