abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162443244
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 13:25 schreef Iemand91 het volgende:
En livestream hier:

Stream is bezig.
pi_162443676
quote:
13s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:51 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Geen subsidie, de isolatie is hier zelfs grotendeels weggehaald vorig jaar :*
heb je niet genoeg geklaagd waarschijnlijk.....
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
  maandag 23 mei 2016 @ 20:14:00 #78
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_162443906
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:53 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Stream is bezig.
Het is net een reclame filmpje :') . NL draagt zoveel bij dit en dat blabla :P .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  maandag 23 mei 2016 @ 20:33:40 #79
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_162444530
Ligt het nou aan mij of is die F16 véél stabieler in de lucht dan die nerveuze F35?
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_162444798
De KDC-10 tankers zie ik i.i.g. op mijn radar ten noorden van de eilanden.

EDIT:


[ Bericht 50% gewijzigd door Iemand91 op 23-05-2016 21:15:49 ]
  maandag 23 mei 2016 @ 20:45:52 #81
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_162444882
Jammer dat mijn 3MB lijntje hier het net niet trekt in 720p :{
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  maandag 23 mei 2016 @ 21:02:26 #82
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_162445433
Wat maakt zo'n Gulfstream een herrie :P
So we just called him Fred
  maandag 23 mei 2016 @ 21:03:45 #83
168091 Cobra4
mr. Dkut
pi_162445467
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 21:02 schreef FredvZ het volgende:
Wat maakt zo'n Gulfstream een herrie :P
Ja, zo hoor je de F35 niet eens. O-)
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  maandag 23 mei 2016 @ 21:13:31 #84
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_162445779
Aardig wa crosswind, benieuwd hoe die F35s daarmee omgaan :D
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  maandag 23 mei 2016 @ 21:19:26 #85
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_162445959
Ipv *fap* *fap* *fap* was het vooral *flap flap flap* :P
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  maandag 23 mei 2016 @ 21:37:19 #87
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_162446512
Was toch wel even genieten :@
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  maandag 23 mei 2016 @ 21:47:12 #88
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_162446881
Nederland heeft dus de F35A gekocht _O- _O-
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
  maandag 23 mei 2016 @ 22:28:35 #89
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_162448352
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2016 21:47 schreef Woods het volgende:
Nederland heeft dus de F35A gekocht _O- _O-
Mjah, de helicopter-versie doet het goed op feestjes en partijtjes, maar heb je verder niet zoveel aan :?
En de offerte voor een paar Ford-class carriers zal wel iets te gortig geweest zijn om de bootversie aan te schaffen.
  Moderator maandag 23 mei 2016 @ 22:49:55 #90
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_162449044
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2016 21:47 schreef Woods het volgende:
Nederland heeft dus de F35A gekocht _O- _O-
Wat is daar mis mee dan? Behalve dat het een F35 is? :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 23 mei 2016 @ 23:00:57 #91
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_162449425
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2016 22:49 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee dan? Behalve dat het een F35 is? :+
Ik dacht dat verticaal opstijgen wel van pas kan komen in de apenlanden waar we moeten opereren.

Daarnaast vind ik het kansloos dat Nederland voor dit toestel gegaan is. Zeker omdat het alsmaar duurder werd. Maarja we moesten wel van die kut yanks.
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_162453631
Apenlanden, kut yanks, ok.

Blijft wel een mooi toestel om te zien vind ik, maar doe mij toch maar burgerluchtvaart. :+

De 787 ziet er stiekem toch wel goed uit was mijn conclusie dit weekend toen ik terugvloog naar Doha:



Wel grappig dat zowel de A350 met z'n Zorro-masker als de 787 met die bronsachtige kleur vrij opvallende cockpits hebben. ^O^

Overigens is de 787 vloot van QR bijna compleet, nog een 787-8 die moet worden geleverd om op 30 toestellen te komen (allemaal 788). Dit betekent dat in 3.5 jaar alle 787's geleverd zijn, voorlopig is dat sneller dan het tempo van de A350's. :D Als het goed is komen er nog wat 777 current generations, zowel pax als freighter bij, maar is het daarna vooral Airbus qua openstaande orders. De 777X gaat namelijk nog wel even duren. :P
Jack does it in real time...
  dinsdag 24 mei 2016 @ 16:51:42 #93
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_162466452
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 22:28 schreef OEM het volgende:

[..]

Mjah, de helicopter-versie doet het goed op feestjes en partijtjes, maar heb je verder niet zoveel aan :?
En de offerte voor een paar Ford-class carriers zal wel iets te gortig geweest zijn om de bootversie aan te schaffen.
Oeh NLse aircraftcariers :D , dat zou pas wat zijn :D .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  dinsdag 24 mei 2016 @ 19:14:51 #94
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_162469719
quote:
14s.gif Op maandag 23 mei 2016 11:59 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Schadevergoeding bij vertraging vlucht

Wanneer de aankomstvertraging langer is dan drie uur heeft u recht op een schadevergoeding.

De hoogte van de compensatie hangt samen met de afstand van de oorspronkelijke vlucht en verschil in aankomsttijd van de vervangende vlucht.

Vluchtbestemmingen binnen de EU

¤ 250 schadevergoeding bij een vertraagde vlucht tot 1500 km
¤ 400 schadevergoeding bij een vertraagde vlucht van meer dan 1500 km
Vluchtbestemmingen buiten de EU

¤ 250 schadevergoeding bij een vertraagde vlucht tot 1500 km
¤ 400 schadevergoeding bij een vertraagde vlucht van 1500 km tot en met 3500 km
¤ 600 schadevergoeding bij een vertraagde vlucht van meer dan 3500 km
Pff ja..gedoe. ja heb wel zo'n 5 uur vertraging gehad, maar dan verspreid over 2 vluchten met allebei stopover...denk net niet genoeg voor vergoeding ;(
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  dinsdag 24 mei 2016 @ 19:23:57 #95
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_162470020
quote:
13s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 19:14 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Pff ja..gedoe. ja heb wel zo'n 5 uur vertraging gehad, maar dan verspreid over 2 vluchten met allebei stopover...denk net niet genoeg voor vergoeding ;(
Tuurlijk krijg je dan geen vergoeding. En terecht ook.
  dinsdag 24 mei 2016 @ 19:29:18 #96
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_162470202
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 19:23 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Tuurlijk krijg je dan geen vergoeding. En terecht ook.
ja ach, ik vind 5 uur best veel.
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  dinsdag 24 mei 2016 @ 19:33:08 #97
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_162470324
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 19:29 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

ja ach, ik vind 5 uur best veel.
Ja, maar niet op 2 verschillende vlucht bij elkaar opgeteld. Daarnaast wordt er niet gekeken na hoeveel later een toestel vertrekt maar later aankomt op bestemming.

Om welke vluchten en op welke datums gaat is? Dan kan ik het voor je checken of recht hebt op een vergoeding.
  dinsdag 24 mei 2016 @ 22:04:44 #98
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_162475120
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
  dinsdag 24 mei 2016 @ 22:20:39 #99
357211 mar456
Is fan van Chloë Grace Moretz
pi_162475683
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 19:23 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Tuurlijk krijg je dan geen vergoeding. En terecht ook.
Ik vind het anders aardig vreemd dat je geen vergoeding zou krijgen als je meerdere vluchten vertraging hebt.

Een vergelijking met de NS: Stel ik moet 3x overstappen, je krijgt vanaf 60 minuten vertraging de reissom terug (bij 30-60 vertraging 50%), als elke trein 21 minuten vertraging zou hebben heb ik totaal 63 minuten vertraging maar ik krijg helemaal niks terug omdat ik "maar" 21 minuten per trein heb. Dat zou toch ook niet kunnen?
Is trouwens ook fan van Taylor Swift
pi_162479535
quote:
Die was vol. :P

Dit blijven toch wel gave foto's.








Zouden ze hierom gisteren een paar rondjes hebben gemaakt boven de Waddenzee? :P
(De KDC-10 kon ik enkele keren oppikken met de antenne hier...)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')