abonnement Unibet Coolblue
pi_162294760
Er zijn al vele klachten over deze dame op fok de revue gepasseerd.

Dat het een attentie hoertje is en dergelijke. En dat dames en heren, dat is ook zo.

Toen ik nog een klein jongetje was, en niet tot laat buiten mocht spelen, keek ik vaak uit verveling mee naar de tv als mijn ouders dit keken. De tv was vaak afgestemd op Rtl4.

Ze presteerde voor die tijd toch wel succesvolle programma's.

Tv makelaar meerdere seizoenen.
Char, het medium.
Rtl boulevars

Maar haar succesvolste programma als presentatrice was toch wel: Dancing with the stars op de vrijdagavond.

Tot een zekere 2010, waarna haar televisiecarriere lijkt te zijn geëindigd is zij naar mijn mening ook meer gevormd tot een echte attention whore, die vooral nu haar broodkruimeltje op tv probeerd mee te pakken sinds Quincy Gario zijn stem heeft laten horen.

Want zeg eens eerlijk. Hebben wij Sylvana Simons voor 2010 met een tegenstem gehoord wat betrekking tot zwarte piet en racisme en slavernij van de westerse wereld tegen negertjes?

Afentoe kijk ik eens een praatprogramma waar zij te gast is. Vaak is dit dwdd, of pauw. Waarschijnlijk om de quota te halen. In discussies vind ik haar niet al te sterk overkomen. Dit komt waarschijnlijk omdat zij haar leven maar heel oppervlakkig heeft gewijd aan de racismes/zwarte pieten/slavernij discussies om hier verbaal zo sterk mogelijk over te komen zodat zij heel wat lijkt.

Ik vind het maar nep allemaal en het is wel een verdomd goede move geweest van haar om maar op televisie te blijven komen. Ze zal er vast wel achter staan. Maar de oorspronkelijke beweegredenen zijn toch een stuk egocentrischer vermoed ik.

Spierbal heeft gesproken.

Gegroet.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_162294781
KLB / Sylvana Simons was niet goed genoeg voor je? :')
pi_162294797
quote:
13s.gif Op woensdag 18 mei 2016 14:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
KLB / Sylvana Simons was niet goed genoeg voor je? :')
Deze topique heeft wel meer inhoud.
  woensdag 18 mei 2016 @ 14:51:43 #4
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_162294813
quote:
11s.gif Op woensdag 18 mei 2016 14:51 schreef Argo het volgende:

[..]

Deze topique heeft wel meer inhoud.
Ja maar die ander heeft een Poll, dat is ook wat waard.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_162294838
quote:
9s.gif Op woensdag 18 mei 2016 14:51 schreef jogy het volgende:

[..]

Ja maar die ander heeft een Poll, dat is ook wat waard.
Gelijk even gestemd
Moeten zij weten
pi_162294991
quote:
9s.gif Op woensdag 18 mei 2016 14:51 schreef jogy het volgende:

[..]

Ja maar die ander heeft een Poll, dat is ook wat waard.
Die polls zijn weinig waard.

KLB / Houding EU m.b.t. TTIP
Check deze bv waarom staat fatoeman daarin? :')

Het is dus geen TS die we serieus kunnen nemen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2016 14:58:34 ]
pi_162295165
Dank ts. :')
pi_162295206
quote:
9s.gif Op woensdag 18 mei 2016 14:51 schreef jogy het volgende:

[..]

Ja maar die ander heeft een Poll, dat is ook wat waard.
Voeg ze samen :)
pi_162295218
Sylvana altijd terechte klacht
pi_162295316
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 15:06 schreef Vermon het volgende:
Sylvana altijd terechte klacht
Schatje.
pi_162295367
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 15:06 schreef Vermon het volgende:
Sylvana altijd terechte klacht
pi_162295383
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2016 15:09 schreef Argo het volgende:

[..]

Schatje.
Babe O+
pi_162295476


[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2016 15:16:01 ]
pi_162295523
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
  Trouwste user 2022 woensdag 18 mei 2016 @ 20:09:35 #15
7889 tong80
Spleenheup
pi_162304444
Goed topic

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_162308361
quote:
11s.gif Op woensdag 18 mei 2016 14:58 schreef Argo het volgende:

[..]

Die polls zijn weinig waard.

KLB / Houding EU m.b.t. TTIP
Check deze bv waarom staat fatoeman daarin? :')

Het is dus geen TS die we serieus kunnen nemen.
Nou zeg.
  woensdag 18 mei 2016 @ 21:43:59 #17
403394 Tamabralski
forum hoppen
pi_162308480
Het is wat met al die zwarten.
pi_162312301
Televaag Sylvana Simons: begrip voor arrestatie Umar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_162312444
Terechte klacht... walgelijk mens
pi_162313462
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 23:08 schreef LLgetikt het volgende:
Televaag Sylvana Simons: begrip voor arrestatie Umar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt, ik ga steeds meer een hekel krijgen aan haar! :|W

Nu wordt Martin ¦imek voor racist uitgemaakt. Je kan hem hooguit verwijten dat hij een ongelukkige woordkeuze had gebruikt. Ik snap best dat wanneer jij een donkere huidskleur hebt en iemand neemt de term "zwartjes" in zijn mond dat jij dat denigrerend vindt en aan die persoon vraagt of hij dat voortaan niet wilt doen omdat jij je daar ongemakkelijk bij voelt.

Godsamme wat een ontzettend dom mens met weinig zelfreflectie. Zij gaat zelfs met haar acties iets aan racisme bijdragen, want er zijn genoeg blanke tokkies die net zo dom zijn als zij en dan gaan denken dat iedereen met een donkere huidskleur zo is.
pi_162313515
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 15:17 schreef Vermon het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
Wij twee <3
  woensdag 18 mei 2016 @ 23:48:44 #22
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_162313694
Na de succesvolle politieke loopbanen van Boulevard-coniferen Bram Moszkowicz en Peter R. De Vries kan dit alleen maar goed gaan.
pi_162313772
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 23:48 schreef Barrah het volgende:
Na de succesvolle politieke loopbanen van Boulevard-coniferen Bram Moszkowicz en Peter R. De Vries kan dit alleen maar goed gaan.
Blulevard-coniferen _O-
Die zal ik onthouden
  woensdag 18 mei 2016 @ 23:53:59 #24
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_162313826
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2016 23:41 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Nu wordt Martin ¦imek voor racist uitgemaakt. Je kan hem hooguit verwijten dat hij een ongelukkige woordkeuze had gebruikt. Ik snap best dat wanneer jij een donkere huidskleur hebt en iemand neemt de term "zwartjes" in zijn mond dat jij dat denigrerend vindt en aan die persoon vraagt of hij dat voortaan niet wilt doen omdat jij je daar ongemakkelijk bij voelt.
Die man is een bejaarde van 100 en spreekt amper Nederlands. Hij vraagt haar notabene nog netjes hoe hij het moet noemen. Dat wijf is gek.
pi_162313885
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2016 23:41 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Echt, ik ga steeds meer een hekel krijgen aan haar! :|W

Nu wordt Martin ¦imek voor racist uitgemaakt. Je kan hem hooguit verwijten dat hij een ongelukkige woordkeuze had gebruikt. Ik snap best dat wanneer jij een donkere huidskleur hebt en iemand neemt de term "zwartjes" in zijn mond dat jij dat denigrerend vindt en aan die persoon vraagt of hij dat voortaan niet wilt doen omdat jij je daar ongemakkelijk bij voelt.

Godsamme wat een ontzettend dom mens met weinig zelfreflectie. Zij gaat zelfs met haar acties iets aan racisme bijdragen, want er zijn genoeg blanke tokkies die net zo dom zijn als zij en dan gaan denken dat iedereen met een donkere huidskleur zo is.
Kan ik me helemaal in vinden in wat jij zegt. DWDD is de oorzaak van deze ellende :P _O-

Er is iets bij haar wat ik niet kan peilen, als ze praat over iets en ze wilt een belangrijk punt overbrengen, komt het niet over. Beetje zoals een ''oneliner''. Daar blijft het dan bij. Ik vind haar niks uitstralen en dat is niet omdat ik haar geen leuk persoon vind, het komt gewoon niet over, het laat geen indruk achter. Gewoon emotieloos zelfs. Terwijl ze tegen zaken in wil zetten waar ze dus een probleem mee heeft, maar ik zie totaal geen PASSIE. Ze komt gewoon apathisch over.


En die slachtofferrol.. is ze dan altijd zo maatschappelijk betrokken geweest? Ze is wel heul snel gepikeerd, TE.

[ Bericht 4% gewijzigd door LLgetikt op 19-05-2016 00:02:42 ]
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_162314071
-

[ Bericht 99% gewijzigd door LLgetikt op 19-05-2016 00:02:31 ]
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_162314108
dit filmpje benoemd het helemaal duidelijk over sylvana, ze is hypocriet :')

'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_162315010
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 23:56 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

racisme bijdragen, want er zijn genoeg blanke tokkies die net zo dom zijn als zij en dan gaan denken dat iedereen met een donkere huidskleur zo is.
Kan ik me helemaal in vinden in wat jij zegt. DWDD is de oorzaak van deze ellende :P _O-

Er is iets bij haar wat ik niet kan peilen, als ze praat over iets en ze wilt een belangrijk punt overbrengen, komt het niet over. Beetje zoals een ''oneliner''. Daar blijft het dan bij. Ik vind haar niks uitstralen en dat is niet omdat ik haar geen leuk persoon vind, het komt gewoon niet over, het laat geen indruk achter. Gewoon emotieloos zelfs. Terwijl ze tegen zaken in wil zetten waar ze dus een probleem mee heeft, maar ik zie totaal geen PASSIE. Ze komt gewoon apathisch over.


En die slachtofferrol.. is ze dan altijd zo maatschappelijk betrokken geweest? Ze is wel heul snel gepikeerd, TE.
[/quote]
Ze is gewoon heel dom en doet tevergeefs haar best om intelligent over te komen. Ze presenteerde ooit een boekenprogramma; ze dacht dat ze er intelligent uitzag door een bril op te zetten, maar ze ging elke keer af als een gieter toen bleek dat ze geen letter van de betreffende boeken had gelezen en heel domme vragen stelde aan de schrijvers. :')

Dat je haar niet kan peilen is omdat er geen inhoud in haar kop zit. Toch wil ze heel graag belangrijk gevonden worden, dus haalt ze de laatste jaren het racisme-issue erbij, want daar krijgt ze aandacht mee ook al is die negatief. Door zich aan te sluiten bij DENK (uitgerekend zo'n leeghoofd als zij :') ) geeft aan dat ze gewoon maar wat doet en zichzelf belachelijk maakt.
pi_162315075
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2016 14:48 schreef spierbal het volgende:
Er zijn al vele klachten over deze dame op fok de revue gepasseerd.

Dat het een attentie hoertje is en dergelijke. En dat dames en heren, dat is ook zo.

Toen ik nog een klein jongetje was, en niet tot laat buiten mocht spelen, keek ik vaak uit verveling mee naar de tv als mijn ouders dit keken. De tv was vaak afgestemd op Rtl4.
Gestopt met lezen. TS komt uit een tokkie-gezin. :')

*Overigens is TS wel in staat gebleken een terechte klacht op te stellen. Chapeau! :7
  donderdag 19 mei 2016 @ 01:06:59 #30
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_162315131
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 23:08 schreef LLgetikt het volgende:
Televaag Sylvana Simons: begrip voor arrestatie Umar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pure aids. Zij en die social justice multicultipartij met policore identiteitspolitiek. ^O^
pi_162315220
quote:
Ze is gewoon heel dom en doet tevergeefs haar best om intelligent over te komen. Ze presenteerde ooit een boekenprogramma; ze dacht dat ze er intelligent uitzag door een bril op te zetten, maar ze ging elke keer af als een gieter toen bleek dat ze geen letter van de betreffende boeken had gelezen en heel domme vragen stelde aan de schrijvers. :')

Dat je haar niet kan peilen is omdat er geen inhoud in haar kop zit. Toch wil ze heel graag belangrijk gevonden worden, dus haalt ze de laatste jaren het racisme-issue erbij, want daar krijgt ze aandacht mee ook al is die negatief. Door zich aan te sluiten bij DENK (uitgerekend zo'n leeghoofd als zij :') ) geeft aan dat ze gewoon maar wat doet en zichzelf belachelijk maakt.
We gaan het zien voorlopig :P

quote:
10s.gif Op donderdag 19 mei 2016 01:06 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Pure aids. Zij en die social justice multicultipartij met policore identiteitspolitiek. ^O^
En wat er dus instaat over dat selectieve verontwaardiging geld precies voor Sylvana, ze is zelf selectief verontwaardigd :')

Ook over dat ze zich wilt inzetten door dat ene moment in DWDD, ze verdraait de hele context van hoe dat gebeurd is en hoe de man het bedoelde, overgevoelig, gelijk de discrminatiekaart trekken, ze voelt zich gelijk aangesproken en dat was dan blijkbaar de druppel of een teken om de politiek in te gaan. :') Ik geloof het gewoon niet, ben geen hater, maar tis niet oprecht als je de boel gaat verdraaien en dat als argument gaat gebruiken.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  donderdag 19 mei 2016 @ 01:23:57 #32
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_162315236
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 01:20 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

We gaan het zien voorlopig :P

[..]

En wat er dus instaat over dat selectieve verontwaardiging geld precies voor Sylvana, ze is zelf selectief verontwaardigd :')

Ook over dat ze zich wilt inzetten door dat ene moment in DWDD, ze verdraait de hele context van hoe dat gebeurd is en hoe de man het bedoelde, overgevoelig, gelijk de discrminatiekaart trekken, ze voelt zich gelijk aangesproken en dat was dan blijkbaar de druppel of een teken om de politiek in te gaan. :') Ik geloof het gewoon niet, ben geen hater, maar tis niet oprecht als je de boel gaat verdraaien en dat als argument gaat gebruiken.
Ze is niet verontwaardigd als zwartjes (sue me) aan straatroof doen.
pi_162315244
quote:
10s.gif Op donderdag 19 mei 2016 01:23 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ze is niet verontwaardigd als zwartjes (sue me) aan straatroof doen.
:P nee dan niet? _O-
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  donderdag 19 mei 2016 @ 01:29:06 #34
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_162315271
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 01:25 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

:P nee dan niet? _O-
Volgens de logica van moderne social justice warriors komt alle ellende van de blanke, heteroseksuele man.
pi_162315278
quote:
10s.gif Op donderdag 19 mei 2016 01:29 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Volgens de logica van moderne social justice warriors komt alle ellende van de blanke, heteroseksuele man.
O, nou dus eigenlijk ook racisme?

Ik volg het niet meer :{ _O- :')
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  donderdag 19 mei 2016 @ 01:35:24 #36
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_162315299
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 01:31 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

O, nou dus eigenlijk ook racisme?

Ik volg het niet meer :{ _O- :')
Ik volg jou ook niet. 't Is laat, babe. :+
pi_162315304
quote:
10s.gif Op donderdag 19 mei 2016 01:35 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik volg jou ook niet. 't Is laat, babe. :+
ja :P nee ik snap het wel, sylvana doet precies hetzelfde, ze verwijt mensen iets wat ze zelf omgekeerd doet :P

maarja doei :W
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_162315312
Zo'n geblondeerde ongelovige bijdehante negerin past ook helemaal niet in een Turkse partij/beweging, die gaan onderling heus nog wel ruzie krijgen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_162315315
0 Zetels die partij en doei.
pi_162315323
De voorzitter gaat vervolgens met de partijkas aan de haal.
  donderdag 19 mei 2016 @ 01:39:54 #41
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_162315335
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 01:36 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

ja :P nee ik snap het wel, sylvana doet precies hetzelfde, ze verwijt mensen iets wat ze zelf omgekeerd doet :P

maarja doei :W
Precies, zulke zwartjes zijn juist zelf racistisch als de pest. En dan Malcom X verheerlijken als toppunt. :r
pi_162315465
Maar ze werd best hard aangepakt bij DWDD. Genot was dat en ook wel ironisch eigenlijk.
pi_162315479
Nog even geduld tot verkiezingen en die partij bestaat niet meer.
Turken stemmen niet op Marokkaan en al helemaal niet op blonde Antilliaanse aandachtshoer.
Marokkanen stemmen niet op Turken.
Antillianen moeten die Sylvana niet net als de rest van Nederland.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2016 02:15:46 ]
  donderdag 19 mei 2016 @ 02:19:44 #44
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_162315492
quote:
3s.gif Op donderdag 19 mei 2016 02:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
Nog even geduld tot verkiezingen en die partij bestaat niet meer.
Turken stemmen niet op Marokkaan en al helemaal niet op blonde Antilliaanse aandachtshoer.
Marokkanen stemmen niet op Turken.
Antillianen moeten die Sylvana niet net als de rest van Nederland.
Ik hoop het. Dat doorgeefluik naar Ankara mag wel weer dicht van mij.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_162315503
quote:
15s.gif Op donderdag 19 mei 2016 02:19 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Ik hoop het. Dat doorgeefluik naar Ankara mag wel weer dicht van mij.
racistje gespot
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_162315506
quote:
3s.gif Op donderdag 19 mei 2016 02:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
Nog even geduld tot verkiezingen en die partij bestaat niet meer.
Turken stemmen niet op Marokkaan en al helemaal niet op blonde Antilliaanse aandachtshoer.
Marokkanen stemmen niet op Turken.
Antillianen moeten die Sylvana niet net als de rest van Nederland.
Pfff, dat ge-ouwehoer allemaal. Lijkt wel een schoolplein.......van een kleuterschool.
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
pi_162315508
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 00:52 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Kan ik me helemaal in vinden in wat jij zegt. DWDD is de oorzaak van deze ellende :P _O-

Er is iets bij haar wat ik niet kan peilen, als ze praat over iets en ze wilt een belangrijk punt overbrengen, komt het niet over. Beetje zoals een ''oneliner''. Daar blijft het dan bij. Ik vind haar niks uitstralen en dat is niet omdat ik haar geen leuk persoon vind, het komt gewoon niet over, het laat geen indruk achter. Gewoon emotieloos zelfs. Terwijl ze tegen zaken in wil zetten waar ze dus een probleem mee heeft, maar ik zie totaal geen PASSIE. Ze komt gewoon apathisch over.

En die slachtofferrol.. is ze dan altijd zo maatschappelijk betrokken geweest? Ze is wel heul snel gepikeerd, TE.
Ze is gewoon heel dom en doet tevergeefs haar best om intelligent over te komen. Ze presenteerde ooit een boekenprogramma; ze dacht dat ze er intelligent uitzag door een bril op te zetten, maar ze ging elke keer af als een gieter toen bleek dat ze geen letter van de betreffende boeken had gelezen en heel domme vragen stelde aan de schrijvers. :')

Dat je haar niet kan peilen is omdat er geen inhoud in haar kop zit. Toch wil ze heel graag belangrijk gevonden worden, dus haalt ze de laatste jaren het racisme-issue erbij, want daar krijgt ze aandacht mee ook al is die negatief. Door zich aan te sluiten bij DENK (uitgerekend zo'n leeghoofd als zij :') ) geeft aan dat ze gewoon maar wat doet en zichzelf belachelijk maakt.
[/quote]
doet me aan jou denken dit
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  donderdag 19 mei 2016 @ 02:22:56 #48
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_162315510
quote:
3s.gif Op donderdag 19 mei 2016 02:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
Nog even geduld tot verkiezingen en die partij bestaat niet meer.
Turken stemmen niet op Marokkaan en al helemaal niet op blonde Antilliaanse aandachtshoer.
Marokkanen stemmen niet op Turken.
Antillianen moeten die Sylvana niet net als de rest van Nederland.
Ik ben bang van niet. De samenleving is gepolariseerd tussen autochtoon en allochtoon. Je bent in eerste instantie één van de twee, daarna komt afkomst en religie pas aan bod.
pi_162315514
quote:
9s.gif Op donderdag 19 mei 2016 02:22 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik ben bang van niet. De samenleving is gepolariseerd tussen autochtoon en allochtoon. Je bent in eerste instantie één van de twee, daarna komt afkomst en religie pas aan bod.
jij snapt het
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_162315515
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 02:22 schreef Thezappa het volgende:

[..]

racistje gespot
Ik stel voor om alle zwarte pieten een blonde pruik te geven.
  donderdag 19 mei 2016 @ 02:24:52 #51
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_162315516
Ik denk trouwens dat die Quinsy zich aanstelt als mascotte binnenkort.
  donderdag 19 mei 2016 @ 02:25:59 #52
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_162315520
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 01:36 schreef chroestjov het volgende:
Zo'n geblondeerde ongelovige bijdehante negerin past ook helemaal niet in een Turkse partij/beweging, die gaan onderling heus nog wel ruzie krijgen.
Die combinatie ook. Ik heb drie keer gechecked of niet per ongeluk al weer 1 april was.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_162315522
quote:
2s.gif Op donderdag 19 mei 2016 02:24 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Ik stel voor om alle zwarte pieten een blonde pruik te geven.
nee nee..als je door de schoorsteen naar binnen gaat krijg je goude oorbelletjes
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  donderdag 19 mei 2016 @ 02:26:26 #54
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_162315523
quote:
10s.gif Op donderdag 19 mei 2016 02:24 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik denk trouwens dat die Quinsy zich aanstelt als mascotte binnenkort.
idd. Nog zo'n intellectueel lichtgewicht.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_162315524
quote:
9s.gif Op donderdag 19 mei 2016 02:22 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik ben bang van niet. De samenleving is gepolariseerd tussen autochtoon en allochtoon. Je bent in eerste instantie één van de twee, daarna komt afkomst en religie pas aan bod.
Ze kunnen in die partij zich beter zorgen maken dat voorzitter er niet met de kas vandoor gaat.
pi_162315526
quote:
2s.gif Op donderdag 19 mei 2016 02:26 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Ze kunnen in die partij zich beter zorgen maken dat voorzitter er niet met de kas vandoor gaat.
moeite van het stelen niet waard
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_162315528
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 02:27 schreef Thezappa het volgende:

[..]

moeite van het stelen niet waard
Heb je enig idee hoeveel subsidie dat zootje krijgt met enige vorm van partijstructuur.
pi_162315530
Daarnaast het zijn gewoon 2 afvallige die nu net doen of ze partij zijn.
pi_162315532
quote:
12s.gif Op donderdag 19 mei 2016 02:29 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Heb je enig idee hoeveel subsidie dat zootje krijgt met enige vorm van partijstructuur.
was alweer muziek luisteren


legale diefstal is ook diefstal
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_162315534
Persoonlijk juich ik deze stap toe des te eerder is het van TV verdwenen.
  donderdag 19 mei 2016 @ 02:35:43 #61
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_162315543
quote:
2s.gif Op donderdag 19 mei 2016 02:26 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Ze kunnen in die partij zich beter zorgen maken dat voorzitter er niet met de kas vandoor gaat.
Of meteen de partij opheffen na de verkiezing om wachtgeld te vangen, net als die Mocro van D66. En dan zat ze in de parlementaire commissie over de woningcorporaties notabene. :N De hypocrisie.
pi_162315556
quote:
10s.gif Op donderdag 19 mei 2016 02:35 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Of meteen de partij opheffen na de verkiezing om wachtgeld te vangen, net als die Mocro van D66. En dan zat ze in de parlementaire commissie over de woningcorporaties notabene. :N De hypocrisie.
Dankzij de PVDA zit dat onkruid nog in de kamer en ze proberen nu zieltjes te winnen met excuus Marokkaan en Antilliaanse muts.
Nog meer kakelende kippen in de kamer dat gaat helpen.
  donderdag 19 mei 2016 @ 02:44:26 #64
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_162315563
quote:
2s.gif Op donderdag 19 mei 2016 02:40 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Dankzij de PVDA zit dat onkruid nog in de kamer en ze proberen nu zieltjes te winnen met excuus Marokkaan en Antilliaanse muts.
Nog meer kakelende kippen in de kamer dat gaat helpen.
Ik hoop dan ook dat PvdA, GL en D66 keihard verliezen. En: Jesse Klaver. :') Ventje is net uit de puberteit en wil regeren. :')
pi_162315566
quote:
14s.gif Op donderdag 19 mei 2016 02:44 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik hoop dan ook dat PvdA, GL en D66 keihard verliezen. En: Jesse Klaver. :') Ventje is net uit de puberteit en wil regeren. :')
De nep punker Geert gaat het doen.
pi_162315570
Het is grote poppenkast aan het worden, ik lach erom maar eigenlijk is het triest.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2016 02:47:13 ]
  donderdag 19 mei 2016 @ 02:46:50 #67
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_162315571
quote:
10s.gif Op donderdag 19 mei 2016 02:45 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

De nep punker Geert gaat het doen.
Serieus grote kans dat ik op hem ga stemmen. :') :') :') Wacht de peilingen af voor een strategische stem. Ben die policore troep zat.
pi_162315572
quote:
10s.gif Op donderdag 19 mei 2016 02:46 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Serieus grote kans dat ik op hem ga stemmen. :') :') :') Wacht de peilingen af voor een strategische stem. Ben die policore troep zat.
Weet waarop je stemt dan.
pi_162315578
quote:
15s.gif Op donderdag 19 mei 2016 02:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het is grote poppenkast aan het worden, ik lach erom maar eigenlijk is het triest.
Yep.
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
  donderdag 19 mei 2016 @ 02:52:03 #70
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_162315580
quote:
3s.gif Op donderdag 19 mei 2016 02:47 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Weet waarop je stemt dan.
Nee, daarom zeg ik nadrukkelijk dat het een strategische stem is, geen inhoudelijke. Als de PVV groot wordt, gaan voorgenoemde partijen echt niet regeren, en anders met heel veel moeite.
pi_162315583
quote:
13s.gif Op donderdag 19 mei 2016 02:50 schreef Impressme het volgende:

[..]

Yep.
Volksvertegenwoordiging zou het moeten zijn, zie er weinig van terug, het is meer soort van carrière aan het worden.
pi_162315585
quote:
9s.gif Op donderdag 19 mei 2016 02:52 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Nee, daarom zeg ik nadrukkelijk dat het een strategische stem is, geen inhoudelijke. Als de PVV groot wordt, gaan voorgenoemde partijen echt niet regeren, en anders met heel veel moeite.
Krijg je een onbestuurbaar land, kijk ff naar de zuiderburen.
pi_162315590
quote:
9s.gif Op donderdag 19 mei 2016 02:53 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Volksvertegenwoordiging zou het moeten zijn, zie er weinig van terug, het is meer soort van carrière aan het worden.
Met grote bonussen en extraatjes als je het even zat bent. Ik snap het wel, de mensen die echt een neuk geven haken af, de idealisten. Zo is het dan maar. Veel plezier met deze wereld denk ik dan maar, ik vermaak me toch wel op wat voor manier dan ook. 8-)
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
pi_162315593
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 02:56 schreef Impressme het volgende:

[..]

Met grote bonussen en extraatjes als je het even zat bent. Ik snap het wel, de mensen die echt een neuk geven haken af, de idealisten. Zo is het dan maar. Veel plezier met deze wereld denk ik dan maar, ik vermaak me toch wel op wat voor manier dan ook. 8-)
Ga mijn eigen gang wel en probeer zo min mogelijk met overheid te maken hebben.
pi_162315596
quote:
12s.gif Op donderdag 19 mei 2016 02:58 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Ga mijn eigen gang wel en probeer zo min mogelijk met overheid te maken hebben.
High Five.
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
pi_162315597
quote:
6s.gif Op donderdag 19 mei 2016 03:00 schreef Impressme het volgende:

[..]

High Five.
http://radio49.nl/listen.pls DJ PP
pi_162315602
quote:
Ja, ik weet maar die doet het niet bij mij. En ik ben niet bepaald geduldig. Ook dat niet.
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
pi_162315604
quote:
12s.gif Op donderdag 19 mei 2016 03:05 schreef Impressme het volgende:

[..]

Ja, ik weet maar die doet het niet bij mij. En ik ben niet bepaald geduldig. Ook dat niet.
Videolan.org
  donderdag 19 mei 2016 @ 03:06:57 #79
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_162315605
quote:
2s.gif Op donderdag 19 mei 2016 02:54 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Krijg je een onbestuurbaar land, kijk ff naar de zuiderburen.
Chaos! Anarchie!
pi_162315606
quote:
10s.gif Op donderdag 19 mei 2016 03:06 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Chaos! Anarchie!
Ik ben voorstander van Anarchie.
  donderdag 19 mei 2016 @ 03:09:03 #81
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_162315607
quote:
7s.gif Op donderdag 19 mei 2016 03:08 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Ik ben voorstander van Anarchie.
Ik wil een jaarlijkse Purge. _O_
pi_162315612
quote:
6s.gif Op donderdag 19 mei 2016 03:09 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik wil een jaarlijkse Purge. _O_
Een overheid is eigenlijk overbodig wat doen die nog eik verder dan slap lullen, veel beloven en weinig uitvoeren?
Wat ze dan doen hangt ook nog vaak een corrupt luchtje aan.
pi_162315621
quote:
2s.gif Op donderdag 19 mei 2016 03:06 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Videolan.org
Doet het ook niet, kan zijn dat ik iets fout doe. Thanx anyway :*
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
pi_162315622
quote:
6s.gif Op donderdag 19 mei 2016 03:09 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik wil een jaarlijkse Purge. _O_
waarom zou je zoiets wille
?
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_162315624
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 03:19 schreef Thezappa het volgende:

[..]

waarom zou je zoiets wille
?
Donkere kant van de mens. Ow, oeps, ik zei "donker" :')
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
pi_162315625
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 03:19 schreef Thezappa het volgende:

[..]

waarom zou je zoiets wille
?
De menselijke geest heeft rare kronkels soms.
pi_162315631
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 03:22 schreef Impressme het volgende:

[..]

Donkere kant van de mens. Ow, oeps, ik zei "donker" :')
racist
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_162315632
quote:
3s.gif Op donderdag 19 mei 2016 03:23 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

De menselijke geest heeft rare kronkels soms.
klopt
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_162315634
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 03:28 schreef Thezappa het volgende:

[..]

racist
;(
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
pi_162315635
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 03:30 schreef Impressme het volgende:

[..]

;(
hehe
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_162315692
Als ik haar op straat tegenkom dan geef ik haar een hoek banaan afkeurende blik
pi_162315720
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 04:00 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Als ik haar op straat tegenkom dan geef ik haar een hoek banaan afkeurende blik
Ach op zijn hondjes dal lukt wel als de kont beetje strak is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2016 04:17:23 ]
pi_162315724
Op een berenvelletje voor de TV en laptop op de rug.
pi_162318290
quote:
12s.gif Op donderdag 19 mei 2016 04:16 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Ach op zijn hondjes dal lukt wel als de kont beetje strak is.
Hey tong80 ;)
pi_162318344
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 10:31 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Hey tong80 ;)
Die kan daar alleen van dromen.
pi_162318384
quote:
3s.gif Op donderdag 19 mei 2016 10:34 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Die kan daar alleen van dromen.
_O- :D
  donderdag 19 mei 2016 @ 10:51:13 #98
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_162318737
Al jaren komen mensen massaal opdraven waar Sylvana naar toe gaat
pi_162319358
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 10:51 schreef Barrah het volgende:
Al jaren komen mensen massaal opdraven waar Sylvana naar toe gaat
Wat een wijf joh :')
pi_162320261
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 10:51 schreef Barrah het volgende:
Al jaren komen mensen massaal opdraven waar Sylvana naar toe gaat
tyfus accent had ze daar zeg.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  donderdag 19 mei 2016 @ 12:04:16 #101
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_162320519
Hahaha...In het kader van de bezuinigingen, met name op de gezondheidszorg, stemmen wij Nederlanders binnenkort deze loslopende zwarte GGZ-patiënten gewoon de 2e Kamer in.. :{w

Denk.. :')....het niet.. :N
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_162320792
Sylvana Simons, altijd terechte klacht. :')
  donderdag 19 mei 2016 @ 12:37:27 #103
456704 LaRoche6
Van Duvel niet bang
pi_162321286
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 12:17 schreef Bananenpap het volgende:
Sylvana Simons, altijd terechte klacht. :')
Denk, altijd terechte klacht :')
  donderdag 19 mei 2016 @ 22:19:23 #104
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_162337310
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 12:17 schreef Bananenpap het volgende:
Sylvana Simons, altijd terechte klacht. :')
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  donderdag 19 mei 2016 @ 22:26:21 #105
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_162337574
Sylvana Simmons fungeert gewoon als stemmentrekker voor een groep die door de drie anderen niet bereikt gaat worden. Na 6 maanden verdwijnt ze met wachtgeld van het toneel. Zij blij en DENK blij.
pi_162337638
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 22:26 schreef the-eye het volgende:
Sylvana Simmons fungeert gewoon als stemmentrekker voor een groep die door de drie anderen niet bereikt gaat worden. Na 6 maanden verdwijnt ze met wachtgeld van het toneel. Zij blij en DENK blij.
Sinds wanneer krijg je wachtgeld wanneer je niet gekozen wordt?
  donderdag 19 mei 2016 @ 22:30:27 #107
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_162337721
quote:
5s.gif Op donderdag 19 mei 2016 22:28 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Sinds wanneer krijg je wachtgeld wanneer je niet gekozen wordt?
Niet maar ze zal er nu vanuit gaan dat ze een zetel zal krijgen
pi_162337746
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 22:30 schreef the-eye het volgende:

[..]

Niet maar ze zal er nu vanuit gaan dat ze een zetel zal krijgen
Ik denk dat het tijd word dat ik ergens anders ga wonen. Deze politiek :')
pi_162338102
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 22:30 schreef the-eye het volgende:

[..]

Niet maar ze zal er nu vanuit gaan dat ze een zetel zal krijgen
Ach er moet toch iemand in geloven.
pi_162338191
Bij de TV makelaar heeft ze iig niet veel geleerd, als je 750k hypotheek op een woninkje in diemen a 300k heb staan, tja.
pi_162338532
Leuke vrouw.
pi_162338573
quote:
14s.gif Op donderdag 19 mei 2016 22:49 schreef harrievankempen het volgende:
Leuke vrouw.
Dacht dat jij racist was :')
Laat maar, sarcasm-o-meter slaat uit
pi_162338605
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 22:50 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Dacht dat jij racist was :')
Laat maar, sarcasm o meter slaat uit
Ben geen racist :? meen oprecht, goede toevoeging aan de politiek deze chick.
pi_162338668
quote:
10s.gif Op donderdag 19 mei 2016 01:23 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ze is niet verontwaardigd als zwartjes (sue me) aan straatroof doen.
Ga wokken
pi_162338681
quote:
17s.gif Op donderdag 19 mei 2016 22:51 schreef harrievankempen het volgende:

[..]

Ben geen racist :? meen oprecht, goede toevoeging aan de politiek deze chick.
Dan gaat het land sws nog meer naar de kloten. Zo'n wijf die al zeurt dat iedereen racist is. Pleur toch op tering sylvana :')
pi_162339349
Ik vind haar wel sympathiek overkomen, ze durft ook gewoon haar emoties te laten zien op TV. En ze komt er ook gewoon voor uit dat ze tegen zwarte piet is, maar geen mening heeft over genocide. Dat vergt lef. Echt een vrouw naar mijn hart. Jammer dat ik niet op donkere vrouwen val.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_162339449
quote:
14s.gif Op donderdag 19 mei 2016 23:12 schreef habitue het volgende:
Ik vind haar wel sympathiek overkomen, ze durft ook gewoon haar emoties te laten zien op TV. En ze komt er ook gewoon voor uit dat ze tegen zwarte piet is, maar geen mening heeft over genocide. Dat vergt lef. Echt een vrouw naar mijn hart. Jammer dat ik niet op donkere vrouwen val.
Haha, ik val wel op zwarte vrouwen, maar doe nkg liever een aziaat dan sylvana. Mijn god wat is die diep gezonken :')
  donderdag 19 mei 2016 @ 23:17:25 #118
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_162339513
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 23:15 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Haha, ik val wel op zwarte vrouwen, maar doe nkg liever een aziaat dan sylvana. Mijn god wat is die diep gezonken :')
Nou speciaal voor jou dan (is die chick die voor kamara speelde)

pi_162339537
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 23:17 schreef the-eye het volgende:

[..]

Nou speciaal voor jou dan (is die chick die voor kamara speelde)

[ afbeelding ]
Is lekker :9~
  donderdag 19 mei 2016 @ 23:18:52 #120
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_162339568
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 23:17 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Is lekker :9~
Ja hè :)
pi_162339596
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 23:18 schreef the-eye het volgende:

[..]

Ja hè :)
Uit welke film is zij trouwens.
Ik vind die slavin bij hoe duur was de suiker ook wel lekker.
  donderdag 19 mei 2016 @ 23:21:52 #122
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_162339656
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 23:20 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Uit welke film is zij trouwens.
Ik vind die slavin bij hoe duur was de suiker ook wel lekker.
Ze zat in die serie Welkom bij de Kamara's (Rachelle Kingswijk)
pi_162339686
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 23:21 schreef the-eye het volgende:

[..]

Ze zat in die serie Welkom bij de Kamara's (Rachelle Kingswijk)
Ff opzoeken zo.


Die linkse :9~
  donderdag 19 mei 2016 @ 23:31:50 #124
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_162339981
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 22:53 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ga wokken
Haha, mad.
pi_162343059
intense haat jegens dat kutwijf
pi_162343110
Nu wordt ze een slaaf van de Turken. De ironie.

Wat een aap dom wijf.
pi_162389320
  zaterdag 21 mei 2016 @ 21:44:43 #129
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_162389403
Denken dat Denk ons land gaat besturen :')

Het is in verkiezingstijd altijd leuk om er een paar extra clowns bij te hebben. Als je het een beetje goed doet, krijg je een vaste clownsaanstelling net als Wilders. That's it.
pi_162389911
Reacties op Ebru Umar: ^O^
Reacties op Sylvana Simons: :(

Andere volkeren moeten kritisch naar zichzelf kijken, maar we dulden zelf geen kritiek.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tevik op 22-05-2016 00:48:13 ]
  zaterdag 21 mei 2016 @ 22:07:20 #131
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_162390027
Ik vind die reacties ook respectloos.
Tegelijk is Sylvana ook niet bepaald van het type bruggenbouwer die we zo hard nodig hebben.
pi_162390967
Blijf van Sylvi af! :9
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')