abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162313762
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2016 23:47 schreef Physsic het volgende:

[..]

Je vergeet de verhoogde energie en dus actief bezigzijn. :p

Dat is in Gooische Vrouwen ook nog een aantal afleveringen gebruikt. _O-
Ik weet uit persoonlijke omgeving dat het ook echt werkt _O- Je ziet op die festivals ook wel eens van diezelfde figuren die in de loop der maanden steeds magerder worden :') Maarja beste is natuurlijk niet zoveel vreten en veel bewegen enzo
pi_162313795
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 23:51 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ik weet uit persoonlijke omgeving dat het ook echt werkt _O- Je ziet op die festivals ook wel eens van diezelfde figuren die in de loop der maanden steeds magerder worden :') Maarja beste is natuurlijk niet zoveel vreten en veel bewegen enzo
Ik ook, daarom kwam ik er twee paginas geleden zelf ook al mee xD
Je moet wel stoppen als je wangen naar binnen gaan vallen.
  woensdag 18 mei 2016 @ 23:52:55 #153
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_162313801
Ik heb ook een beetje het idee dat personen die een maagband ambiëren, van een bepaalde klasse zijn... :@
  woensdag 18 mei 2016 @ 23:54:06 #154
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_162313832
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2016 23:52 schreef Physsic het volgende:

[..]

:D
pi_162313850
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2016 23:52 schreef Physsic het volgende:

[..]

Dan ben je eigenlijk al te ver _O- Ik doe 't zelf ook wel eens, maar dat hongerloze gevoel is gewoon zo onnatuurlijk, wel lekker gevoel tho :@
  woensdag 18 mei 2016 @ 23:56:19 #156
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_162313890
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 23:54 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Dan ben je eigenlijk al te ver _O- Ik doe 't zelf ook wel eens, maar dat hongerloze gevoel is gewoon zo onnatuurlijk, wel lekker gevoel tho :@
Linksom of rechtsom zal dit voor die Fabienne wel ff goed zijn.

Even uit de (maag)band springen.
  woensdag 18 mei 2016 @ 23:57:46 #157
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_162313943
quote:
7s.gif Op woensdag 18 mei 2016 23:56 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja doe es lekker gek! Je hebt niks te verliezen behalve wat gewicht ^O^
pi_162313949
quote:
7s.gif Op woensdag 18 mei 2016 23:56 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

True true, ze zal iig geen saaie dag hebben _O-
  donderdag 19 mei 2016 @ 00:07:01 #159
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_162314193
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 23:57 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

True true, ze zal iig geen saaie dag hebben _O-
Ik zie er wel handel in:
Fabienne die wat gewichtige dames opmaakt, busje vol naar festival en gaan met die banaan, dit maandelijks herhalen.
Tv-docu van maken en na een jaar eens even kijken of ze wat gelukkiger zijn met zichzelf.
Misschien vergoed een verzekering dit zelfs.

Denk dat het beter werkt dan al die troep, maagbanden en dieet-adviezen.
pi_162314396
quote:
7s.gif Op donderdag 19 mei 2016 00:07 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik zie er wel handel in:
Fabienne die wat gewichtige dames opmaakt, busje vol naar festival en gaan met die banaan, dit maandelijks herhalen.
Tv-docu van maken en na een jaar eens even kijken of ze wat gelukkiger zijn met zichzelf.
Misschien vergoed een verzekering dit zelfs.

Denk dat het beter werkt dan al die troep, maagbanden en dieet-adviezen.
Heb je die film 'requiem for a dream' nooit gezien? maakte wel indruk op me
  donderdag 19 mei 2016 @ 00:19:46 #161
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_162314535
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 00:14 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Heb je die film 'requiem for a dream' nooit gezien? maakte wel indruk op me
Ja, typerend hoe iedereen in zijn eigen ellende zit.
pi_162315349
Elk pondje gaat idd door het mondje.. zelf ben ik 114kg en wou ook een maagband of verkleining.. nu wil ik het zelf gaan proberen bij een andere diëtist om een gezonder leventje te krijgen en fitter te worden.. als fab beweert dat het niet werkt zal ze is een keer Dr schildklier moeten laten testen op of het wel zn werk doet.. ik ben chronisch moe dus het zal zwaar worden maar ik ga er voor.. ook psychische zal het zwaar worden want ben een emotionele eter.. ik hoop dat mijn plannen haalbaar zijn want ik zit financieel krap maar ik wil er zo graag voor gaan en mensen laten zien dat ik het kan en hun verbazen ik wil weer kunnen dragen wat ik wil.. ik was al een keer bijna onder de 100 maar toen verloor ik mijn diëtiste die ging elders werken en verloor mijn motivatie.. heel dom.. maar had er denk wel een ander moment geweest waar het fout zou gaan.. ik wil zo graag een PT maar die zijn niet te betalen..
  donderdag 19 mei 2016 @ 08:15:22 #163
446231 MillsStork
hallon de ballon
pi_162316372
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 19:02 schreef George_Zina het volgende:
Mwah, 115 kilo is zwaar maar het is echt geen onmogelijke opgave. Ze heeft gewoon een tekort aan discipline en wil om af te vallen, zeugin. Als ze 250 kilo woog dan zou ik die maagband begrijpen, maar 115 kilo, nee. Ik bedoel even 15 kilo afvallen en je zit alweer op de drempel van 100 kilo en dan ziet het al heel anders uit.
Wat jij zegt, klopt allemaal.

Ik was als man 105 op mijn zwaarste gewicht.

Nouja, paar maanden en discipline verder ben ik nu 95-94, nog maar 14-15kg er af en ik zit wel goed. :) Het is ook gewoon heel simpel, je hoeft niet eens iets extra te doen, je hoeft juist minder te doen: minder eten. Je hoeft ook niet overboard te gaan, gewoon stapje voor stapje.
pi_162316417
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2016 23:47 schreef Physsic het volgende:

[..]

Je vergeet de verhoogde energie en dus actief bezigzijn. :p

Dat is in Gooische Vrouwen ook nog een aantal afleveringen gebruikt. _O-
Het pep dieet in de serie Gooische vrouwen?
pi_162316434
Blijft een vreemd verhaal. Met gezond en niet teveel eten EN voldoende beweging moet je toch af kunnen vallen?
  donderdag 19 mei 2016 @ 08:27:53 #166
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_162316474
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 08:22 schreef Wimperkruller het volgende:
Blijft een vreemd verhaal. Met gezond en niet teveel eten EN voldoende beweging moet je toch af kunnen vallen?
Ze werd depressief van haar diëtiste...
  donderdag 19 mei 2016 @ 08:34:19 #167
446231 MillsStork
hallon de ballon
pi_162316532
quote:
7s.gif Op donderdag 19 mei 2016 08:27 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Iemand betalen die er eigenlijk maar weinig van weet, om te vertellen dat je dik bent. :')
  donderdag 19 mei 2016 @ 08:36:34 #168
273120 -0mega-
Amateur Programmeur
pi_162316549
Zelfs als ze een aandoening heeft gaat een maagverkleining wss wel helpen. Een familielid heeft er een gehad om medische redenen en die is er heel blij (en slank) van geworden.

Enige nadeel is dat je geen fuck meer kunt eten omdat je meteen vol zit. Dus zij zit nu aan de supplementen omdat ze gewoon niet genoeg binnenkrijgt zonder te moeten kotsen. :')
pi_162316574
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 08:20 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Het pep dieet in de serie Gooische vrouwen?
Ja, waar die dikke -naam kwijt- nieuwe afslankpillen heeft waar ze zoveel energie van krijgt dat ze het hele huis gaat poetsen.
pi_162316578
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 08:36 schreef -0mega- het volgende:
Zelfs als ze een aandoening heeft gaat een maagverkleining wss wel helpen. Een familielid heeft er een gehad om medische redenen en die is er heel blij (en slank) van geworden.

Enige nadeel is dat je geen fuck meer kunt eten omdat je meteen vol zit. Dus zij zit nu aan de supplementen omdat ze gewoon niet genoeg binnenkrijgt zonder te moeten kotsen. :')
Lijkt me echt verschrikkelijk om eerlijk te zijn.
pi_162316602
quote:
7s.gif Op donderdag 19 mei 2016 08:27 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dat zou je toch ook zonder diëtiste kunnen bereiken. Ik weet niet waarom, maar kan hier totaal geen begrip voor opbrengen. Ook echt 5 kilo aankomen voor zo'n operatie. Dat kan dan weer wel.
pi_162316635
Misschien is Personal Body Plan iets voor d'r. Op Facebook zie ik daar soms echt opvallende 'transformaties' voorbij komen die in relatief korte tijd bereikt zijn. Maarja, ook dat houdt in; gezond eten en veel bewegen. En is trouwens ook duur.

Ik weet niet of ik daar de discipline voor zou hebben als ik dik zou zijn..
  donderdag 19 mei 2016 @ 08:43:56 #173
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_162316636
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 08:34 schreef MillsStork het volgende:

[..]

Iemand betalen die er eigenlijk maar weinig van weet, om te vertellen dat je dik bent. :')
Ik heb d'r ook geen hoge pet van op... maar dat terzijde.
pi_162316648
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 08:38 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ja, waar die dikke -naam kwijt- nieuwe afslankpillen heeft waar ze zoveel energie van krijgt dat ze het hele huis gaat poetsen.
Die heeft ook zo'n operatie gehad ttouwens. Niet meer dik nu.
pi_162316656
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 20:53 schreef Disana het volgende:

[..]

Heb jij ze allemaal geobserveerd en gesproken? Ik denk het niet. Ik geloof dat sommigen oprecht weinig eten en genoeg bewegen. We weten gewoon nog heel weinig van overgewicht en wijten het nog veel te makkelijk aan de persoon met overgewicht.
Ik verwijt ze niks, van mij mogen ze dik zijn. Iedereen is anders, ik zou zeggen let er een beetje op met je kledingkeuzes maar je moet het echt helemaal zelf weten. Uiteindelijk zijn ze 40.000 euro goedkoper in de zorgkosten omdat ze eerder dood gaan, dus het is nog sociaal ook, Van mij hoeven ze niks, maar als ze slank willen zijn moeten ze ook zelf dat doen wat nodig is, ik vind het een beetje onzin om als samenleving 6000 euro te investeren om 40.000 verlies te maken, Iemand helpen vind ik wel een goed argument, maar ik zie niet hoe een operatie in de plaats kan komen van basale zelfbeheersing.

Alle mensen zijn anders, en ik geloof best dat de een meer aanleg heeft dan de ander of een aandoening heeft waardoor het niet opschiet, en als de hele familie dik is dan weet je ook wel dat gezonde eet en leefgewoonten niet in de opvoeding zaten, maar voor alle volwassenen geldt dat wat je in je opvoeding gemist hebt je later zelf bij moet leren. Maar de dikke mensen die ik ken, en dat zijn er best veel, kijken anders tegen eten aan. Ze hebben altijd van alles in huis, de koelkast is vol, de keukenkastjes puilen uit van iets lekkers 'voor als er bezoek langskomt', als ik een kopje koffie op een terras ga drinken dan bedoel ik ook een kopje koffie en niet een kopje koffie met een stuk taart of een broodje. Als ik een biertje ga drinken dan bedoel ik meerdere biertjes, maar niet biertjes en chips of nootjes. Voor de meeste dikke mensen hoort eten er altijd gewoon bij, die denken dat dat normaal is of dat dat wel 'gewoon' kan. Dan eet je maar gewoon mee voor de gezelligheid en dan denken zij, 'zie je wel, hij doet het ook en hij is slank'. Er moet altijd nog een toetje komen, altijd 'iets lekkers' bij de thee, ze hebben altijd allerlei momenten waar eten bijhoort, en dan zijn er nog de buitenkansjes natuurlijk, die laten ze nooit liggen. Als er op een borrel of zo een schaal hapjes voorbij komt zijn het nooit de dikke mensen die even overslaan.

Nogmaals, ik vind het allemaal prima. Maar als je het een probleem vindt dan moet je de oplossing echt bij jezelf zoeken, en eigenlijk de oorzaak ook, en niet bij een operatie waar we allemaal voor moeten dokken en die waarschijnlijk niks helpt omdat die de oorzaak niet aanpakt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')