Misschien maar Zaventem was meer omdat ze de vliegtuigen toch niet konden bereiken, te lastig, dus ook in het kader van die informatie lijkt het me zeer sterk dat een sterk beveiligd CDG dan wel gepenetreerd zou zijn plotseling.quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:11 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Nou ja er zit denk ik meer angst als je een bom laat afgaan op een vliegveld dan in een vliegtuig. Kijk maar naar Zaventem
Europese terroristen boeit iemand als Sisi zeer weinig, en die raken ze ook niet met een aanslag op de burgerluchtvaart, wraak misschien om wat er gebeurt in Egypte met al die arrestaties, het zou kunnen, maar dan nog lijkt het me heel sterk dat ze er opeens een route hebben gevonden of iets in die richting zo.quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:14 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Sisi kan het target zijn. Sisi is niet bepaald geliefd onder Jihadi's.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:18 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Stel dat het waar is en ze ondanks de maatregelen iets aan boord hebben gekregen in Parijs, wordt het langzamerhand niet eens tijd voor een moslimstop bij werknemers op Europese vliegvelden?
Daar kun je wel schijnheilig over doen, maar moslims in Europa hebben een enorm loyaliteitsprobleem. En om dan die op vitale posities neer te zetten in tijden van acute dreiging, dat is vragen om problemen. Alleen al bij Zaventem lopen er meer dan 50 geradicaliseerden rond.quote:
Magniet.quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:18 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Stel dat het waar is en ze ondanks de maatregelen iets aan boord hebben gekregen in Parijs, wordt het langzamerhand niet eens tijd voor een moslimstop bij werknemers op Europese vliegvelden?
Tijdelijke maatregel moet kunnen.quote:
Elimineer iedereen die een religie aanhangt. Er zijn net zogoed radicale christenen die maar wat graag homoseksuelen opblazen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:23 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Daar kun je wel schijnheilig over doen, maar moslims in Europa hebben een enorm loyaliteitsprobleem. En om dan die op vitale posities neer te zetten in tijden van acute dreiging, dat is vragen om problemen. Alleen al bij Zaventem lopen er meer dan 50 geradicaliseerden rond.
Dan moeten de goeden maar even onder de kwaden lijden. Nood breekt wet.
Maar, om een understatement te gebruiken, ontbreekt het in het christelijke geval aan empirisch bewijs....quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:25 schreef Woods het volgende:
[..]
Elimineer iedereen die een religie aanhangt. Er zijn net zogoed radicale christenen die maar wat graag homoseksuelen opblazen.
50 geradicaliseerden? Je doelt hier op dat artikel van Elsevier waarvan, als je de daadwerkelijke open brief van de politie erbij pakt, niets van overblijft?quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:23 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Daar kun je wel schijnheilig over doen, maar moslims in Europa hebben een enorm loyaliteitsprobleem. En om dan die op vitale posities neer te zetten in tijden van acute dreiging, dat is vragen om problemen. Alleen al bij Zaventem lopen er meer dan 50 geradicaliseerden rond.
Dan moeten de goeden maar even onder de kwaden lijden. Nood breekt wet.
Volgens mij eisen die alles op, zodra ze lucht krijgen van zoiets. Ook als ze er niks mee te maken hebben. Lekker makkelijk achteraf.quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:24 schreef KrappeAuto het volgende:
Hoelang duurt het doorgaans voordat IS of een andere terroristenorganisatie de aanslag opeist?
22 uur en 24 minuten, doorgaans.quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:24 schreef KrappeAuto het volgende:
Hoelang duurt het doorgaans voordat IS of een andere terroristenorganisatie de aanslag opeist?
Kloptquote:Op donderdag 19 mei 2016 16:34 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
22 uur en 24 minuten, doorgaans.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:34 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
22 uur en 24 minuten, doorgaans.
Laatste keer was het 22 uur en 26 minuten als ik me niet vergis.quote:
Ja, maar dat was wel heel uitzonderlijk hoor.quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Laatste keer was het 22 uur en 26 minuten als ik me niet vergis.
http://nieuws.tpo.nl/2016(...)naar-cairo-gecrasht/quote:Update 15:43 Bemanningsleden van vlucht MS804 zouden enkele dagen geleden zijn bedreigd. Volgens het Russische Life News heeft een vriend van de gezagvoerder van vlucht MS804 dit verteld. Enkele dagen gelden stond een ‘boodschap in het Arabisch op de buitenkant van het vliegtuig geschreven’. Er stond: ‘de volgende moord zal vluchtnummer SU-GCC zijn’. SU-GCC is het registratienummer van het gecrashte vliegtuig.
Klinkt betrouwbaarquote:Op donderdag 19 mei 2016 16:37 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
http://nieuws.tpo.nl/2016(...)naar-cairo-gecrasht/
Tsjadiër?quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:37 schreef Kosmoproleet het volgende:
Dit al voorbij gekomen?
[ afbeelding ]
Gewenning.quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:39 schreef kawotski het volgende:
Waarom word ik niet meer warm of koud van dit soort berichten en gebeurtenissen?
Zo rollen we in deze wereld. In het overgrote deel van deze wereld leven ze nog middels sticks en stones.quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:27 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Maar, om een understatement te gebruiken, ontbreekt het in het christelijke geval aan empirisch bewijs....
Door de chemtrails?quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:39 schreef kawotski het volgende:
Waarom word ik niet meer warm of koud van dit soort berichten en gebeurtenissen?
Of wanneer het op BNW als false flag wordt aangemerkt?quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:24 schreef KrappeAuto het volgende:
Leuk eiland inderdaad, m'n vriendin stelde gister toevallig nog voor om er deze zomer weer heen te gaan.quote:
Volgens mij zag ik eerder al een false flag-achtig iets staan elders.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of wanneer het op BNW als false flag wordt aangemerkt?
Waarom zou je 2 x naar dezelfde bestemming gaan?quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:04 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Leuk eiland inderdaad, m'n vriendin stelde gister toevallig nog voor om er deze zomer weer heen te gaan.
Waarom niet?quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waarom zou je 2 x naar dezelfde bestemming gaan?
Ben er in 2002/03/04/07 geweest, is het nu drukker met touristen?quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:04 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Leuk eiland inderdaad, m'n vriendin stelde gister toevallig nog voor om er deze zomer weer heen te gaan.
Omdat er nog veel meer te ontdekken valt. Ik krijg altijd stacaravan-visioenen als iemand voorstelt weer hetzelfde te doen.quote:
Ik ging vroeger ook steeds naar een andere bestemming. Echter de bestemming die ik nu al 10 keer heb bezocht blijft me verrassen en ben er nog steeds niet uitgekeken.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Omdat er nog veel meer te ontdekken valt. Ik krijg altijd stacaravan-visioenen als iemand voorstelt weer hetzelfde te doen.
Lekker je gebruikte schijtpapier in een emmertje doen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ben er in 2002/03/04/07 geweest, is het nu drukker met touristen?
We waren er in 2013, het zat er toen best vol met Italianen en Nederlanders.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ben er in 2002/03/04/07 geweest, is het nu drukker met touristen?
Ja, okee, ik lees dat af en toe ook in de bezoekersboekjes hoor. Laatste keer op camping geweest NB in Spanje, lag ook zo'n boekje, figuur schreef dat die er al bijna 30 jaar kwam en nog steeds niet was uitgekeken.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:07 schreef kawotski het volgende:
[..]
Ik ging vroeger ook steeds naar een andere bestemming. Echter de bestemming die ik nu al 10 keer heb bezocht blijft me verrassen en ben er nog steeds niet uitgekeken.
Als je lekker een weekje de zon op wil zoeken, waarom niet een plaats waar het beviel en je de weg kent.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, okee, ik lees dat af en toe ook in de bezoekersboekjes hoor. Laatste keer op camping geweest NB in Spanje, lag ook zo'n boekje, figuur schreef dat die er al bijna 30 jaar kwam en nog steeds niet was uitgekeken.
Ligt er ook aan met welk doel je gaat. Een all-inclusive resort zal je mij dan weer niet vinden. Een kennis van mij doet dat ook, elk jaar Tenerife maar heeft de vulkaan nooit een keer bezocht. Ik heb 't maar opgegeven hem te overtuigen wat er allemaal te zien is daar.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, okee, ik lees dat af en toe ook in de bezoekersboekjes hoor. Laatste keer op camping geweest NB in Spanje, lag ook zo'n boekje, figuur schreef dat die er al bijna 30 jaar kwam en nog steeds niet was uitgekeken.
Iedereen geniet op een andere manier.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:14 schreef kawotski het volgende:
[..]
Ligt er ook aan met welk doel je gaat. Een all-inclusive resort zal je mij dan weer niet vinden. Een kennis van mij doet dat ook, elk jaar Tenerife maar heeft de vulkaan nooit een keer bezocht. Ik heb 't maar opgegeven hem te overtuigen wat er allemaal te zien is daar.
Als je overdag vooral bezig bent met rondtouren en de boel te verkennen is dan zo een resort niet ideaal? Is je basis waar je als je terugkomt gewoon aan kan schuiven, wat kan drinken en dan je mandje in, volgende ochtend ontbijten en plijtequote:Op donderdag 19 mei 2016 17:14 schreef kawotski het volgende:
[..]
Ligt er ook aan met welk doel je gaat. Een all-inclusive resort zal je mij dan weer niet vinden. Een kennis van mij doet dat ook, elk jaar Tenerife maar heeft de vulkaan nooit een keer bezocht. Ik heb 't maar opgegeven hem te overtuigen wat er allemaal te zien is daar.
Niet op het niveau van de Moskva, die heeft een complete S-300 batterij aan boord.quote:Op donderdag 19 mei 2016 09:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ook NAVO schepen die net zulk wapentuig als de Russen hebben waarmee men in staat is vliegtuigen van zulke hoogtes te schieten.
Hier zat ik ook al aan te denkenquote:Op donderdag 19 mei 2016 15:47 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Kan springlading al eerder aan boord gebracht zijn? Eritrea, Egypte, Tunesië?
Uiteraard, maar (althans voor mij) niet om er de hele dag aan de bar of op een zonnebed te zitten, kan ik thuis ook.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als je overdag vooral bezig bent met rondtouren en de boel te verkennen is dan zo een resort niet ideaal? Is je basis waar je als je terugkomt gewoon aan kan schuiven, wat kan drinken en dan je mandje in, volgende ochtend ontbijten en plijte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |