quote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:55 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Simons is een one-trick-pony die alleen maar wordt uitgenodigd op tv omdat ze zwart is. Inhoudelijk draagt ze nul bij aan elk programma. En als ze dan wat zegt gaat het driekwart van de tijd over discriminatie in NL. Ze beseft alleen niet dat zij als geen ander profiteert van positieve discriminatie. Als zij blank was geweest had ze er niet gezeten.
Daarnaast weet zij hele programma's vakkundig te verpesten met haar gedram. Zie bijv. http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)a-pietenbetoog.dhtml
Slachtofferrol behoeft overigens geen koppelteken.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:41 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Dank. Soms zijn er weinig woorden nodig, om iets toch klachtwaardig te maken.
Dank, ik twijfelde al.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Slachtofferrol behoeft overigens geen koppelteken.
Geen dank, ik ben ondertussen wel gewend dat domrechts de taal van het land waar zij zo voor strijdt niet beheerstquote:
Vraag me af of het woord 'domrechts' wel een Nederlands woord is.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Geen dank, ik ben ondertussen wel gewend dat domrechts de taal van het land waar zij zo voor strijden niet beheerst
Misschien is het handig om dit dan een beetje te onderbouwen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:47 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Vraag me af of het woord 'domrechts' wel een Nederlands woord is.
Daarnaast betekent het feit dat ik geen fan van Simons ben overigens niet dat ik enorm nationalistisch ben, of 'domrechts', zo je wilt.
Simons is een one-trick-pony die alleen maar wordt uitgenodigd op tv omdat ze zwart is. Inhoudelijk draagt ze nul bij aan elk programma. En als ze dan wat zegt gaat het driekwart van de tijd over discriminatie in NL. Ze beseft alleen niet dat zij als geen ander profiteert van positieve discriminatie. Als zij blank was geweest had ze er niet gezeten.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien is het handig om dit dan een beetje te onderbouwen.
Waarom ben jij zo gefocust op haar huidskleur? Dit toont wat mij betreft juist het belang van haar strijd tegen discriminatie aan.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:55 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Simons is een one-trick-pony die alleen maar wordt uitgenodigd op tv omdat ze zwart is. Inhoudelijk draagt ze nul bij aan elk programma. En als ze dan wat zegt gaat het driekwart van de tijd over discriminatie in NL. Ze beseft alleen niet dat zij als geen ander profiteert van positieve discriminatie. Als zij blank was geweest had ze er niet gezeten.
Daarnaast weet zij hele programma's vakkundig te verpesten met haar gedram. Zie bijv. http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)a-pietenbetoog.dhtml
Ik ben gefocust op haar huidskleur omdat dat zij het nodig vindt om dat elke minuut te benoemen. Als wij zo racistisch zouden zijn, zou zij er niet eens zitten, dat is de ironie. Jammer dat zij dat niet ziet.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 04:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo gefocust op haar huidskleur? Dit toont wat mij betreft juist het belang van haar strijd tegen discriminatie aan.
nee hij focust op talent en inhoud.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 04:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo gefocust op haar huidskleur? Dit toont wat mij betreft juist het belang van haar strijd tegen discriminatie aan.
sgp?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 04:13 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
CDA of SGP
Ben het niet eens met vrouwenkwestie bij SGP, maar ze zijn wel rechtser dan CDA.
watquote:Op dinsdag 17 mei 2016 04:13 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
CDA of SGP
Ben het niet eens met vrouwenkwestie bij SGP, maar ze zijn wel rechtser dan CDA.
Ja. Kritisch tegen EU en rechts.quote:
volgens dit spectrum tijdens vorige verkiezingen niet:quote:Op dinsdag 17 mei 2016 04:13 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
CDA of SGP
VNL?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 04:16 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ja. Kritisch tegen EU en rechts.
Wat is het alternatief voor partij die tegen expansiedrift EU is?
SP en PVV
Te links, te extreem.
Hoezo? Vind die Van der Staay prima vent, i.t.t. malloten van VNL.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 04:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
VNL?
Absoluut niet mijn partij hoor, maar het lijkt mij een betere keuze op "anti-EU rechts" dan de SGP.
SGP is juist extreem, zoals je ziet met hun vrouwen-standpunt. Enig idee wat er zou gebeuren als deze partij het voor het zeggen had?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 04:16 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ja. Kritisch tegen EU en rechts.
Wat is het alternatief voor partij die tegen expansiedrift EU is?
SP en PVV
Te links, te extreem.
Scheelt niet veel dus. En SGP is van oorsprong rechts en CDA centrum.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 04:17 schreef dapinkwin het volgende:
[..]
volgens dit spectrum tijdens vorige verkiezingen niet:
[ afbeelding ]
Ik ook, zonder grappen. Het is een keurig politicus die zijn standpunten op nette, correcte wijze weet te uiten en zich niet laat verleiden tot geschreeuw in het debat.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 04:19 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Hoezo? Vind die Van der Staay prima vent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |