Ik weet uit persoonlijke omgeving dat het ook echt werktquote:Op woensdag 18 mei 2016 23:47 schreef Physsic het volgende:
[..]
Je vergeet de verhoogde energie en dus actief bezigzijn. :p
Dat is in Gooische Vrouwen ook nog een aantal afleveringen gebruikt.

Ik ook, daarom kwam ik er twee paginas geleden zelf ook al mee xDquote:Op woensdag 18 mei 2016 23:51 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik weet uit persoonlijke omgeving dat het ook echt werktJe ziet op die festivals ook wel eens van diezelfde figuren die in de loop der maanden steeds magerder worden
Maarja beste is natuurlijk niet zoveel vreten en veel bewegen enzo

quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:52 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik ook, daarom kwam ik er twee paginas geleden zelf ook al mee xD
Je moet wel stoppen als je wangen naar binnen gaan vallen.

Dan ben je eigenlijk al te verquote:Op woensdag 18 mei 2016 23:52 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik ook, daarom kwam ik er twee paginas geleden zelf ook al mee xD
Je moet wel stoppen als je wangen naar binnen gaan vallen.

Linksom of rechtsom zal dit voor die Fabienne wel ff goed zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:54 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dan ben je eigenlijk al te verIk doe 't zelf ook wel eens, maar dat hongerloze gevoel is gewoon zo onnatuurlijk, wel lekker gevoel tho
![]()

Ja doe es lekker gek! Je hebt niks te verliezen behalve wat gewichtquote:Op woensdag 18 mei 2016 23:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Linksom of rechtsom zal dit voor die Fabienne wel ff goed zijn.
Even uit de (maag)band springen.

True true, ze zal iig geen saaie dag hebbenquote:Op woensdag 18 mei 2016 23:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Linksom of rechtsom zal dit voor die Fabienne wel ff goed zijn.
Even uit de (maag)band springen.

Ik zie er wel handel in:quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:57 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
True true, ze zal iig geen saaie dag hebben

Heb je die film 'requiem for a dream' nooit gezien? maakte wel indruk op mequote:Op donderdag 19 mei 2016 00:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik zie er wel handel in:
Fabienne die wat gewichtige dames opmaakt, busje vol naar festival en gaan met die banaan, dit maandelijks herhalen.
Tv-docu van maken en na een jaar eens even kijken of ze wat gelukkiger zijn met zichzelf.
Misschien vergoed een verzekering dit zelfs.
Denk dat het beter werkt dan al die troep, maagbanden en dieet-adviezen.

Ja, typerend hoe iedereen in zijn eigen ellende zit.quote:Op donderdag 19 mei 2016 00:14 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Heb je die film 'requiem for a dream' nooit gezien? maakte wel indruk op me

Wat jij zegt, klopt allemaal.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:02 schreef George_Zina het volgende:
Mwah, 115 kilo is zwaar maar het is echt geen onmogelijke opgave. Ze heeft gewoon een tekort aan discipline en wil om af te vallen, zeugin. Als ze 250 kilo woog dan zou ik die maagband begrijpen, maar 115 kilo, nee. Ik bedoel even 15 kilo afvallen en je zit alweer op de drempel van 100 kilo en dan ziet het al heel anders uit.

Het pep dieet in de serie Gooische vrouwen?quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:47 schreef Physsic het volgende:
[..]
Je vergeet de verhoogde energie en dus actief bezigzijn. :p
Dat is in Gooische Vrouwen ook nog een aantal afleveringen gebruikt.

Ze werd depressief van haar diëtiste...quote:Op donderdag 19 mei 2016 08:22 schreef Wimperkruller het volgende:
Blijft een vreemd verhaal. Met gezond en niet teveel eten EN voldoende beweging moet je toch af kunnen vallen?

Iemand betalen die er eigenlijk maar weinig van weet, om te vertellen dat je dik bent.quote:Op donderdag 19 mei 2016 08:27 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze werd depressief van haar diëtiste...

Ja, waar die dikke -naam kwijt- nieuwe afslankpillen heeft waar ze zoveel energie van krijgt dat ze het hele huis gaat poetsen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 08:20 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Het pep dieet in de serie Gooische vrouwen?

Lijkt me echt verschrikkelijk om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2016 08:36 schreef -0mega- het volgende:
Zelfs als ze een aandoening heeft gaat een maagverkleining wss wel helpen. Een familielid heeft er een gehad om medische redenen en die is er heel blij (en slank) van geworden.
Enige nadeel is dat je geen fuck meer kunt eten omdat je meteen vol zit. Dus zij zit nu aan de supplementen omdat ze gewoon niet genoeg binnenkrijgt zonder te moeten kotsen.

Dat zou je toch ook zonder diëtiste kunnen bereiken. Ik weet niet waarom, maar kan hier totaal geen begrip voor opbrengen. Ook echt 5 kilo aankomen voor zo'n operatie. Dat kan dan weer wel.quote:Op donderdag 19 mei 2016 08:27 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze werd depressief van haar diëtiste...

Ik heb d'r ook geen hoge pet van op... maar dat terzijde.quote:Op donderdag 19 mei 2016 08:34 schreef MillsStork het volgende:
[..]
Iemand betalen die er eigenlijk maar weinig van weet, om te vertellen dat je dik bent.

Die heeft ook zo'n operatie gehad ttouwens. Niet meer dik nu.quote:Op donderdag 19 mei 2016 08:38 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ja, waar die dikke -naam kwijt- nieuwe afslankpillen heeft waar ze zoveel energie van krijgt dat ze het hele huis gaat poetsen.

Ik verwijt ze niks, van mij mogen ze dik zijn. Iedereen is anders, ik zou zeggen let er een beetje op met je kledingkeuzes maar je moet het echt helemaal zelf weten. Uiteindelijk zijn ze 40.000 euro goedkoper in de zorgkosten omdat ze eerder dood gaan, dus het is nog sociaal ook, Van mij hoeven ze niks, maar als ze slank willen zijn moeten ze ook zelf dat doen wat nodig is, ik vind het een beetje onzin om als samenleving 6000 euro te investeren om 40.000 verlies te maken, Iemand helpen vind ik wel een goed argument, maar ik zie niet hoe een operatie in de plaats kan komen van basale zelfbeheersing.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb jij ze allemaal geobserveerd en gesproken? Ik denk het niet. Ik geloof dat sommigen oprecht weinig eten en genoeg bewegen. We weten gewoon nog heel weinig van overgewicht en wijten het nog veel te makkelijk aan de persoon met overgewicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |