Godver, ik!quote:Op woensdag 13 juli 2016 15:52 schreef iBenny het volgende:
Ik heb Douwe de laatste paar weken al een aantal keer hier in de stad gezien.
Wie wil mij aanraken?
Kunnen wel, maar willen niet. Lijkt me door de oorlogsdreiging en hoe ze er momenteel tegen homoseksualiteit aan kijken (veel extremisme in de straten) geen feestje.quote:
Als Oekraïne geen optie is gaat het festival naar de UKquote:Op donderdag 14 juli 2016 10:11 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Kans lijkt mij klein dat het echt in Oekraïne gaat plaatsvinden. Veel steden hebben geen geschikte hal en in Kiev kan er geen gebruik worden gemaakt van de hal waar ze in 2005 het organiseerden
Serieus, is dat al bekend???quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:34 schreef Nexum het volgende:
[..]
Als Oekraïne geen optie is gaat het festival naar de UK![]()
![]()
![]()
![]()
Graham Norton![]()
![]()
![]()
Aha, ja. Nou, jaartje overslaan en dan gewoon er weer voor gaan toch?quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kunnen wel, maar willen niet. Lijkt me door de oorlogsdreiging en hoe ze er momenteel tegen homoseksualiteit aan kijken (veel extremisme in de straten) geen feestje.
De EBU heeft recent gezegd dat de UK de nummer 1 op de lijst is als het festival niet in Oekraïne plaats kan vinden, aangezien Greatest Hits daar ook plaats gevonden heeft, en dat was een groot succes.quote:
Ohhhh, dat zou wat zijnquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:03 schreef Greys het volgende:
Dan moet GrahamGod het inderdaad presenteren.
Zo zie je maar weer, altijd de veiligheidsriem om achter op de snorscooter.quote:Op donderdag 21 juli 2016 10:33 schreef Greys het volgende:
Douwe is van de scooter gevlogen. Maar tis geen pieperd.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dit.quote:Op donderdag 21 juli 2016 10:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, altijd de veiligheidsriem om achter op de snorscooter.
Slow down, scooter.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit.
Airbags op de snorscooter zouden natuurlijk ook geen overbodige luxe zijn.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:36 schreef goh het volgende:
"How Lucky We Are" is 500.000x
gestreamed op Spotify:
https://www.instagram.com/p/BI2LeR0j-rG/
Edit: Sorry, afbeelding plakken lukte niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |