Dat sowieso! Zo heb je toch ook geen tijd om de kandidaten echt te leren kennen en echt een favoriet (idol?) te ontwikkelenquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik mis heel wat liveshows, ik mis de thema's, dit is gewoon geen idols
Ik snap de vergelijkingquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze heeft zo'n Halina Reijn uitstraling. En die mag van mij ook van de tv af, met haar "ik wil een man, want ik heb rammelende eierstokken"
Standaard bij elke talentenshowquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:51 schreef zoem het volgende:
Dat publiek de hele tijdStel je voor dat de jury iets negatiefs zegt...
Dat gevoel heb ik dus ook. Ze zijn te snel door de selectiefase (met name theater) gegaan.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:51 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dat sowieso! Zo heb je toch ook geen tijd om de kandidaten echt te leren kennen en echt een favoriet (idol?) te ontwikkelen
Vallen de kijkcijfers soms tegen of zo? Of was dat reisje naar Bali gewoonweg wat te duur? Duitsland duurt een stuk langer en die gaan ook op tropische reis.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:51 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dat sowieso! Zo heb je toch ook geen tijd om de kandidaten echt te leren kennen en echt een favoriet (idol?) te ontwikkelen
Workshops enzoquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:52 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik dus ook. Ze zijn te snel door de selectiefase (met name theater) gegaan.
!!!!quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:53 schreef iBenny het volgende:
Op de betere optredens zitten ze te katten, op de reteslechte hadden ze niks aan te merken
Ik. snap. er. geen. hol. van.
Daarom zit jij ook niet in de juryquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:53 schreef iBenny het volgende:
Op de betere optredens zitten ze te katten, op de reteslechte hadden ze niks aan te merken
Ik. snap. er. geen. hol. van.
Dat hele Bali gedoe sloeg gewoon nergens op. Even naar Bali om 2 liedjes te zingen. Waar is de meerwaarde?quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vallen de kijkcijfers soms tegen of zo? Of was dat reisje naar Bali gewoonweg wat te duur? Duitsland duurt een stuk langer en die gaan ook op tropische reis.
Please, laat me in de jury.quote:
Ben ik zelf nog naar op zoekquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jou ermee sarren. Duh.
Wie ben jij trouwens?
Ik had de tweet even gemist, maar dit is prachtig natuurlijk.twitter:IdolsRTL twitterde op woensdag 18-05-2016 om 21:00:35Lieve kijkers, het is allemaal echt live gezongen! We zijn nu in de pauze aan het kijken hoe we dit op tv beter kunnen overbrengen. #Idols reageer retweet
quote:Op woensdag 18 mei 2016 22:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik had de tweet even gemist, maar dit is prachtig natuurlijk.twitter:IdolsRTL twitterde op woensdag 18-05-2016 om 21:00:35Lieve kijkers, het is allemaal echt live gezongen! We zijn nu in de pauze aan het kijken hoe we dit op tv beter kunnen overbrengen. #Idols reageer retweet
ff wat autotune, ff wat galm...quote:Op woensdag 18 mei 2016 22:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh, dat hoor ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |